Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en super kjæreste. Plutselig kom det opp (jeg ønsket ikke ta det opp, men plutselig så bare snakket vi om det) at hun har hatt sex med ni stykker før meg, altå er jeg nummer ti... Hun har hatt forhold med menn hun ikke har vært forelsket i og noen av forholdene har vært ganske useriøse og bare vart noen måneder. Hun er ikke veldig "løs" heller, hun har aldri hatt ONS eller sex uten følelser eller noe slikt. Men 9 sykker? Er det ikke litt mye? Hun er 29 år. Hun er en like fin person, men jeg føler at forholdet faktisk ikke føles så seriøst, når det er så mange ex-sexpartnere inne i bildet

Hun sier at ingen av dem egentlig passet for henne, selv om de var veldig hyggelige fyrer. Og at man må kysse mange frosker før man finner prinsen. Men sex er jo ikke det samme som kyss. Jeg forventer ikke at hun er jomfru, vi er begge oppegående og liberale og ikke-religiøse, men NI stykker? Jeg har ikke ytret disse følelsene ovenfor henne.

Jeg er ikke vanligvis på dette forumet, men ønsker kvinners mening.

Jeg ønsker ikke at dette skal handle for mye om meg,

men mer om hva som er vanlig antall sexpartnere og hva dere tenker.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

Det kunne vært mye verre. Du kunne vært sammen med meg for eksempel. Jeg har kommet ut av telling, men har nok hatt godt over 40 sexpartnere i en alder av 27.

Mvh Løs Tøs

Anonymous poster hash: 22dba...1b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til TS. Jeg er kvinne. Jeg tenker: 9 er ikke veldig mye, det er faktisk ganske lite, så lenge det ikke er snakk om 8 lange samboerforhold, har hun hatt svært lite sex. Ideelt sett bør du ikke bry deg om antall, men siden du gjør det, syns jeg du kan se på 9 som et tilnærmet perfekt antall. Det er mindre enn de fleste, altså er hun ikke "løs". Hvis hun hadde hatt færre, kunne du ha lurt: Hvorfor har hun ikke hatt noen kjærester? Hun er en super jente, er det noe feil med henne som gjør at andre ikke finner henne attraktiv? Er hun i overkant kravstor? Liker hun ikke sex? osv. Men siden hun har hatt 9, betyr det at hun nettopp er passe kravstor, og har villet finne "den rette", hvis ikke hadde hun ikke ventet på deg, men vært gift med den første og beste for lenge siden. At det faktisk har vært 9, betyr at hun har lett etter deg, og faktisk liker menn og ønsker seg en kjæreste, bare ikke den første og beste. Du kan ikke forvente å finne en normal 29-åring som har levt i sølibat heller.

Jeg syns ikke du høres ut som en super kjæreste for henne, siden du faktisk bruker ordet "løs" om din kjære, helt uten grunn (9 er ingen grunn). Og som velger å tolke en så positiv ting negativt. Snakk aldri om dette igjen, det spiller ingen rolle hvor mange ganger, hva hun følte for dem og ikke følte, hva de gjorde osv. Det som gjelder er sexen dere to har, og hva dere to føler for hverandre nå. Respekter hennes fortid, og ikke grav mer i den. Grunnen til at hun fortalte så villig om det, er jo fordi hun ikke i sin villeste fantasi ville trodd at det skulle representere noe problem. Da er det ikke det for henne, og det er ikke reelt det for deg heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå har denne tråden gått over 12 sider, og TS er ennå ikke kommet på banen og fortalt hvor mange sexpartnere han har hatt. Men det er jo en kjent sak at (mange) menn setter én standard for seg og en annen for kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ganske korttenkt å ikke spørre. Det er ikke sånn at jeg dør etter å vite det, men plutselig en dag, etter to år , blir jeg kanskje nysgjerrig, og da er det ganke kjipt å høre at hun har en fortid som felleshull og jeg var den eneste dum nok til å slå deg til ro med henne. Ikke det at jeg er så veldig hyp på noe mer en uforpiktet sex, men greit å finne ut av det tidlig nok om man likevel skulle bli betatt.

Hører forresten sjeldent med selve dama, siden jeg ikke akkurat stoler på det deres egne uttalelser, men forhører meg litt rundt med andre som kjenner noen som kjenner henne og får et sånn ca anslag. Er renomeet ufordøyelig så er hun bare sex.

Lavmåls oppførsel. Skam deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært mye verre. Du kunne vært sammen med meg for eksempel. Jeg har kommet ut av telling, men har nok hatt godt over 40 sexpartnere i en alder av 27.

Mvh Løs Tøs

Anonymous poster hash: 22dba...1b9

Artig sammentreff. Jeg har en pulevenninne som er 27 år og har hatt rundt 35+ partnere (hennes ord). Hun maser stadig vekk om at vi må satse på hverandre og prøve et seriøst forhold, til tross for at jeg flere ganger har sagt nei og begrunnet det med at hun har hatt alt for mange partnere. Kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmåls oppførsel. Skam deg!

Hvorfor er det lavmåls? Er jo bare smart. Undersøke varen før man kjøper den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Artig sammentreff. Jeg har en pulevenninne som er 27 år og har hatt rundt 35+ partnere (hennes ord). Hun maser stadig vekk om at vi må satse på hverandre og prøve et seriøst forhold, til tross for at jeg flere ganger har sagt nei og begrunnet det med at hun har hatt alt for mange partnere. Kvinner...

Du selv da? Du har et tresifret antall på samvittigheten. Forresten samvittighet har du vel ikke, falsk er du. Forlanger nærmest askese av en partner, mens du selv boltrer deg i kvinner.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du selv da? Du har et tresifret antall på samvittigheten. Forresten samvittighet har du vel ikke, falsk er du. Forlanger nærmest askese av en partner, mens du selv boltrer deg i kvinner.

Jeg har til gode å se et godt argument for hvorfor denne dobbeltmoralen er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har til gode å se et godt argument for hvorfor denne dobbeltmoralen er feil.

Her har jeg bare én ting å si: Mot dumheten kjemper gudene selv forgjeves.

Har du noen gode argumenter for at menn bare kan ta for seg, samtidig som du fordømmer kvinner? Hvilket kjønn har du (mest) sex med forresten?

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig sammentreff. Jeg har en pulevenninne som er 27 år og har hatt rundt 35+ partnere (hennes ord). Hun maser stadig vekk om at vi må satse på hverandre og prøve et seriøst forhold, til tross for at jeg flere ganger har sagt nei og begrunnet det med at hun har hatt alt for mange partnere. Kvinner...

Det kunne vel vært meg, bortsett fra min "pulevenn" har hatt minst like mange partnere som meg, og ikke dømmer meg etter antall sexpartnere. Faktisk så har vi nettopp endret status fra å være "pulevenner" til å "date". Heldigvis er vi alle forskjellige. Glad det finnes folk som ser det store bildet, i stedet for å henge seg opp i ubetydelige detaljer som det som antall sexpartnere faktisk er. Det finnes sikkert noen for deg der ute også... :P

Anonymous poster hash: 22dba...1b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg bare én ting å si: Mot dumheten kjemper gudene selv forgjeves.

Har du noen gode argumenter for at menn bare kan ta for seg, samtidig som du fordømmer kvinner? Hvilket kjønn har du (mest) sex med forresten?

Argumentet mitt er først og fremst generelt og deskriptivt. Dobbeltmoral på kjønnsmarkedet er helt vanlig og naturlig. Menn og kvinner har forskjellige attraksjonskjema, dvs attributter de dømmer det motsatte kjønn etter. Ta for eksempel det å kjøpe sex. Menn som kjøper sex blir sett på som tapere. Kvinner som kjøper sex blir ikke sett på som tapere. Det er fordi alle vet at de fleste kvinner har langt lettere tilgang på sex enn de fleste menn. Det finnes unntak og variasjon her, men i snitt er dette tilfelle. En slik dobbeltmoral finner man på omtrent alle områder innen seksuelle relasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vel vært meg, bortsett fra min "pulevenn" har hatt minst like mange partnere som meg, og ikke dømmer meg etter antall sexpartnere. Faktisk så har vi nettopp endret status fra å være "pulevenner" til å "date". Heldigvis er vi alle forskjellige. Glad det finnes folk som ser det store bildet, i stedet for å henge seg opp i ubetydelige detaljer som det som antall sexpartnere faktisk er. Det finnes sikkert noen for deg der ute også... :P

Anonymous poster hash: 22dba...1b9

jeg har langt flere partnere enn både deg og din pulevenn, men dømmer likevel deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og mange av mine venner (noen som er yngre enn meg også) har flere enn 10, så 10 når du er 29 er da ikke så altfor mye i forhold til mange andre der ute. Om alt er greit ellers, drit i det.



Anonymous poster hash: b4d09...b45
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KalleAnkas onkel

Spiller det da noen rolle om hun har hatt mange sexpartnere uten å ha noe rykte? Hadde du spurt slik ang meg ville folk sannsynligvis sagt at jeg var jomfru Maria, selv om sannheten er langt fra der. Jeg hadde mye ons i studiebyen min samt på ferie etc, som jeg ikke bor i lenger, og det vet ingen noe om. Mine bekjente/venner her jeg bor vet ikke at jeg har hatt mye ons da jeg aldri har pult rundt i hjembyen min.

Anonymous poster hash: 5e85a...b64

Så lenge du er ærlig om det og ikke skal ha mer enn sex, så blåser jeg i antallet. Om du derimot innbiller deg at du kan holde det sjult og satser på at jeg ikke kjenner igjen promiskuitet i en jente så kan du i verstefall risikere at jeg spiller på dine premisser i noen måneder og later som jeg er med på et forhold, om du er fin nok, mens jeg leter etter noen andre, eller eventuelt bare finner meg enda ei å ha på si. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å utnytte jenter som forsøker å lure meg, så det lønner seg å være ærlig. Det er ganske lett å kjenne igjen jenter som har hatt ons når vi hopper i senga første gang, og da vil du umiddelbart bli registrert som falsk og uærlig om du forsøker å benekte det eller underdriver antallet betydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at hun er litt løs om det ikke har vært noen seriøse forhold osv, men hun er 29 år gammel, så ville ikke ha tenkt så mye over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Så lenge du er ærlig om det og ikke skal ha mer enn sex, så blåser jeg i antallet. Om du derimot innbiller deg at du kan holde det sjult og satser på at jeg ikke kjenner igjen promiskuitet i en jente så kan du i verstefall risikere at jeg spiller på dine premisser i noen måneder og later som jeg er med på et forhold, om du er fin nok, mens jeg leter etter noen andre, eller eventuelt bare finner meg enda ei å ha på si. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å utnytte jenter som forsøker å lure meg, så det lønner seg å være ærlig. Det er ganske lett å kjenne igjen jenter som har hatt ons når vi hopper i senga første gang, og da vil du umiddelbart bli registrert som falsk og uærlig om du forsøker å benekte det eller underdriver antallet betydelig.

Du er kynisk og dobbeltmoralsk. Hvordan kjenner du igjen jenter som har hatt ons? Hvordan er det annerledes enn erfaring på annen måte, som i forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Så lenge du er ærlig om det og ikke skal ha mer enn sex, så blåser jeg i antallet. Om du derimot innbiller deg at du kan holde det sjult og satser på at jeg ikke kjenner igjen promiskuitet i en jente så kan du i verstefall risikere at jeg spiller på dine premisser i noen måneder og later som jeg er med på et forhold, om du er fin nok, mens jeg leter etter noen andre, eller eventuelt bare finner meg enda ei å ha på si. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å utnytte jenter som forsøker å lure meg, så det lønner seg å være ærlig. Det er ganske lett å kjenne igjen jenter som har hatt ons når vi hopper i senga første gang, og da vil du umiddelbart bli registrert som falsk og uærlig om du forsøker å benekte det eller underdriver antallet betydelig.

Du, Kalle Anka:

Hva er det egentlige problemet ditt??

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er ganske så sikker på at de fleste her inne er dritt lei av deg og dobbeltmoralen som du utøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

jeg har langt flere partnere enn både deg og din pulevenn, men dømmer likevel deg. :)

Med hvilken rett kan du dømme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Du er kynisk og dobbeltmoralsk. Hvordan kjenner du igjen jenter som har hatt ons? Hvordan er det annerledes enn erfaring på annen måte, som i forhold?

Blant annet er de jentene som er vant til få partnere langt mer tilbakeholdende fordi de trenger å bli trygge først. Å ha mye erfaring med en partner er ikke det samme som å ha mye varierende erfaring.

Jeg er kynisk mot de som er kyniske mot meg. De som forsøker å svindle meg får smake sin egen medisin. Jeg skal ikke måtte investere et forhold i noen som lot alle de andre hun har spredd beina for slippe gratis unna.

Endret av KalleAnkas onkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...