Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Alltid trist når par skilles, men håper og tror at det går bra. Da lurer jeg på hva som skjer med serien videre. Skal de ha en mann og hans tre koner? Jeg har egentlig følt at de burde sluttet for to sesonger siden og at de bare prøver å presse mest mulig ut av dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16

Ja det blir interessant å se. Jeg tror at Janelle er ganske fornøyd i forholdet, dvs hun har ingen planer om å forlate Kody. Men det blir spennende å se hva Meri gjør. Kanskje det nå blir mer tid til henne, at det kan bringe henne nærmere Kody på en positiv måte? Eller kanskje Kody egentlig bare vil være med Robyn og håper de andre følger Christine. Jeg føler at alt kan skje nå i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Mattie16 said:

Ja det blir interessant å se. Jeg tror at Janelle er ganske fornøyd i forholdet, dvs hun har ingen planer om å forlate Kody. Men det blir spennende å se hva Meri gjør. Kanskje det nå blir mer tid til henne, at det kan bringe henne nærmere Kody på en positiv måte? Eller kanskje Kody egentlig bare vil være med Robyn og håper de andre følger Christine. Jeg føler at alt kan skje nå i grunn.

Janelle virker også mest selvstendig av dem. Hun har bein i nesa og lar seg tilsynelatende ikke tråkke på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janelle og Kody har den kamerat-måten å være sammen på og jeg tror det redder dem. Hun er fornøyd for hans oppmerksomhet og samvær på en helt annen måte enn dem som er mest romantisk anlagt. 

Kanskje han nå vurderer å få inn ei ny og ung, som kan føde i femten år fremover? Vi skal vel finne ut av det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janelle kan svinge begge veier, tror jeg. På den ene siden tror jeg at det er lettere for henne å bli værende i forholdet enn for Christine, hun er mer selvstendig og ikke like avhengig av det romantiske forholdet til Kody. Hun virker også å trives bedre i Arizona. 

Samtidig så vet jeg ikke hvor attraktivt forholdet til Kody er nå som Christine er ute. Janelle har virket veldig opptatt av storfamiliedynamikken og Christine er den konen hun kommer best overens med. De er også de av konene som har barn i tettest alder. Hun kommer dårlig overens med Robyn og har hatt masse problemer med Meri tidligere. Så det blir spennende å se hva hun finner på. 

Jeg synes også at det er litt merkelig at Christine ble med på Maddie og Janelles slanke-MLM omtrent samtidig som Christine flyttet til Utah og like før Christine offentliggjorde bruddet fortalte Janelle at hun skal flytte ut av RV-en som hun har bodd i på Coyote Pass. Det kan være helt tilfeldig og er langt ifra et sikkert tegn på at Janelle er på vei ut, men jeg synes likevel at timingen er litt rar. Kan også være et tegn på at de enten er i ferd med å bygge eller selge eiendommen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
KaBom skrev (På 4.11.2021 den 12.21):

Janelle kan svinge begge veier, tror jeg. På den ene siden tror jeg at det er lettere for henne å bli værende i forholdet enn for Christine, hun er mer selvstendig og ikke like avhengig av det romantiske forholdet til Kody. Hun virker også å trives bedre i Arizona. 

Samtidig så vet jeg ikke hvor attraktivt forholdet til Kody er nå som Christine er ute. Janelle har virket veldig opptatt av storfamiliedynamikken og Christine er den konen hun kommer best overens med. De er også de av konene som har barn i tettest alder. Hun kommer dårlig overens med Robyn og har hatt masse problemer med Meri tidligere. Så det blir spennende å se hva hun finner på. 

Jeg synes også at det er litt merkelig at Christine ble med på Maddie og Janelles slanke-MLM omtrent samtidig som Christine flyttet til Utah og like før Christine offentliggjorde bruddet fortalte Janelle at hun skal flytte ut av RV-en som hun har bodd i på Coyote Pass. Det kan være helt tilfeldig og er langt ifra et sikkert tegn på at Janelle er på vei ut, men jeg synes likevel at timingen er litt rar. Kan også være et tegn på at de enten er i ferd med å bygge eller selge eiendommen.

Er enig med det du skriver. Samtidig så har ikke Janelle så mye å tape på å bli i forholdet heller. Mulig jeg tar feil, men ser ikke for meg at hun er interessert i å finne en annen mann? Så om hun ser Kody en sjelden gang, om hun skulle flytte, så er det kanskje likevel ok for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker ganske greit egentlig. Kody er innom henne en gang i mellom, men ellers så klarer hun seg selv,
økonomien, ungene og livet helt fint alene. Et luftig polyforhold uten for beklemmende mas. 

Humm... :rolleyes:  Nå beskrev jeg det plutselig nesten litt attraktivt for meg selv også. :lur: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Ja jeg tror det. 😊 Og så trenger hun egentlig ikke forholde seg til Robyn eller Meri heller. Kody kommer til henne uten dem en gang i blant. På mange måter tror jeg nesten det kan bli litt enklere nå når det bare er de tre. Men det blir ikke noe særlig sisterwives-forhold akkurat, bare at de deler på samme mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var innsatsvillige og håpefulle da alt var nytt og ungene var små. Husker de første episodene 
og det er jo helt klart ungene som har vært limet i familien. Religionen var tydeligere før også og 
den har vel vært ganske fraværende etter hvert. Ting faller fra hverandre når slitasjen blir for stor. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at pandemien har hatt en påvirkning her. Janelle nekta jo Kody å komme til henne for å hindre smitte, og det så ut til at han tilbrakte mest tid sammen med Robyn. Kanskje det gjorde at han fikk smaken på å bo sammen bare en kone og hennes barn? Uten alt det stresset?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ja. :)  Kody får mye pes, men tenker noen på at han kanskje har møtt veggen(e) i forhold til at familielivet ble altfor krevende for ett menneske og han begynner å bli sliten med hardkjør i fire paralelløp? Han blir eldre han også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo gått rykter i flere år om at Kody er interessert i kusina til Robyn, Mindy, som mulig femte kone. Robyn var visst ikke enig. 

Så selv om han er eldre, har han visst ikke gitt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har Meri fått seg ny type? Ser sånn ut ifra bilder ho har delt på Instagram fra Disneyland. 
 

edit: leser i kommentarfeltet at han bare er en venn. En venn som har sin egen mann😉

Endret av lin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest guttemusikken
lin skrev (1 time siden):

Har Meri fått seg ny type? Ser sånn ut ifra bilder ho har delt på Instagram fra Disneyland. 
 

edit: leser i kommentarfeltet at han bare er en venn. En venn som har sin egen mann😉

Han ser temmelig gay ut. Hun har mange gay venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg leste et sted så skulle serien starte igjen på tlc uti november, men jeg finner ikke ut når. Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden):

Så vidt jeg leste et sted så skulle serien starte igjen på tlc uti november, men jeg finner ikke ut når. Noen som vet? 

21. november om jeg ikke husker feil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det jo ikke slik at monogame ekteskap/forhold er en dans på roser heller. Skilsmissestatistikken taler jo for seg, og det er ingenting som tilsier at et polygamt forhold skal være noe annerledes. Det er sånn sett på ingen måte overraskende at minst ett av disse fire ekteskapene skulle ta slutt en dag. Det er selvsagt alltid trist likevel, særlig når det er barn inne i bildet.

Jeg kan forresten ikke se at det er noen ny sesong i år. Etter det jeg kan se er det ikke en gang laget noen ny etter den som ble vist tidligere i år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager?!? Godt at du holder oversikt og kan dele det her. Jeg har lett og lett nå.  :sukk: 
Kanskje det tok slutt for godt etter alle tumultene, coronaen iberegnet. Kan jo ikke vare evig det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...