Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Arkana skrev (11 timer siden):

Logan har vel ikke vært en del av serien siden han flyttet sammen med Michelle. Jeg fulgte dem litt på Instagram (men nå er i alle fall Michelle sin konto lukket), og det var tydelig at de levde et ganske annet liv enn Logans familie, med mye festing og alkohol. Også Maddie, Aspyn og Mykelti lever langt mer skjermede liv, utenfor serien, og det er helt naturlig når man er voksen og etablert for seg selv og ikke minst har en partner som tross alt også har noe de skulle sagt i forhold til hvor offentlige de skal være. 

Jeg synes de siste par sesongene har forandret seg veldig. De er mye mer negative enn de var før, det er flere problemstillinger og mindre av det hyggelige og positive. Jeg er usikker på om det er reelt eller bare spill for galleriet, fordi de vet hva folk vil se. De lager jo serien for å tjene penger, så det er ikke sikkert det vi ser reflekterer virkeligheten så mye som vi kanskje ønsker. 

Maddie er veldig aktiv på insta, har fulgt henne der lenge. 

Anonymkode: 9d9ca...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kody tenker kun på seg selv, snakker om alle andre sin «attitude», men tenker tydligvis ikke over sin egen. At helseproblemer og livskvalitet i familien kommer forran samvær med han bryr han seg ikke noe om. Fikk skikkelig vondt av Ysobell! Noen som vet om hun ble operert? 

Anonymkode: 236db...8ec

Hva var det Kody gjorde mot Ysobell? Hvor ser dere den episoden? På forhånd takk 😊

Anonymkode: 5765d...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva var det Kody gjorde mot Ysobell? Hvor ser dere den episoden? På forhånd takk 😊

Anonymkode: 5765d...3f0

Han ville ikke at hun skulle operere skoliosen sin pga korona, selv om hun ligger på 7-8 av 10 i smerter konstant. Han ville da i såfall at hun skulle reise alene for å ta operasjonen o New Jearsy for å beskytte resten av familien for smitte. Heldigvis satte Christin foten ned og som en annen bruker nevner så er hun operert. 

Anonymkode: 236db...8ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva var det Kody gjorde mot Ysobell? Hvor ser dere den episoden? På forhånd takk 😊

Anonymkode: 5765d...3f0

Den ligger ute på Discovery+, tror episoden gikk på TLC på torsdag? 

Anonymkode: 61711...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Den ligger ute på Discovery+, tror episoden gikk på TLC på torsdag? 

Anonymkode: 61711...8ea

Episoden gikk på torsdag ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Maddie er veldig aktiv på insta, har fulgt henne der lenge. 

Anonymkode: 9d9ca...9fc

Ja, jeg følger henne der også, men hun er lite medvirkende i serien lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva koster discovery+ ? 

Anonymkode: 8d592...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva koster discovery+ ? 

Anonymkode: 8d592...1b5

Jeg betaler 79kr i mine for abonnement. 

Mye innhold er dessuten gratis med reklame så lenge du er registrert (som på viafree) men vet ikke om det gjelder sister wives.

Anonymkode: 61711...8ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en drittsekkoppførsel! Datteren hans har hatt sterke smerter i 9 mnd og han mener hun av respekt for andre mennesker bør utsette operasjonen på ubestemt tid. Han skjønner ikke hvorfor hun må opereres nå, selv om de sier gang på gang at hun har sterke smerter. Det røntgenbilde av ryggraden så jo helt sykt ut, uten at jeg har peiling på sånt. Du ser på hele jenten at hun føler seg som den minst viktige i familien. Rett etterpå er han på besøk hos janelle og sier ingenting i mot at hun skal reise og besøke datter og barnebarn. Han vil hun skal ha en positiv opplevelse blabla. For en vanvittig forskjellsbehandling han driver med. En sånn oppførsel som det der hadde fått meg til å vurdere hele ekteskapet.  

Endret av Snedig
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i dagbladet i dag at de har tjent over 25 millioner norkse kroner på tv programmet, så det er nok derfor de fortsatt selger sjelen sin til TV. https://www.dagbladet.no/kjendis/fire-koner---slik-lever-de/73714098?fbclid=IwAR3ErNhKlTamIMMwfIyXqLyHHBfuUhEtS8AnqlYyo69PaX2izvjLo7IGDcI

Anonymkode: 236db...8ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Står i dagbladet i dag at de har tjent over 25 millioner norkse kroner på tv programmet, så det er nok derfor de fortsatt selger sjelen sin til TV. https://www.dagbladet.no/kjendis/fire-koner---slik-lever-de/73714098?fbclid=IwAR3ErNhKlTamIMMwfIyXqLyHHBfuUhEtS8AnqlYyo69PaX2izvjLo7IGDcI

Anonymkode: 236db...8ec

Og likevel er en av hovedhistoriene i serien at de alltid har pengemangel. 

Anonymkode: c1525...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Står i dagbladet i dag at de har tjent over 25 millioner norkse kroner på tv programmet, så det er nok derfor de fortsatt selger sjelen sin til TV. https://www.dagbladet.no/kjendis/fire-koner---slik-lever-de/73714098?fbclid=IwAR3ErNhKlTamIMMwfIyXqLyHHBfuUhEtS8AnqlYyo69PaX2izvjLo7IGDcI

Anonymkode: 236db...8ec

Serien begynte i 2010, om de har tjent 25 mill norske så tilsvarer det ca 2,2mill i året. Det er faktisk ikke så mye inntekt når man husker på at de er fem voksne og 18 barn, selv om mange har flyttet ut. De har fire hus, ørten biler, og skolegang for barna er ikke gratis i USA. 🤢

Anonymkode: 61711...8ea

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Serien begynte i 2010, om de har tjent 25 mill norske så tilsvarer det ca 2,2mill i året. Det er faktisk ikke så mye inntekt når man husker på at de er fem voksne og 18 barn, selv om mange har flyttet ut. De har fire hus, ørten biler, og skolegang for barna er ikke gratis i USA. 🤢

Anonymkode: 61711...8ea

Det er er også helseforsikringer og en del annet de må betale for som vi ikke trenger å tenke på her. 2.2 er lite for å vrenge sjela si. Kjendisbloggere, influensere i Norge tjener mere.

Anonymkode: daab8...584

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Står i dagbladet i dag at de har tjent over 25 millioner norkse kroner på tv programmet, så det er nok derfor de fortsatt selger sjelen sin til TV. https://www.dagbladet.no/kjendis/fire-koner---slik-lever-de/73714098?fbclid=IwAR3ErNhKlTamIMMwfIyXqLyHHBfuUhEtS8AnqlYyo69PaX2izvjLo7IGDcI

Anonymkode: 236db...8ec

Det der er jo feil. Robyn og Kody jobber vel ikke med noe annet enn å være med i serien?  My sisterwife’s closet var jo en skikkelig mislykket greie og solgte for det meste overprisede juggelsmykler. Siden har vært inaktivt i flere år. 
Janelle arbeider ikke som eiendomsmegler lenger, og solgte vel knapt et hus mens hun holdt på med det. Nå har hun Strive with Janelle, hvor hun arbeider med life coaching (?). Virker ikke å være en suksess det heller. En gjenganger for familien er salg av diverse MLM-produkter. Meri, Christine og Mykelti selger Lula Roe. Dette har også Audrey og Maddie vært involvert i tidligere. Christine (muligens flere) selger også Younique, som er sminke-MLM. Janelle og Maddie selger nå en eller annen shady helsedrikk-MLM. Tidligere var Kody også involvert i MLM, og solgte LIV-vann (og det var visstnok en av grunnen til at Meri måtte ha en wetbar i Las Vegas...)

Anonymkode: 95194...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt delt etter å ha sett de siste episodene. Synes veldig synd på Ysobel og det var helt forkastelig holdning fra Kody ang operasjonen, nesten barnemishandling spør du meg. Men jeg synes Christine er litt slitsom og. Hver gang hun snakker er det så dramatisk, nesten som hun tror hun er en skuespiller. Blir utrolig lei av henne. Jeg husker og godt hvor i mot hun var å flytte til Utah, det ville hun absolutt ikke. Og da de skulle flytte til flagstaff så gjorde hun ingen motstand. Janelle ville det ikke pga barna, men hun fikk ingen støtte og måtte bare bite i det sure eplet. Når de skulle bygge et stort hus sammen, var Christine så ekstremt i mot det at ingen andre hadde noe de skulle sagt. Og nå vil hun flytte til Utah, helt ut av det blå, og hun trodde de andre ville det og. Det sier meg at hun er litt i sin egen verden. Jeg må si jeg skjønner at Kody synes hun er vanskelig å forholde seg til. Hun er på den ene siden veldig høylytt og gjør MYE ut av seg, men så sier hun ikke det hun egentlig mener?! Hvordan skal folk vite hvor de har henne da? Hun er nesten 50 år, på tide å ta litt ansvar. Huff, slitsom dame. På et personlig nivå så forstår jeg jo godt hvorfor hun vil til Utah, og da burde hun jo bare flytte dit. Men jeg tror ikke hun er sterk nok til å gjøre det alene.

Har og fått mer sansen for Janelle som prøver å være saklig og voksen. Synes og Robyn ikke var så ille i de siste episodene. Meri prøver å tekkes Kody med å være tilbakelent og ikke si for mye- har sikkert fått tips fra Robyn 😏

Anonymkode: 7fc57...f72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til neste episode. Hele opplegget er så rart..  syns det virker som det rakner nå.

Anonymkode: 60770...aa2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja...det gjør det. Undres på hvis det når ryker to koner ut; kommer det noen nye (yngre barnefødere) inn igjen da? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (5 timer siden):

Var det ikke ny episode i dag?

Skulle vel egentlig ha kommet en ny episode i dag? Men kanskje de legger den ut senere? 

Forrige uke la de ut to episoder. Håper ikke at det var en glipp, sånn at det ikke kommer ny episode i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 11 er siste episode av sesongen, og den ligger vel allerede ute på Discovery+?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...