Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

KaBom skrev (50 minutter siden):

Episode 11 er siste episode av sesongen, og den ligger vel allerede ute på Discovery+?

Visste ikke at det var siste episode :( Forrige sesong var vel 15 episoder.

Sesongene slutter så brått.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elida88 skrev (6 minutter siden):

Visste ikke at det var siste episode :( Forrige sesong var vel 15 episoder.

Sesongene slutter så brått.. 

Jeg hadde veldig håpet på en «tell all» selv, jeg. Synes det er mange løse tråder fra denne sesongen. Ting som blir gjort og sagt uten at situasjonen blir oppklart/løst. 

 I fjor ble det avlyst pga. covid, men vet om lignende serier som har arrangert tell all via Zoom osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde veldig håpet på en «tell all» selv, jeg. Synes det er mange løse tråder fra denne sesongen. Ting som blir gjort og sagt uten at situasjonen blir oppklart/løst. 

 I fjor ble det avlyst pga. covid, men vet om lignende serier som har arrangert tell all via Zoom osv. 

Ja.. Det som har blitt vist på reklame for sesongen som jeg husker best, er jo scenen da Christine sier at hun ikke ønsker å være gift med Kody. Å den scenen var jo i siste episoden. Så jeg hadde jo trodd en kom til å få vite mer om hva som skjer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh...slutt? Nå er jeg slukøret. :sukk: Jeg vil ha en avrunding av sesongen. Vi fortjener det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det kommer en avsluttende episode/tell all etterhvert. 
Vet iallfall at med et par andre amerikanske realityshows så har de plutselig hoppet over 1-2 uker for så å sende en tell all episode

Anonymkode: 454da...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Canal Digital, og i ukesarkivet ligger bare episode 10. Så det virker ikke som om TLC har sendt episode 11. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 9.53):

Kan være det kommer en avsluttende episode/tell all etterhvert. 
Vet iallfall at med et par andre amerikanske realityshows så har de plutselig hoppet over 1-2 uker for så å sende en tell all episode

Anonymkode: 454da...862

Sesongen i USA var ferdig for en måned siden, og det har ikke kommet noen tell all eller annonsering av en. TLC bruker så vidt jeg har sett å sende tell all-episoder uka etter sesongavslutning, så jeg tviler på at det kommer. 

Men hvis det skjer noe nytt med familien innen neste sesong så kan det hende at de sender en special av noe slag, det bruker de noen ganger å gjøre, men har ikke kommet så mye utenom helsesonger fra Sister Wives, så tipper det i så fall må bli noe ekstreme greier, som at en av konene drar eller Robyn blir gravid.

Anonymkode: 83522...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer neste sesong da? Denne var såå kort og uferdig 

Anonymkode: 47d88...be6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra slutt ja, merkelig. 

Anonymkode: 61711...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (21 timer siden):

Jeg har Canal Digital, og i ukesarkivet ligger bare episode 10. Så det virker ikke som om TLC har sendt episode 11. 

Dette stusset jeg på også! 

Må være noe galt med opptak/arkiv-funksjonen hos meg (Altibox) for epsisoden sluttet midt i. Hva var det siste som skjedde i episode 10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som vet hvorfor det sluttet så brått? Pga corona? Eller kan det ha vært etter ønske fra familien pga personlige problemer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (24 minutter siden):

Noen som vet hvorfor det sluttet så brått? Pga corona? Eller kan det ha vært etter ønske fra familien pga personlige problemer? 

Aner ikke. Kan jo ha vert at de ikke klarte å samle nok sendeverdig stoff under korona men så sluttet det jo så dramatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like forvirret som flere her av den brå slutten ...

Anonymkode: 58142...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro korona er grunnen. Kanskje måtte de bare avslutte innspillingene brått og fikk ikke laget noen skikkelig avslutning. Det har skjedd med andre serier som er spilt inn det siste året. F.eks. måtte Badehotellet droppe siste episode, men klarte å rulle i land en form for avslutning i nest siste så det ikke ble kjemperart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Så episode 9,10 og 11 nå. Lurer på hvordan dette ender. Den eneste som ser ut til å trives i dette sammensuriet er Robyn. Men hun får nok størst del av kaka også, mtp at Kody liker henne best og oppholder seg mest hos henne. De tre andre høres jo omtrent apatiske ut, Kody og forøvrig. Virket som luften har gått ut av Janelle også. Håper at det kun er korona som har gitt de hard medfart, å at de finner tilbake til hverandre. Samtidig så tror jeg at Christine klarer seg bedre på egenhånd, så håper litt at hun har stolthet til å dra. Hun har jo blitt nedrangert i åresvis. Men Meri har vel dratt, eller er det å kun spekulasjoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå, men jeg kjenner at det er stort oppbrudd i luften og ingenting kommer til å fortsette som det var, unntatt for Kody og Robyn. Jeg unner de andre damene å komme seg ut og videre i eget liv.  

Kan den av oss som oppdager at de igjen skal sende på tlc, gi beskjed til oss andre? På forhånd takk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Instagram at Janelle har flyttet ut på tomten i en bobil, fordi huset hun leide skulle selges.

Riktig nok er de amerikanske bobilene større enn de vi er vandt med her, men det er stor forskjell fra de store husene de hadde i Vegas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte plassen og den tomten deres veldig godt (fredelig og fin utsikt) og kunne gjerne ha bosatt meg "oppi trærne" hvor Meri ikke ville bo, men så ville hun det igjen, men da hadde tomten blitt gitt til en annen kone....for et rot de lever i. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...