Gå til innhold

Little cookie on the way


SmartCookie

Anbefalte innlegg

Fine og kloke ord dere kommer med alle sammen! Jeg er nok veldig selvkritisk, samtidig som jeg følte meg veldig dårlig forberedt og at vi har hatt litt trøbbel fra starten med amming og melk.

Men håper jeg snart kan legge dette litt bak meg!

Denne uken er deg 6-ukers kontroll for både meg og mini, gruer meg litt for da kommer disse tingene opp igjen til diskusjon, men etter det håper jeg at jeg slipper å diskutere det noe særlig mer etter det. Kommer garantert til å begynne å gråte hos legen, det gjør jeg alltid ;)

Nå hører jeg på Baby Music og prøver å få mini til å sove.. Natt til i dag sov hun seks timer sammenhengende fra 02-08, i dag ser det ut som hun har en slik natt hvor hun ikke har tenkt til å sove i det hele tatt igjen.

Mannen min holder på å stryke med, han er så sliten og strever med å takle jobb etter å bare sove fem timer per natt. Jeg føler med han men synes det er vanskelig, jeg blir også sliten.. Som i dag når hun hyler i fire timer i strekk før han kommer hjem. Synes det er vanskelig å fordele ansvaret riktig. Han har jo tross alt en jobb hvor han må levere, men jeg blir jo også sliten. Huff, skjønner at forhold ryker i småbarnsfasen, det er en påkjenning! Nå har vi nesten ingenting i livet/forholdet som er fint og positivt. Jeg er på mitt minst attraktive og humøret er på bunn, og vi har aldri tid til hverandre og sover hver for oss.. Ikke særlig romantisk ;)

Stakkars lille mini som gråter så mye.. Tar meg selv i å bli skikkelig irritert på henne, men det er jo helt feil. Hun kan jo ikke noe for det og prøver bare å fortelle at hun ikke er fornøyd.

Hun har masse puss i det ene øyet, men vet ikke om det er det som plager henne. Hun ble født med tett tårekanal så det har vært væske og litt puss hele veien, men de siste dagene har det blitt tykt, seigt, gult og mye av det. Stakkars hun får jo sammenklistret øye.. Er visst vanlig og ikke noe man gjør nye med, men synes likevel det ser ille ut nå!

I går fikk jeg fullstendig panikk da det kom blod på tåteflaska. Det viste seg at hun hadde sprukket opp eller klart seg i leppa og tannkjøttet. Usj, det er mye å bekymre seg over altså!

Og jeg var i utgangspunktet VELDIG avslappet til dette med å få barn og lovte meg selv å ikke bli en engstelig mor. Yeah right ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gruet meg og til den kontrollen fordi jeg ble fortalt at legen kjefter på de som ikke ammer, men hverken han el helsesøster tok opp temaet amming så da gjorde ikke jeg det heller ;) Håper at du vil bli like heldig, men om de tar opp temaet så ikke ta deg nær av det om du får kritikk, du gjør sitt beste uansett hva andre mener :)

Oj 6 timer med søvn er jo kjempe bra, håper at det fortsetter sånn, som regel sover de bedre fra 2-3 mnd. Samboer var og kjempe aliten tidligere men jeg har tatt over litt mer om nettene for hans skyld og han har kommet seg, er kanskje en kneik de må over uansett. Men tungt er det. Håper at det vil bli bedre ganske snart! :hug:

Hvor mye gråter jenta deres? Kan det være kolikk? Det regnes som kolikk om de gråter mer enn 3 timer av gangen 3 dager i uka. I tillegg til malt gir vi S Minifom, det er mot kolikk men kan taes uansett. Fåes kjøpt på apoteket. Det er for å hjelpe babyen å få ut luften, så han fjerter ganske mye :P Men han virker mer fornøyd. Har dere prpvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hun tatt igjen alt det hun ikke sov i går, et skikkelig sovedøgn! Dessverre rekker jeg aldri sove når hun sover, enten må jeg spise og ordne praktiske ting som klesvask, ellers triller jeg vognen (litt vanskelig å sove da, men er på grensen..føler meg litt zombieaktig) osv.. Men på slutten av dagen fikk jeg en liten blund jeg og.

Hun har vært usedvanlig grei i dag og ga oss det første smilet! Har sett tendenser tidligere i uken men nå er jeg sikker :) Hun smilte masse til pappaen sin (typisk nok..ikke meg). Og hun imiterte pappas grimaser, så søtt! Milepæl <3

I morgen venter kontroll på helsestasjonen, gruer meg faktisk litt. Håper hun er i rute med alt de forventer :)

Ellers drikkes det vørterøl til den store gullmedaljen, men må innrømme at det smaker herk.. Det smaker malt, som jeg nå forbinder med minis mat.. Brekker meg litt, men vil så gjerne ha det i meg om det hjelper for melka, foretrekker lettøl men har visst ikke samme effekt det da, typisk at det må smake vondt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, lite søvn når S sover. Men du trenger aøvnen mer enn meg ser jeg. Godt at lille miniyou sover bedre, håper at det fortsetter i lang tid fremover :)

Så herlig med babysmil :rodmer:

Har ikke hørt at vørterøl skal hjelpe for melka :) Det finnes også ammete, Apotek1 har iallefall. Den smaker ikke så ille. Jeg ga min boks bort i går på barseltreffet.

Jeg var på barseltreff i dag og hun ene har en sønn fra før på 4 år som ble født med åpen gane og to leppespalter. Han ble operert som 3 mnd og har to svake arr på overleppa, ikke veldig synlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruet meg og til den kontrollen fordi jeg ble fortalt at legen kjefter på de som ikke ammer, men hverken han el helsesøster tok opp temaet amming så da gjorde ikke jeg det heller ;) Håper at du vil bli like heldig, men om de tar opp temaet så ikke ta deg nær av det om du får kritikk, du gjør sitt beste uansett hva andre mener :)

Oj 6 timer med søvn er jo kjempe bra, håper at det fortsetter sånn, som regel sover de bedre fra 2-3 mnd. Samboer var og kjempe aliten tidligere men jeg har tatt over litt mer om nettene for hans skyld og han har kommet seg, er kanskje en kneik de må over uansett. Men tungt er det. Håper at det vil bli bedre ganske snart! :hug:

Hvor mye gråter jenta deres? Kan det være kolikk? Det regnes som kolikk om de gråter mer enn 3 timer av gangen 3 dager i uka. I tillegg til malt gir vi S Minifom, det er mot kolikk men kan taes uansett. Fåes kjøpt på apoteket. Det er for å hjelpe babyen å få ut luften, så han fjerter ganske mye :P Men han virker mer fornøyd. Har dere prpvd det?

Bra du ikke fikk ammekjeft! Det er det siste vi trenger, vi som har vært gjennom litt ekstra!

Kan ikke klage på 6 timer uavbrutt søvn nei, bare synd jeg må opp og pumpe.. Hadde vært deilig for mor å få sove seks timer uten brudd også! Jaja, det kommer vel :)

I natt var det ikke så bra, da var det søvn fra 02-04 og 04:45-06:30, kan ikke klage,men jeg bruker tid på å sovne igjen så for meg er det veldig slitsomt med brudd på den måten. Tar gjerne en time før jeg sovner når jeg har blitt vekket.. Hun skriker mye om dagen, så klikk har slått meg. Men vi er veldig dårlige på å la henne rape, så jeg tror vi må bli bedre der. Tror hun svelger mye luft pga spalten også! I det siste kan man godt kalle det kolikk for hun oppfyller kvoten!

Vi har tilgode å prøve minifom. Jeg var skeptisk for jeg hadde lest mye negativt på nett, men det viser seg at det er info fra 2007-2008 og at ingrediensene de klaget på da er fjernet (parabener som kan gi hormonforstyrrlese). Så kanskje vi prøver det etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, lite søvn når S sover. Men du trenger aøvnen mer enn meg ser jeg. Godt at lille miniyou sover bedre, håper at det fortsetter i lang tid fremover :)

Så herlig med babysmil :rodmer:

Har ikke hørt at vørterøl skal hjelpe for melka :) Det finnes også ammete, Apotek1 har iallefall. Den smaker ikke så ille. Jeg ga min boks bort i går på barseltreffet.

Jeg var på barseltreff i dag og hun ene har en sønn fra før på 4 år som ble født med åpen gane og to leppespalter. Han ble operert som 3 mnd og har to svake arr på overleppa, ikke veldig synlig :)

Ja her trengs søvn sårt nå... Håper det blir en god natt! Er mektig lei av å sove på sofaen i stua!

Ja babysmil er fantastisk! Herlig! :) Håper vi får mer av det!

Ammete har jeg og drikker jeg, er riktignok svært vanskelig å få tid til te med mini. Jeg er jo så redd jeg skal søle varm drikke så hun må være trygt forvart et annet sted når tekoppen er fremme. Hvis uhellet er ute er skaden så innmari stygg! Ammete smaker forøvrig helt grei, som urtete flest :) Om det funker er en annen sak!

Så bra gutten så bra ut etter operasjon! De fleste gjør heldigvis det :) Jeg følger en Facebook-side for spaltebarn og det er mange fine før- og etter bilder. Krysser fingrene for bra resultat for mini også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker og lang tid på å sovne igjen, også den plagsomme pumpingen. Savner ikke å sitte alene i stua midt på natta mens S og samboer sover, og pumpe og tenke kun på å få sove. Og så bruke en evighet på å sovne igjen :(

Skjønner det med teen, jeg hadde heller ikke drukket det i nærheten av S. Men hvis jenta di ennå gråter mye så ville jeg prøvd minifomen så fort som mulig. Den kan bruke 2-3 dager på å fungere. Leste det om parabener ja, bra det er fjernet :) S har gått på den i noen uker så vi skal bruke opp flaska (den store, den finnes i liten størrelse og ) og så slutte gradvis. Håper at han ikke blir verre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov mini lenge og godt, fra 02:30-07:30, selvfølgelig litt sent å sovne 02:30 men bedre enn 06:00 ;)

Deilig for meg, da jeg skulle på 6 ukers kontroll hos legen, hadde vært kjipt om jeg da bare fikk en time på øyet!

Så i går var det kontroll for mini og i dag for meg! Mini klarte seg bra, men synes det var stressende opplegg på helsestasjonen. En lege med veldig dårlig tid! Dessuten følte jeg det gikk altfor fort og få ting ble sjekket, men sånn er det vel?

Han sjekket øynene hennes, ørene og lyttet på henne, pluss gjorde noen bevegelser av hoftene. Det var vel det?! Alt var ok, men hun har jo en øyekatarr som egentlig er tett tårekanal. Vi fikk antibiotika da vi dro fra sykehuset, men den gjorde ikke mye til eller fra så vi sluttet. Legen ble irritert på sykehuset som sendte oss hjem med det for det var helt unødvendig. Greit nok, men det kunne ikke vi vite! De siste dagene er hun riktignok blitt mye verre, øye er sammenklistret og det er mye puss, men han mener visstnok at det ikke er noe å behandle. Han ga oss en brosjyre om tette tårekanaler, men der stod det jo at de skulle få behandling om de våknet med puss og sammenklistret øye. Så nå er jeg veldig forvirret?!

Han virker som en erfaren og respektert barnelege, så jeg tror jo på han og, men er fælt å se mini med så mye gugge i øynene :(

Helsesøster ba meg vel egentlig gi opp pumpingen og ta juleferie, og det samme gjorde legen min i dag. Likevel ville jeg bare hjem til pumpa.. Klarer ikke gi opp på dagen, men at vi har rundet seks uker er en milepæl! :)

Ellers så stingene mine bra ut, og arrene kommer til å gro pent. Jeg har ikke sett selv og bryr meg heller ikke.. Det som er skjedd er skjedd, så lenge jeg fungerer er alt bra!

Ellers nærmer julen seg med stormskritt og vi skal både flytte, handle julegaver og alt som hører med de neste dagene, stress! Har ikke helt kontroll på gavene merker jeg, men mini får dagseng fra Stokke (jeg er lei av å bruke bagen til vognen), setebeskytter til bilen og bæresele fra Ergobaby. Fryktelig spennende gaver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd morsmelk og funker det ikke så ville jeg ringt legen. Er det bare puss el tårer og? S har det siste døgnet hatt ett litt ekstra vått øye, men ikke noe puss. Lurer på hva det kan være.

Så bra at mini sover mer ;) S sin legekontroll var og full fart, og legen sa at det er vanlig.

Ble stress med gavekjøp men godt å være ferdig! På dagtid sover S kun i vogna, inne og ute, og oppå meg. Så en dagseng trur jeg at vi drooper. Spennende med flytting! :hoppe: Jeg vil og ha hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var heldigvis øyeguffet blitt betraktelig mindre av seg selv! Håper det fortsetter sånn! Jeg trodde vi nå måtte håndtere mengder av gulgrønn guffe hver eneste dag det neste året, men det ser faktisk ut som det gikk litt over. Puh! Hun er fortsatt litt rød og irritert i kroken inn mot nesen, og det er noe puss, men ikke på langt nær så mye som det har vært.

Må bare huske og fortsette å massere tårekanalene, slik at de åpnes av seg selv etterhvert! I verste fall må hun opereres under narkose. Lite inngrep, men likevel. Hun skal gjennom nok, så håper vi slipper alt annet!

De siste dagene har hun vært ganske lett å ha med å gjøre på natterstid. Hun skjønner liksom at det er natt og sover en del. Våkner hun og vil ha mat, så har hun også sovnet kjapt igjen. Veldig deilig! Men alt kan snu på kort tid ;) Tror absolutt ikke hun er rutinert enda, men lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsmelk kan visstnok hjelpe på øyebetennelse :)

Ja det har jeg hørt og lest :) Jeg har jo så lite morsmelk at jeg knapt har noe å gi bort, men jeg har forsøkt å "drukne" øynene hennes i den lille melken jeg får ut. Kanskje det var det som gjorde underverker?!

Nå er øyet betraktelig bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd morsmelk og funker det ikke så ville jeg ringt legen. Er det bare puss el tårer og? S har det siste døgnet hatt ett litt ekstra vått øye, men ikke noe puss. Lurer på hva det kan være.

Så bra at mini sover mer ;) S sin legekontroll var og full fart, og legen sa at det er vanlig.

Ble stress med gavekjøp men godt å være ferdig! På dagtid sover S kun i vogna, inne og ute, og oppå meg. Så en dagseng trur jeg at vi drooper. Spennende med flytting! :hoppe: Jeg vil og ha hus ;)

Ja dagseng er nok helt unødvendig :) Jeg ser likevel frem til å slippe å hekte bagdelen av og på vognen, og å skifte ut dunposer med dyne/teppe osv. Dessuten er det så slitsomt når bagdelen står på gulvet, tungt å bøye seg og legge henne ned osv. Men men, hva gjør man ikke for å få hverdagen litt lettere :P

Håper hun vil ligge i den da, ellers er det jo helt bortkastet!

I dag flytter vi! Gruer meg! Nå er vi så rutinerte på alt der vi er nå, i forhold til stelling, bleieskift, bading, vasking av klær, soving, mating osv.. og så må alt på plass i nytt hus. Whææ..

Men blir godt å endelig få flyttet! Vi betaler jo tross alt for dette huset nå ;) Blir nok pappeske-tilstander en god stund fremover, for tid til overs og overskudd er fortsatt mangelvare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dagseng er nok helt unødvendig :) Jeg ser likevel frem til å slippe å hekte bagdelen av og på vognen, og å skifte ut dunposer med dyne/teppe osv. Dessuten er det så slitsomt når bagdelen står på gulvet, tungt å bøye seg og legge henne ned osv. Men men, hva gjør man ikke for å få hverdagen litt lettere :P

Håper hun vil ligge i den da, ellers er det jo helt bortkastet!

I dag flytter vi! Gruer meg! Nå er vi så rutinerte på alt der vi er nå, i forhold til stelling, bleieskift, bading, vasking av klær, soving, mating osv.. og så må alt på plass i nytt hus. Whææ..

Men blir godt å endelig få flyttet! Vi betaler jo tross alt for dette huset nå ;) Blir nok pappeske-tilstander en god stund fremover, for tid til overs og overskudd er fortsatt mangelvare!

Jeg syns ikke at dagseng trenger å være bortkastet, sover snuppa deres i den så er det supert, er bare vår gutt som er litt sta ;) Vi tar ikke av vognbagen og inn i stua. Yttergangen er vegg i vegg med stua så vi bare legger han i vogna i yttergangen. Det er kjørlig der og det liker babyer, eller setter han ut. Akkurat nå sover han ute ;) Jeg hadde og blitt lei av å ha vognbagen i stua :)

oj flytting! Kjener ei anna som også flytter i dag og fikk baby i september :) Vi flyttet i sommer, var litt kjekt å være gravid fordi da kunne jeg være lat og ikke bære :P Så vi fikk hjelp av en kompis, får dere hjelp?

Tonnevis av lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det xmas da folkens! Den rareste julen i mitt liv, har ikke julestemning i det hele tatt og er veldig likegyldig til hele høytiden denne gangen. Jeg er derimot sjeleglad for at mannen har fri! Det er så deilig å være to igjen! Nå har vi faktisk sittet oppe sammen no kveldene og sovet i samme seng igjen. Begynner å føle meg litt mer normal igjen!

Mini har sovet en del om nettene så det er en ekstra bonus!

I kveld skal vi bort på familiemiddag, og det blir interessant å være borte i timesvis med mini. Mye man må huske å ta med! Vi har jo ikke vært borte fra hjemmet mer enn tre timer frem til nå, så har aldri matet eller tatt bleieskift i ukjente omgivelser før. Går nok bra så lenge vi husker alt det nødvendige!

Jeg gleder meg faktisk mest til å åpne gavene til mini.. Haha. Hvor barnslig er ikke jeg ;)

Har dere kjøpt gave til deres babyer? Her har jeg kjøpt ting hun trenger/vi trenger og later som det er gaver i samme slengen. Litt unødvendig å pakke det inn og ta med, en jeg gjør det nå likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at dagseng trenger å være bortkastet, sover snuppa deres i den så er det supert, er bare vår gutt som er litt sta ;) Vi tar ikke av vognbagen og inn i stua. Yttergangen er vegg i vegg med stua så vi bare legger han i vogna i yttergangen. Det er kjørlig der og det liker babyer, eller setter han ut. Akkurat nå sover han ute ;) Jeg hadde og blitt lei av å ha vognbagen i stua :)

oj flytting! Kjener ei anna som også flytter i dag og fikk baby i september :) Vi flyttet i sommer, var litt kjekt å være gravid fordi da kunne jeg være lat og ikke bære :P Så vi fikk hjelp av en kompis, får dere hjelp?

Tonnevis av lykke til :blomst:

Nå har vi prøvd dagsengen og det fungerer bra :) Den kan vugges litt og det elsket mini! Hun gikk fra skrik og hyl, til stille og rolig på to sekunder! Foreløpig en suksess ;)

Den tar jo litt plass men vi tenker selge den når hun er lei/vokst fra og ikke beholde den til en evt nestemann. Den tar for mye plass!

Flytting gikk greit, da vi var allerede ute av leiligheten for to måneder siden. Alt ble flyttet til mine foreldre for oppbevaring/lagring og det skjedde før jeg fødde så da var jeg litt med jeg og. Etter at vi overtok huset har mannen kjørt shuffletrafikk med tingene våre hver ettermiddag så når vi først flyttet så var det nesten bare meg, mini og tingene til mini igjen. Nå er vi på plass og det er såå deilig! Tror mini også trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har egentlig ikke tid til å skrive mem så at du hadde sitert meg :) Så bra at mini sover bedre, at samboer er hjemme og at hun sover bra i dagsenga :danse: Men skjønner godt at du mangler julestemningen! Du har hatt en vanskelig tid og har ennå ikke funnet dagsrytmen. Håper det går seg til snart ;) Og håper at det går bra å styre med mini borte! Jeg gruet meg selv første gang jeg tok S med meg ut døra men det går bra, hver gang ;)

Men mye å ta med seg, her var bilen full når vi kjørte til foreldrene mine på søndag. og kun en bag inneholdt klær ol. tilmmeg og samboer. Resten var julegaver og klær og ting til S. Vi tok med sterilisatoren, vognbaggen +++ Mye greier!

Du får heller nyte jula til neste år men også prøv å nyte den i år, du fortjener julekos du og ;)

God jul! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var julaften unna gjort! En veldig hyggelig kveld som gikk over all forventning. Mini var våken og fornøyd stort sett hele kvelden. Det vanket mest gaver til mini uten tvil! Hun hadde en gigantisk pakkehaug! Trodde hun skulle få mye leker men det var ytterst få, det var mest klær i størrelse 72 og oppover. Lenge til hun kan bruke de altså.. Av oss fikk hun jo praktisk utstyr også, som bæresele fra ErgoBaby og beskyttelse til bilsetet, how exciting ;) Ellers hadde vi kjøpt badeleker - noen som mannen er så ivrig over at hun skal ta i bruk, de var med i balja under dagens bad men det er nok et par måneder til de blir lagt merke til av mini ;)

Hun fikk også en vognleke til å feste i kalesjen, eventyrbok, søtt rosa ullundertøy i merinoull og en søt lue i ull.

Der var vel det vi ga fra oss. Fra andre fikk hun diverse klær, inkludert noen kjempefine fra Monsoon og noe kjøpt på Fru Lyng. I tillegg en rangle, biteleke og uro. Og så vanket det tripptrapp-stol med babysete.

Jeg fikk også litt overraskende masse fint!

Hadde trodd jeg var helt ute av gaveloopen men tydeligvis ikke altså. Fikk blant annet eksklusiv stelleveske og et par dyre i interiørobjekter til hjemmet! Happy girl!

Et annet høydepunkt var maten! Åh så godt med julemiddagen og dessert! Jeg gaflet i meg to porsjoner av hver :D og toppet det hele med kaker og godis...

Da er det kanskje ikke så rart at mine per-pregnancy clothes heller ikke passer.. Jeg prøvde noen for første gang i går og de var rimelig tighte for å si det sånn!

I dag har mini sovet hele dagen så vi får se hvordan denne natten utarter seg.. Kan bli en laaaang natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke tid til å skrive mem så at du hadde sitert meg :) Så bra at mini sover bedre, at samboer er hjemme og at hun sover bra i dagsenga :danse: Men skjønner godt at du mangler julestemningen! Du har hatt en vanskelig tid og har ennå ikke funnet dagsrytmen. Håper det går seg til snart ;) Og håper at det går bra å styre med mini borte! Jeg gruet meg selv første gang jeg tok S med meg ut døra men det går bra, hver gang ;)

Men mye å ta med seg, her var bilen full når vi kjørte til foreldrene mine på søndag. og kun en bag inneholdt klær ol. tilmmeg og samboer. Resten var julegaver og klær og ting til S. Vi tok med sterilisatoren, vognbaggen +++ Mye greier!

Du får heller nyte jula til neste år men også prøv å nyte den i år, du fortjener julekos du og ;)

God jul! :nissevink:

Ja nå faktisk mini sovet gjennom natten i én uke, altså siden vi flyttet inn i nytt hus. Det er jo helt herlig! Jeg hører at hun lager smattelyder i løpet av natten og jeg er litt bekymret for at hun kanskje er sulten, men hun sovner alltid igjen og når morgenen kommer og hun begynner med smattingen sin igjen så skriker hun jo og da løper vi og fikser mat så fort vi kan. Så hun får alltid mat når hun skriker, men jeg vil ikke at hun skal ligge sulten hele natten heller. Tror det går bra med henne, hun har jo lagt på seg og mange tunge tissebleier! Er veldig deilig at vi nå alle tre sover greit om natten da :)

Denne julen er helt klart spesiell! Det som var viktig før er ikke så viktig lenger, men vi koser oss jo! Vi stilte i et familieselskap og det var selvsagt superstas å vise henne frem. Alle var så begeistret! Hun er jo første oldebarnet og barnebarnet på begge sider! Men jeg merker at det tar på å dra på besøk og på tur, det er så mye som skal fikses i forkant med skilting av klær, bleieskift og mating, og så alt som skal med på tur.. Jeg er helt utslitt før vi kommer ut døren!

Etter nyttår skal det være oppstart av barselgruppe, men jeg har ikke hørt noe fra helsestasjonen ennå. Gruer meg uansett litt til å møte barselgruppen, Mest fordi jeg ikke er helt komfortabel med å ha med mini ut.. Men jeg vil jo være med også, så må bare hoppe i det når den tid kommer! Håper det er noen koselige mennesker der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Etter nyttår skal det være oppstart av barselgruppe, men jeg har ikke hørt noe fra helsestasjonen ennå. Gruer meg uansett litt til å møte barselgruppen, Mest fordi jeg ikke er helt komfortabel med å ha med mini ut.. Men jeg vil jo være med også, så må bare hoppe i det når den tid kommer! Håper det er noen koselige mennesker der! :)

Jeg gruer meg og litt til barselgruppe, men det er mest fordi jeg tilhører helsestasjon på "beste vestkant", og jeg er ikke akkurat så veldig beste vestkant i hode, sjel eller livsform :P

Og selvsagt; hvordan få vogna inn og ut av trikken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...