Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har vært en av de verste nettene hittil i svangerskapet.. Så intens influensa har jeg ikke hatt før, tror jeg. Alle muskler knyter seg, presset på bihulene er helt enormt og jeg hoster til jeg brekker meg :( Needless to say at konsert og hotell er avbestilt.

Håper lille har det bedre enn meg i kroppen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff :( Stakkars **M**, masse god bedring! :klem:

Håper det snur fort for det høres ikke noe godt ut!

Sender masse bli-frisk-fort tanker :klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med på feber'n, trur at det kan være farlig for barnet om den blir for høyt, iallefall tidlig i svangerskapet. Nå er du jo et stykke på vei da :) Så vet ikke om det er farlig lenger.

God bedring igjen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanke :) Halsen er bedre, så nå håper jeg feberen og bihulen også stikker snart :)

Tar paracet når jeg føler meg varm/kald - og blir litt bedre en stund da :) Antibiotikaen gjør nok jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kasper har vært og er veldig rolig nå mens jeg er syk. Kjenner han innimellom, men ikke så mye som jeg pleier. Stakkars lille :(

Blir litt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker selv de dagene jeg er veldig sliten at min gutt er roligere, trur at de blir litt påvirket av formen vår men trur ikke at det har noe å si egentlig :) Bare du kjenner bevegelser innimellom så skal alt være i orden, etter som jeg har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på VG at det var uutholdelige forhold i Telenor Arena ikveld. Folk har besvimt i varmen. Tenker det var greit at den febersyke gravide holdt seg hjemme jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Endelig litt bedring :) Nå er jeg egentlig bare snørrete og slapp/varm av antibiotikaen.

Liv i Kasper igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra **M** :) Håper det går fort herfra!

Var nok lurt å holde seg hjemme fra konserten ja :)

Ha en fin dag og kos deg med Kasper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra **M** :) Håper det går fort herfra!

Var nok lurt å holde seg hjemme fra konserten ja :)

Ha en fin dag og kos deg med Kasper :)

Takk for det, og likeså boks :)

Nå bærer det til IKEA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere begge har det bra nå ;) Spennende med Ikea, de har så mye fint!

God helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en fin helg med besøk hos vår lille niese på 2 år og Ikeatur kan jeg nå puste lettet ut;

På soverommet står senga klar, på badet står stellebordet fylt med bleier og utstyr, på barnerommet står kommoden med klær, og i boden står vogna.

Jammen har vi ikke fått solgt bilen idag også, så da blir det kjøp av stasjonsvogn denne uken :)

Nå ble alt plutselig veldig virkelig. Nå skal jeg bruke resten av tiden på å bli klar mentalt også.

Livet smiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut å ha det hele klart! :)

Gratulerer med solgt bil :)

Håper dere får en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så bra :) Er ikke helt klar ennå selv men på vei! Vi kjøpte stasjonsvogn for få uker siden selv, kjekt å ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk og takk :)

Kjenner jeg er SKIKKELIG sliten etter helga. Beina verker og er fulle av vann. Bekkenet har tatt kvelden, det gjør seriøst veldig vondt å gå. Skulle helst vært sengeliggende en dag kjenner jeg, men må komme meg til fysio i morgen.

Er ikke mye som skal til før det blir for mye påkjenning nå. Mye bilkjøring og gåing på Ikea har tatt knekken på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har bare flydd forbi. Vi prøvekjører biler i hytt og pine, og jeg prøver så godt jeg kan å holde hjemmet ryddig og rent. Blir veldig fort varm, så jeg har begynt å tvinge meg til en formiddagslur.

Kroppen har begynt å si ifra når det blir for mye for meg. Nesten som en stemme i bakhodet; "NÅ legger du deg ned!"

Har fått et veldig behov for å begynne å forberede fødselen.. mest mentalt egentlig. Føler litt at jeg er den eneste som faktisk tenker på at det er noe som skal ut av meg - og han spretter ikke ut av seg selv. Litt som å forberede seg til mitt livs styrkeprøve, føler jeg.

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med prøvekjøring, blir dere noe klokere? :)

Det er bra at du hører på kroppen din, det er viktig :) Er ikke såå lenge igjen til disse små skal ut så greit å ha den energien man kan til det gjelder :) Er nok lurt å forberede seg mentalt (hvertfall så godt det lar seg gjøre :) ) på fødsel, sortere litt tanker, ønsker og forventninger slik at alt ikke kommer HELT kastet på en :)

Håper du sover godt i natt :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med prøvekjøring, blir dere noe klokere? :)

Det er bra at du hører på kroppen din, det er viktig :) Er ikke såå lenge igjen til disse små skal ut så greit å ha den energien man kan til det gjelder :) Er nok lurt å forberede seg mentalt (hvertfall så godt det lar seg gjøre :) ) på fødsel, sortere litt tanker, ønsker og forventninger slik at alt ikke kommer HELT kastet på en :)

Håper du sover godt i natt :):klem:

Ikke foreløpig :) hehe. Står mellom Passat eller Skoda, tror jeg.

Takk i lige måde, boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...