Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Og ja, jeg ELSKER været nå! 20 varmegrader. Sitter ute i solen og venter spent på spark fra mini :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da håper jeg virkelig at lille er mindre hemmelighetsfull på denne ULen! :)

Kaldt vann og småhoppe litt skal visst også kunne hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg sover så dårlig om dagen. Sovner ikke før fire-femtiden. Utrolig slitsomt!

Men men... Jeg gleder meg til ultralyd på onsdag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; Dr. Lorentzen var helt fantastisk!

Jeg og min kjære kom inn i et venterom som føltes som et lite spa. Følte at vi var hjemme hos noen. Tente lys, god sofa og stoler. Blomster. Te. Ble helt sjokkert. Skikkelig koselig. Også hilste legen oss velkommen. Så utrolig hyggelig!

Jeg fikk ligge på en myk divan, og mannen fikk se på skjermen med legen.

Hihi, vi venter en liten gutt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye jenter :)

Hoi, nå er jeg sliten. Jeg er såååå lei av å bli sett på som om jeg er en feit hval! Tuller ikke. ALLE skal ha en mening om hvordan jeg ser ut. "Venter hun to eller?"

"Tenk å ha så stor mage når hun bare er 19 uker på vei"

Jeg er rett og slett sliten i hodet av alle inntrykk som følger med det å være gravid. Plutselig er man en åpen bok alle kan lese høyt av.

Håper ikke det bare er meg? Selvfølgelig er jeg stolt! Men noen ganger, bare noen ganger..... skulle jeg ønske det fantes en pauseknapp. Bare sånn at jeg kan samle krefter til å møte omverdenen igjen med et smil ingen kan ta bort.

Håper dagen har vært fin for de som måtte lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter mye med muskelsmerter om dagen, så får ikke skrevet så mye.

Men jeg begynner i allefall og kjenne mer og mer, fortsatt ikke helt sikker på hva, men kjenner da "noe" :)

Vi tenker mye på navn. Krangler nesten til tider :P Akkurat nå har vi begge falt veldig for Noah.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du endelig kjenner noe :)

Dere har heldigvis noen mnd igjen til å bli enige! :fnise: Noah er veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med spark :rodmer: Og gratulerer med en gutt :babysmokk: Hvor langt er du på vei?

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :)

Haha, stakkars samboeren min. Han ligger i senga rett ut med pollenallergien sin og vil helst sove fra det hele mens jeg løper inn og ut "NÅ sparker han igjen!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søt du er :) Men stakkars samboeren din som er slått ut av pollen :)

Kjempefin mage :hjerte: :hjerte: Moro at du la ut bilde :)

Kos deg med lørdag og sparkebaby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes jeg har blitt kraftig på kort tid :P Hehe. Skummelt. Er egentlig ganske slank så er rart å bare kunne velte i sofaen og ikke tenke på å "holde inn" magen etter etter en bedre middag f.eks.

Her bare eser jeg ut! Freedom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt på deg ellers utenom magen? Det er godt å ikke holde inn magen ja! :danse:

Ha en flott søndag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg SÅ igjen i det der med å ikke lenger måtte holde inn magen; det er så deilig det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått litt ekstra på lår og overarmer gitt. Det kunne jeg greid meg uten ;)

Men kjøpt meg sånne små manualer, så sitter og trener til sexy singletarmer mens jeg velter resten av kroppen på sofaen. Ser sikkert smart ut :D Lov å leve i håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...