Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Kanskje greit å vite at han er stor før han kommer, men skjønner virkelig at du ikke akkurat gleder deg :) Måtte le litt, så for meg en grønn kjempebaby og du som jobbet som bare det for å få han ut :fnise:

Kjedelig at hodet ikke er festet eller at kynnerene har noen vesentlig effekt :(

Kast innpå med kapsler så får vi håpe han kommer snart :ler:

Spennende tid i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, jaja bare han ikke blir 5 kg da :P Sa hun noe om hvor stor han kanskje blir?

Har også tenkt å kjøpe bringebærbladkapsler men tør ikke bruke de ennå, vil ikke føde før uke 37 selv om jeg egentlig er klar nå og at min gutt antakelig også blir litt stor. Hvor kjøpte du kapslene? :) Får komme meg til en helsekost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jaja bare han ikke blir 5 kg da :P Sa hun noe om hvor stor han kanskje blir?

Har også tenkt å kjøpe bringebærbladkapsler men tør ikke bruke de ennå, vil ikke føde før uke 37 selv om jeg egentlig er klar nå og at min gutt antakelig også blir litt stor. Hvor kjøpte du kapslene? :) Får komme meg til en helsekost.

Jeg ble så opphengt i at han ble stor at jeg glemte å spørre HVOR stor. Haha :P Så sitter her som et spørsmålstegn. Skal tilbake om to uker for å dobbelsjekke.

På sunnkost :) Solray sine. Tror jeg de het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så opphengt i at han ble stor at jeg glemte å spørre HVOR stor. Haha :P Så sitter her som et spørsmålstegn. Skal tilbake om to uker for å dobbelsjekke.

På sunnkost :) Solray sine. Tror jeg de het.

Takk, da må jeg finne ut hvor Sunkost ligger :P Vet hvor Life er, men de har sikkert og.

Bra du blir sjekket mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :)

I natt har magen sunket og hodet festet seg :) Fyyy så godt å kunne puste igjen!

Fryktelige menssmerter rundt livet både i mage og rygg. Bare å komme lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay!! :danse:

Hvordan vet du at hodet har festet seg? Er så usikker på om min har festet seg :P

Bevegelsene er annerledes. På ul så kunne jeg kjenne samtidig som jeg så at han beveget på hodet, og nå er den følelsen borte. Også stakk det så fryktelig der nede i hele går, og i og med at magen har sunket så reeeegner jeg med at det er det som har skjedd :) Er visst vanlig at det skjer i uke 36, som jeg er i nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, jeg har akkurat gått en liten skogstur med hunden til mamma og pappa :) Adjø rullestol!

(Får sikkert svi for det i natt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en gåtur :hoppe: sikkert herlig!!

Det har endret seg hos meg og nederst på flere måter den siste tiden så kanskje min og har festet seg ;) Skjer vist tidligere hos førstegangsfødende enn for de som har født før, og vi har ikke født før. Har goolet festing av hodet og mange opplever det i uke 34 og :) Men så lenge ingen jordmor el lege har bekreftet det så er det lurt å tenke at hodet kanskje ikke har festet seg. Ikke for å være negativ men om vannet går og hodet ikke er festet kan navelstrengen surres rundt barnets hals, så da må man legge seg fort ned for å forhindre at det skjer. Så er lurt å ikke være skråsikker når det ikke er bekreftet.

Det har sikkert skjedd deg at hodet er festet men om vannet går så husk at du ikke har fått det bekreftet :) Men nå er det også sjeldent at en fødsel starter med at vannet går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en gåtur :hoppe: sikkert herlig!!

Det har endret seg hos meg og nederst på flere måter den siste tiden så kanskje min og har festet seg ;) Skjer vist tidligere hos førstegangsfødende enn for de som har født før, og vi har ikke født før. Har goolet festing av hodet og mange opplever det i uke 34 og :) Men så lenge ingen jordmor el lege har bekreftet det så er det lurt å tenke at hodet kanskje ikke har festet seg. Ikke for å være negativ men om vannet går og hodet ikke er festet kan navelstrengen surres rundt barnets hals, så da må man legge seg fort ned for å forhindre at det skjer. Så er lurt å ikke være skråsikker når det ikke er bekreftet.

Det har sikkert skjedd deg at hodet er festet men om vannet går så husk at du ikke har fått det bekreftet :) Men nå er det også sjeldent at en fødsel starter med at vannet går ;)

Jeg vet :) Nå er det mye aktivitet over hele igjen, så ble brått litt usikker igjen. Men sunket i allefall da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :) Nå er det mye aktivitet over hele igjen, så ble brått litt usikker igjen. Men sunket i allefall da :)

Bra du vet, er ikke så lenge siden noen sa det til meg.

Min gutt har og sunket men er litt opp iblant. Jeg har en del sviing nedentil når han beveger på seg, bekkensmertene er helt annerledes (borte bak og bare foran men nå blitt redusert), stor tissetrang, nedpress og kynnere. Men om han har festet seg klarer jeg ikke bestemme meg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du vet, er ikke så lenge siden noen sa det til meg.

Min gutt har og sunket men er litt opp iblant. Jeg har en del sviing nedentil når han beveger på seg, bekkensmertene er helt annerledes (borte bak og bare foran men nå blitt redusert), stor tissetrang, nedpress og kynnere. Men om han har festet seg klarer jeg ikke bestemme meg for :fnise:

Min har ligget med hodet klart veldig langt ned i bekkenet lenge, er vel egentlig derfor jeg mistenker at det festet seg i natt :) Får se på neste kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ble en runde til med antibiotika, Apocilin. Æsj. Kjempeslapp, verker i nakkemusklaturen og press i pannen :( Håper det gir seg fort. Kjenner at jeg skulle ha brukt den lille energien jeg har på å lade opp til det som kommer.

Håper lille har det fint og ikke er preget av syk mamma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring **M**. :klem:

Virkelig kjedelig at du skal være så mye syk stakkars :(

Håper antibiotikaen knekker møkka fort så du får slappet av den siste tiden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring **M**. :klem:

Virkelig kjedelig at du skal være så mye syk stakkars :(

Håper antibiotikaen knekker møkka fort så du får slappet av den siste tiden :hjerte:

Tusen takk, du er søt <3 Håper immunforsvaret mitt får en real boost når mini blir barnehagegutt, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt det sånn at morsmelka inneholder antistoffer mot sykdommer som mora har hatt, så din gutt vil få litt av en dose med antistoffer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...