Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Oj ja i ryggen kan være rier! Håper det er over nå, litt for tidlig ennå *krysser fingrene* Hvis ikke bør du ringe føden. :hug:

Gitt seg litt nå. Er nok bare kynnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, hørtes ekkelt ut. Kommer de regelmessig eller?

Håper det bare er kynnere.. :)

Nei, ikke nå lenger :)

Jeg går med en så sterk og merkelig følelse av at det skjer snart. Sover dårlig fordi jeg er så urolig, nedpress, går mye på do (Nr.2 :P, hørt at det er et tegn) Veksler mellom å være pangtrøtt eller ha masse energi. Trooor muligens slimproppen har gått over den siste uka. Smerter i korsryggen og stråling i lysken.

Jeg venter i spenning på noen "store" tegn liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da! Tenk at du snart har gutten din i armene dine :hjerte:

Tror ikke det går opp for meg før han faktisk ligger der :) Merker du noe tegn til modning eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Sa det senest i går at det egentlig ikke har gått opp for meg at vi straks er foreldre til tross for at jeg kjenner henne i magen :)

Ja, masse kynnere og nedpress. Tidvis veldig vonde kynnere med vondt i ryggen og murringer så har jo et lite håp om at det gjør prosessen kortere når det gjelder og gjerne at hun dukker opp litt før termin :)

Hvordan fant de ut av at du hadde GBS egentlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mye nedpress forrige helg til og med torsdagen i forrige uke, så jeg tok det opp med jordmora onsdagen og hun sa at så lenge jeg ikke har masse kynnere samtidig så betyr det ingenting. Hadde og har kynnere men ikke masse. Tisset ekstra mye pga nedpresset. Det gikk heldigvis nesten over, for det var ekkelt, for vil ikke føde ennå. Hadde bittelitt nedpress i dag. Har også vekslet mellom lite og mye energi i det siste. Jordmor sa at disse tingene ikke alltid har med modning å gjøre. Nedpresset kan ha med hvordan babyen ligger å gjøre, min hadde ikke festet seg, og skal ikke feste seg ennå. Murringer har jeg hatt ukentlig hele svangerskapet. Men vi er alle forskjellige :)

Men enig i at det vil være stas om babyene våre kommer litt før termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Sa det senest i går at det egentlig ikke har gått opp for meg at vi straks er foreldre til tross for at jeg kjenner henne i magen :)

Ja, masse kynnere og nedpress. Tidvis veldig vonde kynnere med vondt i ryggen og murringer så har jo et lite håp om at det gjør prosessen kortere når det gjelder og gjerne at hun dukker opp litt før termin :)

Hvordan fant de ut av at du hadde GBS egentlig? :)

Jammen ikke lett å forstå alle tegn som førstegangs heller :)

Jeg måtte ta en sånn prøve i skjeden på sykehuset. Bare fikk en sånn stick med meg på do og gjorde det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen grunn til at de valgte å teste deg eller var det helt tilfeldig? :)

Bra de fant ut av at du har det da sånn med tanke på fødsel osv :)

Ikke lett å bli klok på kroppen som gravid nei, vi har jo ikke peiling på hva som skjer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen grunn til at de valgte å teste deg eller var det helt tilfeldig? :)

Bra de fant ut av at du har det da sånn med tanke på fødsel osv :)

Ikke lett å bli klok på kroppen som gravid nei, vi har jo ikke peiling på hva som skjer :fnise:

De sa det var rutine på alle som kom inn med mistanke om premature rier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35.

Jeg er sliten og trøtt. Whats new pussycat?

I dag fødte den siste gravide "bekjente" av meg. Nå er det bare meg igjen liksom. Dagene kunne jo ikke gått særlig saktere :) Sitter oppe store deler av natta og løser verdensproblemer, og sover hele dagen. Jeg er nemlig bombesikker på at jeg føder i løpet av natta hver eneste kveld.

Hvis jeg kunne, hadde jeg pakket kofferten og lagt meg inn på spahotell til terminen. Det beste jeg får om dagen er massasje, og alt som ligner på mat, det spiser jeg. Hadde jeg kunnet gjort som fotballfrue og tatt meg en joggetur i det fine været også, så skulle jeg vært fornøyd.

Sånn. Dagens utbrudd.

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta seg tid til å slappe av, det er noe jeg må bli flinkere til. Jeg stresser av den minste påkjenning, og det resulterer i sterke kynnere og ryggvondt.

De siste dagene har jeg hatt så sterke menssmerter at jeg nesten venter på å fosse blod :S Magen er veeeldig øm om dagen også. Gjør vondt når jordmor klemmer på den, og vondt å skifte stilling i seng og sofa. Kanskje ikke så rart, huden er presset til bristepunktet.

Merker også at Kasper har dårlig plass, han er superaktiv om dagen og sier virkelig ifra om han blir "klemt". Stakkars :P

Ikveld kommer mamma og pappa til oss på pizza. God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på samme viset som deg, vondt her og der. Min gutt sier og tydelig i fra :) Og magen kjennes ut som at den skal eksplodere i blant :P

Ha en fin søndag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 36 :) woho, tenk at neste uke er ikke mini prematur lengre! Crazy.

Kroppen min eeer så rar om dagen. Er ikke til å kjenne igjen. Jeg sover til 13-14 hver dag, fordi jeg er oppe og tisser/spiser hver time natten gjennom. Har sterke kynnere, nedpress og er sikker på at jeg skal gå i fødsel hver dag.

Jeg er helt sikker på at jeg er moden snart, noe samboeren liker å nekte for. Så vi får se da. I morgen skal jeg på ultralyd/vekstkontroll. Kanskje de har nyheter der :)

Mini er hyperaktiv hver eneste kveld også. Som aldri før. På grensa til smertefullt for mor som hiver etter pusten og ikke kan sitte med "brett" på magen.

Åh, så godt det skal bli å få han ut <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 36 uker, du ER så nærme nå **M** :danse::)

"Godt" å lese at du har mye rare følelser i kroppen om dagen og tror du skal føde anytime du og. Vi var helt sikre på at NÅ skjer det i går :P

Så spennende med UL i morgen, får håpe de kan si noe om hvor i løypa du ligger :)

Er dere klare med alt dere hadde tenkt før fødsel da? :)

Ønsker deg og lillegutt en fiin onsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 uker! :danse:

Hvorfor skal du på vekskontroll? Kanskje du får svar da ja på om du er moden :)

Jeg bruker medisiner, og får ekstra oppfølging for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 36 uker, du ER så nærme nå **M** :danse::)

"Godt" å lese at du har mye rare følelser i kroppen om dagen og tror du skal føde anytime du og. Vi var helt sikre på at NÅ skjer det i går :P

Så spennende med UL i morgen, får håpe de kan si noe om hvor i løypa du ligger :)

Er dere klare med alt dere hadde tenkt før fødsel da? :)

Ønsker deg og lillegutt en fiin onsdag! :blomst:

Haha, godt vi er flere :) Jeg går og tenker at han er HUGE, siden jeg selv bare veide 2440 gram. Og nå er han jo over det alt :P Men det er jo det normale. Hehe.

Stort sett, mangler egentlig bare ammepumpe og litt sånt. Men det skulle visst mamma kjøpe til meg. Vi får se :)

Takk det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra kontroll. Litt i sjokktilstand :P

Alt var bra med han, mye fostervann er grunnen til at jeg føler jeg sprenger snart. Han har visst god plass, men - MEN - jordmor sa at jeg får en over gjennomsnittet stor baby! Herregud! Hvordan skal JEG klare å presse ut det? :P

Hun sjekket også livmorhalsen, siden jeg har så mye kynnere. Neida, den var ikke moden enda. Og hodet var ikke festet, han lå og vridde på det hodet akkurat som om han ertet meg. Noen uker til, sa jordmor....

Synes han kan komme nå, jeg - før han blir hulken :o Den første jordmødre jeg var hos sa at det hadde vært helt greit om han kom om en uke. Så nå er det bare å proppe i seg bringebærbladkapsler, jeg vil føde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...