Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Har flyttet inn i huset til foreldrene mine for ti dager. Jeg og mannen passer hunden og huset mens de er i syden.

Veeeldig godt for meg at de har et stort massasjebad. Varmtvannsregningen blir høy nå, for å si det slik.

I går var vi i bryllup. Mannen var toastmaster, og det var hans eldste bror som giftet seg. Følte presset når svigers sa "ja, da er det dere neste gang da" ;) hehe

Men det gleder jeg meg til! :) Nå er det faktisk oss neste gang. Om to år tenker jeg. Hihi.

Bekkenet er vondere enn noen gang i dag, tålte dårlig all ståing og gåing i går gitt.

Denne uka skal nytes her i huset, skal ta det heelt med ro og krysse fingrene for at finværet og varmen fortsetter :)

Ha en fin uke alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅ massasjebad! Siden bekkenet er vondt så ta deg et varmt bad med massasje ;) Varme hjelper iallefall meg.

Kos dere kjempe masse! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse i dine foreldres hus med massasjebad og sommer :)

Kjedelig med bekkenet ditt altså :( Du får slappe av best du kan. MAKS 15-16 uker igjen nå så er gutten din ute :) Ha en fin søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilde i finstasen. 27 uker straks :)

Wæ jeg har jammen blitt stor

post-64774-0-04207100-1373260380_thumb.j

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at ikke bare jeg føler meg svær ;) Gikk litt i byen i dag og for hvert eneste vindu jeg gikk forbi så måtte jeg kikke på magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bekkenet mitt har blitt helt forferdelig vondt nå :(

Vondt å gå, vondt å stå, vondt å ligge... Gråter av smerte flere ganger i løpet av dagen. Det eneste som lindrer en liten stund er å ise ned og ta paracet.

Kjenner det er tungt å tenke på at det skal være slik i tre måneder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenet har roet seg litt etter bryllupet, heldigvis.

I dag har jeg brukt dagen på å ligge i en strandstol på stranden i strålende sol :) Ooog jeg har smertelig fått erfare at man BLIR fortere brent på grunn av hormonene. Leggene og føttene er heelt røde, og jeg ser ut som Rudolf :) Men men. Godt med sol og skyfri himmel, og sand mellom tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, nå lo jeg godt!! :fnise: Stakkars. Mareritt er aldri noe moro.

Fine magen :hjerte: Er lillegutt blitt like aktiv som jenta mi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage ;)

Lurer på om morkaka mi også skjermer litt.men jeg kjenner ganske mye for det :) så bra at bekkenet er bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist har vi vært på en ny ultralyd. (Vekstkontroll) Alt sto bra til med lillemann, han vokser seg stor og sterk - noe jeg merker veeeeldig godt nå. Om natten sparker han så hardt at jeg skvetter og det er litt ubehagelig :P

Fått verdens beste gave av mamma og pappa i dag - aircondition <3 Så nå er det ikke så varmt å bo i leilighet lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at gutten vokser som han skal og at alt er bra!

Merker også at jenta er blitt mye sterkere. Får meg til å lure på hvordan det blir når de er to ganger så store som nå... :P

AC hørtes helt fantastisk ut, kos deg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skvetter i blant jeg og! Bare artig syns jeg ;) Men det har ennå ikke skjedd mens jeg har sovet.

AC høres fantastisk ut ja, skulle gjerne hatt en som følger etter meg hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg bestilt meg et slikt;

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=42803775&sort=5&keyword=Babyrede&save_term=true

Sykt praktisk! Anbefales :) Hører bare lovord om disse.

Samme mønster har stellematta jeg har kjøpt, bare blå :) Trur jeg hadde klart å lage den der selv, skal vist ikke være så vanskelig, kanskje jeg skal prøve på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg.

Ligger syk i senga, skikkelig hals og bihulebetennelse - og litt feber tror jeg. Æsj. Og ute skinner sola.

Flott med aircondition som gjør deg syk :D

Har dagen idag og i morgen å bli bedre på, for jeg SKAL til Oslo i helga. Rihannakonsert og Ikeatur.

Går på antibiotika, så håper det løsner snart. Er visst ikke bra for mini at mor har feber og slik så sent i svangerskapet.

Vi kjøpte forresten vogn igår :) Storfornøyd. En pent brukt Emmaljunga Edge Duo Kombi Jungle til 2500,- (!) Kupp altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vogn og masse god bedring! :)

Håper du blir frisk til Oslo og at du får det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...