Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Finnes det noe verre enn en snorkende samboer akkurat nå? Ååååh my god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint bilde da, og gratulerer med å ha kommet halvveis :D

Og snorkende samboere er så sykt irriterende, har heldigvis ikke det problemet så ofte, men de gangene han gjør det får han seg en liten kakk i siden :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint bilde da, og gratulerer med å ha kommet halvveis :D

Og snorkende samboere er så sykt irriterende, har heldigvis ikke det problemet så ofte, men de gangene han gjør det får han seg en liten kakk i siden :twisted:

Takk :) Hehe, ja, han får noen dytt i siden for å si det sånn.

I går var vi på Beyoncèkonsert, noe som betyr at jeg er rimelig sliten i dag. Var hjemme igjen i to tiden i natt, blæ. Måtte gå fra konserten en halvtime før hun var ferdig fordi det var så SINNSYKT varmt. Men det var verdt det :)

I morgen reiser min kjære til London. Overrasker sin mor med 50 årsgave. Han og brødrene skal kidnappe henne i morgen tidlig. Så jeg blir da alene helt til søndag. Skrekk og gru. Neida, jeg skal vaske så mye at tiden flyyyr forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen går nok fort skal du se :klem:

Hørtes kos ut med konsert selv om jeg kan se for meg at du var greit sliten i dag :) Bra det var verdt det da :fnise:

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg redd :( Var hos legen med urinprøve og fikk beskjed om at de fant proteiner og blod. Og jeg som har følt meg så slapp og febersyk.. Skal tilbake i morgen for å snakke om svangerskapsforgiftning.

Min mor hadde det med meg, så risikoen er visst større da :/ Selv ble jeg født to

mnd. før termin.

Lille gullet mitt, hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, ikke noe kjekk beskjed i det hele tatt :(

Håper ikke det er noe så galt som sf..

Hmm, så rart de sa at det var større sjanse for å få det fordi din mor hadde det. Jeg fikk motsatt beskjed da min mor fikk det med meg..

Krysser fingrene for at de finner ut av dette og at det ikke er noe å bekymre seg for :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, ikke noe kjekk beskjed i det hele tatt :(

Håper ikke det er noe så galt som sf..

Hmm, så rart de sa at det var større sjanse for å få det fordi din mor hadde det. Jeg fikk motsatt beskjed da min mor fikk det med meg..

Krysser fingrene for at de finner ut av dette og at det ikke er noe å bekymre seg for :klem:

Ja, veldig rart. Jeg fikk også beskjed om det først. Eller, jeg visste at jeg ikke trengte å føde for tidlig selv om mamma gjorde det, men sf er visst litt arvelig.

Tilbringer kvelden hos foreldre og lillesøster. Mitt andre hjem. Liker ikke å være alene akkurat nå kjenner jeg.

Takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har folk rundt deg :)

Du får skrive her når du har vært hos legen igjen. Jeg skal krysse fingrene for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Jeg viste ikke at sf er arvelig, håper det går bra og at du ikke har det! Krysser fingrene jeg og! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. I flere dager har jeg våknet med flekker på lakenet og ikke skjønt bæret av hvor det kommer fra. Det er råmelk! Ler av meg selv nå.

Her regner det som bare det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så godt det var å lese det akkurat nå, for stod nettopp på badet med tiiiidenes flekk på genseren til tross for at jeg har bh på :fnise:

Å, så utrolig kjedelig med regn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj dere begge har lekket!! Da må jeg og kjøpe innlegg snart, er jo ikke langt bak dere i svangerskapet :P Så bra at du ikke har svangerskapsforgiftning!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke helt tipp topp om dagen.

Sover dårlig, har lite energi til overs. Det var på denne tiden i fjor at jeg mistet.

Kontrastene er så store. I hele fjor sommer var jeg dypt deprimert. Jeg bare satt i en stol på verandaen og stirret apatisk ut i skogen. Dag ut og dag inn. Huff. Unner ingen å gå gjennom en slik depresjon.

Nå sitter jeg i stolen på min egen veranda. Solen skinner, magen vokser. Jeg føler meg..... trist, men glad.

Blir godt å få mannen hjem fra jobb i dag kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff jeg vet hvordan det er å sove dårlig, ha lite energi og miste :( Var du langt på vei? :hug: Jeg tenker mer på at jeg mistet nå som jeg er gravid, tenker på at jeg kunne hatt et barn på 4 år nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 5 uker på vei, så ikke særlig langt. Det er vel det å tenke tilbake på depresjonen som kom etterpå som er verst.

Det at jeg mistet utløste en underliggende depresjon som hadde ligget og ulmet i årevis. Kom meg på beina igjen for et halvt år siden ca. Så ja. Ting er litt ferskt enda.

Siste døgnet har jeg sovet fra 02:00 til 16:00. Helt vilt. Hatt så vondt i bekkenet at hele dagen forsvant.

Lille gjør så lite ut av seg og, måtte sjekke hjertelyden fordi jeg ble så nervøs - men det slår da i vei :)

Jeg gleder meg til tiden etter fødsel hvor hormoner og sånn har balansert seg igjen, jeg. Det er jammen tungt for psyken dette her også.

God natt (forhåpentligvis) til den som måtte lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Klokka nærmer seg ti over ett på natten igjen, og jeg får nok en gang ikke sove. Derfor har jeg bestemt meg for å prøve ut et eksperiment.

For dere "normale" så høres det her sikkert helt wacko ut, men samme det.

Fra og med i morgen tidlig skal jeg ikke sove lenger enn til 10:00 i en uke.

(Wooooow) Det er i allefall et stort steg for meg. Blir spennende og se om jeg kan se tilbake på uken neste fredag og si at jeg føler meg bedre psykisk.

Det jeg sliter med er å finne ting til å fylle dagene mine med, så morgendagen kan bli en utfordring.

Wish me luck! Ps. Alle som heier på meg skal få en virtuell klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på dag 1 skal jeg selvfølgelig våkne 06:30. Er det mulig :P Døgnrytmen er helt twisted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...