Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Da har jeg offisielt flyttet ut av kjærlighetsredet. Mamma og pappa kom kjørende med en 1.20 seng og satte den på barnerommet til meg :P haha

Så da har jeg flyttet inn dit og har store planer om å sove alene resten av graviditeten, for dette begynner å bli slitsomt for både meg og mannen :D

Han våkner av at jeg klager, og jeg våkner av ALT han gjør. Skulle tro vi var på randen til å gå fra hverandre, men vi har faktisk aldri vært mer glad i hverandre enn nå <3 Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra dere har funnet noe som kan fungere de neste mnd :)

Ønsker deg en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er jo kjempe viktig, og spesielt nå som vi er gravide, er selv sykemeldt nå pga sover dårlig. Men er ikke samboer som plager meg, jeg sover med ørepropper og merker ikke at han beveger på seg når jeg innimellom sover. Kjempe bra at dere har funnet en løsning og at dere ikke ble uvenner av den grunn :strix:

Ha en super helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ en fin gutt! :strix: Artig, syns at alle her inne får jenter eller har fått jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite luksusproblem.. Jeg har funnet ut at det i morgen kveld skal holdes overraskelses-babyshower for meg. Svigerinnen min har invitert alle venninnene mine hjem til seg, og jeg og mannen er bedt på "filmkveld."

Dette skulle jeg jo ikke finne ut, men det har jeg selvfølgelig gjort fordi jeg regelrett presset mannen til å fortelle meg hva i huleste som foregikk - noe som har resultert i at jeg gruer meg såååå mye til å "spille" overrasket.

Åååh. Hater meg selv nå :P Mannen var snill som sa det, slik at jeg har muligheten til å faktisk sminke meg og ikke møte opp i joggebukse foran alle sammen. Og han sa det også fordi han vet at jeg har et litt anstrengt forhold til noen av de som skal dit. Sånne venninner som bare er der fordi de føler de "må" vettu.

Er nok dem som gjør at jeg gruer meg sånn. Jeg hater å gjøre andre utilpass, men på en annen side så kunne de jo bare latt være å komme.

Jaja. Det er i allefall supersnilt av svigerinnen min å holde babyshower for meg. Så jeg møter opp for hennes skyld.

Wish me luck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Det blir nok bra selv om det kanskje er et par der "av plikt". Ikke bry deg om de, nyt heller at det er stelt i stand en kveld for deg, mannen og lille i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er ;) Bare gled deg og nyt kvelden :laugh: Jeg får neppe noe sånt, har ikke så mange venner her jeg bor. Kos deg masse!! Og god helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rett og slett en herlig kveld! :)

Fikk en veldig uventet reaksjon - jeg begynte å hylgrine :D haha

Jeg fikk øye på ei som hadde kjørt veldig langt bare for å være der, og da var det gjort. Hormontroll. Det gjorde det minste alt veldig troverdig fra min side :P

Hun hadde også laget verdens fineste bleiekake, velger å ikke legge ut bilde av den da navnene våre står på den. Hihi.

Alt var så gjennomført! Blå lys, ballonger, kaker, godteri, ja - alt var blått.

Og vi har fått så mye fint :) Vippestol fra Baby Björn, klær og annet småutstyr.

Litt høy på sukker og følelser i dag :)

post-64774-0-31459000-1371298689_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så sliten av å ikke få sove :( Bekkensmerter, krampe i beina og småen som virkelig har begynt å ta i. Virker som han har funnet mine svake punkt hva våkenhet gjelder, og helst vil at mamma skal sove minst mulig.

Hurra for tredje trimester like rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn jeg har det, er delvis sykemeldt pga søvnen og bekkenet. Men blir ikke plaget av gutten min ennå. Hvor langt på vei er du nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn jeg har det, er delvis sykemeldt pga søvnen og bekkenet. Men blir ikke plaget av gutten min ennå. Hvor langt på vei er du nå? :)

"Godt" å høre at jeg ikke er alene :)

24 uker på onsdag. Lenge igjen :P hehee

Var i 50årslag igår, så var nok veldig sliten i natt i tillegg. Holdt da ut på festen til 00:30. (Mannen fikk en god dose hormonkjeft for drikking, stakkar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær sliten for lenge, er ikke bra for deg og barnet. Husk at når barnet kommer ut så blir det enda mer slitsomt, sies det iallefall ;) Jeg legger meg i 20-21-tiden hver kveld, holder ikke ut lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...