Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke blitt mamma enda :(

Ble sendt hjem igjen i dag. Falsk alarm, så blir ikke satt igang. Var til og med snakk om keisersnitt. Jeg var livredd. Gråt som bare det under samtale med legen.

I allefall, hun kjente på meg. Hadde da 2 cm åpning uten problemer, hodet festet. Og hun tøyde som bare det. Jeg skrek og skrek av smerte, men jeg håper det var verdt det. Tror hele fødeavdelingen her nede heier på meg nå.

Hatt veldig menssmerter helt siden hun gjorde det. Nå begynner jeg å bli veeeeldig sliten. Hun kunne i allefall berolige meg med at størrelsen hans ikke har så mye å si enda. Han er bare 1 - 1,5 cm større rundt hodet enn normalen, og kanskje bare lenger enn andre babyer. Og det merker man jo ikke mye til.

For noen dager.... Opp og ned. Frem og tilbake :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Så kjedelig at det skal dra så ut :( Håper han kommer snart!!

Usj, tøyingen hørtes ikke noe deilig ut. Krysser fingrene for deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være slitsomt å gå sånn. Er det lenge til termin nå?

11 dager igjen.

Nå har det kommet mye blodtilblandet slim og menssmertene blir sterkere :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer det noe **M**? :)

Var på kontroll i dag tidlig. Mindre blod og proteiner i urinen, men Kasper har fortsatt høy puls så må tilbake ikveld på ny CTG. Veeldig spent på hva de finner på hvis pulsen fortsatt er høy... Da må de jo få han ut snart.

Ellers fortsatt mensmurringer og en god del kynnere. Da jeg kom hjem fra kontrollen i 11-tiden så måtte jeg bare støvsuge og vaske hele leiligheten, enda jeg var kjempesliten! Hmmmmm... Hvor kom den energien fra? :P Redebygging på høyt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er mindre blod og protein, men ikke noe moro med høy puls på lille. Håper det roer seg til kvelden eller at de setter deg i gang hvis ikke :)

Såpass ja, da skal du se du føder snart. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gøy med høy puls på den lille nei, min hadde det i forrige uke men det gikk over så ingenting ble gjort.

Uansett hva som skjer så har du tydeligvis ikke lenge igjen ;) God helg og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsen hadde gått ned og var normal :) Ny registrering i morgen kveld :) Trygt å følge med litt.

Kommer mye slimpropprester om dagen. Senest for en time siden. Litt kynneraktivitet i dag også. Slitsomt altså. Sitter og vurderer om vi orker å reise på barnebursdag til niesen vår ikveld, som blir fem år.

Vi får se hva dagen bringer.

God helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble barnebursdag, og jeg er sliten! Ryggen svikter sååå fort nå, både når jeg sitter og ligger. Om natten så greier jeg å ligge på en side sånn ca en time, så må jeg snu meg og slite ut andre hoften :P blæ

Tok meg en lang dusj nå. Hvem vet. Kanskje natten ikke blir så lang.

God natt fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble barnebursdag, og jeg er sliten! Ryggen svikter sååå fort nå, både når jeg sitter og ligger. Om natten så greier jeg å ligge på en side sånn ca en time, så må jeg snu meg og slite ut andre hoften :P blæ

Tok meg en lang dusj nå. Hvem vet. Kanskje natten ikke blir så lang.

God natt fra meg :)

Tenker på deg ! Håper du sover godt (greit iallefall) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg ! Håper du sover godt (greit iallefall) :)

Koselig :) Sov veldig av og på, men har da fått sovet.

Menssmerter i dag igjen, ganske sterke. Æsj. Kom uuuut <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da bærer det avgårde på sykehuset til ny CTG. Idag er jeg superhormonell og sliten, så gjør ingenting om riene starter på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk registreringen i dag **M**? :)

Litt høy puls, men fikk reise hjem - heldigvis. Vil ikke sove mer på det sykehuset før han er ute, kjenner jeg.

Tar kvelden tidlig :) God natt, lykkeønskninger sendes din vei, boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt høy puls, men fikk reise hjem - heldigvis. Vil ikke sove mer på det sykehuset før han er ute, kjenner jeg.

Tar kvelden tidlig :) God natt, lykkeønskninger sendes din vei, boks :)

Hm, kjedelig at den skal være høy. Men er jo et godt tegn at du får reise hjem :)

Skjønner godt at du ikke vil sove på sykehus før du må, det er jo ikke akkurat sånn at man sover så forbanna godt i utgangspunktet som gravid at man trenger å utsette seg for sånt før man må! :)

Håper du får sove litt godt i natt og at lillegutt kommer snart så du får litt ro i kroppen! :)

Drøm søtt, masse gode tanker sendes deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...