Gå til innhold

Diskusjon angående prevensjon


Gjest SpaceBaby

Om kvinner, menn og prevensjon.  

137 stemmer

  1. 1. Hvem har hovedansvaret?

    • Begges ansvar. Like mye. Det må være likt. Alt må alltid være likt.
      117
    • Hovedsaklig kvinners ansvar
      13
    • Hovedsaklig menns ansvar
      7
  2. 2. Hvordan hadde du reagert dersom en ONS hadde dratt en femidom opp fra lommeboka og krevd at du skulle bruke den?

    • Hadde ikke blitt noe på ham.
      31
    • Hadde ikke hatt noen problemer med det.
      25


Anbefalte innlegg

Nei. Jeg sverger som sagt til placebo-metoden når det kommer til kjønnssykdommer og gravid kan jeg ikke bli.

Javel men da kan du heller ikke bli sur når du sitter der med en unge, kjønnssykdommer og barnebidrag i 18 år fremover ;)

Jeg er virkelig fristet til å be deg sende meg et bilde av deg selv på pm, så sender jeg deg et av meg så kan jeg snu og gå andre veien om jeg ser deg på byen ;):fnise:

(EDIT: og du kan gjøre det samme, altså gå en annen vei ;) )

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi

Herregud for en tilbakestående argumentasjon. Så dersom loven sier det er riktig å skyte jøder, syns du det er greit også?

Ja, du snakker meg om hvem som har tilbakestående argumentasjoner Mr. Placebo.

Virkeligheten kommer til å slå ned hardt hos deg tenker jeg.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Javel men da kan du heller ikke bli sur når du sitter der med en unge, kjønnssykdommer og barnebidrag i 18 år fremover ;)

Enig angående kjønnssykdommer, kan ikke bli sur for det. Graviditet, derimot, det er deres ansvar. Jeg kan som sagt ikke bli gravid.

Jeg er virkelig fristet til å be deg sende meg et bilde av deg selv på pm, så sender jeg deg et av meg så kan jeg snu og gå andre veien om jeg ser deg på byen ;):fnise:

Yeah right! Du bare flørter med meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Enig angående kjønnssykdommer, kan ikke bli sur for det. Graviditet, derimot, det er deres ansvar. Jeg kan som sagt ikke bli gravid.

Yeah right! Du bare flørter med meg nå.

dessverre har du ansvar om du gjør en dame gravid. Du er lovpålagt å betale barnebidrag så du slipper ikke unna mister.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angående kjønnssykdommer, kan ikke bli sur for det. Graviditet, derimot, det er deres ansvar. Jeg kan som sagt ikke bli gravid.

Yeah right! Du bare flørter med meg nå.

Jo det kan du, dine gener - din unge. Ingen kondom = risiko for å få en miniSpaceBaby løpende rundt, enten tar du ansvaret ditt og beskytter deg mot det enten ved å ha med "mannekondom" eller "kvinnekondom" ellers betaler du barnebidrag 18år. ;)

Haha, beklager. For all del! Du kan være kjekk av utseende, men det bilde jeg har av deg nå (i mitt hode) er langt ifra en kjekk kar. Og uansett om du var kjekk av utseende har denne tråden dessverre skutt ned alle sjanser for en runde eller to i høyet. Dette er snarere en metode på å beskytte meg selv på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo det kan du, dine gener - din unge. Ingen kondom = risiko for å få en miniSpaceBaby løpende rundt, enten tar du ansvaret ditt og beskytter deg mot det enten ved å ha med "mannekondom" eller "kvinnekondom" ellers betaler du barnebidrag 18år. ;)

Haha, beklager. For all del! Du kan være kjekk av utseende, men det bilde jeg har av deg nå (i mitt hode) er langt ifra en kjekk kar. Og uansett om du var kjekk av utseende har denne tråden dessverre skutt ned alle sjanser for en runde eller to i høyet. Dette er snarere en metode på å beskytte meg selv på :ler:

enig. Ts om du vil unngå å pule unger på folk så kan du bare legge ut om dine holdninger til alle kvinner du møter, dermed blir det ikke noe på deg, så problem solved,.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SpaceBaby

Haha, beklager. For all del! Du kan være kjekk av utseende, men det bilde jeg har av deg nå (i mitt hode) er langt ifra en kjekk kar. Og uansett om du var kjekk av utseende har denne tråden dessverre skutt ned alle sjanser for en runde eller to i høyet. Dette er snarere en metode på å beskytte meg selv på :ler:

Du, jeg er flinkere til å lese kvinner enn du tror. Når en kvinne spør meg om et bilde og i tillegg tilbyr å sende et bilde av seg selv, da vet jeg at det er hanky panky på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du, jeg er flinkere til å lese kvinner enn du tror. Når en kvinne spør meg om et bilde og i tillegg tilbyr å sende et bilde av seg selv, da vet jeg at det er hanky panky på gang.

jeg håper ikke nikee er så dum
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

enig. Ts om du vil unngå å pule unger på folk så kan du bare legge ut om dine holdninger til alle kvinner du møter, dermed blir det ikke noe på deg, så problem solved,.

Jøss. Det var voldsomt hvor mange som begynte å fantasere om sex med meg her nå. Blir jo rent innbilsk her jeg sitter :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jøss. Det var voldsomt hvor mange som begynte å fantasere om sex med meg her nå. Blir jo rent innbilsk her jeg sitter :hjerter_rundt:

neitakk jeg vil ikke ha den cocktailen av kjønssykdommer som du sikkert bærer på
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Men nå må vi ikke spore av denne tråden sånn at moderator kommer og stenger den. Det er tross alt en viktig debatt det her, den om kvinners totale ansvarsfraskrivelse når det kommer til prevensjon. Det her handler altså ikke om meg, men om dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg er flinkere til å lese kvinner enn du tror. Når en kvinne spør meg om et bilde og i tillegg tilbyr å sende et bilde av seg selv, da vet jeg at det er hanky panky på gang.

:skratte:

Skal vi se: du tror du er guddommelig og ikke har noen sykdommer, du har aldri (?) sjekket deg for sykdommer, du tar ikke ansvar for beskyttelse, du mener det er stakkars deg om damen du har deg med blir gravid og neimen om du stiller opp enten økonomisk eller fysisk

Den totale sum: Ingen knullings på deg med meg :)

Noe sier meg du rett og slett ikke leser alle kvinner like bra, mitt tilbud av et bilde i retur var rett og slett for å understreke at alt er lik. Du gir meg et bilde så jeg kan unngå deg for all fremtid, og du kan få igjen med samme mynt så du kan unngå meg for all fremtid. Tro du meg, du er ikke en mann for meg med slike holdninger.

EDIT: Ja ingen mer avsporing! Jeg vender snuten tilbake til pensum bøkene mine, du har nok bevist det motsatte med denne tråden. Ansvarsfraskrivelsen ligger like mye hos deg.

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men nå må vi ikke spore av denne tråden sånn at moderator kommer og stenger den. Det er tross alt en viktig debatt det her, den om kvinners totale ansvarsfraskrivelse når det kommer til prevensjon. Det her handler altså ikke om meg, men om dere.

hvorfor er det total ansvarsfraskrivelse når de fleste kvinner bruker masse penger på p piller?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SpaceBaby

:skratte:

Skal vi se: du tror du er guddommelig og ikke har noen sykdommer, du har aldri (?) sjekket deg for sykdommer, du tar ikke ansvar for beskyttelse, du mener det er stakkars deg om damen du har deg med blir gravid og neimen om du stiller opp enten økonomisk eller fysisk

Den totale sum: Ingen knullings på deg med meg :)

Noe sier meg du rett og slett ikke leser alle kvinner like bra, mitt tilbud av et bilde i retur var rett og slett for å understreke at alt er lik. Du gir meg et bilde så jeg kan unngå deg for all fremtid, og du kan få igjen med samme mynt så du kan unngå meg for all fremtid. Tro du meg, du er ikke en mann for meg med slike holdninger.

Herskerteknikker og atter hersketeknikker. Har dere ingen skikkelige argumenter?

P.S. Vet du sikler etter meg, men det får blir en annen diskusjon. Som sagt, det er en viktig debatt det her.

Endret av SpaceBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

hvorfor er det total ansvarsfraskrivelse når de fleste kvinner bruker masse penger på p piller?

Den totale ansvarsfraskrivelsen ligger i det faktum at de kvinner som ikke bruker noen form for prevensjon, fortsatt krever barnebidrag når ting går galt og de ikke vil ta abort.

Som vi konkluderte med tidligere her:

Kjønnssykdommer er vårt ansvar, graviditet er deres ansvar.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herskerteknikker og atter hersketeknikker. Har dere ingen skikkelige argumenter?

Jeg gav en seriøs grunn til hvorfor jeg ikke vil treffe på deg ute på byen en kveld, og siden du tok mitt andre innlegg som et ønske om å ha meg med deg, så måtte jeg gå litt bedre til verks for å vise alle grunnene til hvorfor du ikke er en jeg vil ha meg med.

For andre seriøse innlegg er det bare å gå tilbake til side 2, der er mitt første innlegg i debatten så leser du resten etter tur ;)

BettyBoop: Trust me, det skjer ikke ;) En bedre ide er å oppfordre han til å poste et bilde i tråden: Hvordan ser du ut? Så kan vi alle unngå situasjonen!

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor du orker å diskutere med SpaceBaby. Don't feed the trolls.

Forøvrig er jeg ikke enig i at det utelukkende er mannens ansvar å bruke kondom. Det kreves to personer for å danse tango, ergo er det begges ansvar at det ikke blir unger av det.

Da er vi jo enige.

Mitt poeng var at det nytter ikke å droppe kondom, og SÅ komme og klage når damen blir gravid.

Ansvaret går begge veier, den som ikke vil ha barn (uansett kjønn) tar ansvaret sitt. Alt annet er en kalkulert risiko, tar man den, så kan man heller ikke komme og syte i etterkant. Uansett kjønn det og ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Den totale ansvarsfraskrivelsen ligger i det faktum at de kvinner som ikke bruker noen form for prevensjon, fortsatt krever barnebidrag når ting går galt og de ikke vil ta abort.

Som vi konkluderte med tidligere her:

Kjønnssykdommer er vårt ansvar, graviditet er deres ansvar.

men hvorfor ligger du med damer som ikke bruker det da for så å sutre etterpå? selv om det fins dumme damer så trenger jo ikke du være dum fordet. Endret av BettyBoop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Den totale ansvarsfraskrivelsen ligger i det faktum at de kvinner som ikke bruker noen form for prevensjon, fortsatt krever barnebidrag når ting går galt og de ikke vil ta abort.

Som vi konkluderte med tidligere her:

Kjønnssykdommer er vårt ansvar, graviditet er deres ansvar.

Og du tar ansvar ved å la være å bruke kondom og stole på placeboeffekten? Den måten å ta ansvar på er det nok bare du som har konkludert med, ikke "vi".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du er blind, men jeg nevnte også bivirkninger som kom av p-piller laget for og testet på menn. Det er er heller ikke ALLE menn som mister fullstendig følsomheten av å bruke kondom, så mitt innlegg om bivirkninger av p-piller er fullstendig relevant i denne sammenheng.

Det der bitterhet-kortet er forøvrig fullstendig oppbrukt og noe som dras frem når man ikke har bedre argumenter ;)

Anonym poster: 5f43fefb060a1d165be875759ff436ae

Jeg har da aldri sagt at menn mister alt av følsomhet om de bruker kondom? Tror kanskje du burde få testet synet ditt, jeg.

Forøvrig skrev jeg i et senere innlegg at jeg trives godt med å bruke kondom, selv om jeg helst skulle vært foruten. ;)

Det er helt fullstendig meningsløst å diskutere bivirkningene av piller som hverken er ute på markedet, eller kommer til å komme ut på markedet med det første. Derfor så jeg vekk i fra det, og derfor poengterte jeg hvor irrelevant det var å dra inn bivirkningene av p-piller for kvinner når innlegget ditt tross alt handlet om p-piller for menn.

Det får så være at det er oppbrukt å kalle noen bitter på dette forumet, innlegget ditt fremsto likevel som bittert oppgulp.

Endret av Kåre Kålrabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...