BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 #61 Skrevet 26. oktober 2012 Kvinner har i dag alle muligheter til å unngå å bli gravide og likevel ha et godt sexliv. Det har menn også. Kondom kalles det. Når kvinner selv har risikoen for å bli gravide må de selv aktivt være de som preventer det. Sier det igjen siden det ikke har gått inn enda. Kondom kalles det. Enten ved å kreve at partner bruker kondom eller ved å ta pilla. Og så enkelt er det faktisk. Bruk kondom. Så enkelt er det faktisk. Sex er ikke en pakt der vi samtykker til farskap bare fordi hun lurte oss, ikke tok ansvar for egen prevensjon eller rett og slett var uheldig. Det er rett og slett ikke vårt ansvar, skjønner du det? Du har ingen rett til å tvinge en kvinne til å drepe sitt ufødte barn, ergo samtykker du faktisk til å potensielt bli far når du har sex med en kvinne. Det er DITT barn som DU har bidratt til skapelsen av fordi du VALGTE å ha sex med kvinnen. Derfor er det også ditt ansvar. Skjønner du det? Vi menn skal ikke legge oss borti deres abortvalg, men jo, vi skal faktisk få velge selv om vi vil bidra til det farskapet dere ønsker fra oss. Det bestemmer faktisk ikke dere. Og om det er tøft å ta abort, tough shit. Jeg bryr meg ikke. Nope, too late. Puler du rundt uten kondom så kan det bli unger av det, og det er kvinnens valg om hun vil ta abort eller ikke, det bestemmer faktisk ikke dere. Om det er tøft å bli stilt til ansvar for sexen man har hatt og faktisk måtte forsørge eget avkom, tough shit. Jeg bryr meg ikke. Det er fortsatt et valg du har og du kunne gjort hva som helst for å unngå det. Det er din kropp, ditt valg og ditt ansvar. Så enkelt er det. Ditto. Så enkelt er det. Jeg skal ikke bli offer for kvinnelig hypergami. Akkurat det tror jeg du kan ta helt med ro. Forøvrig tror jeg du må bestemme deg for om du vil ha gammeldagse holdninger eller ikke. Vil du det, så blir det ikke bare å gå på byen og få seg noe, for da er vi tilbake til at kvinner skal ha sex med mannen sin for å reprodusere for så å være hjemme med barna og lage kjøttkaker til mannen. De ville selvsagt IKKE få lov å reke rundt og ligge med menn som bare vil ha sex for sexens skyld og ihvertfall ikke ville ha barn. Det er jo naturstridig, mann! Sodomi! Sånn helt til slutt. Jeg er helt enig med deg i at det er noe galt fatt med den såkalte likestillingen, det er helt klart gått over til å bli hovedsaklig feminisme og det er selvsagt ikke noe mer moralsk riktig enn mannssjåvinisme. Det er også trist at menn har null, niks, nada å si for skjebnen til sitt ufødte barn, men da tenker jeg mer på at hun tar livet av det mot hans ønsker. Hun har jo tross alt også danset tango, hvorfor skal hun få lov å ta abort mot hans ønsker når det motsatte er helt uaktuelt? Biologisk sett og i forhold til bestemmelsesretten over egen kropp gir det jo mening, men et sted må da grensen gå. Jeg er altså enig med deg i hovedpoenget ditt, at den såkalte likestillingen er feminisme. Men nå er du langt ute på viddene. Ta ballen, ikke mannen. Samfunnet er urettferdig, men det betyr ikke at det er greit å redusere kvinner til verpesjuke golddiggere som ikke er verdt mer enn det de har mellom beina. Hvis du legger av deg den giftige overflaten så kan det tilogmed hende du treffer på kvinner som ser på menn som mer enn vandrende sædbeholdere med penger, også. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #62 Skrevet 26. oktober 2012 Det har menn også. Kondom kalles det. Sier det igjen siden det ikke har gått inn enda. Kondom kalles det. Bruk kondom. Så enkelt er det faktisk. Du har ingen rett til å tvinge en kvinne til å drepe sitt ufødte barn, ergo samtykker du faktisk til å potensielt bli far når du har sex med en kvinne. Det er DITT barn som DU har bidratt til skapelsen av fordi du VALGTE å ha sex med kvinnen. Derfor er det også ditt ansvar. Skjønner du det? Nope, too late. Puler du rundt uten kondom så kan det bli unger av det, og det er kvinnens valg om hun vil ta abort eller ikke, det bestemmer faktisk ikke dere. Om det er tøft å bli stilt til ansvar for sexen man har hatt og faktisk måtte forsørge eget avkom, tough shit. Jeg bryr meg ikke. Ditto. Så enkelt er det. Akkurat det tror jeg du kan ta helt med ro. Forøvrig tror jeg du må bestemme deg for om du vil ha gammeldagse holdninger eller ikke. Vil du det, så blir det ikke bare å gå på byen og få seg noe, for da er vi tilbake til at kvinner skal ha sex med mannen sin for å reprodusere for så å være hjemme med barna og lage kjøttkaker til mannen. De ville selvsagt IKKE få lov å reke rundt og ligge med menn som bare vil ha sex for sexens skyld og ihvertfall ikke ville ha barn. Det er jo naturstridig, mann! Sodomi! Sånn helt til slutt. Jeg er helt enig med deg i at det er noe galt fatt med den såkalte likestillingen, det er helt klart gått over til å bli hovedsaklig feminisme og det er selvsagt ikke noe mer moralsk riktig enn mannssjåvinisme. Det er også trist at menn har null, niks, nada å si for skjebnen til sitt ufødte barn, men da tenker jeg mer på at hun tar livet av det mot hans ønsker. Hun har jo tross alt også danset tango, hvorfor skal hun få lov å ta abort mot hans ønsker når det motsatte er helt uaktuelt? Biologisk sett og i forhold til bestemmelsesretten over egen kropp gir det jo mening, men et sted må da grensen gå. Jeg er altså enig med deg i hovedpoenget ditt, at den såkalte likestillingen er feminisme. Men nå er du langt ute på viddene. Ta ballen, ikke mannen. Samfunnet er urettferdig, men det betyr ikke at det er greit å redusere kvinner til verpesjuke golddiggere som ikke er verdt mer enn det de har mellom beina. Hvis du legger av deg den giftige overflaten så kan det tilogmed hende du treffer på kvinner som ser på menn som mer enn vandrende sædbeholdere med penger, også. Ha det klinkende klart for deg at så lenge noen er gitt fulle rettigheter til noe så må det også bæres ansvar med det. Vi kan ikke dele ansvar når den andre har fullstendig råderett. Skjønner du det? Jeg kan for eksempel ikke lastes, hvertfall ikke 100 prosent på vegne av min sjefs ordre fører til at bedriften konker av å gjøre eksakt hva han har bedt meg om. Og hvertfall ikke om jeg igjen forsøkte å forklare at jeg ikke mente det var riktig. Kondom er igjen et elendig argument. De fleste kvinner og menn syns kondom reduserer sexnytelsen, men that a side, så har kvinnen full oversikt over om mannen bruker kondom eller ikke og hun har full rett til å si nei hvis han nekter. igjen, hennes kropp, hennes valg, hennes ansvar. Om jeg er våpenprodusent eller selger kan ikke jeg astes for at mine kunder skyter noen. Noen kan rette moralsk ansvar mot meg, men jeg kan ikke lastes for kundenes destruktive adferd. igjen, hvis en kvinne ikke klarer å bære fram barn alene så skal hun som byrden av å bli gravid gjøre det hun kan for å prevente det. Et barn trenger to foreldre som har lyst til å bli foreldre, så hele konsepte med å påtvinge menn et økonomisk farskap er ikke annet enn utnyttelse av uskyldige barn for å gi verpesjuke kvinner de levende barbiedukkene sine. At kvinner tvinges ut i abort fordi menn ikke er villige er kun ansvarsfraskrivelse. Vil du heller at alternativet, fjerning av abortretten settes i gang og påtvinge både menn og kvinner økonomiske og omsorgsforplitelser på barn ingen av dem vil ha? For poenget er at ordningen i dag diskriminerer menn og gjør dem til økonomiske objekter for kvinner. Vi an ikke ha det sånn. Jeg har ikke tenkt til å ordne opp i noen av mine holdninger til kvinner. Det behøves ikke. Jeg som mann har aldri vært avhengig av kvinner. Jeg klarer meg selv i livet, sørger for min egen beskyttelse og ser egentlig på hele kvinnekjønnet som unyttig for meg annet enn sex så lenge de i partnerskap fortsetter å være mer enn belastning enn en positiv tilførsel til livet. De tar som regel med mindre penger i forholdene, de har helt annen interiørsans og romfordeling som de garantert kommer til å prakke på deg, de har behov for mye oppmerksomhet og omsorg, og de ser alt som rot og sørger for at det du ikke en gang legger merke til men som plager henne er ditt ansvar å ordne opp i. Helt objektivt tar de langt mindre glede inn i forholdet enn hva vi gjør. de tar som regel mye last med seg. Det vil alltids finne nok kvinner som er interessert i sex og kun sex på byen eller man kan få seg venninner som er interessert i det å ha elskerforhold. Men som sagt. Forstå det at denne loven kommer til å bli endret. Flere og flere menn begynner å vokne og jeg anbefaler alle menn som syns det er noe grunnleggende galt med vår rolle i samfunnet i dag å se inn i MGTOW (Men going their own way) bevegelsen. Det handler om å slippe å havne inn i fellene i systemet som er der for å binde menn til kvinners ønsker og privilegium, og hvordan du kan slutte å lete etter en drømmekvinne som du faktisk gjør deg godt å ha i livet ditt, fordi hun neppe finnes, og heller fokusere på deg selv. Der er det også informasjon om kvinners nedarvede natur og hvorfor du ikke kan finne en partner som vil deg godt uten at du offrer en masse for henne som in the end resulterer i at du mister deg selv. (les selfintitlement og selfinteresset naturen deres. ) Ikke for å hate på kvinner, men for å se dem fra et biologisk perspektiv og hva de egentlig er, og hvordan de nedarvet ser på menn som redskap for dem selv. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 #63 Skrevet 26. oktober 2012 Kondom er igjen et elendig argument. De fleste kvinner og menn syns kondom reduserer sexnytelsen, men that a side, så har kvinnen full oversikt over om mannen bruker kondom eller ikke og hun har full rett til å si nei hvis han nekter. igjen, hennes kropp, hennes valg, hennes ansvar. Du tuller nå, sant? Du mener ikke på ramme alvor at du kan ha sex uten kondom og så skylde på kvinnen fordi hun ikke insisterte? Jeg har ikke tenkt til å ordne opp i noen av mine holdninger til kvinner. Det behøves ikke. Jeg som mann har aldri vært avhengig av kvinner. Jeg klarer meg selv i livet, sørger for min egen beskyttelse og ser egentlig på hele kvinnekjønnet som unyttig for meg annet enn sex så lenge de i partnerskap fortsetter å være mer enn belastning enn en positiv tilførsel til livet. Har det noen gang falt deg inn at det er noe alvorlig galt med dine evner til å velge kvinner? Eventuelt at du har så store mangler ved deg selv at det eneste kvinner klarer å sette pris på ved deg er pengene dine? De tar som regel med mindre penger i forholdene, de har helt annen interiørsans og romfordeling som de garantert kommer til å prakke på deg, de har behov for mye oppmerksomhet og omsorg, og de ser alt som rot og sørger for at det du ikke en gang legger merke til men som plager henne er ditt ansvar å ordne opp i. Helt objektivt tar de langt mindre glede inn i forholdet enn hva vi gjør. de tar som regel mye last med seg. Det lukter ikke "såra og vonbråten" lang vei her, nei. Ikke i det hele tatt. Det vil alltids finne nok kvinner som er interessert i sex og kun sex på byen eller man kan få seg venninner som er interessert i det å ha elskerforhold. Ikke i det samfunnet du skisserer. Men som sagt. Forstå det at denne loven kommer til å bli endret. Flere og flere menn begynner å vokne og jeg anbefaler alle menn som syns det er noe grunnleggende galt med vår rolle i samfunnet i dag å se inn i MGTOW (Men going their own way) bevegelsen. Det handler om å slippe å havne inn i fellene i systemet som er der for å binde menn til kvinners ønsker og privilegium, og hvordan du kan slutte å lete etter en drømmekvinne som du faktisk gjør deg godt å ha i livet ditt, fordi hun neppe finnes, og heller fokusere på deg selv. Der er det også informasjon om kvinners nedarvede natur og hvorfor du ikke kan finne en partner som vil deg godt uten at du offrer en masse for henne som in the end resulterer i at du mister deg selv. (les selfintitlement og selfinteresset naturen deres. ) Ikke for å hate på kvinner, men for å se dem fra et biologisk perspektiv og hva de egentlig er, og hvordan de nedarvet ser på menn som redskap for dem selv. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a NÅ skjønner jeg! Du har blitt frelst av en eller annen bevegelse! It all makes perfect sense now. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #64 Skrevet 26. oktober 2012 Du tuller nå, sant? Du mener ikke på ramme alvor at du kan ha sex uten kondom og så skylde på kvinnen fordi hun ikke insisterte? Har det noen gang falt deg inn at det er noe alvorlig galt med dine evner til å velge kvinner? Eventuelt at du har så store mangler ved deg selv at det eneste kvinner klarer å sette pris på ved deg er pengene dine? Det lukter ikke "såra og vonbråten" lang vei her, nei. Ikke i det hele tatt. Ikke i det samfunnet du skisserer. NÅ skjønner jeg! Du har blitt frelst av en eller annen bevegelse! It all makes perfect sense now. Åja, den nedarvede "ikke alle kvinner er sånn" mentaliteten. Legge skylden over på meg osv fordi jeg dømmer kvinner kollektivt ut i fra de jeg har møtt, når studier viser at den kollektive personligheten til kvinner stort sett er den samme og kun varigerer i særtrekk i forhold til interesser osv. Du benekter rett og slett biologi her. Men jeg skal ikke synke ned til ditt nivå. Men jeg kan forklare. Grunnen til at du, som alle andre kvinner, reagerer på mitt kvinnesyn, til tross for at det ikke promoterer hat, ei heller er spesielt nedlatende, men reduserer dere ned til biologien, som forøvrig dere kan gjøre med oss også, er fordi det stikker dypt i dere. Rent biologisk er det sex kvinnen har å tilby mannen og er hennes meal ticket. Hun har ikke den samme styrken, hun har ikke utholdenheten og hun har ikke flexibiliteten til å dra ut å jakte. Hun kan ikke bidra i samme grad til å bygge tak over hodet osv og hun er totalt avhengig av at mennene tar seg av henne for at hun skal kunne overleve. Så enkelt er det, om vi går 100 000 år tilbake. Og siden menn hjerne går på å respektere rang, egenskap, nytteverdig osv i hverandre, og også kvinner, er hun nødt til å være krevende, sette sine interesser høyest og faktisk gjøre seg vanskelig for å få det som hun vil. Hvis ikke ville ikke disse mennene behandlet henne som noe annet enn nederst på rangstigen.Og det er derfor dere kvinner reagerer så sterkt når men har nedlatende holdninger til dere som kollektiv gruppe. Fordi har ikke en mann et kvinnesyn som dere er tjent med, blir dere behandlet som menn og målt etter menn, noe dere overhodet ikke kunne måles etter i et primitivt samfunn der hva du utgjorde fysisk ga deg nytteverdi. Og derfor følte du sånn behov for å la være å ta argumentene mine, og heller ta meg som person og presisere "at jeg møter feil kvinner" Også du er et biologisk vesen, og du skal ha det som du vil, slik en kvinne fungerer, og siden det jeg sier ikke gavner deg, er det rett til karakterdrapene. Du er gjennomskuet dessverre. ha en ellers fin dag. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 #65 Skrevet 26. oktober 2012 Åja, den nedarvede "ikke alle kvinner er sånn" mentaliteten. Legge skylden over på meg osv fordi jeg dømmer kvinner kollektivt ut i fra de jeg har møtt, når studier viser at den kollektive personligheten til kvinner stort sett er den samme og kun varigerer i særtrekk i forhold til interesser osv. Du benekter rett og slett biologi her. Men jeg skal ikke synke ned til ditt nivå. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. For det første: slutt å sleng om deg med dårlige hersketeknikker som "nedarvet mentalitet" og "så enkelt er det". Det biter ikke på meg, det får deg bare til å fremstå som totalt fastlåst, sneversynt og litt uopplyst. For det andre benekter jeg ikke biologien og jeg sier heller ikke at det ikke finnes mange kvinner som i stor grad er styrt av nettopp biologien. Det samme gjelder menn. Problemet er at du ikke er konsekvent. Du ser ikke selvmotsigelsene i det du sier. Men jeg kan forklare. Grunnen til at du, som alle andre kvinner, reagerer på mitt kvinnesyn, til tross for at det ikke promoterer hat, ei heller er spesielt nedlatende, men reduserer dere ned til biologien, som forøvrig dere kan gjøre med oss også, er fordi det stikker dypt i dere. Nei, grunnen til at jeg reagerer er fordi du er en mannssjåvinist og det liker jeg like dårlig som feminister. Du er nedlatende og reduserer kvinner til biologiske barnemaskiner samtidig som du opphøyer menn til kjernen i sivilisasjonen. Både menn og kvinner kan reduseres til sine grunnleggende biologiske drifter og behov, du velger å gjøre det med kun det motsatte kjønn og det er nedlatende og kvinnefiendtlig. Rent biologisk er det sex kvinnen har å tilby mannen og er hennes meal ticket. Hun har ikke den samme styrken, hun har ikke utholdenheten og hun har ikke flexibiliteten til å dra ut å jakte. Hun kan ikke bidra i samme grad til å bygge tak over hodet osv og hun er totalt avhengig av at mennene tar seg av henne for at hun skal kunne overleve. Så enkelt er det, om vi går 100 000 år tilbake. Rent bortsett fra at det er kvinnene som bærer frem og oppfostrer barn og menn dermed ville dødd ut om kvinner opphørte å eksistere, så er det faktisk andre egenskaper som er nyttige også. Kjønnene fyller forskjellige funksjoner fordi det evolusjonært sett var en god løsning med et symbiotisk forhold mellom kjønnene. Menn kan jakte til de blir blå i trynet, men det er ikke noe kult å dø av skjørbuk eller forgiftning fordi kvinnene ikke gidder å samle. Visste du at kvinner har bedre fargesyn enn menn og er sjeldnere fargeblinde? Og siden menn hjerne går på å respektere rang, egenskap, nytteverdig osv i hverandre, og også kvinner, er hun nødt til å være krevende, sette sine interesser høyest og faktisk gjøre seg vanskelig for å få det som hun vil. Hvis ikke ville ikke disse mennene behandlet henne som noe annet enn nederst på rangstigen. Rent biologisk ser en mann etter en kvinne med en bestemt kroppstype, symmetriske trekk og moderlig adferd fordi det er det som forteller hjernen hans at hun er rette dame å investere genene sine i. Samtidig vil han også forsøke å øke sjansene ved ren kvantitet og befrukte flest mulig kvinner. Så da kan vi jo konkludere med at kvinner kan gi faen i å prøve å holde på en mann, siden de alle er opphengt i pupper, hofter, rumper og er kronisk utro av natur? Og det er derfor dere kvinner reagerer så sterkt når men har nedlatende holdninger til dere som kollektiv gruppe. Fordi har ikke en mann et kvinnesyn som dere er tjent med, blir dere behandlet som menn og målt etter menn, noe dere overhodet ikke kunne måles etter i et primitivt samfunn der hva du utgjorde fysisk ga deg nytteverdi. Nei, fordi noen av oss har kommet litt lenger enn ren biologi, vi har en overbygning, et superego. En hel del av oss befinner oss også nærmere midten eller på motsatt side på Bell-kurven hva angår kjønnskarakteristika og synes det er ganske ugreit å bli gruppert så bastant etter hva man har mellom beina. Statistikk er verdiløst på individbasis. Og derfor følte du sånn behov for å la være å ta argumentene mine, og heller ta meg som person og presisere "at jeg møter feil kvinner" Også du er et biologisk vesen, og du skal ha det som du vil, slik en kvinne fungerer, og siden det jeg sier ikke gavner deg, er det rett til karakterdrapene. Du er gjennomskuet dessverre. ha en ellers fin dag. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a Jeg falt for fristelsen, enda jeg kritiserte deg for å ta mannen og ikke ballen. Jeg har ikke noe problem med å innrømme at jeg ikke er feilfri. Men at du har gjennomskuet meg? Der må du tro om igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #66 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. For det første: slutt å sleng om deg med dårlige hersketeknikker som "nedarvet mentalitet" og "så enkelt er det". Det biter ikke på meg, det får deg bare til å fremstå som totalt fastlåst, sneversynt og litt uopplyst. For det andre benekter jeg ikke biologien og jeg sier heller ikke at det ikke finnes mange kvinner som i stor grad er styrt av nettopp biologien. Det samme gjelder menn. Problemet er at du ikke er konsekvent. Du ser ikke selvmotsigelsene i det du sier. Nei, grunnen til at jeg reagerer er fordi du er en mannssjåvinist og det liker jeg like dårlig som feminister. Du er nedlatende og reduserer kvinner til biologiske barnemaskiner samtidig som du opphøyer menn til kjernen i sivilisasjonen. Både menn og kvinner kan reduseres til sine grunnleggende biologiske drifter og behov, du velger å gjøre det med kun det motsatte kjønn og det er nedlatende og kvinnefiendtlig. Rent bortsett fra at det er kvinnene som bærer frem og oppfostrer barn og menn dermed ville dødd ut om kvinner opphørte å eksistere, så er det faktisk andre egenskaper som er nyttige også. Kjønnene fyller forskjellige funksjoner fordi det evolusjonært sett var en god løsning med et symbiotisk forhold mellom kjønnene. Menn kan jakte til de blir blå i trynet, men det er ikke noe kult å dø av skjørbuk eller forgiftning fordi kvinnene ikke gidder å samle. Visste du at kvinner har bedre fargesyn enn menn og er sjeldnere fargeblinde? Rent biologisk ser en mann etter en kvinne med en bestemt kroppstype, symmetriske trekk og moderlig adferd fordi det er det som forteller hjernen hans at hun er rette dame å investere genene sine i. Samtidig vil han også forsøke å øke sjansene ved ren kvantitet og befrukte flest mulig kvinner. Så da kan vi jo konkludere med at kvinner kan gi faen i å prøve å holde på en mann, siden de alle er opphengt i pupper, hofter, rumper og er kronisk utro av natur? Nei, fordi noen av oss har kommet litt lenger enn ren biologi, vi har en overbygning, et superego. En hel del av oss befinner oss også nærmere midten eller på motsatt side på Bell-kurven hva angår kjønnskarakteristika og synes det er ganske ugreit å bli gruppert så bastant etter hva man har mellom beina. Statistikk er verdiløst på individbasis. Jeg falt for fristelsen, enda jeg kritiserte deg for å ta mannen og ikke ballen. Jeg har ikke noe problem med å innrømme at jeg ikke er feilfri. Men at du har gjennomskuet meg? Der må du tro om igjen. Kvinner er mer utro enn menn. Alle studier viser det. Mannesynet mitt er ikke stort bedre enn kvinnesynet mitt heller. Jeg ser hvordan vi blir utnyttet a chivelry kodexen og våre nedarvede innstinkter til å være overbeskyttende til kvinner og simpelt enn gi dem ukritisk det de vil ha og er så oppslukt av kvinnelig bekreftelse. Det er det som holder oss nede. Og det er derfor jeg promoterer det å kun ha sexuelle relasjoner til kvinner å være ærlig på det, fordi kvinners ultimate mål vil alltid være å få mannen til å oppføre seg og gjøre det hun vil til hennes fordel. Vi menn kan ikke gå i tog og demonstrere for våre rettigheter mot regjeringer som år etter år har sendt oss i meningsløse kriger, holdt oss til chiverlykodexen og sett på oss som deres bruksmatriale. Den eneste måten vi kan oppnå full likestilling på er å kvitte oss fra pussychasing mentaliteten, slutte å bry oss om hva kvinner vil at vi skal være å fighte systemet på den måten. Men blir framstilt feil i media, voldstatestikker mot menn av kvinner blir holdt sjult, ringer en mann om husvold kona utsetter han for er det mest sansynlig han som blir arrestert og satt i fengsel. Menn er samfunnets bruksvare. Menn er samfunnets problem og menn er de enkleste å kriminalisere, fordi det handler om å trigge aggresjon i oss. Tenkt på hvor mange midler du har til å beskylde en mann for å sette han i fengsel for eksempel. Det er rett og slett industri i å skape lovverker som gjør det lett for kvinner å angripe oss og kriminalisere oss. I en britisk tabloid kom det liksom fram at 53 % menn syntes det var greit å banke kona si. Og dypere søk viste at spørsmålene som var stilt var av en helt annen sort. Som for eksempel "Er det under noen omstendigheter lov å slå en kvinne", og mange tenker naturligvis selvforsvar osv. Men konklusjonen ble framstilt som om menn syns det er helt greit å banke kona si som de vil. Og det er derfor menn må lære seg å unngå kvinnelige relasjoner. Fordi mange kvinner med nedarvet mannehat, nedvurdering av mannelig verdi som et redskap for dem selv osv blir utnyttet i disse lovforskriftene så kvinner lett kan sende uskyldige menn i fengsler. Og det aller viktigste vil være å få bort lovverket som dømmer menn til økonomisk farskap for kvinner som ønsker seg barn alene eller barn uavhengig av hva han vil. Og for å få til det må menn slutte å gjøre seg til white knights å tro at de vil få en belønning i en drømmekvinne. De må lære seg å drite i hva kvinner vil å finne en høyere belønning i livet enn kvinnelig aksept fordi det er det som fikk oss i denne situasjonen in the first place. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 #67 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg gidder ikke sitte og diskutere mot stråmenn. Du får si ifra om du er interessert i å diskutere, i mellomtiden skal du få fortsette monologen din ifred. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #68 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg gidder ikke sitte og diskutere mot stråmenn. Du får si ifra om du er interessert i å diskutere, i mellomtiden skal du få fortsette monologen din ifred. Vi trenger ikke diskutere noe mer for ingenting av det du sier har noe som hels verdi for meg, annet enn en screencap for å demonstrere på min blogg akkurat hvordan kvinner hevder at "ikke alle kvinner er sånn" faktisk er sånn Hehe. Uansett. Takk for praten. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 #69 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Vi trenger ikke diskutere noe mer for ingenting av det du sier har noe som hels verdi for meg, annet enn en screencap for å demonstrere på min blogg akkurat hvordan kvinner hevder at "ikke alle kvinner er sånn" faktisk er sånn Hehe. Uansett. Takk for praten. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a Send meg en link da! Hvis du tør. Endret 26. oktober 2012 av BaconSnacks 1
waco Skrevet 26. oktober 2012 #70 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Send meg en link da! Hvis du tør. BacaonSnacks, jeg bare lurer på en ting, siden du sier at det bare er å bruke kondom, betyr det at du er imot abort? Eller er du for fri abort? I såfall dersom du er for fri abort, bør mannen ha noe å si? Hvis mannen ikke skal ha noe å si vedrørende en abort, - er det ikke ganske foraktfullt og hånede av deg å nekte for at du er en forskjellsbehandler? En kvinne som forteller at det bare er for menn å bruke kondom samtidig som hun mener at hun selv skal ha rett til å ta en abort driver hykleri og hån mot menns rettigheter. Endret 26. oktober 2012 av waco 1
Tabris Skrevet 26. oktober 2012 #71 Skrevet 26. oktober 2012 Menn og kvinner er ikke lenger naturlige partnere, vi er konkurenter. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a Denne holdningen tror jeg oppsummerer og forklarer ganske så godt hvorfor vi får sider opp og sider ned med sure oppgulp fra bitre menn her på KG. 5
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #72 Skrevet 26. oktober 2012 Denne holdningen tror jeg oppsummerer og forklarer ganske så godt hvorfor vi får sider opp og sider ned med sure oppgulp fra bitre menn her på KG. What she said, ser ut som visse menn på forumet lever på 40tallet! Eller kanskje 1890allet. før disse fæle damene fikk stemme rett og alt gikk til helvete! 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #73 Skrevet 26. oktober 2012 Denne holdningen tror jeg oppsummerer og forklarer ganske så godt hvorfor vi får sider opp og sider ned med sure oppgulp fra bitre menn her på KG. Du syns det er helt greit at kvinner kvoteres inn på abeidsplasser som går utover menns innsats, at store feminsit konferanser kan snakke stolt om at kvinner holder på å ta over alt i samfunnet i likestilingens navn, at hillary clinton kommer unna med og får applaus for å si "Kvinner har alltid vært det største offere i krig. Fordi det er de som mister sine sønner, fedre og ekte menn" Hun mener altså at menn ikke er offer for sin egen død en gang, og overser også at menn også mister sine sønner og fedre. Kan du fortelle meg hvordan vi menn behandles rettferdig i dette samfunnet? Hvorfor kvinner slipper å konkurere rettferdig med menn? Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 #74 Skrevet 26. oktober 2012 BacaonSnacks, jeg bare lurer på en ting, siden du sier at det bare er å bruke kondom, betyr det at du er imot abort? Eller er du for fri abort? I såfall dersom du er for fri abort, bør mannen ha noe å si? Hvis mannen ikke skal ha noe å si vedrørende en abort, - er det ikke ganske foraktfullt og hånede av deg å nekte for at du er en forskjellsbehandler? En kvinne som forteller at det bare er for menn å bruke kondom samtidig som hun mener at hun selv skal ha rett til å ta en abort driver hykleri og hån mot menns rettigheter. Det er nå engang sånn at det er kvinnen som blir gravid. Hvis man ikke klarer å se at det faktisk har noe å si for hvem som bør ha mest å si når det kommer til abortspørsmålet, så blir det vanskelig å diskutere. Men nei, jeg er i utgangspunktet ikke for "fri abort". Jeg ser en hel del problemer med ordningen sånn den er i dag og jeg synes menn har for få rettigheter. Det er en komplisert diskusjon med mange aspekter, når jeg sier at det bare er å bruke kondom, så setter jeg det på spissen. Det kan jo gå galt likevel. Jeg mener dog at om man er så totalt anti-barn som enkelte i denne tråden, så bør man selv gjøre alt man kan for å unngå det, og da bruker man kondom, alltid. Selv om dama sier hun bruker prevensjon. Menn har like mye ansvar for prevensjon som kvinner har, at kvinnen har rett til abort i etterkant fjerner ikke mannens ansvar. 1
waco Skrevet 26. oktober 2012 #75 Skrevet 26. oktober 2012 Menn har like mye ansvar for prevensjon som kvinner har, at kvinnen har rett til abort i etterkant fjerner ikke mannens ansvar. Det du sier er at menn har mer ansvar for prevensjon enn det kvinner har fordi kvinner har rett til abort. Det er en liten ulikhet her, jeg vet ikke om du ser den? Hva er det som er så galt med at far og mor skal være enige før de tar abort? Hvorfor forakter du menns delaktighet? Og medansvar? For eksempel så burde både far og mor underskrifter være tilstede dersom de ønsker å søke om en abort. For, - alle kvinner vet at de kan bli befruktet med å ligge med en mann. Du var helt uenig med Anonymbruker som mener at menn ikke skal ha noen rett til å fraskrive seg ansvar, - , - men er du enig med meg da, - som mener at både far og mor skal ha noe å si vedrørende graviditeten? Kan jeg spørre deg om noe bacon, hva er det som er så galt med abortloven av 1964 hvor både far og mor har et ansvar? Du forteller jo anonymbruker alles slags argumenter for hvorfor menn ikke kan stikke fra fødselsansvaret, men klarer du å gi meg noen argumenter for hvorfor kvinner skal stikke fra morsansvaret fra menn da?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #76 Skrevet 26. oktober 2012 Det er nå engang sånn at det er kvinnen som blir gravid. Hvis man ikke klarer å se at det faktisk har noe å si for hvem som bør ha mest å si når det kommer til abortspørsmålet, så blir det vanskelig å diskutere. Men nei, jeg er i utgangspunktet ikke for "fri abort". Jeg ser en hel del problemer med ordningen sånn den er i dag og jeg synes menn har for få rettigheter. Det er en komplisert diskusjon med mange aspekter, når jeg sier at det bare er å bruke kondom, så setter jeg det på spissen. Det kan jo gå galt likevel. Jeg mener dog at om man er så totalt anti-barn som enkelte i denne tråden, så bør man selv gjøre alt man kan for å unngå det, og da bruker man kondom, alltid. Selv om dama sier hun bruker prevensjon. Menn har like mye ansvar for prevensjon som kvinner har, at kvinnen har rett til abort i etterkant fjerner ikke mannens ansvar. Jeg er verken antibarn eller like ansvarlig for prenvensjon som kvinner. Uansett om jeg bruker min prevensjon kan jeg risikere å gjøre henne gravid. Den kan sprekke, den kan være ineffektiv, hu kan tukle med dem for å lure meg osv. Siden det er hennes kropp, er det hennes valg, og også hennes ansvar. Skjønner du det, eller er du helt blottet for rasjonalitet og rettferdighet? Et barn ska være ønsket, et barn skal ha to foreldre som vil ha det. Et barn skal ikke være et statlig produkt og morens barbiedukke. Og det at menn da påtvinges barn de ikke vil ha og trekker seg unna skal heller ikke brukes som positiv statestikk for at "menn må skjerpe seg". Nei! Kvinner må erkjenne at akkurat som dem har vi våre egne drømmer og ønsker for livet. Vi har også følelser. Du hadde aldri godtatt å blitt mor om noen fortalte deg, jo det skal du. Man up! Da hadde du stukket. Og så lenge barn uten fedre er et resultat av at kvinnen har gjort det av egne selviske grunner, skal ikke menn skjerpe seg for å passe inn med hennes ønsker. Skjønner dere noe så enkelt. Hele denne loven underbygger kvinners tanker om at menn ikke er hele mennesker, men ressurser. Så lenge vi behandles som ressurser slik det passer dere vil dere aldri få oss til å gjøre det dere vil, da vi ikke er ressurser, men mennesker. Kom deg ut av bobla di. Man up og bli en av de første moderne kvinnene som faktisk setter menneskerettigheter og rettferdighet over kvinneprivilegium. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
waco Skrevet 26. oktober 2012 #77 Skrevet 26. oktober 2012 Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a Bacon må være sinnsyk, eller spaltet, hun bruker alle verden argumenter med å fortelle deg hvorfor du er et dårlig menneske fordi du vil stikke fra farsansvaret, - og samtidig gi meg alle verdens begrunnelser for hvorfor kvinner kan stikke fra morsansvaret, mot min vilje!?? Merkelig, dersom hun er uenig at menn skal stikke fra fødselen, ja da må vel hun være enig med meg som sier at kvinner ikke skal stikke fra fødselen uten mannes samtykke? Noe enighet må det vel gå an å få med kvinner på?
waco Skrevet 26. oktober 2012 #78 Skrevet 26. oktober 2012 En kvinne mener at en kvinne skal kunne rømme fra fødselen, men ikke at en mann skal kunne stikke av? Hvorfor er kvinner så selvmotsigende? Dersom kvinner kan forsvinne fra fødselsansvaret så må menn kunne forsvinne fra farsansvaret.' Alternativt burde det blitt forbudt for kvinner å ta abort uten fars samtykke. Det er likestilling. Og at det skal være likestilt er faktisk noe vi er aller mest opptatt av.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #79 Skrevet 26. oktober 2012 Bacon må være sinnsyk, eller spaltet, hun bruker alle verden argumenter med å fortelle deg hvorfor du er et dårlig menneske fordi du vil stikke fra farsansvaret, - og samtidig gi meg alle verdens begrunnelser for hvorfor kvinner kan stikke fra morsansvaret, mot min vilje!?? Merkelig, dersom hun er uenig at menn skal stikke fra fødselen, ja da må vel hun være enig med meg som sier at kvinner ikke skal stikke fra fødselen uten mannes samtykke? Noe enighet må det vel gå an å få med kvinner på? Bacon må være sinnsyk, eller spaltet, hun bruker alle verden argumenter med å fortelle deg hvorfor du er et dårlig menneske fordi du vil stikke fra farsansvaret, - og samtidig gi meg alle verdens begrunnelser for hvorfor kvinner kan stikke fra morsansvaret, mot min vilje!?? Merkelig, dersom hun er uenig at menn skal stikke fra fødselen, ja da må vel hun være enig med meg som sier at kvinner ikke skal stikke fra fødselen uten mannes samtykke? Noe enighet må det vel gå an å få med kvinner på? Hehe ja. Det er selfintitlement mentaliteten. De ser sine egne behov og ønsker som viktigere enn menns rettferdighet. De går ikke inn i diskusjoner for å lære, argumentere eller komme til en konklusjon, de kommer inn i diskusjoner for å vinne, bestemme og diktere. De er bare konstruert slik. Kvinner forstår ikke argumenter, rasjonalitet eller rettferdighet, de forstår bare makt og autoritet. Og tro meg når jeg sier det, kvinner forstår bare makt. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
Tabris Skrevet 26. oktober 2012 #80 Skrevet 26. oktober 2012 Du syns det er helt greit at kvinner kvoteres inn på abeidsplasser som går utover menns innsats, at store feminsit konferanser kan snakke stolt om at kvinner holder på å ta over alt i samfunnet i likestilingens navn, at hillary clinton kommer unna med og får applaus for å si "Kvinner har alltid vært det største offere i krig. Fordi det er de som mister sine sønner, fedre og ekte menn" Hun mener altså at menn ikke er offer for sin egen død en gang, og overser også at menn også mister sine sønner og fedre. Kan du fortelle meg hvordan vi menn behandles rettferdig i dette samfunnet? Hvorfor kvinner slipper å konkurere rettferdig med menn? Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a Jeg forstår ikke hvordan du kan anta at jeg skulle ha alle disse meningene basert på det jeg skrev. Ei heller ser jeg relevansen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå