Gå til innhold

Abort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som kvinne i 2012 har du alle prevensjonsmidler for å ungå å bli gravid. Du har p-pillen og angrepillen og skulle du mot alle odds fortsatt bli gravid kan du ta abort. Ingen kan med andre ord tvinge en kvinne inn i morskap. Selv etter at uhellet har vært ute. Dette er hundre prosent din rett til å ungå om du vil. Du finnes ingen konsekvenser, kun valg. Alt etter hva som passer dine ønsker eller ikke. Du har også muligheten til å bli mor uten aksept fra en mann. Det er bare en kort Danmarktur unna.

Menn derimot har ingen rettigheter her. Vil de ha barn er det mor som bestemmer, vil de ikke ha barn er det også mor som bestemmer. Vi har vist retten til å bruke kondom, men en kvinne har like full rett til å kreve at vi bruker kondom. Ingen mann kan trenge inn i en kvinne uten at hennes preferanser er i varetatt, det kalles voldtekt. Menn kan i praksis ikke bli fedre uten aksept fra en kvinne. De må nå en standar som hver enkelt kvinne setter, og er uhellet ute kan menn tvinges inn i farskap, hvertfall økonomisk, uavhengig av hva de selv vil. Dette er fortsatt hundre prosent kvinnes avgjørelse.

Barnets "rettigheter" blir brukt som argument her. Men keep in mind at disse rettighetene ikke er rettigheter, men preferanser etter hva moren syns er rett og rimelig. Hun bestemmer om barnet ska vokse opp med en far, uten en far, med en betalende far, uten en betalende far. Hun kan også adoptere bort barnet etter fødsel og barnet er 100 prosent rettighetsløst, det er like fult under morens nåde. Det har ingenting å si så lenge dets "rettigheter" går mot morens ønsker. Moren står øverst her. Og barnet er hennes våpen til å få det akkurat slik hun vil. Keep in mind at om hun velger en spermdonor kommer det ingen bidragsplikt fra han, da er det staten og skattebetalere som må gjøre dette. Så menn betaler for kvinners ønsker om å ha barn uansett. Derfor kan feminister holde kjeft når de sier at dette handler om barnet, for det gjør det ikke. Det handler om moren.

Når menn er så strippet for rettigheter her, er det på en eller annen måte rettferdig at de skal dele likt ansvar for en graviditet kvinner er 100 % sikre på å unngå om de vil. Dette er rett og slett et arrogant, biologisk overgrep mot menn, for å sørge for at de bidrar til kvinners sexuelle frigjøring og frihet til å velge hvilken familie de ønsker seg. Flere og flere mødre blir single mødre, det betyr i praksis at om noen generasjoner er dette mer regelen enn unntaket. Og likevel skal da 50 % av befolningen måtte bidra til å opprettholde disse familieprivilegiumene kun kvinner skal ha.

Sånn nekter jeg å ha det. Jeg nekter å være pliktet å bidra til kvinners barne og familieønsker enten gjennom skatt eller å møte en sånn egoistisk monsterkvinne. Hvordan i all verden kan mennesker i heletatt være så egoistiske og godta en sånn ordning?

Anonym poster: f8141d89e95cc689b0229b1a5bd90496

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man 100 prosent reproduksjonsrettigheter så skal man også bære 100 prosent ansvar! Så enkelt er det.

Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Er det bare meg, eller finnes det sånn 100 tråder om dette fra før av?

Om du ikke vil bli far, så lar du være å knulle. Enkelt og greit.

• Liker 17
Skrevet

Virker som TS muligens har hatt seg med noen som har blitt gravid, og nå sliter fordi han ikke vil betale bidrag.

Anonym poster: 28712c9f090254c6328b6ad413ec5191

• Liker 3
Skrevet

Det der høres helt megareligiøst ut da? Mener du seriøsst at man må avstå fra sex...? Og det skulle være enkelt og greit?

• Liker 2
Skrevet

Here we go again...

Vi er skapt sånn, derfor er det sånn.

• Liker 9
Skrevet

Er det bare meg, eller finnes det sånn 100 tråder om dette fra før av?

Better yet. Vil du ha barn så sørger du for å skaffe deg en mann som vil ha barn med deg, og vil du ikke så slipper du. Menn skal ikke være strippet for rettigheter men dele likt ansvar for noe kvinner bestemmer 100 % over. Det finnes 100 tråder om dette fordi det er en av de største urettene som eksisterer i den vestelige verden i dag.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det der høres helt megareligiøst ut da? Mener du seriøsst at man må avstå fra sex...? Og det skulle være enkelt og greit?

Man kan aldri sikkere seg 100% mot gravidtet, så ja eneste måten og være 100% sikker er å ikke ha sex, eventuelt bare ha homofilt sex.

Selv om du er sammen med en dame som sier hun vil ta abort viss dere ved et uhell blir gravid, er det ikke sikkert at hun kan gjøre det når det faktisk skjer.

Sånn er det bare. Greit nok du kan minimere risikoen en del, men aldri 100% så lenge du har sex med en dame som er fruktbar,

• Liker 8
Skrevet

Here we go again...

Vi er skapt sånn, derfor er det sånn.

Nei vi er ikke skapt sånn. Siden vi har skapt det sånn at du kan unngå å bli gravid som du vil gjennom abort og prevensjon er det heller ingen grunn til at menn skal være forpliktet til å ta ansvar, fordi DU ALENE KAN UNGÅ DETTE. Derfor handler ikke dette om å dele ansvar. Det handler om å gi kvinner muligheten til å få barn uten en manns samtykke. Enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

Man kan aldri sikkere seg 100% mot gravidtet, så ja eneste måten og være 100% sikker er å ikke ha sex, eventuelt bare ha homofilt sex.

Selv om du er sammen med en dame som sier hun vil ta abort viss dere ved et uhell blir gravid, er det ikke sikkert at hun kan gjøre det når det faktisk skjer.

Sånn er det bare. Greit nok du kan minimere risikoen en del, men aldri 100% så lenge du har sex med en dame som er fruktbar,

Joda, jeg ser den. Men samtidig er det litt intolerant og si at man skal avstå fra sex, bare fordi man ikke ønsker og bli far? Sex er nødvendig for menneskeheten, og så er det jo så DEILIG!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Joda, jeg ser den. Men samtidig er det litt intolerant og si at man skal avstå fra sex, bare fordi man ikke ønsker og bli far? Sex er nødvendig for menneskeheten, og så er det jo så DEILIG!

Risk vs reward!

• Liker 8
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er bare en prevensjonsmetode som er 100% sikker og det er å holde seg unna hverandre. Når man har sex, så må man takle konsekvensene av det. Mener du at man skal tvinge en kvinne til å ta abort? Det er faktisk en ganske hard belastning på psyken å ta abort, og det er ikke alle som greier å drepe et foster.

• Liker 5
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Better yet. Vil du ha barn så sørger du for å skaffe deg en mann som vil ha barn med deg, og vil du ikke så slipper du. Menn skal ikke være strippet for rettigheter men dele likt ansvar for noe kvinner bestemmer 100 % over. Det finnes 100 tråder om dette fordi det er en av de største urettene som eksisterer i den vestelige verden i dag.

Så hva mener du er løsningen? Å binde en kvinne fast til en sykeseng og tvinge henne til å ta abort for så å putte henne på psykiatrisk sykehus på grunn av traumer?

Endret av avocadoen
  • Liker 6
Skrevet

Det er bare en prevensjonsmetode som er 100% sikker og det er å holde seg unna hverandre. Når man har sex, så må man takle konsekvensene av det. Mener du at man skal tvinge en kvinne til å ta abort? Det er faktisk en ganske hard belastning på psyken å ta abort, og det er ikke alle som greier å drepe et foster.

Jo, jeg ser den også.... Men du fikk det til og høres så enkelt ut bare, - og det er det ikke da?

• Liker 1
Skrevet

Det jeg argumenterer for er at menn må være ansvarsfrie her. Jeg blåser i om kvinner kan ta abort. Jeg vil ikke ta ansvar for deres valg. Gud forby at dere må bære byrden av å være den som er gravid -.- Når dere har fått alle muligheter ti å unngå dette...Menn skylder ikke kvinner familier. Familier har dere selv valgt å forlate gjennom feminismen. Det var dere som rev den ned, det er dere som går i slut walks demonstrasjoner. At dere da skal forplikte menn til å bidra til deres valg av familier er totalt urimelig.

Skrevet

Så hva mener du er løsningen? Å binde en kvinne fast til en sykeseng og tvinge henne til å ta abort for så å putte henne på psykiatrisk sykehus på grunn av traumer?

Løsningen er at menn ikke har noe økonomisk ansvar for disse kvinnene og barna deres. Og uansett hva du tror eller mener er det det som kommer til å skje. For ingen menn vil i lengden godta det at kvinner i dag skaffer seg barn de i utgangspunktet ikke kan ha alene, men tvinger alle andre til å bidra til.

• Liker 1
Skrevet

Nei vi er ikke skapt sånn. Siden vi har skapt det sånn at du kan unngå å bli gravid som du vil gjennom abort og prevensjon er det heller ingen grunn til at menn skal være forpliktet til å ta ansvar, fordi DU ALENE KAN UNGÅ DETTE. Derfor handler ikke dette om å dele ansvar. Det handler om å gi kvinner muligheten til å få barn uten en manns samtykke. Enkelt og greit.

Jo, vi ER skapt sånn at kvinner kan bære fram barn og ikke - derfor er det noen som utnytter det og får barn uten mannens samtykke.

Det er også tilsvarende noen menn som utnytter det, på den måten at de sier "Det er du som er gravid - jeg stikker"

• Liker 7
Gjest avocadoen
Skrevet

Jo, jeg ser den også.... Men du fikk det til og høres så enkelt ut bare, - og det er det ikke da?

Jo, det er bare å holde seg unna hverandre ;)

Personlig har jeg ikke blitt gravid før, og har ikke tenkt til å bli det heller med det første, men kan jo plutselig en dag bli det selv om jeg går på p-piller og jeg kan aldri vite om jeg hadde greid å tatt abort. Tror ikke at noen kan sette seg inn i den situasjonen uten å ha vært i den selv.

Gjest avocadoen
Skrevet

Det jeg argumenterer for er at menn må være ansvarsfrie her. Jeg blåser i om kvinner kan ta abort. Jeg vil ikke ta ansvar for deres valg. Gud forby at dere må bære byrden av å være den som er gravid -.- Når dere har fått alle muligheter ti å unngå dette...Menn skylder ikke kvinner familier. Familier har dere selv valgt å forlate gjennom feminismen. Det var dere som rev den ned, det er dere som går i slut walks demonstrasjoner. At dere da skal forplikte menn til å bidra til deres valg av familier er totalt urimelig.

Du kan virkelig ikke ha fulgt med i seksualundervisningen. Råder deg til å lese litt på nettet.

Kan informere deg om at det ikke finnes et eneste prevensjonsmiddel som er 100% sikkert. Selv om man bruker både kondom og p-piller kan man faktisk bli gravid.

Om du har hatt sex med en kvinne, er du like mye slut som det kvinna er.

Du får vente med sex til du gifter deg da, så slipper du å gjøre noen gravid og gi barnebidrag.

• Liker 4
Skrevet

Jo, vi ER skapt sånn at kvinner kan bære fram barn og ikke - derfor er det noen som utnytter det og får barn uten mannens samtykke.

Det er også tilsvarende noen menn som utnytter det, på den måten at de sier "Det er du som er gravid - jeg stikker"

Ja fra et biologisk perspektiv ja. Men hallo, du vet at vi er i 2012? Dere er firgjorte og "likestilte". Menn og kvinner er ikke lenger naturlige partnere, vi er konkurenter. Menn har ikke lenger ansvar for å gi kvinner barn og familie. vi har ikke lenger ansvar for å beskytte dere. Dere sa opp familien og ville ut og jobbe, det betyr i teorien at dere ikke lenger har noen automatikk i å bli mødre. Da må også menn være fjernet fra det å forsørge kvinner de ikke har noe ønske om å ha noe med å gjøre. Enten det er gjennom skattepenger eller dirkete bidrag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...