Gå til innhold

Abort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan virkelig ikke ha fulgt med i seksualundervisningen. Råder deg til å lese litt på nettet.

Kan informere deg om at det ikke finnes et eneste prevensjonsmiddel som er 100% sikkert. Selv om man bruker både kondom og p-piller kan man faktisk bli gravid.

Om du har hatt sex med en kvinne, er du like mye slut som det kvinna er.

Du får vente med sex til du gifter deg da, så slipper du å gjøre noen gravid og gi barnebidrag.

Jeg blåser i om ingen prevensjon er 100 prosent sikker. Den er sikker nok. Og du har abortvalget. Ingen tvinger deg til noe, alt er valg. harde valg kanskje, men fortsatt valg. det at menn slipper lovlig ansvar betyr ikke at alle menn komemr til å baile. Men det gir dem muligheten til å slippe å bære dø vekt de ikke vil ha noe å gjøre med.

Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg blåser i om ingen prevensjon er 100 prosent sikker. Den er sikker nok. Og du har abortvalget. Ingen tvinger deg til noe, alt er valg. harde valg kanskje, men fortsatt valg. det at menn slipper lovlig ansvar betyr ikke at alle menn komemr til å baile. Men det gir dem muligheten til å slippe å bære dø vekt de ikke vil ha noe å gjøre med.

For en koslig måte å omtale et uskyldig barn på.

• Liker 6
Gjest avocadoen
Skrevet

Løsningen er at menn ikke har noe økonomisk ansvar for disse kvinnene og barna deres. Og uansett hva du tror eller mener er det det som kommer til å skje. For ingen menn vil i lengden godta det at kvinner i dag skaffer seg barn de i utgangspunktet ikke kan ha alene, men tvinger alle andre til å bidra til.

Du som far har 50% av ansvaret. Uten dine sædceller hadde ikke kvinnen blitt gravid. Så da skal du selvfølgelig hjelpe til med at barnet får en trygg oppvekst.

Som jeg har sagt sikkert 10 ganger allerede så er det ikke alle kvinner som tåler den psykiske belastningen av å drepe et foster, og da må man bare ta vare på barnet da. Du har halvparten av skylda for det, og da er det bare rett og rimelig at du bidrar litt også.

• Liker 3
Skrevet

Jo, det er bare å holde seg unna hverandre ;)

Personlig har jeg ikke blitt gravid før, og har ikke tenkt til å bli det heller med det første, men kan jo plutselig en dag bli det selv om jeg går på p-piller og jeg kan aldri vite om jeg hadde greid å tatt abort. Tror ikke at noen kan sette seg inn i den situasjonen uten å ha vært i den selv.

Jeg er ikke uenig i at det gir 100% sikkerhet, men synes du er beinhard... :(

Gjest avocadoen
Skrevet

Den er ikke sikker nok nei. Hold deg unna kvinner da for i helvete hvis du ikke vil bli far. Kanskje litt lurt å tenke før du knuller neste gang. Bare ett lite tips.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er ikke uenig i at det gir 100% sikkerhet, men synes du er beinhard... :(

Du kan få noen til å suge deg da vet du, så slipper du å gjøre noen gravid ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er bare en myte, sæd kan borre seg gjennom tarmene inn i livmoren,

Skrevet

Ja fra et biologisk perspektiv ja. Men hallo, du vet at vi er i 2012? Dere er firgjorte og "likestilte". Menn og kvinner er ikke lenger naturlige partnere, vi er konkurenter. Menn har ikke lenger ansvar for å gi kvinner barn og familie. vi har ikke lenger ansvar for å beskytte dere. Dere sa opp familien og ville ut og jobbe, det betyr i teorien at dere ikke lenger har noen automatikk i å bli mødre. Da må også menn være fjernet fra det å forsørge kvinner de ikke har noe ønske om å ha noe med å gjøre. Enten det er gjennom skattepenger eller dirkete bidrag.

Juhu, "dere" faktisk.

Nå melder jeg meg ut, jeg gidder ikke tilbøyeligheter til persondebatt, forhold deg saklig og ikke gi meg skylda for at du sitter igjen med Svarteper.

• Liker 1
Skrevet

Vel, ... Planen var vel og hoppe av i svingen da, og slippe skjæret i pengepungen...
Gjest avocadoen
Skrevet

Ja fra et biologisk perspektiv ja. Men hallo, du vet at vi er i 2012? Dere er firgjorte og "likestilte". Menn og kvinner er ikke lenger naturlige partnere, vi er konkurenter. Menn har ikke lenger ansvar for å gi kvinner barn og familie. vi har ikke lenger ansvar for å beskytte dere. Dere sa opp familien og ville ut og jobbe, det betyr i teorien at dere ikke lenger har noen automatikk i å bli mødre. Da må også menn være fjernet fra det å forsørge kvinner de ikke har noe ønske om å ha noe med å gjøre. Enten det er gjennom skattepenger eller dirkete bidrag.

Tro det eller ei, men vi har faktisk behov for barn i Norge. Om alle kvinner hadde valgt å ta abort fordi de som gjorde dem gravid ikke bidrar, så hadde tallene gått nedover, noe som er det motsatte av det vi vil.

Kan også fortelle deg at Norge ikke hadde vært på langt nær så rik som vi er i dag om ikke kvinnene hadde jobbet. Jeg husker ikke helt hvor mye penger det var, men vi hadde ihvertfall ikke hatt verken pensjonsfond eller oljefond. Vi hadde vært på lik linje med Frankrike.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er bare en myte, sæd kan borre seg gjennom tarmene inn i livmoren,

Ahahah, åja :gjeiper:

Skrevet

Joda, jeg ser den. Men samtidig er det litt intolerant og si at man skal avstå fra sex, bare fordi man ikke ønsker og bli far? Sex er nødvendig for menneskeheten, og så er det jo så DEILIG!

Nei, det er simpelthen fakta. Kan jeg avstå fra sex fordi jeg ikke ønsker flere barn, så kan en mann avstå fra sex dersom han ikke ønsker barn. Det hele er helt enkelt, latterlig enkelt.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er simpelthen fakta. Kan jeg avstå fra sex fordi jeg ikke ønsker flere barn, så kan en mann avstå fra sex dersom han ikke ønsker barn. Det hele er helt enkelt, latterlig enkelt.

Ja, jeg leser det du skriver, men jeg fatter ikke bæret av det. Sjimpanser, delfiner og mennesker er de eneste skapningene på denne planeten som bruker sex til sosiale formål, heller enn formering. Hva er det som er så galt med det da?

Skrevet

Ja, jeg leser det du skriver, men jeg fatter ikke bæret av det. Sjimpanser, delfiner og mennesker er de eneste skapningene på denne planeten som bruker sex til sosiale formål, heller enn formering. Hva er det som er så galt med det da?

Det er ingenting galt med det. Men delfiner, sjimpanser og mennesker risikerer å bli foreldre hver gang de putter en penis inn i en skjede. Det er naturens gang. Så får jenter gjøre så godt de kan og gutter så godt de kan. De får putte på med dobbel dong og satse på at det går fint, men være fullstendig klar over at hver eneste knull kan i teorien føre til et levende barn. Kan man ikke akseptere dette bør man avstå fra sex. Denne bitchingen er som en toåring som skriker foran godtehyllen, vil ha alt, men får ikke.

• Liker 3
Skrevet

Du har et valg, du har et par faktisk. Du kan avstå fra sex, eller bare alltid bruke kondom. For ja tenk deg det, du er ikke pliktig til å pule uten kondom hvis dama ikke liker det. Da sier du bare "jeg vil ikke risikere å bli far så jeg bruker kondom" Om hun ikke vil, lar du vær å ha sex med henne å finner en annen.

Ellers så kan vi jo bytte, jeg betaler barnebidrag å lever singellivet mens du går rundt med 15 kilo ekstra i 9 mnd for så å bruke 30 timer på å presse ut gullet å resten av ditt liv til å passe på det. Deal

Den eneste tingen jeg til dels er enig med deg i, er at om mannen ikke vil ha ungen, men hu alikevel beholder, så burde du ikke betale en dritt. Det var hennes valg, ikke ditt. Men da må du ha gjort det klinkende klart før dere ligger med hverandre, at du ikke vil ha barn

Skrevet

Det er ingenting galt med det. Men delfiner, sjimpanser og mennesker risikerer å bli foreldre hver gang de putter en penis inn i en skjede. Det er naturens gang. Så får jenter gjøre så godt de kan og gutter så godt de kan. De får putte på med dobbel dong og satse på at det går fint, men være fullstendig klar over at hver eneste knull kan i teorien føre til et levende barn. Kan man ikke akseptere dette bør man avstå fra sex. Denne bitchingen er som en toåring som skriker foran godtehyllen, vil ha alt, men får ikke.

Ja, du har jo helt rett! Man skal akseptere at ens handlinger kan få eller får konsekvenser. Men husk da at å avstå fra sex med sin partner, også er en handling, og at den også får konsekvenser.....

Skrevet

Du som far har 50% av ansvaret. Uten dine sædceller hadde ikke kvinnen blitt gravid. Så da skal du selvfølgelig hjelpe til med at barnet får en trygg oppvekst.

Som jeg har sagt sikkert 10 ganger allerede så er det ikke alle kvinner som tåler den psykiske belastningen av å drepe et foster, og da må man bare ta vare på barnet da. Du har halvparten av skylda for det, og da er det bare rett og rimelig at du bidrar litt også.

Jeg er ikke 50 % ansvar for noe hun med 90 % sikkerhet kan ungå å få. Nei, norge trenger ikke barn som går utover 50% av befolkningens frihetsrettigheter. Vi trenger ikke barn som er et våpen mot menn for å få disse mennene til å handle som kvinner vil og ikke som de selv vil. Hva er feminisme? Det er din mulighet til å være yrkesaktiv, ha sex med hvem du vil, ha barn som du vil osv osv. Total kvinnelig frieht, ikke sant? Hvor er da total mannelig frihet her? Disse frihetene beror på at menn fortsatt er villige til å legge forholdene til rette for kvinner. Du hadde ikke vært yrkesaktiv hvis staten ikke passer på barna dine, du hadde ikke forlatt mann og barn hvis ikke staten gir deg dine behov for trygghet og sikkerhet. På sånn måte er denne frigjøringen av kvinner bare en ilusjon for alt beror på at statelige instutisjoner sørger for den sikkerheten og tryggheten kvinnene hadde i familien. Du behandles ikke som menn i samfunnet fordi samfunnet har aldri lag til rette for menn på noen måte. Menn har aldri hatt et behov for at verden tråkker på tærne for dem og legger forholdene til rette. De har aldri hatt den muligheten og likevel klarer de seg bra. De har alltid måttet ta vare på seg selv. Og jeg og mange andre menn ser nettopp dette at for at kvinner skal nyte den friheten de har i dag avhenger av at vi menn fortsetter å legge forholdene til rette, og jeg vil ike ha noe mer av det. Fordi jeg vil også leve et liv uavhengig av hva kvinner vil. jeg blåser i om kvinner får psykiske trauma av abort så lenge det fortsatt er lovelig å sende menn i krig og blåse i de psykiska traumaene de opplever. Så dine følelser, hele samfunnet er bygd opp på å ivareta blåser jeg i. Kvinner må for all del nyte de rettighetene de har i dag men jeg vil ikke være tvunget til å måtte ta hensyn til dem ved å overse mine egne. Og det gjellder også abort saken. For at kvinner skal kunne ha familier er de avhengige av at menn er villige til å gi det til dem. Systemet i dag er at det ikke lenger gjelder. Kvinner kan få barn som de vil, og vi blåser i om menn sier ja elle nei for å bidra det skal de uansett. Du skjønner, du er fortsatt like avhengig av menn som du alltid har vært. Så lenge du bestemmer 100 prosent over dine og barnets rettigheter skal ikke jeg holdes like ansvarlig for dine valg. Skjønner du? Siden jeg ikke har noen rettigheter skal jeg heller ikke ha noe ansvar. Deal with it.

• Liker 1
Skrevet

Ja, du har jo helt rett! Man skal akseptere at ens handlinger kan få eller får konsekvenser. Men husk da at å avstå fra sex med sin partner, også er en handling, og at den også får konsekvenser.....

En kvinne er bare fruktbar 5 døgn pr syklus. Det går fint an, i et parforhold, å ha sex, med prevensjon, i sikre perioder, for å øke sjansene for å ikke bli gravid, dersom et barn er uaktuelt.

Jeg velger å tro at de fleste menn som hyler og skriker over urettferdighet ikke har partnersex i tankene, men ONS eller elskere.

Forøvrig; hvordan kan noen som helst forvente at kvinner på forhånd skal vite med 100 % nøyaktighet at hun vil ta abort? Det er plett umulig å vite før man står med beina i den situasjonen. Det er et overtramp mot mennesker å bestemme at de skal ta alle avgjørelser i sitt liv på forhånd, slik at andre vet hva de har å forholde seg til.

• Liker 2
Skrevet

Du har et valg, du har et par faktisk. Du kan avstå fra sex, eller bare alltid bruke kondom. For ja tenk deg det, du er ikke pliktig til å pule uten kondom hvis dama ikke liker det. Da sier du bare "jeg vil ikke risikere å bli far så jeg bruker kondom" Om hun ikke vil, lar du vær å ha sex med henne å finner en annen.

Ellers så kan vi jo bytte, jeg betaler barnebidrag å lever singellivet mens du går rundt med 15 kilo ekstra i 9 mnd for så å bruke 30 timer på å presse ut gullet å resten av ditt liv til å passe på det. Deal

Den eneste tingen jeg til dels er enig med deg i, er at om mannen ikke vil ha ungen, men hu alikevel beholder, så burde du ikke betale en dritt. Det var hennes valg, ikke ditt. Men da må du ha gjort det klinkende klart før dere ligger med hverandre, at du ikke vil ha barn

Det er jo ikke en gang sant dette med at menn er ute og nyter singellivet mens dama må ta vare på en unge. Faktisk er det vanligere at singelmødre dater og at menn ender opp med å skyte seg selv fordi hun har stjålet ungene fra han. Og dette skjer fordi disse lovene er som de er. De er ikke der for å ivareta barnets rettigheter, de er der for å beskytte kvinnens interesser. Hele grunntanken bak feminisme, å holde menn like slavet til chivalrikodexen de alltid har levd under, offre deg selv for kvinner og barn. Forskjellen er nå at kvinenr kan sparke menn i skrittet og likevel forvente at han skal ivareta hennes sikkerhet. Å konkurere med menn om makt uten å konkurere rettferdig.

Skrevet

En kvinne er bare fruktbar 5 døgn pr syklus. Det går fint an, i et parforhold, å ha sex, med prevensjon, i sikre perioder, for å øke sjansene for å ikke bli gravid, dersom et barn er uaktuelt.

Jeg velger å tro at de fleste menn som hyler og skriker over urettferdighet ikke har partnersex i tankene, men ONS eller elskere.

Forøvrig; hvordan kan noen som helst forvente at kvinner på forhånd skal vite med 100 % nøyaktighet at hun vil ta abort? Det er plett umulig å vite før man står med beina i den situasjonen. Det er et overtramp mot mennesker å bestemme at de skal ta alle avgjørelser i sitt liv på forhånd, slik at andre vet hva de har å forholde seg til.

Det var uansett godt og få bekreftet at du i hvert fall ikke er frigid da... :sjokkert:

(selv om du er overvektig, uforskammet og storkjefta) :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...