Gå til innhold

Miraaaa er gravid for 1. gang!

Miraaa

Anbefalte innlegg

Grattis med 18 uker!! Wohooo - UL er såååå moro!! :danse:

Ikke slit deg ut med flyttingen, da! Ikke bær for mye eller bli for statisk i bevegelsene. Det er fort gjort å tru at man tåler mer enn det man gjør!

Men moro med flytting, altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med 18 uker!! Wohooo - UL er såååå moro!! :danse:

Ikke slit deg ut med flyttingen, da! Ikke bær for mye eller bli for statisk i bevegelsene. Det er fort gjort å tru at man tåler mer enn det man gjør!

Men moro med flytting, altså :jepp:

Tida går fort nå! Husker jeg telte dager til uke 12, og nå er det bare 6 dager igjen til UL!!! :skya::hoppe:

Ja, det er virkelig fort gjort å tro man klarer mer enn det man gjør! Merket det alerede forrige uke da jeg smått begynte å pakke. Jeg pakket og rydda LITT for mye, så dagen etter fikk jeg ikke gjort noen ting pga ryggen. Men nå tar jeg en ting om gangen og slapper av når jeg må.

Heldigvis får vi mye hjelp. Og mannen passer godt på meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL. Selv om det er noen dager til :) Etter dette raser tia fremover og vips så har du viduneret i armene :)

Hva tror du det blir?? :) Jeg tipper jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL. Selv om det er noen dager til :) Etter dette raser tia fremover og vips så har du viduneret i armene :)

Hva tror du det blir?? :) Jeg tipper jente :)

Tusen, Tusen takk Kakaoen :takke::kose:

Jeg VIL at tida skal rase framover. Det er så mye spennende i vente, er det gutt eller jente, hvem h*n kommer til å ligne på, hvor mye den veier ved fødsel osv osv. Det er så morsomt å tenke på, og jeg gjør det hver eneste dag :fnise:

Jeg har veldig følelsen av at det er jente men mannen tror det er gutt og han pleier som regel og ha rett. Om det er gutt eller jente er bare nysgjerrighet og spennende, det eneste jeg virkelig gleder meg til er at legen skal si at alt ser fin ut og at babyen er normal. Og forhåpentligvis er det disse ordene vi hører :vetikke:

Spennende og morsomt men samtidig veldig mye å bekymre seg for.

Men tenke det beste så det beste skjer! :opplyser:

Idag er jeg 18+2 og det er så herlig med masse bevegelser :laugh: Kjente lite igår og lengta så fælt, men idag har det vært bevegelser i hele dag!

Utrolig å beskrive, helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått i et med vasking, maling og montering i den nye leiligheten. Det blir så fint! Har plassert en del av kjøkkenutstyret og på onsdag flytter vi alt! Gleder meg til å bli ferdig.

I skrivende stund er nurket kjempe aktiv :fnise::laugh: Og det er UL imorgen!!!!!!!!

Grugleder meg. Håper alt ser fint ut og vi får vite kjønnet.

Er 19+0 idag :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 19 uker!!! :strix:

Ha det moro på UL! Det er såååå spennende :hjerte:

Jeg får tippegutt jeg da, siden Kakaoen tipper jente :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen. Var på UL idag, og først og fremst, ALT så kjempe bra ut.

OG

Det er en jente! :babyjente:

Hun sa hun ikke kunne si noe 100% men viste meg kjønnsleppene på skjermen og sa "Du kan nok begynne å handle rosa" :fnise: Kan man se kjønnsleppene så er det vanskelig å IKKE se en liten penis så jeg satser på at det er en jente. Kjære og jeg syntes det var så morsomt så vi tenkte vi skulle ta en privat UL i uke 25 eller noe.

Jeg hadde rett! Og han fikk sitt ønske oppfylt. Så da er vi begge super fornøyde. Skal få meg en ny bestevenninne om 5 måneder :laugh:

Jeg ble satt tilbake 2 dager, og det tåler jeg. Ny termin er 2. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) jeg tipper nesten alltid rett :fnise: kos deg med rosa shopping :)

Åh, så moro!! :strix: Grattis!!

ååå så gøy :hoppendeglad: velkommen i jenteklubben miraaa!! :hjerte: 2 av 2 riktige på meg nå, pluss på meg selv :ler:

Takk jenter! Det er kjempe gøy å vite kjønn. Synes jeg bare ser jenteunger rundt meg siden igår. Er så spennende å se på andre jente babyer med masse rosa når man vet at mageboern også er det. Man blir liksom litt fjern :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har gått i et med flytting. Har bært masse tungt som jeg egentlig ikke burde gjort, men glemmer at jeg er gravid. Mannen minnet meg heldigvis på det når han så det, men han var jo ikke tilstede hele tiden. Håper ikke noe galt skjer pga. det :vetikke:

Nå er alt på plass i den nye leiligheten. Har garderobeskap, skjenk, bokhylle etc. som skal monteres så jeg får satt på plass resten men det skal mannen ta seg av i helgen. Ellers har jeg vært å vasket den gamle leiligheten med mor og imorgen blir den overtatt av nye eiere. Det verste er over!!! :biggrin:

Idag er jeg 19+2 :gravid: Ble jo satt tilbake 2 dager, ble veldig letta over at det ikke var mer enn 2 dager. Er klar for jenta mi nå, jeg, med ny leilighet og et ekstra rom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra :Nikke: Kroppen tåler jo mye, men det er begrensa hvor mye man kan gjøre før man blir sliten av det. Det går nok mest utover deg selv ;)

Så moro å komme på plass!! Skjønner savnet blir stort når barnerommet er tomt, ja! :) Men nå får du jo god tid til å pynte og ordne! Det er vel hææli :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra :Nikke: Kroppen tåler jo mye, men det er begrensa hvor mye man kan gjøre før man blir sliten av det. Det går nok mest utover deg selv ;)

Så moro å komme på plass!! Skjønner savnet blir stort når barnerommet er tomt, ja! :) Men nå får du jo god tid til å pynte og ordne! Det er vel hææli :strix:

Jada, har en jordmor som sier at "så lenge du føler deg vel, så gjør babyen det også". Jeg har ikke merket til noe smerter i rygg eller hofter pga blyttingen så satser på at det går fint :biggrin:

Det er så mange som sier at man ikke skal gjøre ditt, og ikke gjøre datt når man er gravid. Tror det blir litt for mye av det, man skal jo leve normalt men være litt ekstra ops på enkelte ting.

Har gooood tid på meg til å gjøre klar rommet ja! Gleder meg til å planlegge og fikse det. Blir nok en del rosa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for en liten :babyjente: !! :strix: Så koselig. :rodmer: Blir stas å innrede jenterom da. ;) Er så mye fint å få kjøpt av lamper, tepper, tapeter, møbler, gardiner osv osv, vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. :fnise: Masse spennende nettbutikker med innredning til barnerom bl.a.! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en liten :babyjente: !! :strix: Så koselig. :rodmer: Blir stas å innrede jenterom da. ;) Er så mye fint å få kjøpt av lamper, tepper, tapeter, møbler, gardiner osv osv, vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. :fnise: Masse spennende nettbutikker med innredning til barnerom bl.a.! :jepp:

Takk My84! Det skal bli kjempe stas ja, jeg gleder meg! Kan du anbefale noen nettbutikker? Det er sååå altfor mange, man blir jo bare forvirra :fnise:

Idag er jeg 20-1 :gravid: OG det vil HALVVEIS!! Tida går så fort!

Var hos jordmor idag og fikk høre hjertelyden til lille jenta vår :biggrin: Og masse sparke lyder, er en sprek jente jeg har der inne , ja! :rodmer:

Ellers går alt egentlig ganske greit. Føler meg vel og har endelig flyttet og montert ferdig. Nå gjelder det bare å kose seg masse, har satt på plass julepynten og juletreet også. Må bare nyte det, synes desember måned går så fort og det er så trist når julefeiringen er over :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for halvveis :hoppendeglad:

Er så herlig når formen er bra! Det er den her også :) Gleder meg masse til en fin jul, og gruer meg til den er over. MEN vi har en veldig fin tid i møte :) gleder meg så n at jeg kan nesten ikke vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...