Gjest Diddl Skrevet 26. februar 2004 #121 Skrevet 26. februar 2004 Jeg er enig i at det er veldig urettferdig med all mediadekningen noen får.. Sandra har jo vært i maaange blader og aviser allerede.. Syns hun var flink i går jeg, men Maren var flinkere! Hun sang nyydelig! Så på Sone2 i dag, der både Maren og Sandra var.. Syns Sandra virker litt spesiell- sier mye rart og er litt vel fjortis.. Likte mye bedre Maren etter det intervjuet. Virker som om hun har beina på jorda og er naturlig..
Gjest Seleena Skrevet 26. februar 2004 #122 Skrevet 26. februar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216485 Er det berre meg eller fekk dåke og bakoversveis då dåke leste dette? Er dette grunnen for at ho vant tru? :o
Gjest bare lille meg... Skrevet 26. februar 2004 #123 Skrevet 26. februar 2004 kan ikkje tru at det var grunnen... men det har nok hjulpet litt på tenker jeg...
Lilletrollet Skrevet 26. februar 2004 #124 Skrevet 26. februar 2004 Jeg tenkte veldig mye på det da jeg hørte hvem som vant i går.... Hvis man ser etter så er det faktisk mange av de som har gått videre som har blitt "intervjuet" mest under hele prossessen,og det blir så uretferdig. JEg syntes det var andre i gårsdagensfinale(så bare avstemningen) som sang bedre enn sandra.
Arwen Skrevet 26. februar 2004 #125 Skrevet 26. februar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216485 Er det berre meg eller fekk dåke og bakoversveis då dåke leste dette? Er dette grunnen for at ho vant tru? :o Tja.. tror du ikke alle mødrene stemte ekstra på sine barn?
Anki1971 Skrevet 26. februar 2004 #126 Skrevet 26. februar 2004 Tror nok de fleste som er med der har venner og familie som stemmer masse på de jeg, så Sandra er garantert ikke den eneste
Gjest Seleena Skrevet 26. februar 2004 #127 Skrevet 26. februar 2004 Jo ok... blei bare litt forfjamsa! Dåke har rett. Men 1000 kr??
Frk Doodad Skrevet 27. februar 2004 #128 Skrevet 27. februar 2004 Hva med morgendagens runde! Hva er dine favoritter? Jeg mener å huske at Gina, Margateth og Øystein var flinke. Hva med Julie, noen som husker om hun sang bra?
Gjest bare lille meg... Skrevet 27. februar 2004 #129 Skrevet 27. februar 2004 husker ikke de som skal være med i dag så veldig godt... Men ho jenta fra Trondheim var flink! husker ikke hva ho heter... Venninna til ho Rebekka som var med i fjor..
Gjest Madam Felle Skrevet 27. februar 2004 #130 Skrevet 27. februar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216485 Er det berre meg eller fekk dåke og bakoversveis då dåke leste dette? Er dette grunnen for at ho vant tru? :o Koster det ikke 5 kr pr stemme da? Og da er dette bare 200 stemmer, men tror nok det har hjelpt henne litt ja. Regner vel med at andre familiemedlemmer også stemmer i vilden sky.
Ronja Skrevet 27. februar 2004 #132 Skrevet 27. februar 2004 Hva med morgendagens runde! Hva er dine favoritter? Jeg liker Anh jeg. Har ikke veldig sterke meninger om de andre. Gina har også sunget bra ja.
Anki1971 Skrevet 27. februar 2004 #133 Skrevet 27. februar 2004 Av de som er med i dag er vel Margareth, Gina og hun eh .. er det Anh hun heter(Hun som sang "Ain`t no sunshine" på audition?) mine favoritter.
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2004 #134 Skrevet 27. februar 2004 Jeg synes at Øystein er kjempekuul. Håper at han får være med videre.
Crazee Skrevet 27. februar 2004 #135 Skrevet 27. februar 2004 Jeg synes at Øystein er kjempekuul. Håper at han får være med videre. Og Anh Vu. Dei to siste er dei to beste denne gongen, synest eg.
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2004 #136 Skrevet 27. februar 2004 Og Anh Vu. Dei to siste er dei to beste denne gongen, synest eg. Heia Øystein og Anh!
Nala Skrevet 27. februar 2004 #137 Skrevet 27. februar 2004 GO ANH, sier jeg bare. For en fantastisk stemme den jenta har. Og så er hun bare 17 år gammel? Vanvittig bra! :-)
Arwen Skrevet 27. februar 2004 #138 Skrevet 27. februar 2004 GO ANH, sier jeg bare. For en fantastisk stemme den jenta har. Og så er hun bare 17 år gammel? Vanvittig bra! :-) Ja, har holdt en finger på Anh helt siden første gangen jeg hørte henne. Nydelig stemme!
Gjest lmari Skrevet 27. februar 2004 #139 Skrevet 27. februar 2004 Hvis man ser etter så er det faktisk mange av de som har gått videre som har blitt "intervjuet" mest under hele prossessen,og det blir så uretferdig. JEg syntes det var andre i gårsdagensfinale(så bare avstemningen) som sang bedre enn sandra. Det KAN jo være at avisene/bladene velger å intervjue dem som de synes er best, og at de går videre fordi de er gode, ikke fordi de er hypet i media? Og synes ikke alle dem som er hypet i media har gått videre, heller. Magnus på onsdag, feks? Men heia Anh!! Fantastisk stemme!! Tror jeg skal sette pengene mine på at hun vinner hele greia, jeg...
Saga Skrevet 27. februar 2004 #140 Skrevet 27. februar 2004 Det KAN jo være at avisene/bladene velger å intervjue dem som de synes er best, og at de går videre fordi de er gode, ikke fordi de er hypet i media? Aviser og blader er jo media? Og de som skriver artiklene har en jobb å gjøre: skrive om det som selger. Da er det lite sannsynlig at de sitter hjemme og bestemmer seg for favoritter så de har nok kilder. Da kunne de heller intervjuet alle. Og synes ikke alle dem som er hypet i media har gått videre, heller. Magnus på onsdag, feks? Sandra, Maren, Maria, Trung osv var alle favoritter. Så og si alle som dommerne hadde som enstemmige favoritter gikk videre. Magnus gikk jo ikke videre. Men heia Anh!! Fantastisk stemme!! Tror jeg skal sette pengene mine på at hun vinner hele greia, jeg... Ble forfjamset jeg også Seleena.. Og det skulle ikke forundre meg om det hjalp henne en stor del Snakket med en pike fra hjemplassen til Sandra igår som fortalte at Sandra er beryktet for å komme på fester og begynne å slå ned folk Ikveld synes jeg Anh har gjort seg fortjent til å komme videre, men jeg kan ikke velge mellom han som "slukte" ordene og han som sang på svensk. Begge er flinke :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå