Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heia Ståle sier jeg bare! :P

Ser at det er flere av dere som digger Ståle!

Jeg kan ikke helt skjønne det... mulig jeg ikke har fått med meg nok av det han har gjort men synes ikke han har bra nok stemme i det hele tatt.

Gleder meg til i kveld uansett! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smiler godt av Ståle, han minner meg så utrolig om guttene på plassen der jeg vokste opp.

Du kan ta jenta ut av bygda, men du kan ikke ta bygda ut av jenta!

Heia Ståle! (Ikke at jeg har lagt så utrolig godt merke til stemmen hans)

Skrevet

Jeg synes han har skikkelig deilig og koselig stemme :oops:

Dessuten er han både sjarmerende, morsom og selv-ironisk! Er det ingen andre som bare elsker ham?! :P:tunge1:

Jeg vil heller ha en 'odd-one-out' som vinner, slik som ifjor, og ikke en som er dømt til å vinne fra første dag.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Må bare si noe om hvorfor Maria er kjedelig: Hvis jeg hadde hørt henne på radio, ville jeg ikke umiddelbart visst at det var henne. Hun har ikke noe spesiellt. Klart det er deilig å fryse litt på ryggen, men så fort hun kommer på radio, så kommer hun til å bli borte i mengden av pene stemmer. Jeg har ikke sansen for hverken Celine Dion, Mariah Carey eller Whitney Houston og jeg syns at Maria passer så altfor godt inn i kategorien sammen med dem.

Liker litt mer spesielle stemmer, jeg. Syns Susanne sang "beautiful" veldig pent på siste audition,men hun burde valgt en annen sang på onsdag!!! Jeg er lei,lei,lei av "killing me softly". Fin sang, men så klisjé. Likte også stemmen til han lyse, rufsete. Han sang til tider litt surt, men han har noe litt annerledes i stemmen sin og det likte jeg. Han trenger bare litt trening.

Men, men..... samme kan det være. Jeg har ikke kjøpt cd'en til Kurt heller, selv om han var min favoritt fra begynnelsen.

Skrevet

Jeg synes Trung er litt kul :wink: Fikk skikkelig vondt av ham da han mistet stemmen på audition stakkar.

Det blir nok en hard kamp i dag også, det er flere flinke med.

Håper Trung og Stine Terese går videre, men Ståle var jo også litt kul.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Går man utifra hva gutter over hele landet tenker litt ofte med, og har de penger på mobilen, tror jeg Sandra. Nå kommer det vel ei tutte og sier "du er bare sjalu" og joda kunne gjerne glist så mye som henne hele tiden jeg, men det er da ikke temaet. Sånn.

Skrevet
Går man utifra hva gutter over hele landet tenker litt ofte med' date=' og har de penger på mobilen, tror jeg Sandra. Nå kommer det vel ei tutte og sier "du er bare sjalu" og joda kunne gjerne glist så mye som henne hele tiden jeg, men det er da ikke temaet. Sånn.[/quote']

du er bare sjalu :tunge1:

Nei, altså.. mine favoritter var Ståle og Chnug.. og kanskje Stine, men etter ikveld har jeg stemt på hun siste 2 gang og planlegger å stemme på henne et par gang til og kanskje en gang på hun som hadde den prikkete kjolen. Som Jan Fredrik sier, det er nå det gjelder.. ikke hva man har vist tidligere.. Men på den annen side, om hun siste har tenkt å kline med Jan Fredrik så er det kanskje ikke så lurt å stemme på henne allikevel.. :oops: :kyss::tunge1:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg liker hun barbie dokka jeg. hun med etasjeklipp i håret også er hun blond, jeg tror det var hun som ikke nådde opp til en høy tone...

Skrevet

Også er jeg skuffet igjen.. :-(

Amalie kom seg kun på 5. plass, og jeg var slett ikke begesitret for Chung ikveld. Han virker på meg som en ny David Pedersen fom har fått alle 11-åringene på ryggen. Ståle var ikke direkte flink ikveld, så den avgjørelsen var ok. Han som kom på 2. plass har faktisk litt potensiale ;)

Skrevet

Oi oi... hvem gikk videre i kveld?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Roar var klart best i dag, og tjung eller hva han nå heter har for mye boyband stemme til at jeg klarer å høre mye på det. Blir for lite kraftfullt.

Han fortjente ikke førsteplassen i dag.

Skrevet

Never mind... jeg fant ut hvem som gikk videre... :oops:

Skrevet

Eg er jammen veldig positivt overraska over at han...ehhh... Roald (?) gjekk vidare i dag! Som ei slags motvekt til han boyband-guten... hehe.

(Og kjekt å sjå at han vart så glad! Vart nesten litt rørt der eg sat eg då... og så eg som ikkje likar Idol... hehehe)

Skrevet

Enig i at Chung blir for mye boyband. Jeg trodde den I Swear låta bare skulle fremheve stemmen hans, men å velge en BSB låt.. Var nok 14isene som ringte og stemte, ja 8)

Ble veldig sjarmert av Amalie, jeg, og jeg tror Jan Fredrik og Thomas hadde lyst på :kyss::tunge1:

Skrevet

Jeg synes at Adele var best i går av jentene, men de to som gikk videre fortjente vel egentlig å gå videre. Kan ikke si at jeg liker Trung så godt, han synger bra, men er utrolig barnslig!!!

Skrevet
Jeg synes at Adele var best i går av jentene' date=' men de to som gikk videre fortjente vel egentlig å gå videre. Kan ikke si at jeg liker Trung så godt, han synger bra, men er utrolig barnslig!!![/quote']

Enig.. hele den G-walken ble litt for mye for meg.. :roll:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Synes ikke Trung er noe særlig flink jeg da... Av en eller annen merkelig grunn tror jeg at han får stemmer fordi han mistet stemmen under audition! De synes rett og slett synd i han...

Synes heller Adele skulle gått videre.... :klappe:

Skrevet

Trung er jo flink, men han velger feil låter.. låter jeg likte når jeg var 14 år for mange år siden.. Min kusine på 14 stemte på ham :)

Adele synes jeg ikke noe om, av en eller annen grunn..

Skrevet

Chung og Amalie. Anneli sa at hun ikke visste hvem den andre ble..

Jan Fredrik og Thomas ville nok bare ha suss av Anneli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...