Gjest Seleena Skrevet 23. februar 2004 #81 Skrevet 23. februar 2004 Eg har ikkje sansen for Trung, men eg synst Roald og Maren er utruleg flinke! Dei har ei stemme som ikkje blir for kjedeleg i lengda og så ser dei bra ut! Heia Roald og Maren! (føreløbig;))
Gjest Diddl Skrevet 24. februar 2004 #83 Skrevet 24. februar 2004 Ja, hvem er Maren? Jeg skjønner ikke hvorfor Trung fikk førsteplass på fredag! Virker som han kun synger Boyband sanger- og han er ikke noe Idol-materiale (det mente vel de fleste om Kurt også men...) Når Maria sang fikk jeg nesten klump i halsen og gåsehud- jenta er jo dødsflink! Mye flinkere enn Guro i fjor syns jeg.. Skikkelig sjarmerende- og jeg tror hun når langt... Syns også Susanne (som jeg er nesten sikker på at dommerne får inn i konkuransen igjen) og Sandra har en drøss med sjarm- og personlighet! Er jo tross alt ganske viktig... Syns forøvrig at gruppesammensetningen er litt "rar"... På onsdag var det jo mange flinke med- mens nivået på fredag var ganske labert...
Saga Skrevet 24. februar 2004 #84 Skrevet 24. februar 2004 Syns forøvrig at gruppesammensetningen er litt "rar"... På onsdag var det jo mange flinke med- mens nivået på fredag var ganske labert... Helt enig!
Anki1971 Skrevet 24. februar 2004 #85 Skrevet 24. februar 2004 Hvem er Maren? :o Hun har lyst litt langt hår, har litt "strenge" øyne - ellers ganske søt
Ruby Skrevet 24. februar 2004 #86 Skrevet 24. februar 2004 Det blir spennende å se hvem dommerne får inn i konkurransen igjen... Har også på følelsen at vi kommer til å se Susanne igjen....
Saga Skrevet 24. februar 2004 #88 Skrevet 24. februar 2004 Åhh! Hun fra Stavanger som at at 'me i Stavanger kan synga!'
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #90 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er partisk nå, men glatt er det siste Maria er. Hun er meget dyktig, og stemmen hennes treffer mange midt i mellomgulvet. Jeg har sett mange gi seg ende over etter å ha hørt henne. Men hun er ydmyk og jordnær. Et kriterium for å være med i Idol er at deltageren ikke har platekontrakt fra før. Der stiller såkalte profesjonelle på lik linje med alle andre. Og det skulle ellers bare mangle. Personlig syns jeg Trung er glatt. Tipper han får problemer senere når konkurransen går inn i tema-stadiet. Jeg tror ikke han vil være i stand til å bruke stemmen på andre måter enn boybandmoduset. Synd med Susanne da. Hun har en herlig stemme. Hun påstår at hun absolutt ikke vil takke ja om hun fikk tilbud om å være med i wild card-programmet. Men vi får se på det.
Gjest bare lille meg... Skrevet 25. februar 2004 #91 Skrevet 25. februar 2004 Synd med Susanne da. Hun har en herlig stemme. Hun påstår at hun absolutt ikke vil takke ja om hun fikk tilbud om å være med i wild card-programmet. Men vi får se på det. Hvor har du lest det? Nysk jeg nå....
Arwen Skrevet 25. februar 2004 #92 Skrevet 25. februar 2004 Liten avsporing: Amerikansk deltager. Sjekk ut videoen.
Gjest Estrela Skrevet 25. februar 2004 #93 Skrevet 25. februar 2004 Krysser fingre og tær for at Sandra ikke går videre i dag!
Gjest Madam Felle Skrevet 25. februar 2004 #94 Skrevet 25. februar 2004 Krysser fingre og tær for at Wenche går videre. For en herlig stemme den jenten har.
liv Skrevet 25. februar 2004 #95 Skrevet 25. februar 2004 Krysser fingre og tær for at Sandra ikke går videre i dag!
Frodo Skrevet 25. februar 2004 #96 Skrevet 25. februar 2004 Syns dommerne var snille idag jeg, det var flere som var direkte dårlige. Maren og Wenche var best! Sandra og Mari outsidere.
Saga Skrevet 25. februar 2004 #97 Skrevet 25. februar 2004 Jeg føler meg veldig smålig, men jeg er imot Sandra pga at hun er barnslig Synge synes jeg heller ikke hun kan. Jeg holder en finger på Magnus Maren Wenche Anna Camilla skuffet veldig. Men så var det Idol som absolutt skal vise de som har fått aller mest medie oppslag sist i programmet. Ikveld har jeg bestemt meg for ikke å stemme.
Anki1971 Skrevet 25. februar 2004 #98 Skrevet 25. februar 2004 Jeg syns Maren var helt klart best. Wenche var også bra. Syns Sandra var bra i dag også jeg da, og det pleier jeg ikke å synes om henne. Magnus sang direkte dårlig Men han som sang Sting-sang sang fint, syns jeg.
Gjest bare lille meg... Skrevet 25. februar 2004 #99 Skrevet 25. februar 2004 HÅPER Maren går videre! Flott stemme på den jenta! Maria og Maren er mine favoritter!!!
pusla Skrevet 25. februar 2004 #100 Skrevet 25. februar 2004 Maren og Wenche sang bra i dag, Sandra og Magnus er skjønne men de mangler kanskje litt på sangprestasjonene. Jeg likte også veldig godt han som sang Sting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå