Gå til innhold

idol..igjenn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig nå ble jeg skikkelig skuffa, men kan vel ikke utale meg , så lenge jeg ikke stemte på noen :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig. Det er bare en ting å gjøre: Begynne å stemme! Det har jeg bestemt meg for nå ivaffal :P Det koster ikke for mye da?

Litt sent nå kansje :( Men alikavel!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå håper jeg bare desperat at det viser seg at Sandra bare er 15 år gammel, og at de derfor henter Ahn inn igjen..

Så urettferdig!!!!!! Bare for at hun ikke smiler og fniser i ett kjør..

(hvorfor engasjerer jeg meg sånn?:)

Skrevet

AARRGGGHH det går jo ikke an!!

sandra er jo talentløs!!

Skrevet

Jeg ble Ahn!!!

Forøvrig er det helt utrolig at hun røk ut.

Der har det nok ikke blitt stemt etter sangevne.

:sinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er han Thomas-fyren som har fått sandra videre..og det har neppe noe med sangen hennes å gjøre..

Herregud, hvis sjarm er nok til å komme videre i idol, hvorfor må de synge i det hele tatt?

Skrevet

Synes ikke hun har sjarm heller, for meg blir det "smil litt mer og se på med dådyr øyne, så kommer jeg videre på det"! :kvalm:

Gjest Poirot
Skrevet

KRISE!!!!

Ahn var min favoritt, men sang en dum sang i går. Ikke så bra som sist. Neivel, da heier jeg på Margareth i steden. Aldri i livet om jeg skal heie på fnise-er-jeg-ikke-søt-Sandra.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tok testen og fikk:

Du ligner mest på

Margaret Berger

Gjest baby-E
Skrevet

Selv så holder jeg en knapp på Maria Haukaas Storeng! Vannvittig flink jente!! :klappe:

:Nikke:

Hu har en sinnsykt flott utstråling..

Skrevet

Tok testen og ligner visst på Maren jeg da. Det sier meg igrunn ingenting, jeg kjenner ingen av de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...