Gå til innhold

idol..igjenn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Olianna og Amalie får en ny sjanse! Åhh, jeg er så lykkelig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!

Jeg klartre faktisk å tvinge sambo til å stemme på Øystein :ler:

Han er bare så ufattelig kuul synes jeg.

Anh er uten tvil en av de aller beste stemmene, men jeg savnet litt image liksom. Men det kan jo komme seg.

Gjest Carmelita
Skrevet
GO ANH, sier jeg bare. For en fantastisk stemme den jenta har. Og så er hun bare 17 år gammel? Vanvittig bra!  :-)

Helt enig! Kjempeflink er hun!

Skrevet

Nå tror jeg at jeg gir meg over.... Øystein??? Seriøst??

Skrevet
Nå tror jeg at jeg gir meg over.... Øystein??? Seriøst??

Og det er nok delvis min skyld :ler: Synes han er flink jeg.

Skrevet

Og det er nok delvis min skyld :ler: Synes han er flink jeg.

Deler skylden med deg :ler:

Skrevet

Ærlig talt, jenter.... Skjønner at det må være med noen gutter i finalen oxo, men.... :P

Skrevet

Hva er det som er så ille med Øystein da?

Han skiller seg litt ut synes jeg.

Stemmen hans er kanskje ikke klokkeklar, men den er RÅ og rocka.

Han ser skikkelig kuul og rocka ut og jeg synes faktisk at han synger flott.

Skrevet

Det er utrolig mange amerikanere som har kliss lik stemme som ham, da... nå hører jeg ikke så mye på sånn musikk, så jeg kan dessverre ikke komme med en liste med vokalist-navn...

Jeg synes ikke han synger stygt, akkurat, men... det er så oppbrukt, på en måte!

Skrevet

Jeg synes egentlig det motsatte.

Men jeg beveger meg ikke til USA.

Hvis du ser totalt på IDOL, så er det mange med ganske rene, kjedelige, anonyme stemmer. De synger bra, men det hadde vært mulig å skille den ene fra den andre. De synger ballader av Celine Dion osv. Gutta satser på ballader og boyband-låter.

Øystein skiller seg klart ut fra de andre Idol-gutta, Han kan synge litt andre låter enn de andre, pga stemmen.

Jeg sier ikke at Øystein er bra nok til å vinne hele greia altså, men jeg er spent på å se hvordan det går med ham fremover.

Og jeg må innrømme at jeg liker bedre folk som er litt originale utseendemessig og som har en litt original stil. Og der skårer Øystein bra, synes jeg.

Skrevet

Jeg tror Øystein kommer til å slite når de sangmessige utfordringene blir litt større. Tror ikke han har veldig stort spenn i stemmen sin. Men for all del, han er original og kul :-)

Men som sagt, HEIA ANH!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hva er det som er så ille med Øystein da?

Han skiller seg litt ut synes jeg.

Stemmen hans er kanskje ikke klokkeklar, men den er RÅ og rocka.

Han ser skikkelig kuul og rocka ut og jeg synes faktisk at han synger flott.

Signerer på denne :wink:

Skrevet

Nå har ikke jeg sett alle episodene, men så det denne gang, og må bare si Heia Anh, hun hadde en utrolig flott stemme. :P

Ellers er jeg veldig kry over at 5 av 8 til nå, er fra Rogaland :P

Skrevet
Jeg synes egentlig det motsatte.

Men jeg beveger meg ikke til USA.

Hvis du ser totalt på IDOL, så er det mange med ganske rene, kjedelige, anonyme stemmer. De synger bra, men det hadde vært mulig å skille den ene fra den andre. De synger ballader av Celine Dion osv. Gutta satser på ballader og boyband-låter.  

Øystein skiller seg klart ut fra de andre Idol-gutta, Han kan synge litt andre låter enn de andre, pga stemmen.

Jeg sier ikke at Øystein er bra nok til å vinne hele greia altså, men jeg er spent på å se hvordan det går med ham fremover.  

Og jeg må innrømme at jeg liker bedre folk som er litt originale utseendemessig og som har en litt original stil. Og der skårer Øystein bra, synes jeg.

:klappe:

Dette er ikke en konkurranse i hvem som har den klareste stemmen. Jeg ville mye heller ha satt på en cd med en med stemmen til Øystein enn en av de utallige Celine Dion kopiene.

Skrevet
Jeg ville mye heller ha satt på en cd med stemmen til Øystein enn en av de utallige Celine Dion kopiene.

:Nikke:

Skrevet

Jeg for min del skjønner ikke hvordan de kan si at nivået er så høyt i år... det er mange som gikk videre i forrige runde, som bare ikke holdt mål spør du meg. Husker ikke navnene, men fks han som sagt I believe I can fly.... og hun Hanna, og til sist Magnus. Det var jo så dårlig!

I tillegg er sang valgene deres helt høl i hue. Hvorfor skal alle synge ballader der de ikke får visst stemmen sin i det hele tatt???

Gjest Seleena
Skrevet

Eg har ikkje lagt merke til Ahn før, men på fredag imponerte ho skikkelig!

Veldig flink.

:)

Skrevet

hvem er med på onsdag? i wild card..

Skrevet

Margaret Berger

Julie Tverrå Johnsen

Tini Flaat

Olianne Wik Lauritsen

Karoline Garfjeld

Susanne Nordbøe

Amalie Olsen

Stine Terese Julseth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...