Gå til innhold

idol..igjenn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva med han lasse uppermann da? synes han gjordet det ganske greit i dag jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasse sang greit, men han har sunget bedre før, syns jeg. Da han sang: "Ain`t that mountain high enough" syns jeg han var knallbra. Men han er absolutt flink.

Skrevet

Synes fortsatt at Sandra er utrolig sjarmerende og synger bra.

Lasse også.

Men er nok redd for at Magnus sanker stemmer hos en del unge jenter.

Synes ikke at han sang bra i kveld.

*se på idol*

Skrevet

i så fall ser jeg han for meg som fjorårets deltager David -han sang jo falskt som helst han og, men kom seg nok så langt takket være fjortisjentene ;)

Skrevet

Jeg la merke til at Maren faktisk har litt lik stemme som Bonnie Tyler.. hehe, bare kos det :wink:

Skrevet

Maren og Sandra ble det jo - kjempebra, syns jeg :-)

Skrevet

Synes det er litt "urettferdig" at enkelte blir hauset opp i media i forkant, jeg.

Skrevet

Nå er jeg lei av at 14iser som kan stemme per sms og at Idol konsekvent viser de som har fått mest mediaomslag sist i programmet.

Jeg er smålig, men jeg er lite fornøyd med at Sandra gikk videre. :roll:

Skrevet
Synes det er litt "urettferdig" at enkelte blir hauset opp i media i forkant, jeg.

Ja, nettopp! :evil:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:evil: er jeg nå, for jeg synes faktisk Wenche fortjente bedre enn som så. Hun var jo klart best i dag da. + Maren. Men at Magnus kom på en 3 plass, så falskt som han sang. :sinna:

:frustrert:

Skrevet

Jeg syns vel også at Wenche burde fått gå videre, for hun var bedre enn Sandra. Men heller Sandra enn Magnus for min del da...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Håper dommerene henter Wenche tilbake, så skal jeg stemme som bare pukkeren. :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Skåler i tab jeg da, men er fortsatt irritert. :frustrert:

Skrevet
Synes det er litt "urettferdig" at enkelte blir hauset opp i media i forkant' date=' jeg.[/quote']

skulle akkurat til å si det. jeg blir ganske irritert på sånt, selv om det ikke betyr så mye for min del. når dommerne lager favoritter er det gjort. da hyper media det sef, og dermed blir vinnerene levert på sølvfat. urettferdig er ordet ja! maren var skikkelig flink da forresten :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...