*Shira* Skrevet 19. februar 2004 #41 Skrevet 19. februar 2004 Blitt bitt av Idol basillen igjen :-) Fatter ikke at dere sier at Maria er kjedelig. Hun er jo kjempeflink og utrolig sjarmerende. Hun har dødsbra "drive" når hun synger. Nesten så en kan ane en tendens på janteloven. At hun har erfaring har vel ingenting med saken å gjøre, konkurransen er for alle. Jepp det var meg. Håper også Susanne kommer med, hun hadde en veldig spesiell stemme og det sjarmtrollet da.
Saga Skrevet 19. februar 2004 #42 Skrevet 19. februar 2004 Håper virkelig at Susanne kommer tilbake. Det blir litt urettferdig at Maria får være med. Selv om dette er en konkurranse for alle så ser vi jo ikke Lene Marlin stille opp i den. Nå får jeg nok pepper for å sammenligne disse to, men Maria har vært i medienes søkelys før og det blir noe annet om hun vinner, enn om fx Ståle vinner. Jeg synes kombinasjonen av gruppene er helt teit. Igår var noen av de aller flinkeste og sjarmerende med, og på onsdag har jeg vel kun èn eller to som jeg liker, men Idol handler jo ikke om meg da
*Shira* Skrevet 19. februar 2004 #43 Skrevet 19. februar 2004 Jepp, det var en dårlig sammenligning Saga Jeg hadde ikke hørt om Maria før Idol. Hvorfor er det urettferdig at Maria er med, hun stiller jo på samme grunnlag som de andre, bare at hun er mye mye bedre. Og det værste en jente kan si er at hun har tro på seg selv og ønsker å nå langt. Da kommer jantepolitiet med en gang...
Cilla Skrevet 19. februar 2004 #44 Skrevet 19. februar 2004 Kjartan er flink på den sangen han synger, men jeg har liksom på følelsen at det er den eneste sangen han kan synge så bra. Den tanken har slått meg også. Leste at han ville synge en Robbie Williams sang neste gang, det er jeg spent på!
Saga Skrevet 19. februar 2004 #45 Skrevet 19. februar 2004 Jepp, det var en dårlig sammenligning Saga Jeg hadde ikke hørt om Maria før Idol. Hvorfor er det urettferdig at Maria er med, hun stiller jo på samme grunnlag som de andre, bare at hun er mye mye bedre. Og det værste en jente kan si er at hun har tro på seg selv og ønsker å nå langt. Da kommer jantepolitiet med en gang... Ja, men jeg er sjalu :oops:
*Shira* Skrevet 19. februar 2004 #46 Skrevet 19. februar 2004 Uansett... Jeg synest alle de som er med på Idol er helter jeg :-) Jeg hadde ikke turt å sunget på TV. Det blir spennende å se på forts. ivtfall.
Tusseline Skrevet 19. februar 2004 #49 Skrevet 19. februar 2004 Søsteren min er ei god venninne av Susanne- og stemte i et bankende sett i går Håper hun kommer tilbake igjen, jeg!
Isiselin Skrevet 19. februar 2004 #50 Skrevet 19. februar 2004 Hvordan gjorde forresten Håkon (Er det ikke det han heter. Han med det lyse håret og skjelmske smilet?) det i går og hvilke kommentarer fikk ham. Jeg glemte av idol og så fra ....hun med det røde håret og svarte striper (nummer tre, tror jeg...)... Ut fra klippet av Håkons sang hørtes det kjempefint ut. Elsket krøllen han brukte i sangen. Det var liksom helt hans sang! Nydelig! ...men var det like nydelig sangne gjennom?
¤Tiili¤ Skrevet 19. februar 2004 #51 Skrevet 19. februar 2004 For det første, så kan jo ikke Sandra synge, for det andre så har Susanne stilig og hes stemme, men hun kan ikke synge hun heller?!Treffer knapt nok toner, og kutter ordene aaltfor raskt! :o
Isiselin Skrevet 19. februar 2004 #52 Skrevet 19. februar 2004 For det første' date=' så kan jo ikke Sandra synge[/quote'] Det kan hun så absolutt, men vi har alldeles ikke sett henne på hennes beste da hun har valgt altfor vanskelige sanger. Har hørt henne live mange ganger og hun har en nydelig, ren og klar stemme. Det er klart at man blir nervøs når det er så mye oppstyr rundt det og så mye står på spill og at man da ikke klarer å gjøre sitt beste. Hun har ikke vært heldig. Det skal jeg innrømme, men å si at hun ikke kan synge blir litt feil synes jeg... De som ikke kan synge synger surt hele tiden og har ikke msuikalsk sans i det hele tatt og det har så absolutt alle deltakerne som er igjen i Idol nå. I tillegg til at hun ikke har gjort det så bra som hun kan er hun også veldig ung og stemmen hennes er langt fra utviklet. Dette lærte jeg veldig mye om da jeg gikk musikklinja. Stemmen forandres ekstremt mye fra en er 16 til en er 20... Hun skulle ha prøvd igjen om 3-4 år når stemmen hennes er mer stabil. For desverre tror jeg hun kommer til kort i år.
Saga Skrevet 19. februar 2004 #53 Skrevet 19. februar 2004 Hvordan gjorde forresten Håkon (Er det ikke det han heter. Han med det lyse håret og skjelmske smilet?) det i går og hvilke kommentarer fikk ham. Jeg glemte av idol og så fra ....hun med det røde håret og svarte striper (nummer tre' date=' tror jeg...)... Ut fra klippet av Håkons sang hørtes det kjempefint ut. Elsket krøllen han brukte i sangen. Det var liksom helt hans sang! Nydelig! ...men var det like nydelig sangne gjennom?[/quote'] Han kom på 4. plass og fikk gode kommentarer. Sjarmerende Nr. 3 ble Susanne..
Anki1971 Skrevet 19. februar 2004 #54 Skrevet 19. februar 2004 Jeg liker godt Sandra og Ståle, men tror ikke Ståle vinner i hvert fall. Såå bra synger han ikke. Syns ikke Sandra synger best heller, men hun scorer endel på å være så blid og søt. Maria er vel den jeg syns er flinkest og som jeg håper på at skal vinne akkurat nå i hvert fall. Men det er langt igjen. Syns egentlig ikke at Susanne sang så bra heller jeg da. (Hvor mange ganger må man høre "Your song" før man spyr forresten? Begynner å bli drittlei av den sangen..) Nå husker jeg ikke navnene på alle, men det er ei asiatisk med som jeg syns er flink. Og en fyr med litt skjegg som er litt kuul. Og en fyr som hadde på gul T-skjorte som var flink. Ja, også liker jeg han Glenn som sang "Don`t let the sun go down on me" men jeg tror dessverre han ryker ut.
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2004 #56 Skrevet 19. februar 2004 :enig_animasjon: Jo, men ho er jo så skuleflink at det kan bli kjedeleg i lengda. Tenkt deg dei sangane ho ville komt ut med då. Alt ala Celine Dion.......Boooooring. Eg vil ha ei laidback kul jente med veldig spessiel stemme som skal vinne!
Gjest Moonshadow Skrevet 19. februar 2004 #57 Skrevet 19. februar 2004 Synes ikke det er kjedelig i det hele tatt jeg... Fikk frysninger..
Pip Skrevet 19. februar 2004 #59 Skrevet 19. februar 2004 Synes ikke det er kjedelig i det hele tatt jeg... Ikkje eg heller! Og eg finn det merkeleg at ein meinar at det er kjedeleg å ha god stemme... Jo betre stemma er, jo meir spanande kan ein gjere med ho, så eg trur me kan vente oss mykje godt frå ho siste i går. (Gløymt namnet ja...)
Saga Skrevet 20. februar 2004 #60 Skrevet 20. februar 2004 Kveldens idoler Skal stemme på Ståle og Chung! Men hvorfor skal han synge boyband låter hele tiden? Jeg tror Tine kan være en kandidat også, men sist gang tok jeg feil så jeg skal vel ikke si for mye.. Gleder meg mest til å se Jan Fredrik, jeg :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå