Gå til innhold

idol..igjenn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er egentlig skuffet over opptredene ikveld og med de to som gikk videre. Jeg stemte på Susanne, hun som sang den Shania sangen og Nanna.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var ganske høy standard i kveld jeg. Var fornøyd med de som gikk videre.

Skrevet

Jan Fredrik har sikkert bedt Maria ut på en date :o

Jeg blir helt koko av idol, ja :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

så det er på beat for beat jeg har sett Maria ja! jeg visste dt var noe kjent emd henne!

jeg syns hun var dritflink idag! hun valgte jo ikke akkurat den letteste sangen i verden heller :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
maria var jo klart best

:enig_animasjon:

Skrevet

I dag har eg faktisk sett Idol, og mine to favorittar gjekk faktisk vidare! :-) (Utan min innverknad, men dog...)

Gjest Madam Felle
Skrevet
maria var jo klart best

Skriver under på denne. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er i grunnen enig i at Maria er best til å synge, men det blir litt kjedelig på en måte. Syns faktisk hun egner seg best i musicals. Hun har ikke egentlig noe eget, annet enn at hun har fantastisk kontroll på stemmen sin. Heier fortsatt på Susanne. Håper hun går videre i wildcard konkuransen.

Jeg blir flau av uttrykket til Jan Fredrik når Maria synger :oops:

Er ikke idol-slave jeg...... :roll:

Skrevet
:ler: han ser litt betatt ut ja.

Ikke si sånt. :(

Håper forøvrig Susanne kommer tilbake :P

Skrevet

Jeg synes også at Maria er litt kjedelig... eller noe.

Vet ikke helt hvorfor, men hun er ikke min favoritt.

Visst synger hun meget bra, men jeg tenker kanskje noe sånt som:

"Skulle bare mangle, hun er jo proff" helt ubevisst.

Jeg synes at det var mange som gjorde en bra jobb i dag. Ingen som utmerket seg så dårlige i alle fall.

Holder fortsatt en knapp på Sandra, Magnus og Ståle.

Håper at de viser seg som dyktige sangere i tillegg til at de har sjarm.

Skrevet
Jeg synes også at Maria er litt kjedelig... eller noe.

Vet ikke helt hvorfor, men hun er ikke min favoritt.

Visst synger hun meget bra, men jeg tenker kanskje noe sånt som:

"Skulle bare mangle, hun er jo proff" helt ubevisst.

Det tenkte jeg også. Liksom at det ikke ble fair play for alle.

Jeg synes at det var mange som gjorde en bra jobb i dag. Ingen som utmerket seg så dårlige i alle fall.

Holder fortsatt en knapp på Sandra, Magnus og Ståle.

Håper at de viser seg som dyktige sangere i tillegg til at de har sjarm.

Ståle må vi få med!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Liker best Maria og Susanne. Sandra er jo veldig sjarmerende,men jeg synes ikke hun synger bra nok til å vinne idol.

Skrevet

Heia Kjartan! :)

Synes heller ikke Maria hadde det som skal til. Hun kan synge, helt klart, men sammenligner henne litt med hun Guro i fjor. Litt for "skoleflink". Men kanskje hun viser oss litt mer i finalene, trår til litt og synger noen kule sanger.

Nanna gjorde det bra! Susanne ser litt sint ut når hun synger :wink: men digger stemmen hennes!

Hekta? Jada, i år også...

Skrevet

Stemmemessig vil jo ikke Ståle holde mål. Hun lille lyse fra Stavanger som kommer fredag, hun er kjempedyktig. Kjartan var helt klart ikke best, skjønner ikke hvorfor han kom med og ikke Nanna......

Skrevet

Synes Kjartan sang bra jeg,men jeg synes Susanne skulle kommet videre. Må si at jeg synes kanskje Maria stiller i en egen klasse,blir nesten litt urettferdig at hun gikk videre. Hun har jo muligheter fra før av.....Men hun er utrolig flink.

Lilletrollet

Skrevet

Synes Susanne skulle ha gått videre i går istedet for Kjartan :-( Digger stemmen hennes, selv om hun ikke sang sitt beste i går. Kjartan er flink på den sangen han synger, men jeg har liksom på følelsen at det er den eneste sangen han kan synge så bra.

Maria er jo kjempeflink, men jeg er enig med at det blir litt kjedelig på en måte.

Men jeg er overlykkelig over at ikke Nanna gikk videre, synes hun var skikkelig dårlig helt fra første audition :roll:

Synes forøvrig at han som sang Glorious var ganske flink... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Blitt bitt av Idol basillen igjen :-) Fatter ikke at dere sier at Maria er kjedelig. Hun er jo kjempeflink og utrolig sjarmerende. Hun har dødsbra "drive" når hun synger. Nesten så en kan ane en tendens på janteloven.

At hun har erfaring har vel ingenting med saken å gjøre, konkurransen er for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...