Lilletrollet Skrevet 7. mars 2004 #201 Skrevet 7. mars 2004 Margaret er min favoritt!! Hørte foresten noe merkelig her i går...En bekjent som familien kjenner hadde vært med i Oslo(ikke i sandvika,men på audishon(?) ) Men hun hadde sunget for 4 andre dommere.......ikke di som er hoved dommere....Vet ikke om dette er sant altså,men hvis det er det så synes jeg det er litt rart..... :o :o Lilletrollet
Gjest bare lille meg... Skrevet 7. mars 2004 #202 Skrevet 7. mars 2004 Margaret er min favoritt!! Hørte foresten noe merkelig her i går...En bekjent som familien kjenner hadde vært med i Oslo(ikke i sandvika,men på audishon(?) ) Men hun hadde sunget for 4 andre dommere.......ikke di som er hoved dommere....Vet ikke om dette er sant altså,men hvis det er det så synes jeg det er litt rart..... :o :o Lilletrollet det var det som sto i vg for litt siden... TV2 plukket ut noen som gikk direkte til oslo. "Våre" dommere har ikke klart å hørt igjennom alle 7000 alene.. Merkelig men... Var hvist sånn i fjor og...
Anki1971 Skrevet 7. mars 2004 #203 Skrevet 7. mars 2004 Margaret er min favoritt!! Hørte foresten noe merkelig her i går...En bekjent som familien kjenner hadde vært med i Oslo(ikke i sandvika,men på audishon(?) ) Men hun hadde sunget for 4 andre dommere.......ikke di som er hoved dommere....Vet ikke om dette er sant altså,men hvis det er det så synes jeg det er litt rart..... :o :o Lilletrollet Mener jeg har hørt at de er til audition hos noen andre før de går videre til de vanlige 4 dommerne. Og at de plukker ut de beste og de verste som får gå videre til de 4 dommerne. Hvor leste jeg det igjen da, tro?
Lilletrollet Skrevet 7. mars 2004 #204 Skrevet 7. mars 2004 Ok! Jeg har ikke fått med meg det jeg.... :oops: Men takk for oplysningen.
Gjest Primula Skrevet 7. mars 2004 #205 Skrevet 7. mars 2004 Ja, det stemmer at ikke alle får synge for de dommerne vi får se. Av de 7000 som meldte seg på i år, var det bare ca 800 som fikk synge for de dommerne vi kjenner til . Det var jo masse om det i media for en stund siden. Det var mye kritikk mot dette fordi at det tydeligvis ikke er de 800 beste som får denne sjansen, men de beste og de verste slik at det blir best mulig underholdning... Og foresten: Margaret er min favoritt :-)
Lilletrollet Skrevet 7. mars 2004 #206 Skrevet 7. mars 2004 Ja, det stemmer at ikke alle får synge for de dommerne vi får se. Av de 7000 som meldte seg på i år, var det bare ca 800 som fikk synge for de dommerne vi kjenner til . Det var jo masse om det i media for en stund siden. Det var mye kritikk mot dette fordi at det tydeligvis ikke er de 800 beste som får denne sjansen, men de beste og de verste slik at det blir best mulig underholdning... Og foresten: Margaret er min favoritt :-) Ja særlig i og med at de refererer til de 7000 som har vært på audition,som om de har sett dem. Og særlig når det var snakk om det Wild Card programmet... Da snakket de om at hvem som helst ut fra de 7000 kunne komme videre....
Gjest bare lille meg... Skrevet 10. mars 2004 #207 Skrevet 10. mars 2004 Blir spennende å se hvem som ryker ut på fredag! Håper faktisk på Håkon eller Susanne....eller Sandra... Ble sjokka da Håkon kom inn igjen... Liker ikke han asså... Bare Maria går videre så skal jeg være fornøyd! Da blir jeg å se i Oslo Spektrum 14.mai!
Gjest tine Skrevet 10. mars 2004 #208 Skrevet 10. mars 2004 Jeg er veldig fæn av Susanne - hun har noe eget ved seg som ingen av de andre har. Syntes også hun har en kul væremåte. Mange har Maria som favoritt her inne har jeg skjønt. Hun har en fantastisk stemme, men jeg syntes hun er litt for søt og vanlig liksom. Ja det blir gøy å følge med videre - det er noe spesielt med fredager og idol. he he
Susanna Skrevet 11. mars 2004 #209 Skrevet 11. mars 2004 HEIA MARGARET!!! Hun er virkelig min favoritt!! Det er dame som kan å synge etter mitt syn!! heia heia
jordbær Skrevet 11. mars 2004 #210 Skrevet 11. mars 2004 Heia Sandra!! Vet godt hvem hun er i levende live jeg da så jeg er kanskje noget partisk... :oops: Ellers har jeg egentlig ikke fått noe ordentlig inntrykk av stemmene deres enda så det er nok litt for tidlig å si noe om hvem som er vinneren enda. Likte godt Øystein og Ståle jeg også forresten! Kult! Kjenner/kjente også Sandra Vi sang i samme kor og slikt.. VELDIG flink. Håper hun får vist frem stemmen sin litt mer og legger bort litt av nervøsiteten. Hvis ikke har hun ikke sjans til å vinne.
jordbær Skrevet 11. mars 2004 #211 Skrevet 11. mars 2004 HEIA MARGARET!!! Hun er virkelig min favoritt!! Det er dame som kan å synge etter mitt syn!! heia heia Margaret er min favoritt til å vinne! Flinke jenten! Håper jazzen tar henne . *glede seg til hun gir ut album en gang i tidenÆ
Sofia Skrevet 12. mars 2004 #212 Skrevet 12. mars 2004 Jeg synes Ahn er utrolig flink å synge. Hun kommer til å nå langt tipper jeg. Håkon ryker ut idag... håper jeg.
Saga Skrevet 12. mars 2004 #215 Skrevet 12. mars 2004 Dårlig test.. visste jo hvem alternativene pekte mot hele tiden så ble jo bare bevisst svaring slik at jeg skulle bli Susanne, men jeg ble Margaret
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #217 Skrevet 12. mars 2004 test resultat. Maren Flotve Birkeland :oops: mammamia, jeg gleder meg til i kveld nå ass. så mange bra i år.
Gjest pace Skrevet 12. mars 2004 #218 Skrevet 12. mars 2004 ops, ^^^^^^ Det var meg ja. Maren er jo nydelig da, like barn leker best er det ikke sånn. Hvis du vil ta en middag Maren, er det bare å si ifra! Jeg tror Maria vinner. Hun bare legger på litt idol sjarm, også går alt bra. Men hvis hun ikke klarer å vise idol-sjarm og egen stemme, heier jeg ikke på henne. Men det blir veldig mye konkuranse og jevnt aller mest, tror jeg.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. mars 2004 #219 Skrevet 12. mars 2004 I år er nivået høyere enn det var i fjor, og jeg har ikke funnet min favoritt til nå. Vil høre de litt til før jeg bestemmer meg, for det er en del av de som er vedlig flinke. Det var lettere forrige gang, for da skilte Kurt seg ut, men det er de ikke så mange som gjør i år. Trung kan godt være en av de første som forsvinner, og det samme med han som ble plukket inn igjen av dommerene. Liker ingen av de. Maren er jeg heller ikke fan av, emn resten er veldig bra alle sammen. Gleder meg til i kveld.
Gjest bare lille meg... Skrevet 12. mars 2004 #220 Skrevet 12. mars 2004 At Ahn røk ut framfor Sandra er jo en tragedie!!! Jenta kan jo ikke synge..... f.. ta fjortisene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå