Gå til innhold

idol..igjenn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns Ahn var råflink! Hun fortjente virkelig å gå videre!:klappe:

Hun er vel en av dem som er kommet til finalen uten å bli hauset opp så mye i media i forkant..

Øystein var jo litt spesiell- så jeg syns det var greit at han kom videre..

Mye bedre det, enn at MAGNUS (han var visst en ..."favoritt" :roll: )

kom videre.. Skjønner ikke hva folk så i han men!

Gleder meg til Wild Card på onsdag jeg! Det blir nok kjempespennende!

Hvem tror dere kommer videre da?

Jeg tror på Susanne og Stine Therese,Amalie eller Margaret...

Er jo kjempevanskelig å vite- syns de er flinke alle sammen jeg! Kult at det bare var jenter... :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers er jeg veldig kry over at 5 av 8 til nå, er fra Rogaland  :P

:enig_animasjon:

Go Rogaland!

Skrevet

Er jo kjempevanskelig å vite- syns de er flinke alle sammen jeg! Kult at det bare var jenter...  :rosasmil:

Susanne, Amalie og Olianna heier jeg på! :P

Skrevet

Margaret og Amalie heies på herfra :) Hører jeg "Killing me softly" med hun Susanne en gang til så knuser jeg TV-skjermen! :roll: Håper jaggu hun velger en annen sang denne gangen ...

Skrevet
Synd med Susanne da. Hun har en herlig stemme. Hun påstår at hun absolutt ikke vil takke ja om hun fikk tilbud om å være med i wild card-programmet. Men vi får se på det.

Hvor har du lest det? Nysk jeg nå....  :)

Jeg lurer også på dette. Siden hun tydeligvis har takket ja mener jeg..

Gjest Seleena
Skrevet

:klappe::Nikke::klappe:

Meinar du Maria då? Eg syntest ho er ein av dei....

:sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Øystein er iallefall en av mine favoritter, sammen med Susanne.Hun Stine-Therese sang jo sinnsvakt bra på audition, men har vært litt anonym etterpå..Synes egentlig at noen av gutta også kunne vært med i Wildcard-programmet, både Magnus og Enrique tror jeg har noe, selv om de gjorde det utrolig dårlig i semifinalerunden..Og se på David fra i fjor, han sang ikke helt pent i begynnelsen, men utviklet seg jo voldsomt..

Sandra har forresten ingenting i finalerunden å gjøre..Er ening med Anneli Drecker, hun kan jo ikke synge! Hun har kommet langt på utseendet og all fnisinga..dessuten synes tydeligvis tv2 at det var innmari morsomt å filme flørtinga mellom henne og Bendik..

Anyway:Go Susanne og Øystein!:)

Skrevet

Er jo kjempevanskelig å vite- syns de er flinke alle sammen jeg! Kult at det bare var jenter... :rosasmil:

Har egentlig tre 'favoritter' foran Wild Card programmet. Margrethe, Stine Terese og Julie. Synes Julie har en utrolig spesiell stemme og håper hun tar en mer rocka låt på onsdag.

Skrevet

Holdt "en knapp" på Susanne og Margaret... :klappe:

Gjest lurven
Skrevet

Meinar du Maria då? Eg syntest ho er ein av dei....

:sjenert:

hvis du synger som celine dion har du grunn til å være fornøyd

Skrevet

Jeg satt i går å håpet så innmari at Caroline skulle komme videre, hun var jo bare dritflink, ble helt salig av å høre henne synge.

Og en annen ting, jeg mener faktisk at Susanne er oppskrytt, det høres litt ut som hun har noe som sitter fast i halsen når hun synger. Synes igrunn hun er et eksempel på noen som har blitt hauset opp bare fordi hun er en kul person.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg synes at Margaret er så fantastisk, utrolig frapperende kjempesjarmerende og søt, så jeg er glad hun kom videre! (Ja, jeg er klin hetero) :wink:

Gjest Seleena
Skrevet
Jeg synes at Margaret er så fantastisk' date=' utrolig frapperende kjempesjarmerende og søt, så jeg er glad hun kom videre! (Ja, jeg er klin hetero) :wink:[/quote']

Heilt enig med deg! Hun er rett og slett mega deilig og sjarmerande ! :ler::tunge1:

Skrevet

hvis du synger som celine dion har du grunn til å være fornøyd

Det vil ikke si at jeg som lytter er fornøyd. Synes Celine Dion-stilen er kjedelige greier. Dette er en idol-konkurranse, ikke: hvem har den klareste stemmen-konkurransen...... Synes orginalitet og personlighet teller mye i denne sammenheng.

Skrevet

Men hvem tror dere blir valgt direkte til finalen av dommerne da?

Jeg tror dommerne velger Magnus.. Spes Jan Fredrik VIL ha med ham, det er derfor de finner på disse nye reglene hele tiden... :ler:

Jeg håper Amalie kommer tilbake!

Skrevet

Men jeg må si oppi det hele. så har konkurransen vært ganske forutsigbar. jeg har hele veien tippet hvem som skulle gå til finalen (og det allerede under første audition), og det er kun 2 av de som er i finalen jeg er overrasket over. Og det er Roald og Anh (som sang utrolig bra).

Synes på en måte at hele showet hele veien legger opp til hvem som skal til finalen, for det er jo stort sett de som får mye oppmerksomhet under den første audition som kommer seg til finalen... (Derfor var det så moro at Kurt vant, for han var liksom anonym helt til selve finalen han...)

Skrevet

Jeg er litt uenig med deg der Tjorven, jeg gjettet også forrige gang stort sett alle som gikk videre (til og med Kurt)

Var virkelig Anh en overraskelse for deg :ler: Hun har vært min favoritt fra dag en.

For øvrig er jeg enig med deg i at de legger opp til hvem som skal gå videre. Det er jo helt klart de som har fått mest mediedekning/synger sist mm som går videre. :Nikke:

Skrevet
Jeg er litt uenig med deg der Tjorven, jeg gjettet også forrige gang stort sett alle som gikk videre (til og med Kurt)

Forrige gang gjettet jeg liksom ikke på samme måten som nå, men det var jo også da lett å peke ut enkelte som ville komme til finalen. Kurt håpet jeg naturligvis i det lengste på. :wink: (Og man ser jo hvordan det gikk!)

Var virkelig Anh en overraskelse for deg :ler: Hun har vært min favoritt fra dag en.

Ja, men det er fordi jeg ikke hadde lagt merke til henhne underveis....men det er egentlig rart, for hun var veldig flink!

For øvrig er jeg enig med deg i at de legger opp til hvem som skal gå videre. Det er jo helt klart de som har fått mest mediedekning/synger sist mm som går videre. :Nikke:

:Nikke: Jepp, så sant så sant. Men slik er det vel nesten alltid i slike konkurranser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...