Gjest Virvel Skrevet 5. mars 2004 #181 Skrevet 5. mars 2004 Anh og Margaret er mine favoritter nå. Heia!
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2004 #182 Skrevet 5. mars 2004 Anh og Margaret er mine favoritter nå. Heia! Er hjertens enig med deg! No har eg funne mine 2 favorittar.....
Tjorven Skrevet 5. mars 2004 #183 Skrevet 5. mars 2004 Vil iallfall tippe at det denne gangen er ei jente som vinner. Synes det er mange flinke jenter med denne gangen!
Gjest Madam Felle Skrevet 5. mars 2004 #184 Skrevet 5. mars 2004 I år er det mye vanskeligere å si at den blir vinneren, for det er så mange som er flinke. Tror det kan bli hvem som helst. Jeg har ikke funnet meg en klar favoritt i år, men vil vente til vi har hørt litt mer fra finalistene. Henter de tilbake Magnus er det noe spinn spekka gærnt, for den gutten kunne ikke synge. Da er det bare på grunn av utseende.
Ronja Skrevet 5. mars 2004 #185 Skrevet 5. mars 2004 Henter de tilbake Magnus er det noe spinn spekka gærnt' date=' for den gutten kunne ikke synge. Da er det bare på grunn av utseende.[/quote'] Enig!
Anki1971 Skrevet 5. mars 2004 #188 Skrevet 5. mars 2004 Enig x4 Eller det vil si, jeg syns ikke han er pen heller jeg da. Syns han ser helt merkelig ut ... Så om han går videre så fatter jeg ikke hva de tenker med...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #190 Skrevet 5. mars 2004 Men han er jo så nusselig.. Han vil jo ikke være den første som gikk videre på utseendet..hvis Sandra er med, kan han være med..
Saga Skrevet 5. mars 2004 #191 Skrevet 5. mars 2004 Jeg holdte en knapp på hun som sang Aretha Franklin sangen, men det var visst Haakon som gikk videre. Ikke vet jeg hvorfor Jeg må bare sitte her og nøye meg med at jeg kun er en seer som faktisk ikke har sett alt potensiale hver enkelt har, men jeg tror dommerne har valgt en gutt pga mangel på gutter i konkurransen og en som kan være noe a la David. Men vi får se. Er positivt overrasket over Margareth og jeg tror ikke Sandra kommer til å nå så veldig langt, og skal det stå på meg så kommer nok ikke Maria til å vinne denne konkurransen, nei!
Saga Skrevet 5. mars 2004 #192 Skrevet 5. mars 2004 Men han er jo så nusselig.. Han vil jo ikke være den første som gikk videre på utseendet..hvis Sandra er med' date=' kan han være med..[/quote'] Sandra er med pga 14iser med for høyt RT forbruk. Jeg hadde håpet dommerne ville velge en som virkelig hadde potensiale og som kunne overraske seerne. Ikke en som fniser, er kul eller tar seg bra ut på TV. Vi har nok av de nå.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. mars 2004 #193 Skrevet 5. mars 2004 Min favoritt nå er Margareth. Synes hun er kjempeflink og kul. Mrs.Potter
Gjest bare lille meg... Skrevet 6. mars 2004 #194 Skrevet 6. mars 2004 Er positivt overrasket over Margareth og jeg tror ikke Sandra kommer til å nå så veldig langt, og skal det stå på meg så kommer nok ikke Maria til å vinne denne konkurransen, nei Hvorfor det????? Drit flink jente joooo... Stor koser seg på scena.... Sjarmerende å se på... Ikke kom å si at det er fordi ho har vært med på musicals og sånn... Alle stiller likt bare du ikke har platekontrakt fra før...
Isiselin Skrevet 6. mars 2004 #195 Skrevet 6. mars 2004 Så bra at Håkon gikk videre da! Har digget ham fra første gang jeg så ham! Hurra!!! *Går litt opp i idol nå, ja...* :oops:
Saga Skrevet 6. mars 2004 #196 Skrevet 6. mars 2004 Jeg har skrevet en del innlegg i denne tråden, samt hvorfor jeg synes Maria ikke burde vinne konkurransen. Gidder ikke repetere meg selv, men jeg har andre favoritter som jeg synes gjør en bedre jobb enn henne og som jeg unner å vinne hele konkurransen.
Gjest bare lille meg... Skrevet 6. mars 2004 #197 Skrevet 6. mars 2004 Jeg sier som Jan Fredrik sa til Maria etter ho hadde sunget: "Finnes det rettferdighet her i verden så går du videre!" Er så usannsynelig enig!! Den jenta der kan virkelig synge!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 6. mars 2004 #198 Skrevet 6. mars 2004 Maria er heller ikke min favoritt, men synge kan hun, og den skal hun ha. Men det er flere som er like flink som henne, men med andre stememkvaliteter. Vi får se hvem som kommer lengst.
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. mars 2004 #199 Skrevet 6. mars 2004 Maria er min favoritt, så kommer Maren, Anh, Susanne, Sandra og Margaret. Av guttene så er det Trung (eller hva han nå heter), Kjartan, Øystein, Håkon og Roald
viwi Skrevet 7. mars 2004 #200 Skrevet 7. mars 2004 maria- har stor spennvidde på sangen og utstråling
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå