Gå til innhold

Antifeminismens fortropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg er enig i at erfaringsutveksling burde være mulig, og at det ikke er det i dag. Men når en antifeminist påstår at mange kvinner lyver om voldtekt sånn at uskyldige menn havner i fengsel, at kvinner blir trodd ang. familievold og overdriver problemer for kvinner knyttet til familievold og lignende, så blir det personlig for en del. En sånn virkelighetsoppfatning kan man bare ikke forvente at andre aksepterer som sann og premiss for en diskusjon- og i alle fall ikke for en erfaringsutveksling. Hvordan mener du man skal diskutere slike kvinnefiendlige og usanne påstander som en del (ikke du, altså) kommer med i kraft av virkelighetsoppfatningen sin da, Jalp? "

Eh, det er et veldokumentert faktum at svært mange kvinner lyver om voldtekt. I Norge har fire kvinner blitt dømt for dette allerede i år og studier viser at et sted mellom minimum 8% og opp mot 25% av alle kvinner som annmelder en voldtekt lyver:

http://en.wikipedia.org/wiki/False_accusation_of_rape

Her finner du tonnevis av dokumentasjon på kvinner som annmelder falskt både for voldtekt og for familievold. En link litt lenger bak i tråden dokumenterte også hvordan menn blir arrestert, men ikke kvinnen i tilfeller der kvinnen har gått til angrep på mannen og hvordan kvinners vold mot barn blir atribuert til menn i stedet for kvinner på grunn av anntagelsen om at det er menn og ikke kvinner som slår barn enda kvinner slår barn 42% oftere enn menn gjør.

http://www.cotwa.info/

http://www.sinnetshelse.no/artikler/kvinner_mish.htm

"En norsk undersøkelse fra NTNU i Trondheim, stadfester bildet av kvinner som mer aggressive og voldelige enn menn. Her kom det også frem at når bare en part i forholdet er voldelig, er det dobbelt så ofte kvinner som slår."

"A 2007 study of Spanish college students (n = 1,886) aged 18–27 [10] found that psychological aggression (as measured by the Conflict Tactics Scale) is so pervasive in dating relationships that it can be regarded as a normalized element of dating, and that women are substantially more likely to exhibit psychological aggression. Similar findings have been reported in other studies.[11] Strauss et al.[12] found that female intimate partners in heterosexual relationships were more likely than males to use psychological aggression, including threats to hit or throw an object. A study of young adults (N = 721) by Giordano et al.[13] found that females in intimate heterosexual relationships were more likely than males to threaten to use a knife or gun against their partner.

Numerous studies done between the 1980 and 1994[1][14][15][16][17][18] report that lesbian relationships have higher overall rates of interpersonal aggression (including psychological aggression/emotional abuse) than heterosexual or gay male relationships. Furthermore, women who have been involved with both men and women reported higher rates of abuse from their female partners.[19]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_abuse#In_intimate_relationships

" Women are more likely than men to stalk, attack and psychologically abuse their partners, according to a University of Florida study"

"In a separate survey of 1,490 UF students, one quarter (25 percent) said they had been stalked during the past year and 7 percent reported engaging in stalking, of whom a majority (58 percent) were female."

"The study also was among the first to look at psychological abuse. Examples included preventing partners from seeing family or friends, shouting at them and using threats to have sex. Fifty-four percent of respondents reported being psychologically abusive, and 52 percent said they were victims of this type of behavior. Women were more likely to be psychologically abusive, with 57 percent saying they were perpetrators versus 50 percent of males."

http://news.ufl.edu/2006/07/13/women-attackers/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En statlig kommisjon i England har forslått å avskaffe fengselsstraff totalt, men bare for kvinner, ikke for menn som fortsatt må sitte i fengsel. Slev for nøyaktig samme forbrytelse skal kvinner få samfunsstraff og kunne bo komfortabelt hjemme og bare gå til samfunsstraffjobben sin hver dag, mens menn må sitte i fengsel på en mikroskpisk celle sammen med andre lvisfarlige kriminelle. Når en statlig kommisjon kommer med slike forslag så er vi langt inne i kjønnsfacismen. Er det rart menn blir forbanna? Er det rart det blir opprør? Feministene har gått fullstendig av skafte og bare misbruker nå sin makt for å skape et samfunn der kvinner blir et priviligert kjønn som for eksempel slipper fengsel, mens menn har fære rettigheter og goder.

http://theantifeminist.com/no-woman-should-be-sent-to-prison-says-womens-justice-task-force/

Dette blir man nå dømt for voldtekt av å gjøre i den matrairkalske staten Sverige:

Joakim, 18, spends an evening at his computer. He is in his boy’s room in his mother’s four room apartment. As usual he has spent some time with his girlfriend. She often stays over at his place as she has a lot of conflicts with her parents. The pair has sex practically every time they meet, oral as well as vaginal, which is no secret to the mother as the flat is not very sound proof. Sweden is still quite tolerant in these matters: Young people can have sex at home. The girlfriend herself says that they have a good relationship and that they like each other. They watch movies, meet friends and make trips on his moped. This evening she goes to bed while Joakim stays at his computer.

Before he goes to bed, he gets horny and wants to poke some fun at his sleeping girlfriend. He swings his penis in the air in front of her face and let’s it caress her between the lips to wake her up. She does, but dizzy with sleep she asks what he is doing, pushes him away, turns over and falls to sleep again.

Next day the girlfriend is picked up by her mother who brings her shopping for a journey she actually doesn’t want to make: Going to Finland with her parents on September 27 – 29. She would rather have stayed with Joakim. He calls her 2-3 times every day from his mother’s phone on her Finland tour to keep the girlfriend’s spirits up. When she returns from Finland she spends the night with him and they have sex as always.

On Saturday October 2, Joakim had to see his grandparents. He had promised to call his girlfriend the minute he returned home. He did not however, thinking it was too late. She is disappointed and wakes him up by a call the following morning and complains. The quarrel ends by Joakim saying that she has 24 hours to decide whether to continue seeing him. She says she does not want to stay together. Joakim returns her belongings.

5 April 2011,

Joakim sentenced to prison for rape The sentence against Joakim, 18, is passed for the events on September 25, 2010. He gets four months’ imprisonment for rape and is convicted of paying damages to his ex-girlfriend. The girlfriend considered Joakim being the one breaking up although he only took her at her word and handed back her belongings.

The subsequent day she met her social worker to talk about her problems with her parents that she so far had been able to flee from to Joakim. She wondered what would happen if she would now report that Joakim one week earlier had woken her up with his penis between her lips. The social worker checked with the Police who said that in legal terms it could be a crime. The girl then reported her former boyfriend Joakim to them and asked for large damages. A chat conversation had been saved and used as evidence in court: “i put my cock in ur mouth once for 3 sec when u slept (…) did i force u to have it? it dont count as trying rape, just if i had continued, i stopped at once, i fucking tested it one time”

Three seconds of bodily touching between two persons in a relationship who normally have sex – including oral – every time they meet is however regarded as a serious crime in Sweden. It does not matter that they after this incident had sex as usual as soon as they were reunited after her trip to Finland. In the judgment one can read:

“Through the information it is proven that Joakim NNN at the time has put his erect penis in A’s mouth through improperly exploiting that she due to sleep was in a helpless state. The district court also finds that there has been a question of a sexual act that with with regard to the nature of the violation and the circumstances in general, is comparable to sexual intercourse. Joakim NNN is therefore guilty of rape (…) Rape according to Chapter 6, Article 1, second paragraph of the Penal Code carries a penalty of imprisonment for at least two years and a maximum of six years. If the offense under the circumstances is to be regarded as less serious, the sentence (…) is imprisonment not exceeding four years. If, in view of the circumstances , the crime is considered less aggravated, a sentence to imprisonment for at most four years shall, according the third paragraph, be imposed. (…) In this case, it has been the case of a short-term events. Joakim NNN has suspended his act as soon as A woke up and made it clear to him that she did not accept his actions. No violence or threat has been present. The District Court therefore finds that Joakim NNN shall be sentenced for rape under Chapter 6, Article 1, third paragraph of the Penal Code.”

If the proposal from the Center Party © in the Parliament on March 2, 2005, had won, 18-year-old Joakim would have been sentenced to two years’ imprisonment for his three-second contact between his and his girlfriend’s bodies that he immediately interrupted when she woke up, pushed him away and turned over to sleep again. If the current development of Justice policy proceeds it could very well be that ordinary bedroom behavior between two partners can lead to two years’ imprisonment. The ex-girlfriend demanded that Joakim pay 75,000 SEK (10,440 USD) in damages for the violation and 10,000 SEK (1,400 USD) for pain and suffering. The judge lowered this to 25,000 SEK (3,480 USD) and 5,000 SEK (700 USD) respectively. In the publicly available judgment the name, personal registration number, and address of the sentenced perpetrator Joakim is obviously written out. There is however no information whatsoever about the girlfriend, since her name is classified as secret, as always in rape cases in Sweden. We cannot even know her age. Due to her school situation (High School) she should be between 16 and 18. Age is not a case. She was in no way underage since the age of consent is 15 in Sweden.”

http://www.avoiceformen.com/feminism/government-tyranny/the-radfem-conquest-of-sweden/

Anonym poster: ee1913ad9ffb6a27f62f233666d4ebf3

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Du trenger seriøst å få deg et liv. Hva med å heller møte noen damer?

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Ingen vil ligge med kvinnecowboyene, er det rart de hater?

Stikk å tjen mer penger Marte :regn:

Edit: Jeg har fått vederlag for å la en jente sparke ballene mine, lurer på hva ottar synes om disse horekundene.

Endret av Vanemagi
Skrevet

Man bør ikke forveksle ikke-sexisme med feminisme.

Dere har sikkert begge mer til felles i det ytre enn meg så ikke begynn :tongue:

Jeg kaller deg imli og referer ofte generellt til feminist som kvinnecowboy eller femnazi. Synes ikke måten folk utrykker seg på skal gneldres ihjel, fokuser på budskapet/meningsinnhold.

translashon: 'jeg har ikke kontroll på ho'. Jeg mener de har en del sexistiske forestillinger.

Kven har meir til felles når det gjeld utsjånad? Eg og "kvinnecowboyar" eller eg og ToreTvedt? Til opplysning, så var det ikkje utsjånaden din eg samanlikna med Tore Tvedt, men det gjekk deg visst hus forbi.

Når du kjem med latterleggjerande karakteristikkar av motdebattantane dine, er det veldig vanskeleg å diskutere med deg. Kvifor kan du ikkje berre la ver å kalle folk kvinnecowboy og feminnazi? Du vert tatt veldig mykje meir seriøst viss du sluttar å karakterisere oppførsel/utsjånad hjå motdebattantar du aldri har møtt. Det er veldig vanskeleg å diskutere med folk som latterleggjer andre i kvart einaste innlegg, om og om igjen.

Det hadde og vore fint viss du kunne slutte med desse "høne-påstandane" dine. Det er kvinnediskriminerande å påstå at kvinner ligg seg til makt. Kvinner brukar "høna" til å få makt, brukar menn pikken, då eller? Eller kan det tenkjast at begge brukar hovudet?

Jeg tror ikke disse artiklene som glorifiserer kvinner skaper en kvinnerolle som er lett å leve med, eller er realistisk. Jeg vet jeg høres veldig romantisk (norskreligiøs ja) ut, men det er veldig lite fokus på to som finner kjærlighet ilag og elsker hverandre og et stort fokus på kvinner sin påståtte overlegenhet i seksuell seleksjon...nesten sånn som NS glorifiserte nordmenn.

De burde snakke om sinte unge kvinner og seksualfrustrerte moderne kvinner i 40-årene som har høy utdanning og 'faen til fette', men som er ulykkelige og slemme med guttebarn og menn.

Når det kommer til tikkende bomber; Jeg har blitt angrepet med pepperspray fordi jeg overså en kvinne som prøvde å få kontakt med meg. :lete:

Man bør dømme en ideologi på frukten og jeg tror ikke intresseorganisasjoner for menn er noe å være veldig redd for, selv jeg selv er sterkt skeptisk til sånn kjønnsseperatisme.

Det er då nok av fokus på romantikk og "to som elskar kvarandre" i samfunnet. Det er ikkje dét det handlar om her. Det går an å ha to tankar i hovudet på ein gong. Det er og viktig å sjå at sjølv i forhold (ikkje berre parforhold) der folk elskar kvarandre, finnest det maktstrukturar.

Akkurat korleis meiner du kvinner i 40-åra har "'faen til fette', men som er ulykkelige og slemme med guttebarn og menn."? Gje meg konkrete dømer no.

Når ei kvinne vert sur fordi du ikkje er interessert, då har det med feminisme og gjera? Kva viss ein mann vert sur fordi eg ikkje er interessert i han? Då har det med feminisme og gjera då au, tenkjer eg - stakkars mann som ikkje får seg noko? Nei, vent - eg er jo feminist, og ergo så stygg at ingen vil liggje med meg ;)

Ingen vil ligge med kvinnecowboyene, er det rart de hater?

Stikk å tjen mer penger Marte :regn:

Edit: Jeg har fått vederlag for å la en jente sparke ballene mine, lurer på hva ottar synes om disse horekundene.

Veit du kva, den fyrste setninga di, er eit så ekstremt godt døme på kvinnediskriminering og hersketeknikkar at eg må berre sitere ho. Kven faen er du til å veta korleis feministar ser ut, og kor mykje sex dei har? Utsegna dine vitnar om kunnskapsløyse og fordommar. Dei fleste feministar er hetrofile kvinner med normal utsjånad. Det er ikkje større førekomst av stygge personar blant feministar enn blant resten av folkemengda.

Kva for horekunder er det du snakkar om? Greier du vera litt meir konkret og litt mindre dømmande, eller er det for vanskeleg?

Gjest gnækvåg
Skrevet

Når du kjem med latterleggjerande karakteristikkar av motdebattantane dine, er det veldig vanskeleg å diskutere med deg.

Det har jeg ikke gjort. De føler seg truffet av begrepsbruken.

Kvifor kan du ikkje berre la ver å kalle folk kvinnecowboy og feminnazi?

Jeg kaller ikke noen og referer til deg som bruker som Imli.

Fokuser heller på det som blir sagt og la eventuelle personlighetskonflikter ligge.

Du vert tatt veldig mykje meir seriøst viss du sluttar å karakterisere oppførsel/utsjånad hjå motdebattantar du aldri har møtt. Det er veldig vanskeleg å diskutere med folk som latterleggjer andre i kvart einaste innlegg, om og om igjen.

Jeg har ikke spekulert rundt enkeltbrukere sitt utseende. :snurt:

Det hadde og vore fint viss du kunne slutte med desse "høne-påstandane" dine. Det er kvinnediskriminerande å påstå at kvinner ligg seg til makt. Kvinner brukar "høna" til å få makt, brukar menn pikken, då eller? Eller kan det tenkjast at begge brukar hovudet?

Det jeg mener her er ikke at de det siktes til ligger seg til makt, men at de bruker kjønnsorganet sitt for å få fortrinn og fordeler. Det reagerer jeg på.

Det er då nok av fokus på romantikk og "to som elskar kvarandre" i samfunnet. Det er ikkje dét det handlar om her. Det går an å ha to tankar i hovudet på ein gong. Det er og viktig å sjå at sjølv i forhold (ikkje berre parforhold) der folk elskar kvarandre, finnest det maktstrukturar.

Mediepersonene kan vel ofte være litt vel overfladiske på dette området og jeg forstår ikke hvorfor ulike maktforhold skulle være dårleg, det er jo bra og trekker opp. Kjærligheten er ikke alltid politisk korrekt.

Akkurat korleis meiner du kvinner i 40-åra har "'faen til fette', men som er ulykkelige og slemme med guttebarn og menn."? Gje meg konkrete dømer no.

Jeg trakk fram en stereotypi på litt eldre karrierekvinner som er 'faen til fette' (som i faen til kar) og har klart seg bra. Har egen bil, eget hus og er uavhengige menn. Også tror jeg det skjuler seg en mer ulykkelig tilværelse med mangel på intimitet og fysisk kjærlighet.

At det kanskje kjøpes intim-tjenester. Det tror jeg gjør vondt og at det forklarer denne utagerende vandelen og de unyanserte holdningene som feminismen er kjent for. Har også opplevd at disse har lav terksel for å hetse barn og andre.

På dette området så ødelegges menneskeliv. De sinnabloggerne er ikke så farlige.

Veit du kva, den fyrste setninga di, er eit så ekstremt godt døme på kvinnediskriminering og hersketeknikkar at eg må berre sitere ho. Kven faen er du til å veta korleis feministar ser ut, og kor mykje sex dei har? Utsegna dine vitnar om kunnskapsløyse og fordommar. Dei fleste feministar er hetrofile kvinner med normal utsjånad. Det er ikkje større førekomst av stygge personar blant feministar enn blant resten av folkemengda.

Nei, det er ikke en hersketeknikk og jeg er nå ute i samfunnet jeg og, og har observerert og fått med meg ting som gir grunnlag for teorien. Det er ikke like gjeldende for medløperne (de som bare nyter fordelene). Feministene tegner også et unyansert og uflatterende bilde av antifeminister.

Kva for horekunder er det du snakkar om? Greier du vera litt meir konkret og litt mindre dømmande, eller er det for vanskeleg?

Påpekte ottar sin tilbøyelighet til kjønnsdiskriminering.

Skrevet

En homofil manns perspektiv på de sinte heterofile mennene:

http://morgenbladet....or_tilvaerelsen

Feminisme som fascisme:

http://maskulinist.no/?p=405

Anonym poster: ee1913ad9ffb6a27f62f233666d4ebf3

Veldig innsiktsfull artikkel i Morgenbladet. Nå kan vi bae vente på feministene spesielt, og kvinner generelt, sitt tilsvar. Som nesten utelukkende består av "Skjerp deg!" Etterpå så forstår samme kvinner ikke hvofor sinte menn blir stadig sitere og stadig flere.

Det kvinner ikke synes å forstå er at når en får en stor gruppe mennesker somikke har noe å tape,da gjør denne gruppen mennesker hva som helst for å føle en form for egenverdi. Som regel gir dette utslag i maktutøvelse (vold) mot de som står over på rangstigen og hoverer. Personlig vil jeg bli overrasket om vi ikke ser en klar økning i grov vold mot kvinner i årene som kommer.

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Kven har meir til felles når det gjeld utsjånad? Eg og "kvinnecowboyar" eller eg og ToreTvedt? Til opplysning, så var det ikkje utsjånaden din eg samanlikna med Tore Tvedt, men det gjekk deg visst hus forbi.

Det er en opplyst og urimelig sammenligning.

Han tror mest på himmelgudene og jeg tror på vanene. De som rår over planter og dyr, og er knyttet til kjærligheten og det evige fruktbare liv. Gudene i blodet og i jorden.

Jeg prøver f.eks å få folk til å se på seg selv som et dyr og miste troen på at det finnes en himmelgud, eller en abrahamittisk herskergud som elsker dem. Vi som er vantroiske (naturbasert menneskesyn) ser på genetisk distinksjon som en del av den helheten som Njord har avlagt og har et mer positivt syn på andre raser en rasistiske tore tvedt.

Homo Sapiens blir om bare et par millioner år å være ganske forandret så jeg deler ikke hans syn på ting selv om jeg er veldig kritisk til innvandringsindustrien og multikulturalisme.

Snakker ikke ateistisk bestanding så for at det skal bli lettere å forstå:

Jeg sier at jeg spesialiserer meg på en liten del av den helheten som Njord har avlagt siden jeg ofte synligjør når ove fra helse og sosial og karina fra mekk finner kjærlighet ilag. Da forstår du meg kanskje bedre og vil påpeke at ulikheter skaper slik kjærligheten gjør hel. Jara er et symbol på dette. Det er derfor jeg har et veldig positivt syn på tradisjonelle kjærlighetsforhold mellom kvinne og mann. Det løfter også opp og mange par blir kjempeglade ilag sånn.

Feminismen (som ikke er det samme som ikke-sexisme) synes her å være farlig nært kommunismen og jeg vil heller påstå at de har mer til felles med sosialisten Tore Tvedt enn jeg, som er nasjonalkonservativ, intolerant overfor gruppetilhørighet og positiv til familien.

Det virker forresten som om de fleste feminister setter germanske menn på toppen av en slags pyramide, noe som gjennomsyrer ideologien deira begge.

Endret av Vanemagi
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Veldig innsiktsfull artikkel i Morgenbladet. Nå kan vi bae vente på feministene spesielt, og kvinner generelt, sitt tilsvar. Som nesten utelukkende består av "Skjerp deg!" Etterpå så forstår samme kvinner ikke hvofor sinte menn blir stadig sitere og stadig flere.

Det kvinner ikke synes å forstå er at når en får en stor gruppe mennesker somikke har noe å tape,da gjør denne gruppen mennesker hva som helst for å føle en form for egenverdi. Som regel gir dette utslag i maktutøvelse (vold) mot de som står over på rangstigen og hoverer. Personlig vil jeg bli overrasket om vi ikke ser en klar økning i grov vold mot kvinner i årene som kommer.

Det ble jo avklart tidligere at denne gruppen menn ikke øker, men har vært stabil,over flere tiår.

Skrevet

Det har jeg ikke gjort. De føler seg truffet av begrepsbruken.

Jeg kaller ikke noen og referer til deg som bruker som Imli.

Fokuser heller på det som blir sagt og la eventuelle personlighetskonflikter ligge.

Jeg har ikke spekulert rundt enkeltbrukere sitt utseende. :snurt:

Det jeg mener her er ikke at de det siktes til ligger seg til makt, men at de bruker kjønnsorganet sitt for å få fortrinn og fordeler. Det reagerer jeg på.

Mediepersonene kan vel ofte være litt vel overfladiske på dette området og jeg forstår ikke hvorfor ulike maktforhold skulle være dårleg, det er jo bra og trekker opp. Kjærligheten er ikke alltid politisk korrekt.

Jeg trakk fram en stereotypi på litt eldre karrierekvinner som er 'faen til fette' (som i faen til kar) og har klart seg bra. Har egen bil, eget hus og er uavhengige menn. Også tror jeg det skjuler seg en mer ulykkelig tilværelse med mangel på intimitet og fysisk kjærlighet.

At det kanskje kjøpes intim-tjenester. Det tror jeg gjør vondt og at det forklarer denne utagerende vandelen og de unyanserte holdningene som feminismen er kjent for. Har også opplevd at disse har lav terksel for å hetse barn og andre.

På dette området så ødelegges menneskeliv. De sinnabloggerne er ikke så farlige.

Nei, det er ikke en hersketeknikk og jeg er nå ute i samfunnet jeg og, og har observerert og fått med meg ting som gir grunnlag for teorien. Det er ikke like gjeldende for medløperne (de som bare nyter fordelene). Feministene tegner også et unyansert og uflatterende bilde av antifeminister.

Påpekte ottar sin tilbøyelighet til kjønnsdiskriminering.

Eg kjenner meg ikkje truffe av noko som helst, men eg påpeiker at det er slitsomt å diskutere med folk som kjem med slike påstandar. Dei siste innlegga dine har heller ikkje inneheldt særleg mykje anna enn nedsettande karakteristikkar og diskriminering. Eg har ikkje noko personleg konflikt med deg, men eg reagerar på debattstilen din.

Korleis meiner du kvinner nyttar kjønnsorganet sitt for å oppnå fordelar, og korleis meiner du kvinner skil seg frå menn på det området?

Kvifor meiner du uavhengige kvinner er ulykkelege? Og ikkje minst, kva byggjer du det på, at dei visstnok er slemme med menn/gutar? Det er ein ganske dryg påstand. Og kva for "intim-tenester" er det som kjøpest?

Du har sett feministar, og difor veit du alt om korleis alle feministar ser ut, og kor mykje sex dei har?

Korleis driv Ottar med kjønnsdiskriminering?

Skrevet

Det ble jo avklart tidligere at denne gruppen menn ikke øker, men har vært stabil,over flere tiår.

Jeg har ca null tiltro til at det er riktig. Så lenge antallet ufrivillige single menn og antallet ufrivillige barnløse menn er stadig økende så vil et være mer en rart om ikke gruppen anti-feminister ikke økte samtidig. Kvinnene sitter med fittemakta og bruker den hensynsløst. Something gotta give...

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg har ca null tiltro til at det er riktig. Så lenge antallet ufrivillige single menn og antallet ufrivillige barnløse menn er stadig økende så vil et være mer en rart om ikke gruppen anti-feminister ikke økte samtidig. Kvinnene sitter med fittemakta og bruker den hensynsløst. Something gotta give...

Så det dere ønsker er at kvinner igjen blir økonomisk avhengig av mannen slik at vi blir nødt til å hoppe inn i et forhold istedenfor å vente på den rette? Eneste makta vi sitter med er makta til å velge vår egen partner. Hvilken metode ønsker du å benytte for å tvinge kvinner inn i forhold med mindre attraktive menn?

• Liker 1
Skrevet

Han tror mest på himmelgudene og jeg tror på vanene. De som rår over planter og dyr, og er knyttet til kjærligheten og det evige fruktbare liv. Gudene i blodet og i jorden.

Jeg prøver f.eks å få folk til å se på seg selv som et dyr og miste troen på at det finnes en himmelgud, eller en abrahamittisk herskergud som elsker dem. Vi som er vantroiske ser på genetisk distinksjon som en del av den helheten som Njord har avlagt og har et mer positivt til andre raser en rasistiske tore tvedt.

Jeg sier at jeg spesialiserer meg på en liten del av den helheten som Njord har avlagt siden jeg ofte synligjør når ove fra helse og sosial og karina fra mekk finner kjærlighet ilag. Da forstår du meg kanskje bedre og vil påpeke at ulikheter skaper slik kjærligheten gjør hel. Jara er et symbol på dette. Det er derfor jeg har et veldig positivt syn på tradisjonelle kjærlighetsforhold mellom kvinne og mann. Det løfter også opp og mange par blir kjempeglade ilag sånn.

Feminismen (som ikke er det samme som ikke-sexisme) synes her å være farlig nært kommunismen og jeg vil heller påstå at de har mer til felles med sosialisten Tore Tvedt enn jeg, som er nasjonalkonservativ, intolerant overfor gruppetilhørighet og positiv til familien.

Trua di kan du halde for deg sjølv. Du har omtrent like argument som sosialdarwinistar og objektivistar, som igjen ikkje er altfor ulike facistar - som og er nasjonalkonservative og positive til familien. Men ver grei og ikkje trekk inn facisme vs kommunisme i denne diskusjonen óg, den debatten der har me hatt i x antall trådar før, og me treng ikkje ta han her og. Det er heller ingen som nektar for at kjærleik mellom to personar er noko negativt, men det er faktisk ikkje det me diskuterar no.

Skrevet

Sånne uttrykk kan du berre spare deg.

Det er då like mange ufrivilleg einslege kvinner. Og det er ikkje slik at alle urivilleg einslege kvinner drar til Danmark og skaffar seg unge. Det er ganske få som gjer det. Og at dei kan gjera det, og ikkje menn, handlar rett og slett om biologiske forskjellar mellom mann og kvinne, som ingen får gjort noko med. Elles kan vel ufrivilleg barnlause menn gjera som Arve Juritzen? ;)

Kvifor må urfrivilleg single menn samtidig rette hat mot kvinner? Botnar det heile i at dei vil tilbake til den tida der menn berre kunne plukke ut ei kvinne og ta ho med seg? Det er til informasjon ganske lenge sida.

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet

Trua di kan du halde for deg sjølv.

Det var da svært så etnisk rent det skulle være- Jeg har like mye rett å forfekte og synligjøre mitt livssyn og menneskesyn som ateister. Jeg holder meg forsatt til saken.

Det er heller ingen som nektar for at kjærleik mellom to personar er noko negativt, men det er faktisk ikkje det me diskuterar no.

Så feminisme er ikke famileterrorisme nå plutselig? De er jo tydelig negativt innstilt til tradisjonelle kjærlighetsforhold. Feminisme = dogmatisk kommunisme.

Skrevet

Det var da svært så etnisk rent det skulle være- Jeg har like mye rett å forfekte og synligjøre mitt livssyn og menneskesyn som ateister. Jeg holder meg forsatt til saken.

Så feminisme er ikke famileterrorisme nå plutselig? De er jo tydelig negativt innstilt til tradisjonelle kjærlighetsforhold. Feminisme = dogmatisk kommunisme.

Eg ser berre ikkje kva trua di har med feminisme og gjera, anna enn at du er i mot feminisme. Og det veit me vel no ;)

Korleis er feminisme "familieterrorisme"? Feminisme er veldig familievennleg, med arbeid for to økonomisk uavhengige partar (som dermed kan leva saman av kjærleik og ikkje pga økonomisk avhenge), og for deling av ansvar for husarbeid og barn - slik at begge partar tek ansvar for plassen dei bur, og for dei felles barna, som dermed får privilegiet å ha like mykje kontakt med både mor og far. Likestilte parforhold har og større sjangs for å vare. Vinn-vinn altså.

• Liker 1
Skrevet

Sånne uttrykk kan du berre spare deg.

Det er då like mange ufrivilleg einslege kvinner. Og det er ikkje slik at alle urivilleg einslege kvinner drar til Danmark og skaffar seg unge. Det er ganske få som gjer det. Og at dei kan gjera det, og ikkje menn, handlar rett og slett om biologiske forskjellar mellom mann og kvinne, som ingen får gjort noko med. Elles kan vel ufrivilleg barnlause menn gjera som Arve Juritzen? ;)

Kvifor må urfrivilleg single menn samtidig rette hat mot kvinner? Botnar det heile i at dei vil tilbake til den tida der menn berre kunne plukke ut ei kvinne og ta ho med seg? Det er til informasjon ganske lenge sida.

Nei, det er IKKE det.

Når det gjelder menn sitt sinne mot kvinner så handler mye av det om hvordan kvinner oppfører seg. Arrogant, nedlatende, ertende og med en uimotståelig trang til å latterliggjøre menn.

Skrevet

Eg ser berre ikkje kva trua di har med feminisme og gjera, anna enn at du er i mot feminisme. Og det veit me vel no ;)

Korleis er feminisme "familieterrorisme"? Feminisme er veldig familievennleg, med arbeid for to økonomisk uavhengige partar (som dermed kan leva saman av kjærleik og ikkje pga økonomisk avhenge), og for deling av ansvar for husarbeid og barn - slik at begge partar tek ansvar for plassen dei bur, og for dei felles barna, som dermed får privilegiet å ha like mykje kontakt med både mor og far. Likestilte parforhold har og større sjangs for å vare. Vinn-vinn altså.

Glansbildeversjonen som du kun ser i reklamen... I praksis så vil en mann som krever foreldreretten til egne barn be om et helvete uten like for å bli hørt. Vi snakker om sosial utfrysing, falske anklager om vold og overgrep, dyre rettsaker og omdømmetap på alle livets arenaer. I feminismens ånd så er mannen overgriper og kvinnen etoffer. Det er den grunnleggende tanken i alt feminismen foretar seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...