Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #341 Skrevet 11. august 2012 Jeg tror feminister er de som ikke takler å bli dømt og vurdert for den og det de er, og derfor er de sosialistiske mannshatere som gjemmer seg bak kvinnesymbol. Også begrenser de menn sånn at det tilpasses det vrangforestilte verdensbildet sitt. Lurer på om de speiler seg selv i de stereotypiene sine.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #342 Skrevet 11. august 2012 Med enkel logikk så er det slik at en feminist ikke kan være både for forfordeling av kvinnen i barnefordelingssaker og hevde at de samtidig er for likestilling. Her kan det nevnes en rekke andre saker som feministene ikke vil snakke om, eller som de angiper motdebattantene som anti feminister for å hevde. Enhver med logiske evner vil se at feministene ikke er for likestilling. De er for kvinnens "rettigheter" også der de er undertrykkende for menn. Jeg ser frem til den dagen vi alle kan arbeid for likestilling. Inntil det skjer vil men. Ha rett til å hevde sin rett der kvinner undertrykker slik det gjøres i barnefordeling. Men det finnes mange andre saker også hvor mannen undertrykkes. Mannens livslengde er det behov for å forskes på. Hvorfor lever kvinner i snitt ca 5 lengre? -har hørt det er fordi litt av kvinners blod skiftes ut hver måned:and thats makes all the difference.mens med menn er det slik at blodet bare sirkulerer og sirkulerer...med andre ord sunt å blø litt,eller å gi blod,da tvinges kroppen til å produsere nytt friskt blod.det er hva jeg har hørt da...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #343 Skrevet 11. august 2012 de dreper barn systematisk i store antall og henger ut berge Anonym poster: 0bae9a9572109475b7dade9adae3fa57
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. august 2012 #344 Skrevet 11. august 2012 Med enkel logikk så er det slik at en feminist ikke kan være både for forfordeling av kvinnen i barnefordelingssaker og hevde at de samtidig er for likestilling. Her kan det nevnes en rekke andre saker som feministene ikke vil snakke om, eller som de angiper motdebattantene som anti feminister for å hevde. Enhver med logiske evner vil se at feministene ikke er for likestilling. De er for kvinnens "rettigheter" også der de er undertrykkende for menn. Jeg ser frem til den dagen vi alle kan arbeid for likestilling. Inntil det skjer vil men. Ha rett til å hevde sin rett der kvinner undertrykker slik det gjøres i barnefordeling. Men det finnes mange andre saker også hvor mannen undertrykkes. Mannens livslengde er det behov for å forskes på. Hvorfor lever kvinner i snitt ca 5 lengre? Dette er det forsket på opp og ned i mente! Det at du aldri har åpnet bok om noe er ikke et spesielt slagkraftig argument for at bøker ikke finnes. Og jeg synes den enkle logikken deres ofte er for enkel. Det blir barnehage-argumenter; "dere sier jo dere er for likestilling, det betyr at ALT deles 50/50 ALLTID for det er dette som er ordbok-definisjonen på LIK, så alle være like mange timer på jobb og like mye i militæret og like mye hjemme og pule like mye og klippe plenen like mye og være gravid like mye og barn skal deles i to vertikalt". Forøvrig så er jeg ikke for forfordeling av kvinner i barnefordelingssaker.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #345 Skrevet 11. august 2012 Forøvrig så er jeg ikke for forfordeling av kvinner i barnefordelingssaker. Ikke? Du er jo for farsløse barn. http://www.fatherhood.org/media/consequences-of-father-absence-statistics Anonym poster: 0f7726ce735275b1ba72e50aa174b92a
Gjest gnækvåg Skrevet 11. august 2012 #346 Skrevet 11. august 2012 (endret) Den beste forelderen burde få ansvaret, uansett kjønn. Har sett mange barn forsømt for libidoet, kjønnskrigen, pengene og statusen til kvinner jeg ikke synes synd på engang. Who participates in the game makes no diference, but it is disturbing to me that such a despicable spirit is here, the one who has carried out children. Njord, loketretta. Endret 11. august 2012 av Vanemagi
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. august 2012 #347 Skrevet 11. august 2012 Ikke? Du er jo for farsløse barn. http://www.fatherhoo...ence-statistics Anonym poster: 0f7726ce735275b1ba72e50aa174b92a Javel, er jeg det også nå? Jeg sier bare at kampen for at for eksempel lesbiske eller homofile skal få adoptere ikke handler om at man vil presse far eller mor ut.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #348 Skrevet 11. august 2012 Det beste en singel mor kan gjøre for sitt barn er å adoptere bort barnet. http://www.youtube.com/watch?v=BP8EKrv-0ik Anonym poster: 0f7726ce735275b1ba72e50aa174b92a
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #349 Skrevet 11. august 2012 Nevn pliktene da istedenfor å sitte og kverulere. De det gjelder må tåle å få samme annerkjennelse som Jason Alexander f.eks. Mange kvinner er sånn som George ifra Seinfeld.
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. august 2012 #350 Skrevet 11. august 2012 Det beste en singel mor kan gjøre for sitt barn er å adoptere bort barnet. Ann Coulter? Virkelig? Det er uansett ikke dette vi diskuterer her, lag din egen tråd om kristenkonservative familieverdier.
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #351 Skrevet 11. august 2012 Dette er det forsket på opp og ned i mente! Det at du aldri har åpnet bok om noe er ikke et spesielt slagkraftig argument for at bøker ikke finnes. Og jeg synes den enkle logikken deres ofte er for enkel. Det blir barnehage-argumenter; "dere sier jo dere er for likestilling, det betyr at ALT deles 50/50 ALLTID for det er dette som er ordbok-definisjonen på LIK, så alle være like mange timer på jobb og like mye i militæret og like mye hjemme og pule like mye og klippe plenen like mye og være gravid like mye og barn skal deles i to vertikalt". Forøvrig så er jeg ikke for forfordeling av kvinner i barnefordelingssaker. Men dette har feministene bare seg selv å takke for! Det er de som INSISTERER på å snakke om likstilling, ergo alt likt, der en burde ha snakket om retterdighet.
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #352 Skrevet 11. august 2012 Kan du fremlegge argumentene dine på en normal måte? Jeg er ikke dum i hodet, men jeg skjønner ingenting av hva du prøver å si. Jeg vet forøvrig godt hva symbolsk makt er, og synes det er et kjempespennende aspekt i kjønnsdiskusjon. Og jeg har et poststrukturalistisk syn på hva makt er og hvordan det fungerer (som f.eks. Foucault). Du kan ta utgangspunkt i dette. Jeg lurer på hva denne gjesten har røyka jeg...
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. august 2012 #353 Skrevet 11. august 2012 Men dette har feministene bare seg selv å takke for! Det er de som INSISTERER på å snakke om likstilling, ergo alt likt, der en burde ha snakket om retterdighet. Det snakkes mye om rettferdighet, de ligger jo i selve begrepet likestilling. Likestilling handler om at mennesker skal ha samme muligheter og rettigheter uavhengig av kjønn, funksjonsevne, etnisitet, religion, seksuell orientering, kjønnsidentitet og -uttrykk, sosial bakgrunn og andre liknende vesentlige forhold. Likestilling handler om rettferdighet og grunnleggende menneskerettigheter. Alle skal ha like rettigheter og muligheter på alle samfunnsområder. Reell likestilling innebærer blant annet lik mulighet til innflytelse, rettferdig fordeling av ansvar og byrder, respekt for menneskesverdet og rett til å føle seg trygg i samfunnet generelt. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. august 2012 #354 Skrevet 11. august 2012 Jeg lurer på hva denne gjesten har røyka jeg... Jeg har lurt på det samme men ikke turt å si det.. for da er jeg bare en frekk feministfaen som driter i manneproblemer. Takk.
Gjest gnækvåg Skrevet 11. august 2012 #355 Skrevet 11. august 2012 Det er uansett ikke dette vi diskuterer her, lag din egen tråd om kristenkonservative familieverdier. Nei, de har ikke samme rettigheter til å delta som ateistiske feminister så.
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. august 2012 #356 Skrevet 11. august 2012 Nei, de har ikke samme rettigheter til å delta som ateistiske feminister så. Klart de har, det var ikke det jeg skrev.
Gjest gnækvåg Skrevet 11. august 2012 #357 Skrevet 11. august 2012 (endret) Det eneste jeg liker med feminisme er en del reaksjonære trekk mot sexisme. Kunne vi vært spart for 22. juli? Med en annen barnelov kunne vi vært spart for 22. juli. Dette synspunktet framholdt kjønnsforsker Jørgen Lorentzen. Det er kjent at terroristen Andres Behring Breivik ikke fikk den beste oppvekst. Da foreldrene til Breivik skilte lag, forsøkte faren å få omsorgen for barnet. Han hadde en del argumenter omkring morens forhold på sin side. Det førte imidlertid ikke fram. Ikke bare jeg som tenkte dette, men han er sosiolog...ikke kjønnsforsker. Urologer og gynekologer = kjønnsforskere. Endret 11. august 2012 av Vanemagi
Gjest imli Skrevet 11. august 2012 #358 Skrevet 11. august 2012 Nei, ikke alle, en stadig flere. Vi er på full fart mot et samfunn der kvinner shopper seg unger når det passer seg dem. Og det til og med uten å måtte slite med en sånn der brysom mann! Det har ingenting med feminisme og gjera.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #359 Skrevet 11. august 2012 Feminismen er kristenkonservativ så det ljomer... Jesus-barnet som senere endte opp på et kors blødende og Jomfru (høy erotisk og økonomisk verdi) Maria som på et mystisk vis ble gravid uten at en mann hadde penetrert henne. Nattverden er for min del spising av morkaka, jeg finner det jævla rart dette med mangelen på en stabil og entydig kjernefamiliemodell i materialet omkring Jesu opphav. Selveste prototypen på skjøge-madonna-problematikken og det er vel det som gjør at mange feminister omfavner disse gjensidig ekskluderende kategoriene, de er i mine øyne bibel-fetisjister som blir helt fjetret over hvor lite sentralt kjernefamilien og ekteskapet er i NT som helhet. NT oppfordrer faktisk til seksuell askese og underminerer ekteskapet. Jesus-barnet som identisk med det evige logos født av en omnipotent, guddommelig Far... at de med en livmor bejubler dette er ikke så rart når man tenker etter. En kan jo lure på hvorfor jødene kaller slikt for shituf og muslimene kaller det for shirk, altså tilbedelsen av tre-enig-heten hø, hø. Framstillinger av Jesus i Talmud framhever og utdyper nemlig nettopp de elementene i barndomsfortellingene som ikke lar seg presse inn i kjernefamilie-formatet. Allerede filosofen Kelsos sent i det 2. århundre skal ifølge kirkefaderen Origenes ha ment at Jesu mor var en fattig jødisk kvinne som tjente til livets opphold ved å spinne. Etter å ha blitt funnet skyldig i utroskap med en romersk soldat, Pantheras, ble hun kastet ut av ektemannens hus, og fødte bastarden Jesus mer eller mindre på gaten. Passer dagens feminisme som hånd i hanske, som fot i hose.... altså at Jesus ble unnfanget utenfor ekteskap.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #360 Skrevet 11. august 2012 Jeg lurer på hva denne gjesten har røyka jeg... Jeg rullet litt eventyrtobakk med en side fra partiprogrammet til NS som bestefar hadde liggende på loftet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå