Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Spennende dager du har nå, frøken! Veldig moro å sjekke innom boka di :popcorn:

Husker at fødselsympromer var minst like spennende som dpo-land :jepp: Jeg fødte jo 12 dager over, så man får gooood tid til å sitte og kjenne etter på hver tomme av kroppen :fnise:

Formen er ok, eller? Drikk masse vann, dans litt salsa og ha sex. Om det ikke funker, så er det iallfall en måte å få tiden til å gå ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clafoutis

Hehe, merker at jeg er innom her veldig ofte nå bare for å sjekke :fnise: Nå kan det jo virkelig skje når som helst :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager du har nå, frøken! Veldig moro å sjekke innom boka di :popcorn:

Husker at fødselsympromer var minst like spennende som dpo-land :jepp: Jeg fødte jo 12 dager over, så man får gooood tid til å sitte og kjenne etter på hver tomme av kroppen :fnise:

Formen er ok, eller? Drikk masse vann, dans litt salsa og ha sex. Om det ikke funker, så er det iallfall en måte å få tiden til å gå ;):fnise:

Ja, man blir veldig observant på alle rare symptomer. :fnise: Jeg mener å huske at du både hadde murringer, nedpress og kynnere i mange dager uten at det skjedde noe? Prøver å ikke hause meg opp til å tro at noe er på gang her.... :bond: Herregud tenk at jeg skal føde snart!!!

Formen er etter forholdene bra, går små turer og prøver å holde meg litt i gang. Men det er ganske ubehagelig å gå pga nedpress og harde kynnere. Men det tar jeg som gode tegn. ;)

Har fått et par små strekkmerker nå rett over navlen. Kjipt å få det nå på slutten når det gikk bra så lenge...:( Men de er ikke spesielt hissige heldigvis, så hvis jeg ikke får flere skal jeg ikke klage. :)

Hehe, merker at jeg er innom her veldig ofte nå bare for å sjekke :fnise: Nå kan det jo virkelig skje når som helst :popcorn:

Hihi, koselig at du følger med! :nigo: Ja, nå er det sykt spennende!! Håper noe skjer i natt jeg, men tror egentlig ikke det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, hadde nedpress lenge, men jeg var jo virkelig stor også.. Kunne nesten ikke gå på slutten, magen og tyngden var enorm.. Så det kjentes ut som om han var halvveis ute lenge :ler:

Men de vonde menssmertene kom natten før jeg ble satt igang. Kynnere hadde jeg i lang tid, men de kan ikke sammenliknes med rier på noen som helst måte ;)

Slimproppen gikk 2 dager før mensmurringene kom og jeg ble satt igang.

Ja, plutselig er du igang, og da lover jeg deg at du blir veldig glad for det - selv om det gjør vondt! Husk å puste gooooodt ned i magen og ha litt skadefro humor mellom riene, så går det så fint :jepp::fnise: Det er en virkelig spennende opplevelse! Jeg er glad for å ha opplevd det!

Husk at de timene du ligger på benken, er bare en brøkdel av tiden du har gått som gravid :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, hadde nedpress lenge, men jeg var jo virkelig stor også.. Kunne nesten ikke gå på slutten, magen og tyngden var enorm.. Så det kjentes ut som om han var halvveis ute lenge :ler:

Men de vonde menssmertene kom natten før jeg ble satt igang. Kynnere hadde jeg i lang tid, men de kan ikke sammenlikne med rier på noen som helst måte ;)

Slimproppen gikk 2 dager før mensmurringene kom og jeg ble satt igang.

Ja, plutselig er du igang, og da lover jeg deg at du blir veldig glad for det - selv om det gjør vondt! Husk å puste gooooodt ned i magen og ha litt skadefro humor mellom riene, så går det så fint :jepp::fnise: Det er en virkelig spennende opplevelse! Jeg er glad for å ha opplevd det!

Husk at de timene du ligger på benken, er bare en brøkdel av tiden du har gått som gravid :danse:

Har øvd meg på sånn pusting med magen på fødselsforberedende kurs, så det burde jeg klare. :fnise: Får vel bare belage meg på igangsettelse, så blir jeg ikke så skuffa...

Skjedde det noe i natt da :popcorn:

Oioi, slenger meg med på kakaoen jeg :popcorn:

Gid det hadde vært så vel, jenter. :P Men jeg ruger ennå jeg...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Klarer du å nyte dagene nå, eller er du bare utålmodig? :fnise:

Synes du skal være stolt av strekkmerkene dine, jeg! De viser jo bare at du har ofret blod, svette, tårer OG hud :opplyser:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å nyte dagene nå, eller er du bare utålmodig? :fnise:

Synes du skal være stolt av strekkmerkene dine, jeg! De viser jo bare at du har ofret blod, svette, tårer OG hud :opplyser:;)

Jeg har klart å nyte dagene fram til nå, men idag var jeg litt skuffa når jeg våknet opp og ingenting hadde skjedd. :fnise: Men jeg skal nok klare å kose meg allikevel jeg, får strikke litt, lese, kanskje gå meg en liten tur...;) *prøve å være positiv*

Strekkmerker er selvfølgelig et veldig lite offer i forhold til premien man får!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta med deg mannen og spise noe sterk mat, eksempel indisk, så kan det hende at noe skjer :) Har visst fungert på fler det der! Men nå er du så nærme uansett at det setter igang når som helst!

:popcorn:

Edit: ..så får dere en siste kveld sammen før vesla kommer og dere plutselig er 3 :rodmer:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra at du klarer å kose deg. :)

Og strekkmerker er noe å være stolt av som kvinne. :)

Helt enig. :) Det eneste som irriterer meg er at de kommer nå når jeg er på overtid, det føles en smule unødvendig liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta med deg mannen og spise noe sterk mat, eksempel indisk, så kan det hende at noe skjer :) Har visst fungert på fler det der! Men nå er du så nærme uansett at det setter igang når som helst!

:popcorn:

Edit: ..så får dere en siste kveld sammen før vesla kommer og dere plutselig er 3 :rodmer:

Kan jo prøve det ja. :lur: Har ikke begynt å prøve alle kjerringrådene ennå, fordi jeg tror hun kommer når hun kommer uansett. Og det virker ikke som hun har noen planer om å dukke opp ennå..... Kom ut da lille venn!! Før mamma blir gal! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clafoutis: 3. april

Nyx88: 5.april

Little Princess: 6. april

My84 og Kakaoen: 7.april

Frøken Vims og Nuttapia: 8. april

Tekola og Pyntestøv: 9.april

Citrus og Airam90: 10.april

Pysepusen: 11.april

Asanti og Lollipop: 12.april

Pyntestøv: 15. april

My84: 18. april

41 uker idag!

Er vel bare asanti og lollipop som kan ha tippet riktig dato. ;) Hvis jeg skal tippe på nytt så blir det 18. april. Like greit å ta i litt. :ler:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Helt enig. :) Det eneste som irriterer meg er at de kommer nå når jeg er på overtid, det føles en smule unødvendig liksom....

Det er sant. Jeg fikk noe smått på hvert bryst og hvert lår, me er sikker på at hadde det blitt overtid så hadde magen vært full.

Håper jeg tippet riktig dato. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper ny dato jeg: 15 april :)

:blomst:

Håper ihvertfall jeg føder før deg! :fnise:

Det er sant. Jeg fikk noe smått på hvert bryst og hvert lår, me er sikker på at hadde det blitt overtid så hadde magen vært full.

Håper jeg tippet riktig dato. ;)

Det håper jeg også!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...