Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Gjest Clafoutis

Så flott mage, My :) Og så bra at bekkenet føles litt mer stabilt, veldig deilig å få rørt litt på seg, da! (Selv om verke temperaturen eller været nå om dagen gjør det spesielt fristende å ferdes ute...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine magen! :strix:

Godt at bekkenet føles bedre. Her har det faktisk gått motsatt vei; jo lenger ned i bekkenet tassen har ålet seg, jo mer vondt har jeg fått. Jeg som nesten ikke har vært plaget med bekkenet tidligere i svangerskapet.

Tassen vår har forresten ikke festet seg før nå, de siste 3 kontrollene har han bare vært neeeeesten festet. Men i følge min jordmor er det ikke noe krise hvis de ikke er helt festet når fødselen setter i gang, bare de ligger godt nede i bekkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå. Den magen din er jo en perfekt gravidmage :rodmer:

Nærmer seg nå. Jeg må huske å innom og titte oftere ser jeg. Deilig med permisjon kan jeg tenke meg. Bare å nyte det, for den tia går FORT.

Styrer du med om dagene da? Får du sove om natta? Husker jeg lå på sofan kl 2 om natta og var kjempesur. Fikk ikke sove og mannen snorka så ekstremt at jeg ikke orka ligge ved sia han :P

Takk! :hjerte: Er glad i kula mi, selvom jeg gleder meg til å ikke være så fryktelig framtung. :fnise: Jeg syns ukene flyr avgårde jeg, tviler på at jeg rekker å bli så utålmodig. Nå er det jo snart påske, og etter den er det jo bare 1 uke igjen!! :hoppendeglad:

Har slitt en del med smerter i rygg og bekken som har gjort det vanskelig å sove godt, men nå er det faktisk mye bedre! :jepp: Har fått hjelp av fysioterapeut til å løsne opp musklene i ryggen, så nå sover jeg stort sett hele natten igjennom! Det er sååå deilig! :natti:

Ellers koser jeg meg med babyforberedelser, og er mye sammen med venninner som er hjemme i barselspremisjon. Idag får jeg 5 jenter på lunsjbesøk, blir koselig. :biggrin:

Så godt at hun har lagt seg til rette. Har det noe å si om hodet er festet eller ei hvis hun uansett ligger godt med hodet ned?

Suuuperfin mage! :rodmer:

Takk! :klemmer:

Nei, det hadde visst ikke så mye å si. Hvis vannet skulle gå kunne jeg fint reise inn til sykehuset på egen hånd, snuppa ligger jo som støpt nedi der så det skulle ikke være noen fare.

Så flott mage, My :) Og så bra at bekkenet føles litt mer stabilt, veldig deilig å få rørt litt på seg, da! (Selv om verke temperaturen eller været nå om dagen gjør det spesielt fristende å ferdes ute...!)

Takk! :biggrin: Ja, det er veldig deilig, men jeg merker tiltagende nedpress nå så det blir nok bare småturer allikevel. Men det er bedre enn ingenting! Heldigvis er det meldt pent vær i påsken (men fortsatt minusgrader om natta da..).

Fine magen! :strix:

Godt at bekkenet føles bedre. Her har det faktisk gått motsatt vei; jo lenger ned i bekkenet tassen har ålet seg, jo mer vondt har jeg fått. Jeg som nesten ikke har vært plaget med bekkenet tidligere i svangerskapet.

Tassen vår har forresten ikke festet seg før nå, de siste 3 kontrollene har han bare vært neeeeesten festet. Men i følge min jordmor er det ikke noe krise hvis de ikke er helt festet når fødselen setter i gang, bare de ligger godt nede i bekkenet :)

Takk takk! :hjerte: Så kjedelig at bekkenet ditt krangler nå på slutten. Nå er det vel uansett ikke lenge igjen til du har lillegutt på utsiden. :rodmer:

Ja, jordmor sa det til meg også. :) Godt å vite at hun ligger klar ihvertfall.

Jeg tittet på helsekortet mitt i stad, og så at sf-målet mitt plutselig var godt over den røde streken. Har ligget på streken hele veien, lurer på om det betyr at snuppa begynner å bli stoooor. :fnise:

Kjempefin mage! :rodmer:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig mage!

Takk! :klemmer:

Så flott mage du har, My! Nyydelig :rodmer:

38 uker :strix: Nærmer seg!! :popcorn:

Takk! :nigo:

:hoppe: 38 uker, snart bare 2 igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Åh for en lekker kul!!! :rodmer:

Skikkelig fasit på perfekt gravidmage spør du meg!

Har du sånn tippeliste på når hun blir født? :)

Nermer jo seg termin nå altså!!!! :hoppendeglad: Så spenndendes!!!!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh for en lekker kul!!! :rodmer:

Skikkelig fasit på perfekt gravidmage spør du meg!

Har du sånn tippeliste på når hun blir født? :)

Nermer jo seg termin nå altså!!!! :hoppendeglad: Så spenndendes!!!!

:popcorn:

Hihi, takk! :rodmer: Føler meg svææær om dagen. :fnise:

Nei, men må jo ha tippeliste! :hoppe: Har bare ikke helt innsett at jeg har kommet så langt ennå! ;) Tipp i vei, folkens! :popcorn: Termin 7.april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tippeliste

Clafoutis: 3.april

Nyx88: 5.april

Little Princess: 6.april

My84 og Kakaoen: 7.april

Frøken Vims: 8. april

Tekola og Pyntestøv: 9.april

Citrus: 10.april

Pysepusen: 11.april

Asanti og Lollipop: 12.april

Dette blir spennende! :popcorn: Jeg har virkelig ikke peiling, men er så gæærn at jeg tipper på termindatoen. :nigo: Er vel det aller minst sannsynlige egentlig. :ler:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...