Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Vi var på barselavdeling, men jeg foretrakk å ta på egne klær på gutten, jeg da :) Både fordi jeg hadde så mye fint jeg hadde gledet meg til å ta på ham og fordi jeg syntes sykehusklærne var så stygge og utvaskede :sjenert:

Men hvordan går det med magen om dagen, My?? Klar for fødsel snart, nå?

Kommer nok til å ha mest lyst til å bruke de søte rosa klærne jeg har med enn de kjipe sykehusklærne ja. ;) Skal få lagt ut et magebilde her snart, magen har sunket masse de siste dagene. :) Og har mye nedpress nå også. I perioder en del kynnere, men ikke noe voldsomt. Er fryktelig spent på når og hvordan det setter i gang altså! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen action her dessverre! Ingen følelse av at noe er i gang heller, har sovet hele natten uten så mye som en kynner. ;) Akkurat nå er jeg veldig innstilt på overtid. Bedre det enn å bli kjempeutålmodig. Jeg sladrer for meg selv. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Åh, så kjedelig at det ikke er noe på gang ennå, jeg var jo sikker på at 3. april var dagen det skulle skje..! Men dagen er fortsatt ung, da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det kan jo fortsatt skje noe. ;) Selvom jeg tviler sterkt! Tror lillejenta koser seg for mye i magen til å komme ut ennå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 uker idag! :strix: Ingen store tegn til at lille My er på vei, men har oftere kynnere, særlig på kvelden. Og skikkelig nedpress til tider! Jeg gjør mitt beste for å ikke bli utålmodig, og er heldigvis i god form ennå. :) Og kan jo ikke la være å bli i knallhumør av dette været! :sol: For en fantastisk påske det har vært, har til og med fått fregner på nesen. :laugh: Føler på meg at dette blir en fantastisk vår!

Her er bilde av magen idag! Helt sprøtt hvor lav den har blitt!! :lol:

post-46875-0-79690100-1365061729_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :hjerte: Også så sprek du ser ut!

Trodde jeg kom til å savne magen jeg, men gud så godt det var å bli kvitt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere. :blomst: Kan godt hende jeg kommer til å savne magen etterhvert, men tror nok det blir mest godt å få den vekk. :ler: Føler meg en smule handikappet om dagen. Mister ting på gulvet hele tiden, men det blir bare liggende til samboer plukker det opp. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Fin mage! Jeg vedder på mini er like om hjørnet, hos meg hadde jeg ikke noen skikkelige tegn på modning før vannet gikk med et splash midt på natta ;)

Men jeg og mannen hoppet i høyet -som asanti sier over her :fnise: - 2 dager på rad og fødselen startet på dag 3 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at hopping i høyet har gitt resultater for flere her. ;) Bare synd det frister så lite.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Clafoutis

Flotte magen, My :rodmer:

Jeg husker jeg syntes det var veldig godt å bli kvitt magen, jeg følte meg med ett så lett, liksom :ler: Og man blir så mye mer mobil også, når man ikke har den svære klumpen foran!

Men etter bare et par dager begynte jeg å savne den litt, savnet sparkene og savnet det å sitte å stryke på magen når jeg kjente at han bevegde på seg :hjerte: Og nå gleder jeg meg allerede til jeg kan bli gravid igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter bare et par dager begynte jeg å savne den litt, savnet sparkene og savnet det å sitte å stryke på magen når jeg kjente at han bevegde på seg :hjerte:

.

Hehe, jeg tar meg selv i å sitte å stryke på den lille bolledeigmagen jeg har igjen rett som det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Skikkelig nydelig mage altså!!!

Åh nååå nermer det seg altså!! :hoppendeglad:

Ønsker deg masse masse lykke til, plutselig skjer det! :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...