Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I natt har jeg hatt sterke menssmerter, såpass sterke at jeg måtte ta en paracet for å få sovet litt. Og nå har det kommet litt rosa slim når jeg var på do. Er litt rar i magen også. Smertene kommer i uregelmessige tak nå, og sitter både i mage, korsrygg og stråler nedover hofter og lår. Innmari vondt nå faktisk! Men varer ikke lenge hver gang. Er det rier på gang tror dere, eller modningsrier?
:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men ring føden og forhør deg med en jordmor? Jeg tror definitivt noe er på gang i hvert fall og du blir kanskje mamma i løpet av helga :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det virker som om ting virkelig er på gang nå, ja!

Skal vi se, hva var det jordmor sa på barselkurset, da? Rier er når det tar så tak at du ikke klarer å snakke, eller bare får sagt litt og litt.

Iih, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er rier ja. :bond:

Har snakket med føden nå, og de mente det var litt tidlig å komme inn ennå. Riene varer oppimot 1 min og jeg har 1 eller 2 i løpet av 10 min. Så vi blir hjemme og ser an litt til. Iiiiiiih spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, her skjer det saker og ting!! :popcorn:

Ønsker deg maaaasse lykke til My!! Snart har du lille jenta di i armene dine :hjerte:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lille My har kommet til verden! :strix: En perfekt jente på 3945 kg og 53 cm! :rodmer: Hun kom fort, var ute kl 15:43! Nå koser vi oss sammen alle tre. :hjerte: Kommer tilbake med mer oppdatering senere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...