Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Flotte magen, My :rodmer:

Jeg husker jeg syntes det var veldig godt å bli kvitt magen, jeg følte meg med ett så lett, liksom :ler: Og man blir så mye mer mobil også, når man ikke har den svære klumpen foran!

Men etter bare et par dager begynte jeg å savne den litt, savnet sparkene og savnet det å sitte å stryke på magen når jeg kjente at han bevegde på seg :hjerte: Og nå gleder jeg meg allerede til jeg kan bli gravid igjen :fnise:

Jeg ligger fortsatt med hendene på magen når jeg skal legge meg om kvelden :P

Hehe, jeg tar meg selv i å sitte å stryke på den lille bolledeigmagen jeg har igjen rett som det er :ler:

Det er jo så koselig med bevegelser og spark, ikke rart man savner det litt. :rodmer: Jeg får nyte de siste dagene nå. :Nikke: En ting jeg kommer til å savne er å kunne bruke magen som bord for godteskåla når jeg sitter i sofaen. :ler:

Skikkelig nydelig mage altså!!!

Åh nååå nermer det seg altså!! :hoppendeglad:

Ønsker deg masse masse lykke til, plutselig skjer det! :hjerte::klem:

Tusen takk!! :strix::klem: Spennende tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, får ikke sove..... :sukk: Det er så opp og ned med denne søvnen om dagen, men nå er jeg inne i en dårlig periode. Får ikke sove og jeg aner ikke hvorfor. :vetikke: Har ikke vondt noe sted, må ikke opp og gå på do... Men blir bare liggende og vri meg, og så blir jeg kjempesulten etterhvert da. :fnise: Selvom jeg spiser rett før jeg legger meg. Æsj, hvis dette fortsetter kommer jeg jo til å være et vrak når babyen kommer.... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, får ikke sove..... :sukk: Det er så opp og ned med denne søvnen om dagen, men nå er jeg inne i en dårlig periode. Får ikke sove og jeg aner ikke hvorfor. :vetikke: Har ikke vondt noe sted, må ikke opp og gå på do... Men blir bare liggende og vri meg, og så blir jeg kjempesulten etterhvert da. :fnise: Selvom jeg spiser rett før jeg legger meg. Æsj, hvis dette fortsetter kommer jeg jo til å være et vrak når babyen kommer.... :natti:

Så kjipt med søvnproblemer. Husker jeg slet også veldig med det på slutten. Jeg hadde mye vondt da. Men legg deg heller og sov på dagen.

Jeg har ikke sovet en hel natt uforstyrret siden August ;) Og det går helt ok.

Etter lillegutt ble født svevde jeg på en sky av adrenalin, så mangel på søvn merka jeg faktisk ikke enormt mye til. Så ikke tenk på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Uff, vet alt om hvor fælt det er å ikke få sovet skikkelig som gravid :sukk: Men som Kakaoen sier, så fikk jeg også et skikkelig adrenalinrush de første ukene/månedene lillegutt levde! Så jeg kjente knapt at jeg var sliten selv om jeg som regel sov maks 4-5 timer i døgnet :ler: Kroppen er en merkelig skapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det går bra, kommer sikkert til å være på en rosa babysky i lang tid og ikke merke så mye til søvnmangelen. :) I dag fikk jeg sovet noen timer på morgenen, så nå føler jeg meg helt ok faktisk. :) Skal re opp babysenga nå. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Sex er en god modningskur som igjen vil gjøre åpningsfasen lettere på lik linje som modningskur man får på sykehuset og akupunktur. Vi hadde 3-4 dager på rad med lynsex bare for godsakeren somskulle modne. Dagen før vannet gikk så hadde vi to runder. Mannen var fornøyd selv med lynkjappe runder og jeg glad for å få fart på sakerne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gosh, som jeg kjenner meg igjen, My! Og jammen har du stor og fin mage :rodmer:

Det er nok rett rundt hjørnet, skal du se!

Tipper babysenga ble knakende nydelig :hjerte:

Sov så mye du kan! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er en god modningskur som igjen vil gjøre åpningsfasen lettere på lik linje som modningskur man får på sykehuset og akupunktur. Vi hadde 3-4 dager på rad med lynsex bare for godsakeren somskulle modne. Dagen før vannet gikk så hadde vi to runder. Mannen var fornøyd selv med lynkjappe runder og jeg glad for å få fart på sakerne. :ler:

Ja, vi får vel gjøre et forsøk til uka tenker jeg. ;)

Gosh, som jeg kjenner meg igjen, My! Og jammen har du stor og fin mage :rodmer:

Det er nok rett rundt hjørnet, skal du se!

Tipper babysenga ble knakende nydelig :hjerte:

Sov så mye du kan! :klemmer:

Takk! :hjerte: Babysenga ble så fin atte, tenk at om få dager skal lille My ligge der.. :rodmer:

I natt har jeg sovet ca 6 timer i strekk, kjempedeilig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har dagen kommet....UL-TERMIN!! :danse: Ganske utrolig at det har gått 9 mnd og snart er vi tre...:rodmer: Vi gleder oss så vi er helt på tuppa her både jeg og samboeren. :fnise: Samtidig er vi nok en smule nervøse for fødselen begge to, men det skulle vel bare mangle. Håper bare alt går bra og at vi får ut en frisk liten jente! :babyjente: Vi har det meste klart her hjemme, utstyr er kjøpt inn, babysenga er oppredd og klar, bilsetet står i bilen...så nå er det bare å vente på at lille My bestemmer seg for å hilse på! ;) Har ikke så mye tegn på at fødselen er nært forestående, bortsett fra en del kynnere, nedpress og stikninger. Skal til jordmor i morgen, da blir overtidskontroll bestilt. Hadde vært supert om jeg slapp å dra på den overtidskontrollen da, håper håper håper!!!

Vi savner deg sånn lille My, kom ut til oss! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Ja, da har dagen kommet....UL-TERMIN!! :danse: Ganske utrolig at det har gått 9 mnd og snart er vi tre...:rodmer: Vi gleder oss så vi er helt på tuppa her både jeg og samboeren. :fnise: Samtidig er vi nok en smule nervøse for fødselen begge to, men det skulle vel bare mangle. Håper bare alt går bra og at vi får ut en frisk liten jente! :babyjente: Vi har det meste klart her hjemme, utstyr er kjøpt inn, babysenga er oppredd og klar, bilsetet står i bilen...så nå er det bare å vente på at lille My bestemmer seg for å hilse på! ;) Har ikke så mye tegn på at fødselen er nært forestående, bortsett fra en del kynnere, nedpress og stikninger. Skal til jordmor i morgen, da blir overtidskontroll bestilt. Hadde vært supert om jeg slapp å dra på den overtidskontrollen da, håper håper håper!!!

Vi savner deg sånn lille My, kom ut til oss! :hjerte:

Hun kommer vel snart tror jeg. :) Deilig å ha alt klart å kjenne på det at man venter noen stort. Tenk, den følelsen dere går med nå vil dere aldri oppleve på samme måte igjen.

Har du sovet godt inatt? En god natt søvn er jo et tegn. ;)

Jeg sov som en stein og våknet uthvilt for første gang på lenge dagene i forkant av fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sågøy, kos deg den bittelille siste ventetiden, april blir det uansett, ;)

Takk for det! :) Ja april må det bli. :)

Hun kommer vel snart tror jeg. :) Deilig å ha alt klart å kjenne på det at man venter noen stort. Tenk, den følelsen dere går med nå vil dere aldri oppleve på samme måte igjen.

Har du sovet godt inatt? En god natt søvn er jo et tegn. ;)

Jeg sov som en stein og våknet uthvilt for første gang på lenge dagene i forkant av fødselen.

Har sovet godt de to siste nettene, kanskje det er et tegn. ;) Vi får kose oss som best vi kan nå i ventetiden ja. :)

Kos dere den siste tiden :)

Skal prøve på det. ;)

Synes hun kan komme i morgen, da har jeg bursdag. :)

Ja, det hadde ikke gjort noe det altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så godt at alt er klart til lillejenta nå :) Kos dere masse med den siste lille ventetiden, det er jo faktisk helt fantastisk å glede seg så mye og kjenne på alle forventningene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt er klart til lillejenta nå :) Kos dere masse med den siste lille ventetiden, det er jo faktisk helt fantastisk å glede seg så mye og kjenne på alle forventningene :rodmer:

Ja, det er jo faktisk veldig spesielt å vente på noe så fantastisk...:rodmer:

Var hos jordmor idag, hun bestilte overtidskontroll til mandag om en uke. Men hun trodde jeg ikke kom til å trenge den...;) Håper hun har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for at du slipper overtidskontrollen! :jepp:

Du har så mye fint å se frem til! Selv fødselen var utrolig flott, selv min som var av det litt lange og tøffe slaget :eeeh:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du slipper overtidskontrollen! :jepp:

Du har så mye fint å se frem til! Selv fødselen var utrolig flott, selv min som var av det litt lange og tøffe slaget :eeeh:

:klem:

Det er godt du sier det, jeg er jo litt nervøs selvfølgelig... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spennende. Tenk, innen en uke er ho nok i armene dine :rodmer:

Bare å kose deg de siste dagene. For tia går så veldig fort. Synes det allerede er kjempefjernt at jeg har hatt en bitteliten nyfødt gutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spennende. Tenk, innen en uke er ho nok i armene dine :rodmer:

Bare å kose deg de siste dagene. For tia går så veldig fort. Synes det allerede er kjempefjernt at jeg har hatt en bitteliten nyfødt gutt :P

Ja, tenk på det. :rodmer: Syns tida går forferdelig fort selv, så jeg rekker nok ikke å bli helt desperat utålmodig før hun kommer. ;) Har gått og kjent på en del murringer i mage og korsrygg idag, men det har ikke blitt noe mer ut av det. Spennende å gå sånn og kjenne på symptomer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...