Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Clafoutis

Nyyyyyyydelig mage, My :rodmer: Skjønner at du får vondt i ryggen ja, for den er større enn hva min var i uke 37! Rart så forskjellige baby-mager kan være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyyyyydelig mage, My :rodmer: Skjønner at du får vondt i ryggen ja, for den er større enn hva min var i uke 37! Rart så forskjellige baby-mager kan være :)

Takk! :nigo: Ja jeg får stadig høre at den er stor. ;) Og så skal den vokse i 6 uker til! :blink: Håper ikke ryggen tar helt kvelden da. :fnise:

Fiiiin mage! :hjerter:

Den er større enn min noen gang har vært (jeg gikk til uke 41) :)

Takk! :rodmer: Så sprøtt at du var mindre i uke 41!! Kanskje jeg bør håpe på å føde litt før tida...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæh, når folk synes din mage er så stor føler jeg min er gigantisk, for min er større og jeg er 33 uker, og nå har den egentlig ikke vokst noe særlig på noen uker :fnise: Jeg blir også noe urolig av at den skal vokse i så mange uker til, haha. Men trøster meg med at alt det andre "rundt" virker mindre pga den store magen, så alle tror jeg bare har lagt på meg på magen. Vi har veldig lik mage da, var morsomt å se! Merker at tungdepunktet påvirker ryggen negativt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bærer ungen som deg: frempå magen (og høyt). Da ender man med å se stor ut ja. Skjønner nå hva jeg har i vente. Men, den er veldig fin altså! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage :rodmer: Min mage er av ca samme størrelse og vi er akkurat like langt på vei. Spennende og se om det fortsetter de siste ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæh, når folk synes din mage er så stor føler jeg min er gigantisk, for min er større og jeg er 33 uker, og nå har den egentlig ikke vokst noe særlig på noen uker :fnise: Jeg blir også noe urolig av at den skal vokse i så mange uker til, haha. Men trøster meg med at alt det andre "rundt" virker mindre pga den store magen, så alle tror jeg bare har lagt på meg på magen. Vi har veldig lik mage da, var morsomt å se! Merker at tungdepunktet påvirker ryggen negativt ja.

Morsomt at vi har så lik mage! :jepp: Kanskje din er større fordi du er andregangsfødende? Absolutt en fordel at alt annet på kroppen virker mindre i forhold ja. ;) Jeg har faktisk bare lagt på meg på magen, ihvertfall såvidt jeg kan se. :fnise:

Jeg bærer ungen som deg: frempå magen (og høyt). Da ender man med å se stor ut ja. Skjønner nå hva jeg har i vente. Men, den er veldig fin altså! :hjerte:

Takk! :) Jeg bærer veldig utenpå kroppen ja, og fram til nå har jeg båret veldig lavt. Men nå er jo magen høyere. En fordel med å bære barnet veldig på utsiden er kanskje mindre problemer med oppstøt og slikt? Jeg har ihvertfall ikke hatt noe særlig av det ennå. :)

Så fin mage :rodmer: Min mage er av ca samme størrelse og vi er akkurat like langt på vei. Spennende og se om det fortsetter de siste ukene ;)

Takk! :helen: Blir spennende å se om magene våre fortsetter å vokse i samme takt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig søndag! :nigo: Koser meg med å rydde babytøy inn i nytt skap. Har hatt litt opptelling på hva vi har av klær i str 50-56. Har arvet så masse fint! :rodmer: Skriver det opp her så dere kan kommentere på hva jeg evt. bør ha mer av. ;)

Str 50

Bomullsbody: 10 stk

Ullbody: 1

Strømpebukser/bukser bomull: 5

Strømpebukse ull: 2

Pysjer/heldresser bomull: 4

Fleecepysj: 1

Fleecedress tykk: 1

Heldress ull (tykk): 2

Str 56

Bomullsbody: 14

Tynne ulldresser (Joha str 60): 2

Tynn ull/bomullsdress: 1

Pysjer/heldresser bomull: 7

Sparkedresser fleece: 3

Strømpebukser/bukser bomull: 6

Fleecebukser: 2

Strømpebukse ull: 1

Bamsedress "pelsete" : 1

Bamsedress fleece/bomull tykk: 1

Olabukse: 1

Kjoler: 3

Sokker og luer har vi masse av i både ull og bomull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en veldig fin liste jeg :) dere får sikkert noe og ved fødsel. Ikke greit å vite på forhånd hvor mye man skal ha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Synes også det ser ut som om dere er veldig godt utstyrt :Nikke: Dere har mer enn det vi hadde (og vi hadde ingenting i 50..), i hvert fall av bodyer, pysjer og bukser, og jeg syntes i grunnen vi hadde mer enn nok.

Hadde nok ikke giddet å kjøpe noe mer nå hvis jeg var deg, som Lollipop sier, får dere jo sikkert enda litt mer i gaver, i tillegg til at dere jo eventuelt kan handle mer etter at snuppa er født også!

Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var en veldig fin liste jeg :) dere får sikkert noe og ved fødsel. Ikke greit å vite på forhånd hvor mye man skal ha :sjenert:

Nei det er ikke så lett å vite! Men føler vel vi har mer enn nok i de minste størrelsene. Så håper vi får gaver i litt større størrelser. ;)

Synes også det ser ut som om dere er veldig godt utstyrt :Nikke: Dere har mer enn det vi hadde (og vi hadde ingenting i 50..), i hvert fall av bodyer, pysjer og bukser, og jeg syntes i grunnen vi hadde mer enn nok.

Hadde nok ikke giddet å kjøpe noe mer nå hvis jeg var deg, som Lollipop sier, får dere jo sikkert enda litt mer i gaver, i tillegg til at dere jo eventuelt kan handle mer etter at snuppa er født også!

Håper du har hatt en fin helg :)

Ja, regner vel med at dette burde holde i massevis. :) Vi er heldige som har arvet så mye etter niesen min, har bare kjøpt 3 bodyer, 1 pysj og 2 ulldresser selv. :nigo: Mesteparten av klærne ser jo knapt nok brukt ut. Kommer ikke til å kjøpe noe mer nå, og hvis vi får gaver i små størrelser tror jeg det er like greit å bytte i noe større.

Oi, nå kom jeg på at svigerinnen min skulle sende meg en kasse med klær også. Vi kommer til å svømme i babyklær! :blink::fnise:

Jeg har hatt det kjempefint i helga, håper du også har kost deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå fine magen din :rodmer:

Nærmer seg den store dagen nå :) Så gøy :hoppendeglad:

Så heldig du er som svømmer i babytøy :) Det gjør vi også :P Har ikke kjøpt så veldig mye selv, og har masse klær som aldri har blitt brukt av oss. Mye av arvetøyet har blitt reserveklær :P Lillegutt gulper veldig sjelden, så jeg skifter på han hver dag for å få brukt klærene ;)

Nå passer han str 68. Og i str 74 har vi forløpig ikke så mye klær, venter på ny ladning fra søster ;) Men det gjør meg INGENTING å kunne kjøpe noe selv også. Det er jo så mye fine klær at jeg blir helt svimmel :P

Noe jeg har funnet ut i forhold til klær er at heldressen aka onepiece :fnise: er genialt å ha på :)

Og sånn bamselignende utedresser som man kjøper på HM er ganske så ubruklige når de er så små. Er pokker så vanskelig å få dressen på en unge som ikke rekker ut armene :P Lillegutt er 3 mnd nå, og de greieste dressene er strikka dresser. Helst marius dressen som mormora hans har laga ;)

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mye klær dere har!

Jeg har bare kjøpt i det mest nødvendige, har vel en 8-9 bodyer totalt i størrelse 50 og 56. Ikke arver vi noe heller, men jeg satser på at vi får en del klær i gave. Vi har nemlig noen veldig ivrige kommende bestemødre... ;)

Kjenner jeg skulle ønske at vi også svømte i babyklær altså :sjenert: Mor er nemlig i overkant glad i klær... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå fine magen din :rodmer:

Nærmer seg den store dagen nå :) Så gøy :hoppendeglad:

Så heldig du er som svømmer i babytøy. Det gjør vi også :P Har ikke kjøpt så veldig mye selv, og har masse klær som aldri har blitt brukt av oss. Mye av arvetøyet har blitt reserveklær Lillegutt gulper veldig sjelden, så jeg skifter på han hver dag for å få brukt klærene ;)

Nå passer han str 68. Og i str 74 har vi forløpig ikke så mye klær, venter på ny ladning fra søster ;) Men det gjør meg INGENTING å kunne kjøpe noe selv også. Det er jo så mye fine klær at jeg blir helt svimmel.

Noe jeg har funnet ut i forhold til klær er at heldressen aka onepiece er genialt å ha på :)

Og sånn bamselignende utedresser som man kjøper på HM er ganske så ubruklige når de er så små. Er pokker så vanskelig å få dressen på en unge som ikke rekker ut armene :P Lillegutt er 3 mnd nå, og de greieste dressene er strikka dresser. Helst marius dressen som mormora hans har laga ;)

Nei ikke lenge igjen nå!! :strix:

Supert med tips om hva slags klær som er praktiske! :Nikke: Jeg syns også det er gøy å handle litt babyklær selv, så det er sikkert en del arvetøy som blir i reserve. :lur: Jeg har arvet en sånn fin strikka ulldress i str 50, men det dumme med den er at glidelåsen ikke går helt ned til foten. :(

Så koselig med strikkende mormor. :biggrin:

Oi, så mye klær dere har!

Jeg har bare kjøpt i det mest nødvendige, har vel en 8-9 bodyer totalt i størrelse 50 og 56. Ikke arver vi noe heller, men jeg satser på at vi får en del klær i gave. Vi har nemlig noen veldig ivrige kommende bestemødre... ;)

Kjenner jeg skulle ønske at vi også svømte i babyklær altså :sjenert: Mor er nemlig i overkant glad i klær... ;)

Dere kommer sikkert til å få masse gaver! :jepp: Og så vet man jo ikke hvor lenge man kommer til å bruke de minste størrelsene, så egentlig ikke vits i å ha så mye av det. Kan heller dra ut og shoppe hvis det skulle bli nødvendig. ;) En del av bodyene vi har fått er ikke omslagsbodyer, så de kommer vi nok bare til å ha i reserve. Moro med babyklær ja! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØYGRAVID :strix:

SÅ fin mage du har, My! Sluppet unna strekkmerkene? Ikke lenge igjen nå.. Herlighet som tiden flyr, altså..!!

Klær, ja.. Her måtte strl 50 legges bort med en gang.. Håper dere får brukt litt av deres iallfall, og at tulla i magen din er litt mindre enn 55 cm!

Det er jo litt koselig med strl 50, synes jeg :rodmer: Er det teit å synes at det er koselig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØYGRAVID :strix:

SÅ fin mage du har, My! Sluppet unna strekkmerkene? Ikke lenge igjen nå.. Herlighet som tiden flyr, altså..!!

Klær, ja.. Her måtte strl 50 legges bort med en gang.. Håper dere får brukt litt av deres iallfall, og at tulla i magen din er litt mindre enn 55 cm!

Det er jo litt koselig med strl 50, synes jeg :rodmer: Er det teit å synes at det er koselig? :fnise:

Dæven, det har du rett i!! Offisielt høygravid!! :strix:

Så koselig at du stikker innom her Nutta! :klemmer:

Takk for mageros! :nigo: Foreløpig har jeg sluppet unna strekkmerker ja, men jeg kan vel ikke utelukke at det dukker opp noen de siste ukene. Håper jeg slipper da!!

Hihi, jeg syns også det er koselig med str 50. :jepp: De bittesmå plaggene er så søte.... :rodmer: Nå har jeg jo masse klær i str 50, så får håper jeg kan bruke det en stund ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Godt å slippe strekkmerker, da :Nikke: Når det ikke har kommet noen ennå, så kommer de vel sikkert heller ikke! Slapp heldigvis det jeg også, enda jeg var bombesikker på at jeg skulle få det, for jeg fikk mange på lårene og hoftene da jeg var i puberteten.

Ha en strålende uke videre :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...