hjärterdam Skrevet 15. april 2013 #14661 Skrevet 15. april 2013 hjärterdam: Hva er du avhengig av? (Sett bort fra luft, vann og basic næring..) Musikk, jeg spiller ikke noe selv lenger, men går jeg for lenge uten musikk (Ikke snakk om spesielt lenge egentlig) må jeg nynne litt høyt for meg selv bare for å ha litt lyd, også må jeg "høre" musikk inni hodet mitt. (Nei, det kvalifiserer ikke som "stemmer i hodet" ) Yme: Hørte du diskuterte kunst med Jack i går, hvilket bilde er ditt favorittbilde akkurat nå?
Cindi Skrevet 15. april 2013 #14662 Skrevet 15. april 2013 Cindi: Du får femmåtræddvefemti om du oppkaller barnet ditt etter meg. Hva sier du? Femmåtræddvefemti! Vi er ikke i nærheten av å finne et guttenavn vi liker, så akkurat nå kan alt skje. Cindi: er du sindig eller syndig? Jeg kan kanskje se litt syndig ut av og til, men jeg er nok mest sindig. Er ikke mye synd å spore her i gården, spesielt nå om dagen som jeg er lenket fast til en bøtte. hvor den kom fra? Fra smaksløkene mine da jeg smakte dem første gang.. Eller er det noe med spørsmålet som jeg ikke tok/misforsto? Hmm... cindi: savner du å kunne å gå ut å drikke alkohol? (evt hjemmekos med vin) Haha! Jeg lurte bare på om det kanskje var noen som fikk deg til å like den, en spesiell situasjon eller noe. Svar til spørsmålet ditt: Overhodet ikke. Det SISTE jeg har lyst på akkurat nå er alkohol. Jeg brekker meg litt bare ved tanken. Det kan ha noe med å gjøre at jeg har følt meg fyllesyk hver dag de siste 7 ukene. Cindi: Bruker du linser eller briller? Bruker briller. Skal egentlig bruke de hele tiden, men bruker de bare når jeg leser eller sitter foran pc. Må nok ta ny synstest snart, for merker jeg begynner å bli litt blind. Niennas: Drømmer du mye om hvordan baby kommer til å bli? Hvem h*n kommer til å ligne på etc? Noz: Liker du sushi? Hva med indisk mat?
Gjest Inggolf Skrevet 15. april 2013 #14663 Skrevet 15. april 2013 Noz: Samme spørsmål du stilte meg i retur. ja, jeg er det. Men på en litt annen måte enn du, for det heller mer mot sånn du skrev først. Jeg er kroppsfiksert og streng med meg selv fordi jeg gjerne vil holde meg slank, jeg er nøye med kosthold og hvordan jeg kler meg. Selv om det ikke nødvendigvis ser sånn ut så bruker jeg mye til på det! Noz: Har du bunad? Neeei, dumme meg som ikke ville ha det til konfirmasjonen min Jeg skal få arve mamma sin da, så det er nok ikke så lenge til jeg får. Noz: pics med bilde av deg i dette omtalte skjørtet! hva må til for at dette skjer? Nei du, det tror jeg nok ikke skjer uansett. Rett og slett fordi det er null interesangt Noz: Liker du sushi? Hva med indisk mat? sushi er greit, men indisk vil jeg nok styre unna. dreamdrops: hvordan er sivilstatusen din om dagen? S&P: Snoker du (litt) på badet til andre når du er på besøk? calavi: nevn en ting (eller fler) som familie/venner ikke vet om deg.. strange doll: Hva gjør ansiktet ditt pent? arabella: er du såpass mye/lite sosial i den grad som passer det perfekt, eller ville du egentlig ha vært mer eller mindre sosial?
Kenzi Skrevet 15. april 2013 #14664 Skrevet 15. april 2013 Kenzi: Oppdaterer du ofte status på facebook? Nei, det er veldig sjeldent. Kenzi: Har du en favoritt av Damon og Stefan? Hehe, nei. Synes Elena kan ta et valg å bli ferdig med alt det der dramaet snart. Kenzi: hva var det siste du gjorde av tyngre husarbeid? Vasket kjøkkenet om det går under kategorien tyngre husarbeid. Kenzi: Hvitt eller gult gull? Hvitt gull Tirkes: Er du flink til å ta husarbeidet i hjemmet? Spils: Hvilke utesteder pleier du å besøke? Calavi: Kan du huske et av marerittene dine? Hjärterdam: Favoritt film da du var liten? Jelly: Hvilket dyr ville du hatt som husdyr?
Singha Skrevet 15. april 2013 #14665 Skrevet 15. april 2013 Singha: Liker du rugsprø? Ja, men jeg spiser stort sett Husmann. Singha: beste øl? Fortsatt Shiner Bock. Kenzi: Om kjæresten din i morgen tidlig bortfører deg på en ukes ferie (vi går ut i fra at han har sørget for at du ikke har noen viktige ting fore osv). Hvor hadde du ønsket å havne?
Gjest Inggolf Skrevet 15. april 2013 #14667 Skrevet 15. april 2013 (endret) NozMonster: kan du kjøre i Oslo? Ja jeg gjorde det senest for litt siden med Niennas sin bil. Rundt om kring i sentrum. Drua: hvordan det? Endret 15. april 2013 av NozMonster
Gjest Drue Skrevet 15. april 2013 #14668 Skrevet 15. april 2013 Ja jeg gjorde det senest for litt siden med Niennas sin bil. Rundt om kring i sentrum. Drua: hvordan det? Skal vi holde på med "hvordan det" i spørretråden?! Nei, jeg bare lurte. Noz: hva dreiv du og Niennas med i byen? Tirkes: synes du tennissokker er kjipt?
Gjest Inggolf Skrevet 15. april 2013 #14669 Skrevet 15. april 2013 Skal vi holde på med "hvordan det" i spørretråden?! Nei, jeg bare lurte. Noz: hva dreiv du og Niennas med i byen? jeg vet jeg brøt reglene, men jeg var( og enkli er) rimlig sikker på at det var en grunn til at du lurte serru Svar: Vi skulle innom en butikk midt i bogstadveien, og så skulle vi ned til sentrum å møte dreamdrops og calavi og josefin og mynona og hjerterdam, og så dukket jack og giacomo opp også kisskissbangbang: hvordan har livet forandret seg etter at ekteskapet fant sted?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 16. april 2013 #14670 Skrevet 16. april 2013 calavi: nevn en ting (eller fler) som familie/venner ikke vet om deg.. Det er få ting verken familie eller venner vet om. Men ingen vet jeg har aktiv bruker på kg. Tror jeg i hvertfall da... Kan jo hende noen av de har funnet det ut. Ellers så er det vel ingen av de som vet hvor mye bruddet med meg og eksen gikk inn på meg. Har vel en tendens til å late som ting er litt bedre enn de faktisk er noen ganger. Calavi: Kan du huske et av marerittene dine? Jeg har den siste tiden drømt to ganger at huset her jeg bor nå har brent ned. På gange kort tid også. Så jeg håper virkelig ikke jeg er sanndrømt. Jeg våknet faktisk opp og grein her i helgen. Det var ikke pga et mareritt da, heller en veldig fin drøm Eller, den var faktisk ikke så fryktelig fin heller. Må slutte med den sippinga altså... Noz: Hvilken kg-bruker kjenner du best? Singha:Beste pålegg på brødskiva? Drue: Hva har du alltid i kjøleskapet? hjärterdam: Hva gjorde det sist ordentlig glad? Kenzi: Hvilke first price (eller andre billigmerker) kjøper du?
hjärterdam Skrevet 16. april 2013 #14671 Skrevet 16. april 2013 Hjärterdam: Favoritt film da du var liten? Løvenes Konge og My Girl Klarer ikke å velge mellom de to hjärterdam: Hva gjorde det sist ordentlig glad? Av det jeg kan dele ble jeg veldig glad da jeg faktisk rakk det flyet jeg nesten ikke rakk på fredag! Da hadde jeg hatt hjertet i halsen i en halvtime, så det å da faktisk komme meg dit jeg skulle gjorde meg veldg veldig glad kenzi: hvilken jobb kunne du tenke deg å ha hvis du ikke behøvde å tenke over faktorer som lang utdanning/dårlig lønn osv? cindi:du har sikkert svart på denne før, men har du en gutte/jente-følelse, og hva er det som gir deg den følelsen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. april 2013 #14672 Skrevet 16. april 2013 S&P: Snoker du (litt) på badet til andre når du er på besøk? Nei, og det reknar eg med ingen gjer når dei er på besøk hos meg heller Strangedoll: Kva boka anbefalar du?
Gjest Drue Skrevet 16. april 2013 #14673 Skrevet 16. april 2013 Drue: Hva har du alltid i kjøleskapet? Hmm. Jeg kjøpte 20-25 vaniljestenger i Egypt for noen år sida. Fikk aldri brukt dem opp, og jeg gadd aldri å lage sånn fancy vaniljesukker av dem heller, så de ligger der. Ellers har jeg også et glass med sylta estragon som jeg brukte sist jeg lagde bearnaisesaus, som også står innerst inne der. Men sånn av ting jeg alltid passer på å ha: Smør, parmesanost (ordentlige saker) melk og kjøttkraft - og sånn de siste ukene har jeg vært påpasselig med å alltid ha mozarella og parmaskinke, sånn i tilfelle jeg får lyst på ostesmørbrød Men om sistnevnte skal bli en fast vare i kjøleskapet, gjenstår å se. Jeg kan for øvrig slenge på at jeg er flink til å rydde og vaske kjøleskapet, sånn at jeg veit hva som befinner seg der. Calavi: pleier du å style håret i rare sveiser når du er for deg selv? Hjarterdam: har du noe kontakt med Semper?
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #14674 Skrevet 16. april 2013 L(ykelig)-mannen: Hva slags akohol/drink drakk du deg sist sanseløst stupfull på? Det var whiskey og jegermaister. Supermusa: Hvor mange brukere har du på kg? Stjerner og planeter: Skjedde det noe spennende i helgen? Nozmonster: Er du et monster i senga også? Kenzi: Liker du asiatisk kultur? og i så fall, hvorfor?
Jellybean78 Skrevet 16. april 2013 #14675 Skrevet 16. april 2013 Jellybean: Hva var det sist gav bort til noen som en gave? Neeeei, si det da....sikkert ett klesplagg til broren min, som ikke passer til meg lenger Jelly: Hvilket dyr ville du hatt som husdyr? Hund definitivt, har en drøm om å anskaffe en når jeg kjøper meg hus en vakker dag. Kenzi: Glad i dyr? Tirkes: Tror du på en eksistens etter døden? Calavi: Trener du aktivt?
Yme Skrevet 16. april 2013 #14676 Skrevet 16. april 2013 Yme: Hørte du diskuterte kunst med Jack i går, hvilket bilde er ditt favorittbilde akkurat nå? Jellybean: Android, iOS, Windows eller BlackBerry?
Gjest Inggolf Skrevet 16. april 2013 #14677 Skrevet 16. april 2013 Noz: Hvilken kg-bruker kjenner du best? Svaret på det er nok Gjesten og Hecubaa, men ingen av dem er særlig aktive lenger. (Ikke sistnevnte ihvertfall). Nozmonster: Er du et monster i senga også? det kommer helt ann på hva du definerer "monster" som det men jeg har en sterk følelse på at "ja" er et riktig svar her! drue: hvilken matallergi hadde det vært det aller aller aller verste for deg å få? og hvorfor? -L-: Det står 7 stk forran deg i kø i matbutikken når det kun er 1 kasse åpen, og du står bakerst. Plutselig åpner det en kasse til, hva gjør du? (Du er noe mindre varer enn de andre)
Cindi Skrevet 16. april 2013 #14678 Skrevet 16. april 2013 cindi:du har sikkert svart på denne før, men har du en gutte/jente-følelse, og hva er det som gir deg den følelsen? Ingen følelse.. Håper på jente, men føler like mye at det kan være gutt som jente. Kanskje jeg får bedre magefølelse etter å ha sett at det er en baby der inne, og ikke en reke bare. Noz: Klarer du å komme deg på kjøpesenteret på en halvtime?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. april 2013 #14679 Skrevet 16. april 2013 Stjerner og planeter: Skjedde det noe spennende i helgen? Svært lite du. Men eg er stolt over meg sjølv at eg tok eit standpunkt, og det gjorde eg denne helga StivCook: Hender det at du lager helikopter med kuken din? Noz: Kva sjekketriks hadde du felt for Drue: Veit du kva "boss" er? Yme: Draumedama er; alltid kåt, alltid rein eller alltid ryddig?
Gjest Inggolf Skrevet 16. april 2013 #14680 Skrevet 16. april 2013 Noz: Klarer du å komme deg på kjøpesenteret på en halvtime? har svart deg i dagboken din Noz: Kva sjekketriks hadde du felt for ingen som jeg kommer på ihvertffall....liker generelt ikke sjekketriks. Det blir liksom for..kleint og dumt! Tirkes: har mannen din og du stort sett samme vennekrets, eller har dere "vært deres liv"? Gunfreak: hva synes du om Torsdag kveld fra nydalen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå