Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spils: Hva er den øverste oppdateringen på facebookfeeden din akkurat nå?

"spinning på morran , det er noe alle bør være med på :)"

Spils: Hva var den siste boken du leste? Terningkast?

Siste boken jeg leste var den siste i trilogien "The Genesis of Shannara" Terningkast 4

Cindi: Hvilken nettleser bruker du?

Niennas: Høyre- eller venstrehendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er umulig å vite så tidlig. Er på første dagen i tiende svangerskapsuke i dag.

Jack: Hva var det aller siste noen sa til deg?

"Du kan jo selge den på finn, kan jo hende noen trenger et sånt vindu"

Kenzi: hva var det siste du gjorde av tyngre husarbeid?

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Tirkes Er det en film du skulle ønske at Tim Burton lagde en remake av, eller en bok/historie?

JA! Den Uendelige Historie. De lagde en film av den, for artenhundreogsveltihjel år siden, og den er søt nok, men de har klippet bort 76% av historien for å få plass i en film, og ike hatt teknikken inne til endel av det...

MV5BMTI3MDA3NTQ0MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNDEwMDMyMQ@@._V1_SY317_CR3,0,214,317_.jpg

Feks er en karakter i boka beskrevet med grønn hud - han har de hoppet over å sminke. Lykkedragen kan kun bevege hodet, og det hadde vært helt fantastisk om Tim Burton kunne forbarmet seg over boka og laget en film eller tre om den. Sett at han unngå for mye bruk av Helena Bonham Carter - det er to unge gutter i hovedrollen her. :P Men er nok av rare roller til Johnny Depp.

Tirkes: Favoritt TV-kanal?

Internet! :)

Tirkes: Hvis du hadde måttet bytte navn, hvilket navn ville du valgt?

Åh jemini. Jeg er veldig happy med navnet mitt. Men jeg ønsket alltid at jeg hadde hett Idunn når jeg var liten. Jeg leste litt vel mange historier om norrøn mytologi. Aller helst skulle jeg hett Skade, og hatt ildrødt hår.

JackPreacher: Nevn de seks mest spennende brukerene her inne, seks brukere som du ikke hadde hatt noe i mot å lese litt i den svært så personlige og hemmelige dagboka til. Evt spionert på med kameraovervåkning en kveld.

Spils: Hund eller katt?

Singha: Vakreste språk du vet om...? Uavhengig om du forstår hva som sies eller ei. :)

Cindi: Hva om det er TO jenter i magen din...?

Edit: mindre bilde

Endret av Tirkes
Skrevet (endret)

Hjärterdam: Din verste bade historie?

Hmm, verste badehistorie... jeg elsker å bade, og bader MYE, så det burde jo være en eller annen dårlig opplevelse her sånn statistisk sett, men jeg klarer ikke komme på noen dårlige badeopplevelser :P

Hjerterdam: Er du (snart) helt ferdigstudert, eller tenker du på videreutdanning?

Jeg har søkt Master i Sosialt arbeid... Men vet ikke om snittet mitt holder. Så det kan være det blir 2 år til i samme tralten som jeg har hatt de siste fire årene :)

Hjärterdam: Har du noen/mange brukere på ignore?

Ingen, men hadde 3-4 med den gamle brukeren min.

hjerterdam: din mest nerdete side?

Oi, vet ikke helt om det er akkurat det du tenker på, men det få vet om meg er at jeg er semi-data-nerdete. Jeg bodde med en datanerd i 6 år, og har flere venner som er gode på data. Det vil si at jeg kan og forstår mye mer rundt f.eks programmering enn de fleste andre jenter jeg kjenner som ikke driver med det til vanlig. Ikke at jeg kan mye, men nok til å av og til imponere, og til å ha litt nerdehumor :P

Om du tenker i betydningen hva JEG er nerd på, så er det fagområdet jeg studerer, jeg leser like gjerne faglitteratur som skjønnlitteratur, og kan sikkert imponere deg med fakta om sosialt arbeids historie om det skulle være av interesse ^^

Hjärterdam: Hvem var du på ungdomsskolen?

Jeg gikk på en ungdomsskole hvor klasser fra fem skolen ble slått samme og delt i tre klasser, jeg kom fra den minste av de skolene, den som virkelig ligger på landet. Jeg var den jenta som egentlig var ganske sjenert, som hadde fire-fem nære venner i klassen, og som egentlig ikke følte behov for å ha flere å omgås i skolesammenheng.

Jeg var aktiv med teater, elsket å stå på scenen.

hjerterdam:: nevn dine guilty-pleasure filmer..

Jeg er litt sucker for råsafilmer, gjerne med et bryllup eller tre involvert ^^

Noz: hvordan blir helgen din? Skal du noe moro?

Drue:: hvis du skulle vært verdensmester i noe, hva ville du at det skulle vært?

Endret av hjärterdam
Skrevet

Cindi: Hvilken nettleser bruker du?

Chrome.

Cindi: Hva om det er TO jenter i magen din...?

Enig med deg om den uendelige historien, OG bruken av Bonham Carter. :P Hehe!

Hvis det er to jenter i magen min så kommer nok mannen til å svime av. Hahahaha!! Jeg blir nok både sjokkert, redd og glad. Deilig å slippe unna med 1 graviditet for å få to barn, men kan tenke meg det er grusomt slitsomt å få to på en gang.

Da vi var på UL i uke 8 så var det en liten greie der som legen ikke helt klarte å redegjøre for. Det kan ha vært en cyste, det kan ha vært noe som babyen trenger(??) eeeeller det kan ha vært en tvilling. Legen visste tydeligvis ikke hva det var, for han ble veldig stressa og stum og bare "ja, neida så... eh."

Jeg tror at hvis det var en tvilling, så har ikke den utviklet seg riktig, for den "greia" var løs, mens embryoet satt fast, Hvis du skjønner? Da jeg lo, så hoppet "greia".

Vi finner uansett ut av det om tre uker, for da skal jeg få ny UL, og da burde "greia" ha vokst, hvis det også er en minicindi.

Mannen min ble helt SVETT da han så den ekstra lille dingsen på skjermen. Hahaha! :skratte:

Tirkes: Hva synes du om valg av "Alice" i Alice i eventyrland?

Noz: Hvordan ser helgen din ut til å utarte seg?

Spils: Irriterer du deg over folk som bruker facebook som "skrytebok" over egne prestasjoner?

Skrevet

Spils: Hund eller katt?

Definitivt hund

Spils: Irriterer du deg over folk som bruker facebook som "skrytebok" over egne prestasjoner?

Overhode ikke. Irriterer meg mer over de som bare sutrer og griner

Trikes: Hva er/var ditt forhold til gymnastikk på skolen?

Cindi: Hvilken bank bruker du?

Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Hva synes du om valg av "Alice" i Alice i eventyrland?

Jeg synes hun var litt... fargeløs. Og nesten like utrykksløs om Kirsten Dunst beskyldes for å være. Men når jeg så filmen for andre gang, så følte jeg at hun var litt mer riktig for rollen. Hun vokste seg inn i den. Men jeg var tvilende i starten, det må jeg innrømme.

Trikes: Hva er/var ditt forhold til gymnastikk på skolen?

Jeg elsket det. Gym, sløyd og engelsk = beste fagene i verden. Jeg hatet svømmingen, jeg likte ikke å kle meg om i badedrakt i klassen og foran lærere, selv om jeg liker å svømme. Hadde noen horrible tenåringskomplekser for lår og rumpe. Var heldig nok til å ha skole med svømmehall og stort idrettsanlegg, vi hadde 2 timer gym og 2 timer svømming pr uke gjennom hele ungdomskolen. Det er egentlig 2 timer for lite gym i min mening.

Idrettsdagen elsket jeg. En hel dag ute på gressmatta, få løpe, hoppe, bli skitten, svett og bare leke.

Cindi: Liker du tilfeldigvis også litt steampunk.. i små og koselige doser?

Spils: Synes du jenter tar seg bedre ut med langt hår, eller kort sveis?

hjärterdam: Hva er du avhengig av? (Sett bort fra luft, vann og basic næring..)

Skrevet

Thought-Fox: Beste spill-historie (Bakgrunnshistorie eller drivende historie i typ rpg)?

Haha, dette spørsmålet er så vanskelig at jeg nesten synes det var ondskapsfullt av deg å stille det! :laugh: Jeg er svak for alle slags fantasy-relaterte greier, og det var et spill, nærmere bestemt yndlingsspillet mitt, som utløste interessen, og siden det har en bakrgunnshistorie jeg liker veldig godt svarer jeg like gjerne bare det: The Legend of Zelda: A Link to the Past.

Thought-Fox: neste gang du skal på fylla, kommer du til å drikke...?

Jeg er egentlig aldri på fylla, men neste gang jeg drikker tipper jeg at det blir øl.

Thought-Fox: Hva slags musikk hører du på?

Favorittsjangeren min er kanskje shoegaze, men jeg liker noe innenfor nesten alle sjangre. Jeg hører mest på folk rock og diverse skranglete indie.

Singha: Har du noen gang vært litt (eller veldig) betatt av en fiksjonell karakter?

Tirkes: Angel eller Spike?

HedvigR: Hva synes du om den ellevte doktoren?

Skrevet

Singha: Vakreste språk du vet om...? Uavhengig om du forstår hva som sies eller ei. :)

Veldig morsomt spørsmål, men jeg har et grusomt kjedelig svar. Jeg kan egentlig ikke komme på noen språk jeg synes er veldig vakre, og jeg har nok ikke hørt veldig mange av verdens språk heller. Sier Italiensk bare for å svare noe.

Tirkes: Hva trener du?

Strange Doll: Planer for helga?

Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Angel eller Spike?

Spike. A million times over. At den mannen ikke har gjort noe særlig siden Buffy er overraskende. Anyway, det er dialekta og cocky arroganse som gjør det. Jeg er så sucker for britiske dialekter at jeg kan smelte av en britisk kelner som leser opp fra menyen.

Tirkes: Hva trener du?

Litt forskjellig. Jeg går på treningssenter 2-3 ganger i uka, har PT 2-3 ganger i året som justerer treningsplan. Nå for tiden går det mye i sykkel, beinstyrke og generell styrke. Jeg skal sykle Nordsjørittet i juni. Sykla rallarvegen i fjor, og som utflyttet vestlening så liker jeg å komme hjem og tråkke rundt litt.

Thought-Fox: (Det er potensielle bonuspoeng å vinne i å svare dette spørsmåle)t: Beste Joss Whedon-serie....?

Singha: DC Comics eller Marvel? Om du må velge...

Cindi: Beste kino-snacks?

Kenzi: Hvitt eller gult gull?

Skrevet

Thought-Fox: (Det er potensielle bonuspoeng å vinne i å svare dette spørsmåle)t: Beste Joss Whedon-serie....?

Hmm, jeg er veldig glad i BtVS, og den har jo Spike, Faith, Nathan Fillion og Felicia Day, men jeg liker Mal bedre enn Caleb, og Firefly har dessuten Mark Sheppard, så... Firefly, men bare så vidt. Dollhouse kommer på tredjeplass, Dr. Horrible's Sing-Along Blog på fjerde, og Angel helt til slutt.

Cinidi: Hva slags superkraft ville du helst hatt?

Tirkes: Leser du mye tegneserier? Det blir kanskje litt mange spørsmål på rad nå, men kunne nesten ikke dy meg etter spørsmålet ditt til Singha.

Skrevet

Spils: Synes du jenter tar seg bedre ut med langt hår, eller kort sveis?

Jeg er absolutt mest glad i langt hår

Trikes: Hvilken telefon har du?

Thought-Fox: Siste ting du ødelagte?

Gjest Tirkes
Skrevet

Trikes: Hvilken telefon har du?

Samsung Galaxy SIII. Liker den utrolig godt, men synes ikke så mye om designet. Og den er egentlig for stor. Men jeg bruker alltid veske så.. Meh. :)

Tirkes: Leser du mye tegneserier? Det blir kanskje litt mange spørsmål på rad nå, men kunne nesten ikke dy meg etter spørsmålet ditt til Singha.

Jeg leste mye mer før. Siste tiden har jeg kun lest Blacksad og litt Sandman.

Thought-Fox: Samme spørsmål i retur. :)

Drue: Velter du deg rundt i suksessen til spørsmålstrådene dine?

Gjest Tirkes
Skrevet

(PS: Firefly-Buffy-Dollhouse er min topp tre i nøyaktig lik rekkefølge. Jeg liker deg!)

Skrevet

Harlquin: Favorittdikt av norsk forfatter?

Muligens litt kjedelig og klisje, men det må nok bli "Ord over grind" av Halldis Moren Vesaas. Også liker jeg "Du må ikke sove", fordi det er så intenst.

Harlequin: Favoritt serie?

Hm. Big Bang Theory, etterfulgt av Game of Thrones.

Harlequin: Hvilken tannkrem bruker du?

Nå måtte jeg ut på badet og sjekke. Colgate White!

ThoughtFox: har du noen dialekt?

Supermusa: hvilken superkraft ville du hatt?

Spils: tycks om Kaizers Orchestra? (Siden du var fra Jæren-området!)

Skrevet

Spils: tycks om Kaizers Orchestra? (Siden du var fra Jæren-området!)

Faktisk ingen stor fan. Jeg syns et par av de nye sangene demmes er ok, ellers klarer jeg meg fint uten.

Harlequin: ASL?

Gjest Inggolf
Skrevet

NozMonster: Er du like aktiv på andre forum enn kg?

Nei, jeg er ikke, og har aldri vært, registert på noen andre flora.

Det er nok å være avhengig av KG!

Noz: hvordan blir helgen din? Skal du noe moro?

Noz: Hvordan ser helgen din ut til å utarte seg?

Tja.... si det.

Jeg har en overhyperativ hund å ture, leke, hoppe,danse og kose med en del ihvertfall,

og ellers enn det må jeg nesten ta litt på sikt.

Cindi: Jobber du på dagtid på onsdag? ... Kaffe og Kafè? :hoppe:

Dreamdrops Hvor har du blitt av? Hva driver du med for tiden som er viktigere enn KG!?

Skrevet

Singha: DC Comics eller Marvel? Om du må velge...

Marvel. Ikke fordi jeg har lest noe særlig tegneserier av denne typen (jeg leste Disney, Larsons Gale Verden, Pondus osv), men filmene er bedre. Og Picard spiller i X-Men.

Noz: Hvordan er din perfekte søndag?

Tirkes: Horde eller Alliance?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

NerdMedSverd: Hva slags sverd er det du har, egentlig?

Egentlig? Null sverd :O

Singha: Spiller du fortsatt wow og hva er ditt beste minne med spillet?

Spils: Favorittdrikke som inneholder alkohol?

Skrevet

Singha: Spiller du fortsatt wow og hva er ditt beste minne med spillet?

Nei. World 2nd Kil'Jaeden er nok størst. Selv om jeg hadde mange fine øyeblikk med det første guildet jeg var med i.

NerdMedSverd: Hva slags sverd ville du hatt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...