Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spils: Favorittdrikke som inneholder alkohol?

Jeg er en vodkamann

NerdMedSverd: Hva nerder du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HedvigR: Hva synes du om den ellevte doktoren?

Jeg liker han veldig godt. Jeg var superskeptisk i starten, som man alltid er når det kommer en ny, men han vant meg over i løpet av et minutt eller to. Jeg liker måten han kan være så naiv og barnslig på, f.eks. når det kommer til romantiske ting, og synes har har flott komedisk timing. Men 10 vil nok alltid være min favoritt!

Thought-Fox: Hvem er din favorittdoktor?

Spils: Hvilken fiksjonell ville du vært?

Skrevet

Harlequin: ASL?

20, Oslo (men det skal sies jeg ikke er opprinnelig herifra).

Hevig: din favoritt-"sidekick" i Doctor Who? (altså, av de kvinnelige "hjelperne"?)

Skrevet

Hevig: din favoritt-"sidekick" i Doctor Who? (altså, av de kvinnelige "hjelperne"?)

Donna Noble. Så langt har jeg likt alle kompanjogene i New Series da, skjønner ikke hvorfor så mange misliker Martha. Men Donna er den absolutte favoritten.

Hva med din, Harlequin?

Nerdmedsverd: Hvis du skulle kjøpt bursdagsgave til meg, hva hadde du kjøpt? ;D

Drue: Hva likte du å lese som liten?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Padawan: Korleis ser du livet ditt om fem år?

tja, ny jobb og noen å dele livet med.

Padawan: Beste kjærleikssong?

Definitivt http://www.youtube.com/watch?v=x7dMGw3uzEU.

padawan: hva ønsker du deg mest av alt akkurat nå?

uten at jeg ønsker å utbrodere det i en åpen tråd så har jeg et par ting jeg holder på å arbeide med i livet mitt som jeg håper jeg får orden på snart.

HedvigR: planer for helgen?

harlequin: Hva studerer/jobber du med?

Endret av padawan
Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Horde eller Alliance?

Alliance! Mye pga Stormwind. Når jeg vinner 600 mill i Eurolotto, så skal jeg bygge en modell av byen et sted på vestlandet. Og bo der.

Padawan: Om du fikk velge en opplevelse, hva hadde du valgt (trening/kursing inkludert):

a) Solohoppe i fallskjerm.

b) Kjøre en formel-1-bil.

c) Fotografere Victoria's Secret-modeller for en dag

d) Delta på scenen under konsert med et band/artist of your choice?

Harlquin: Dersom du kunne hoppe inn i handlingen til en film, bok eller serie og blitt der for alltid, hvilken hadde du valgt?

HedvigR: Dersom du kunne programmert deg selv, hvilken evne/talent ville du gitt deg selv først?

...jeg liker litt sære spørsmål i dag.

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet (endret)

NerdMedSverd: Hva slags sverd ville du hatt da?

Tja, er ikke så opptatt av sverd. Skulle gjerne hatt en ny kjøkkenkniv da.

NerdMedSverd: Hva nerder du?

For tiden går det mest i musikk og tv-serier.

Nerdmedsverd: Hvis du skulle kjøpt bursdagsgave til meg, hva hadde du kjøpt? ;D

Hm, vin, noe Tolkien greier, Twin Peaks eller Firefly boksen, en The Sims tilleggspakke du mangler? Blir vel noe av det der :D

Harlquin: Hva gleder du deg mest til i år?

HedvigR: Samme spørsmål til deg

Endret av NerdMedSverd
Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Om du fikk velge en opplevelse, hva hadde du valgt (trening/kursing inkludert):

a) Solohoppe i fallskjerm.

b) Kjøre en formel-1-bil.

c) Fotografere Victoria's Secret-modeller for en dag

d) Delta på scenen under konsert med et band/artist of your choice?

Sånn umiddelbart hadde jeg gått for A men jeg kunne vært tilbøyelig til å gå for D også.

Tirkes: Samme til deg.

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Hvordan er din perfekte søndag?

Jeg er i utgangspunktet svært lite glad i søndager.

(Synes de er så kjedelige og langtekkelige).

Perfekt søndag, til søndag å være; ut på tur i skogen med bissevovven, ligge litt for

lenge i badekaret, og så oppdage at jeg ikke har noe tapt skolearbeid å ta igjen.

spils: Hva er det dummeste du har brukt penger på?

gorgonzola: Hvem savner du, akkurat nå?

singah: er du kroppsfiksert når det kommer til ditt eget utseende?

Skrevet

Hva med din, Harlequin?

Kompanjong! Takk, det satt litt vel langt inne. Vanskelig å bestemme seg, synes alle har vært herlige på hver sin måte - men holder nok en liten knapp på Rose, tett etterfulgt av Donna (og den fantastiske faren hennes!) :)

harlequin: Hva studerer/jobber du med?

Studerer psykologi.

Harlquin: Dersom du kunne hoppe inn i handlingen til en film, bok eller serie og blitt der for alltid, hvilken hadde du valgt?

Jeg tror kanskje jeg hadde tatt en Buzz Aldrin (hvor ble det av deg i alt mylderet) og levd fine, litt melankolske dager på Færøyene. Eventuelt blitt Doctor Whos kompanjong og reddet verden et utall ganger!

Harlquin: Hva gleder du deg mest til i år?

Av rene happenings? Planlegger en tur til Roskilde, og håper det blir bra. Ellers håper jeg at det faktisk blir litt ordentlig sommer i år, hvor en bare kan være livsnyter på lange late dager.

NerdMS: studerer eller jobber du, eventuelt hva/med hva?

Padawn: du får en helaften med en kvinnelig Hollywood-kjendis. Hvem tar du med deg?

Tirkes: samme tilbake til deg - sære spørsmål er bra!

Skrevet (endret)

Spils: Hvilken fiksjonell ville du vært?

Er ikke så kreativ i dag, så får bli avataren

spils: Hva er det dummeste du har brukt penger på?

Et privatiststudie jeg ikke fulgte opp

Harlequin: Siste du drakk?

NozMonster: Hvor kort er ditt korteste skjørt?

HedvigR: Hvordan liker du kaffen?

Endret av Spils
Gjest Steve Cook
Skrevet

Harlequin: hvilke 3 KG-menn kunne du tenke deg å kysse?

Gjest padawan
Skrevet

Padawn: du får en helaften med en kvinnelig Hollywood-kjendis. Hvem tar du med deg?

Charlize Theron er jo ganske heit. Det samme er Lucy Lawless så det måte bli en av de to.

Noz: Beste alkoholholdige drikke?

Harlequin: Beste drikke på en varm sommerdag?

Drue: Beste drikke til frokost?

Skrevet

singah: er du kroppsfiksert når det kommer til ditt eget utseende?

Jeg er ikke kroppsfiksert på den måten at jeg fjerner hår med pinset, farger håret, bruker sminke, vurderer plastiske operasjoner, går til dyre frisører, står og ser på "den fantastiske kroppen min" i speilet osv. Var det på den måten du mente?

Harlequin: ASL?

Skrevet

Cindi: Liker du tilfeldigvis også litt steampunk.. i små og koselige doser?

Vet ærlig talt ikke hva steampunk er. Jeg er mest glad i ulike typer rock og metal (ikke alle typer). Ellers så har jeg vel en ganske variert musikksmak. Det eneste jeg ikke forstår meg på er typ trance, techno og slikt. Det har jeg vanskelig for å like. Og deathmetal. Jeg ser ikke helt musikken i det.

Cindi: Beste kino-snacks?

Lakris fra laksrisgutta. Neeesten så jeg går på kino bare for å snike til meg litt lakris. Og knott! De brune er best!

Cinidi: Hva slags superkraft ville du helst hatt?

Formskifter! At jeg kunne bli hva og hvem jeg ville, når som helst. Tenk å brått bli et jagerfly, eller presidenten i USA. TENK alt man kunne finne ut av. ^^,)

Cindi: Jobber du på dagtid på onsdag? ... Kaffe og Kafè? :hoppe:

Det er store muligheter for at onsdag blir "lade-dag". Så da hadde det vært veldig koselig. :laugh:

Calavi: Hvis du kunne kjøpe hvilken som helst bolig, hvor som helst: ville du hatt enebolig, leilighet eller annet? By eller land?

Noz: Hvor gammel er voffsen din? Er den kosete?

Skrevet

JackPreacher: Nevn de seks mest spennende brukerene her inne, seks brukere som du ikke hadde hatt noe i mot å lese litt i den svært så personlige og hemmelige dagboka til. Evt spionert på med kameraovervåkning en kveld.

Jeg tror egentlig ikke jeg har så lyst å lese dagbøker, sånn egentlig. Liker bedre å oppleve folk, ut fra deres egne valg etc. Nå har jeg jo kameraovervåkning på Giacomo allerede, men ikke si det til ham.

De seks mest spennende brukerene her inne er egentlig fryktelig vanskelig, for det er ikke så rent få. Hjärterdam bringer iaffal ganske mye spenning inn i hverdagen min. Samme med Giasmurfen, men riktignok på et litt annet vis. Swarovski og jeg pleier å ha historiens dypeste samtaler, og det synes jeg er ganske spennende. Strange Doll også, for så vidt - vi har hatt det veldig spennende på byen. Blar du opp "spennende" i ordboken, så finner du bilde av Noz. For ikke å glemme superparet Sukkerspinn og Rofl.

Strange Doll: skriver du helst med penn eller blyant?

Singha: har du en pen håndskrift?

Noz: hadde du brevvenner når du var liten? kanskje du har det enda?

Dreamdrops: bruker du å sende postkort når du er på ferie?

Harleq: hvor mange brev får du i posten pr uke? hvor mange av disse er regninger?

• Liker 1
Skrevet

Til alle som har stilt meg spørsmål som ikke er på denne siden; jeg svarer senere :-)

Jack, jeg skriver helst med penn. Helst sort eller grønn.

Jack: hva har gledet deg den siste uka ?

Skrevet (endret)

Thought-Fox: Siste ting du ødelagte?

Jeg huske egentlig ikke, men tror kanskje det var et glass jeg knuste for et par uker siden.

Thought-Fox: Samme spørsmål i retur. :)

Jeg leser veldig mye tegneserier. Mest DC og Vertigo, men samlingen min er ganske variert.

ThoughtFox: har du noen dialekt?

Ja, ganske bred hedmarksdialekt.

Thought-Fox: Hvem er din favorittdoktor?

Jeg liker også den tiende best. David Tennant er jo perfekt!

NerdMedSverd: Hvilken Twin Peaks-karakter liker du best?

Badabing: Har du grønne fingre?

Endret av Thought-Fox
Skrevet

Jack: hva har gledet deg den siste uka ?

Definitivt aller mest å ha fru jack på besøk. Kribler litt i magen med at det står en soul red mazda 6 og venter på meg i narvik, som kom denne uken. Release-partyet på fredag var også stor stas. Og så er det et par andre ting midt oppi det hele som er rett og slett veldig ok å vite/være med på :) En av de bedre ukene på mange herrens år, rett og slett.

SverdMedNerd: hvem er den tøffeste Ninja Turtlen?

• Liker 1
Skrevet (endret)

KristineS: hva var den siste filmen du så? Terningkast?

Jeg så The Truman Show for første gang i går kveld og jeg likte den overraskende godt. Jeg er veldig lite god på terningkast, men jeg tror nok den ville endt opp på en 5-er. Likte veldig godt både storyen og skuespillerprestasjonen. Også var soundtracket helt herlig.

KristineS: Om det set ti fuglar på ei grein og eg skyt ei av dei, kor mange sit det att?

Jeg ville nok sagt ingen :P Om det ikke var noen sjukt "badass" fugler der som ikke blir skremt av skudd.

Hadde jeg vært matematiker ville jeg sikkert sagt ni.

Harlequin: Hva er det ultimate kinogodtet?

Tirkes: Så litt lenger bak i tråden at du ha spilt en del WoW. Favoritt race/class combo? Og hvorfor?

Endret av KristineS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...