Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #14681 Skrevet 16. april 2013 -L-: Det står 7 stk forran deg i kø i matbutikken når det kun er 1 kasse åpen, og du står bakerst. Plutselig åpner det en kasse til, hva gjør du? (Du er noe mindre varer enn de andre) Jeg tenker noen tanker om teorien "ideal free distribution" før jeg går først i kassen dersom de andre er treg. Survival of the fitest Stjerner og planeter: Hvilket standpunkt tok du? og i forhold til hvem/hva? Nozmonster: Hva føler du om cola? Cindi: Hvem er det heiteste mannen her inne, og hvorfor? Yme: Hva liker du å bruke fritiden din på? bortsett fra kg. Calavi: Kunne du blitt sammen med en fra kg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. april 2013 #14682 Skrevet 16. april 2013 Stjerner og planeter: Hvilket standpunkt tok du? og i forhold til hvem/hva? Ein person som har "leika" med meg. Eg sa ifrå at eg ikkje gadd meir. Han trengte ikkje kontakta meg meir. Ferdig arbeid! -L-: Korleis går det med "klinedamo"?
Gjest Inggolf Skrevet 16. april 2013 #14683 Skrevet 16. april 2013 Nozmonster: Hva føler du om cola? hva jeg føler? Joooh- Jeg føler en haug av uimotstårlig kjærleik og en følelse av en sterk avhengighet (Vi snakker dog om den sukker- og kalorifrie varianten!) (.....for det var cola-brusen du mente regner jeg med..) niennas: har du noen gang vært på fjernsynet eller i avisen (gjerne noe annet enn de lokale variantene), og i tilfelle hvorfor var du det?
Gjest Lillesiren Skrevet 16. april 2013 #14684 Skrevet 16. april 2013 Lillesiren: blir du støl etter hver trening? Nei, men blir støl dersom det har gått ei uke mellom treningsøktene eller når jeg øker vektene. Lillesiren: Hva er din favorittbok? Hm...Tror faktisk jeg holder en knapp på Harry Hole serien, elsker lettfordøyelig krim! Cindi: Har du fått noen matretter/matvarer du syntes var helt ok før, men som du nå under graviditeten bare eeelsker, eller ting du elsket før som du nå ikke kan fordra? Calavi: Hva er det dyreste kleskjøpet du noengang har gjort?
Kenzi Skrevet 16. april 2013 #14685 Skrevet 16. april 2013 Kenzi: Om kjæresten din i morgen tidlig bortfører deg på en ukes ferie (vi går ut i fra at han har sørget for at du ikke har noen viktige ting fore osv). Hvor hadde du ønsket å havne? Irland!! Har alltid hatt lyst til å reise dit.. Se på landskapet, besøke slott og få et inntrykk av Irlands historie osv. Da hadde jeg vært evig takknemlig. Skulle bare ønske det skjedde på ekte....!! Men hadde nok blitt glad om det var til London eller et varmt sted også Kenzi: Hvilke first price (eller andre billigmerker) kjøper du? Det kommer helt an på det... Egg var det første jeg kom på. Såååå ihvertfall egg. kenzi: hvilken jobb kunne du tenke deg å ha hvis du ikke behøvde å tenke over faktorer som lang utdanning/dårlig lønn osv? Det er skikkelig vanskelig... Jeg står fast selv, har ikke noe utdanning etter vgs fordi jeg ikke vet hva jeg skal bli/studere. Men kanskje make-up artist, forfatter (ikke at jeg kan skrive), konservator eller en jobb med dyr. Jeg vet egentlig ikke helt jeg. Kenzi: Liker du asiatisk kultur? og i så fall, hvorfor? Har ikke noe imot den, men er ikke min "favoritt" kultur. Da heller jeg mer mot nordisk kultur. Men jeg er glad i historie og alle land har sin egen spennende historie, så jeg kunne for all del lært litt mer om den. Kenzi: Glad i dyr? Ja. Veldig Spesielt kattedyr. Lillesiren: Liker du smoothies? Har du en variant du liker bedre enn andre? -L-: Har du noen gang dykket eller skulle ønske at du kunne det? Dolly: Har du begynt å trene flittig nå?
Yme Skrevet 16. april 2013 #14686 Skrevet 16. april 2013 Yme: Draumedama er; alltid kåt, alltid rein eller alltid ryddig? Jeg må velge rein... Hjelper ikke å ha det ryddig, om hu er skitten, og jeg vil ikke ha sex med ei dame som lukter dritt. Yme: Hva liker du å bruke fritiden din på? bortsett fra kg. Sitte helt stille i sofaen, med innslag av trening, matlaging, diverse kreative ting som tegning og musikk... Også liker jeg å reise. Har vært en del i Italia feks. Skal snart til Stavanger en tur, og har akkurat vært i Bergen. Jeg runker ganske mye også. Hvilken bok var det du anbefalte meg? Gorgonzola: Tror du verden komme til å "gå under" en dag. Hvorfor? Hvorfor ikke?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 16. april 2013 #14687 Skrevet 16. april 2013 Calavi: pleier du å style håret i rare sveiser når du er for deg selv? Nei, det gidder jeg ikke. Er så fryktelig tiltak og styre med håret. Det blir som oftest satt i en tutt på hodet eller en hestehale når jeg er hjemme. Calavi: Trener du aktivt? Uff, nei. Jeg klarte meg i et par måneder, men pga kneskade skulle jeg hvile et par uker... Det er nå over en mnd siden.. Jeg hater å trene. Calavi: Kunne du blitt sammen med en fra kg? Ja Calavi: Hva er det dyreste kleskjøpet du noengang har gjort? Av klær så har jeg kjøpt en kåpe til kr 6000. Jeg pleier ikke legge så mye i klær, men man har nå i hvertfall jakker lenge. Gorgonzola: Røyker eller snuser du? Drue: Hender du går rundt naken hjemme? Lenger enn 5 min? Lillesiren: Hva er din dårligste egenskap?
Gjest Drue Skrevet 16. april 2013 #14688 Skrevet 16. april 2013 Drue: Veit du kva "boss" er? Jepp. Jobba med en bergenser da jeg var 18, som sa det - etter først å ikke ha forstått det, så ble jeg fortalt at det betyr søppel. Drue: Hender du går rundt naken hjemme? Lenger enn 5 min? Ja, det hender faktisk Noz: Hvorfor får jeg bare matrelaterte spørsmål fra deg?
Guybrush Skrevet 16. april 2013 #14689 Skrevet 16. april 2013 Guybrush: Finnes det en sang som får deg til å gråte? Hmm. Kanskje ikke direkte, men i en gitt setting. Husker jeg strevde veldig med allergier i min bestefars begravelse da Eg ser av Bjørn Eidsvåg ble sunget... Guybrush: På en skal fra 1-10, hvor flink er du til å danse salsa? Nå har jeg jo ikke holdt på så lenge, men basert på at jeg føler jeg får det til rimelig bra samt kommentarer fra instruktører og dansepartnere vil jeg kanskje si 8? Guybrush: Når hadde du din første forelskelse? 5.klasse. Og det varte jaggu meg helt til videregående også. Camilla het hun og var den triveligste i klassen min. Og feig som jeg var turte jeg selvsagt aldri si noe til henne om det Guybrush: Du liker tilsynelatende å finne ut av folks nerdete sider. Er du veldig nerdete selv? Tja tjo, kanskje? Jeg har iallefall over 3000 blu-ray og dvdfilmer. Det mest påkostede i hele huset er høytalerne mine og jeg har platespiller Supermusa: har du førerkort? Isåfall, hvordan gikk oppkjøringen? Calavi: av alle antrekk du har i skapet, hvilket er favoritten og hvilket føler du virkelig får deg til å se best ut? Cindi: da du var liten, hvilken mat hatet du? Anoia: hvordan er den nye kåken? Jelly: har du en nær venn/familie som har skuffet deg veldig noen gang? Kenzi: favorittfilm?
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. april 2013 #14690 Skrevet 16. april 2013 gorgonzola: Hvem savner du, akkurat nå? Ingen Gorgonzola: Tror du verden komme til å "gå under" en dag. Hvorfor? Hvorfor ikke? Selvsagt vil den gå under en dag. Enten på grunn av menneskeskapt faenskap, naturens egen mulige forhåndsprogramerte self destruction bomb eller, som alle vet, den dagen sola slukker...... Gorgonzola: Røyker eller snuser du? Nope. Det vil si: Har vært røyker i mange år, slutta for tre år siden og har ikke angret et sekund. Prøvde snus som 12 åring og ble mildt sagt jævlig dårlig, ikke testet flere ganger..... Yme: Stemme ved valget eller tror du det ikke spiller noen rolle hvem som bekler taburettene?
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #14691 Skrevet 16. april 2013 (endret) -L-: Har du noen gang dykket eller skulle ønske at du kunne det? Har aldri dykket med utstyr. Kan ikke si at jeg har alt for stort behov for å dykke egentlig, men hadde sikkert elsket det om jeg hadde prøvd. -L-: Korleis går det med "klinedamo"? Hun er fremdeles vekkreist. Sendte henne melding og sa at jeg ville kline mer med hu Til Yme: Var en bok om kroppspråk. Bergen er flott, men det har regnet en del i dag, det er vel det kjipeste med byen. Jeg har dratt den et par ganger i dag også. Var på tur i helgen og møtte en del flotte damer, men så sov jeg jo på rom med en kamerat og da var det ikke mulighet for å dra den. Samtidig så må jo jeg være snill siden jeg holder på med en her hjemme, så ingen fantestreker. Litt seksuelt frustert bare Stjerner og Planter: Hva må jeg gjøre for at du tilgir meg for min frekke oppførsel mot Ivar Åsen? Drue: Hva må til for at en mann skal få deg? Dolly: Liker du Donald? Endret 16. april 2013 av .-L-.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. april 2013 #14692 Skrevet 16. april 2013 Stjerner og Planter: Hva må jeg gjøre for at du tilgir meg for min frekke oppførsel mot Ivar Åsen? Skriva eit innlegg på "språk" der du heidrar nynorsken og alt det positive med to skriftspråk i Noreg. Gorgenzola: Sivilstatus? L: Kva fekk du i svar frå "klinedamo"?
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #14693 Skrevet 16. april 2013 L: Kva fekk du i svar frå "klinedamo"? Eg fekk ein slik ein Stjerner og Planeter: Holder du på med noen nå?
Gjest Lillesiren Skrevet 16. april 2013 #14694 Skrevet 16. april 2013 (endret) Lillesiren: Liker du smoothies? Har du en variant du liker bedre enn andre? Ja, liker godt bringebærsmoothie, type kremet variant=) Lillesiren: Hva er din dårligste egenskap? Hm...Tror det må være min evne til å stikke hodet totalt i sanden, når jeg egentlig burde tatt fatt i ting:P Gorgonzola: Dater du noen for tiden? Yme: Når klinte du ei sist? Endret 16. april 2013 av Lillesiren
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. april 2013 #14695 Skrevet 16. april 2013 Eg fekk ein slik ein Stjerner og Planeter: Holder du på med noen nå? nei, gjorde det nettopp "slutt" med flørten... L: Var du redd eg var "klinedamo"? (haha, tenk om ho er nynorskfanatist?) Yme: Kva HB hardheit likar du best å teikna med? H eller B og nr, takk!
Yme Skrevet 16. april 2013 #14696 Skrevet 16. april 2013 Yme: Stemme ved valget eller tror du det ikke spiller noen rolle hvem som bekler taburettene? Jeg kan ikke nok om politikk til at min stemme blir noe annet enn et blindskudd. Det eneste jeg veit, er at jeg syns alle mennesker fortjener et verdig liv, og at jeg derfor syns skatt og velferd er en flott ting... Så på den måten liker jeg sosialisme, og syns liberalisme er noe ræææl, som bare fungerer for resurssterke mennesker. Sånn egentlig syns jeg man burde måtte ta en kunnskapstest for å i det hele tatt ha lov til å stemme, fordi de fleste kan for lite til at stemmen dems faktisk har betydning for dem selv. Yme: Kva HB hardheit likar du best å teikna med? H eller B og nr, takk! Det går mest i HB, så hender det jeg går opp til H2, men pleier for det meste å holde med på B-siden. Blir som regel alt fra H2 og ned til B6. Yme: Når klinte du ei sist? Rett etter jeg hadde skrevet i den tråden om at jeg ikke syns kyssing var noe stas Par uker siden, blir det vel. .-L-.: Hvilken bok var det igjen? Jeg tror faktisk jeg glemte det der helt, så jeg må nesten sjekke om de har den på amazon.
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #14697 Skrevet 16. april 2013 (endret) L: Var du redd eg var "klinedamo"? (haha, tenk om ho er nynorskfanatist?) Hu er eit språkmenneskje, men hu er 100% bokmålsjente. .-L-.: Hvilken bok var det igjen? Jeg tror faktisk jeg glemte det der helt, så jeg må nesten sjekke om de har den på amazon. Body language How to read others' thougts by their gestures. Allan Pease Yme: Hva jobber du med? Stjerner og Planeter: Hvorfor avsluttet du med flørten din? Lillesiren: Hva synes du om nynorsk? Endret 16. april 2013 av .-L-.
Strange Doll Skrevet 17. april 2013 #14698 Skrevet 17. april 2013 strange doll: hva synes du om sex og singelliv-filmene? Jeg liker den første, den andre er helt grei, men ingen av de kan måle seg med serien Strange Doll: Beste skalldyr du spiser? Krabbe Strange doll: Fineste gave du noen gang har fått? Et armbånd jeg fikk av forloveden min. strange doll: Hva gjør ansiktet ditt pent? Jeg synes helt ærlig ikke ansiktet mitt er pent. Men om jeg må velge noe velger jeg øynene. Strangedoll: Kva boka anbefalar du? Jentene fra balletten, Lobotomisten, Sankta Psyko, Mini shopoholiker, flink pike - en seksuell biografi, Emmas Avec, mannen som elsket Ynvgve. Det var noen Dolly: Har du begynt å trene flittig nå? Jeg er ikke veldig flink, men det kommer seg Dolly: Liker du Donald? Det er helt greit, men ikke sånn at jeg leser det fast. Leser julehefter og i påsken. Noz: Hva ser du på som en skikkelig hverdagsglede? Singha: Siste plagget du kjøpte? Jelly: Er du mest opptatt av å spise sunt eller trene ofte? Kenzi: Hvilket produkt klarer du nesten alltid å selge når du prøver? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. april 2013 #14699 Skrevet 17. april 2013 Stjerner og Planeter: Hvorfor avsluttet du med flørten din? fordi han var så vinglete. eg visste ikkje kor eg hadde han. Noz: Kva er det siste du kjøpte?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 17. april 2013 #14700 Skrevet 17. april 2013 Calavi: av alle antrekk du har i skapet, hvilket er favoritten og hvilket føler du virkelig får deg til å se best ut? Favoritten er nok enten bunaden min eller noen av jakkene mine. Av klærne jeg har så er det ingen plagg som automatisk popper opp, men jeg har en selskapskjole jeg er ganske glad i. Ellers så har jeg tre stk av samme bukse, så de kan jo kalles favoritter de og Stjerner: Har du en fin sangstemme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå