Gjest Swarovski Skrevet 18. april 2013 #14741 Skrevet 18. april 2013 Swarovski: denne kan du vel svare på den mest upassende gaven du noensinne har fått? Kommer egentlig ikke på noen spesielt upassende gaver. Bare unødvendige og rare. Som dynetrekk når jeg har sagt at jeg ikke ønsker meg dynetrekk siden jeg har 15 stk fra før. Eller klær som virkelig ikke er min stil.. osv. Jack: Selvfølgelig kommer barna dine til å være bortskjemte og du kommer til å være blakk på julaften. Vi skal jo ha 5 barn, og du skal sikkert ha et par tre stykker med hjärterdam. Og så har du noen fra før av. Sier seg selv at du blir blakk da. Spørsmålet blir jo selvsagt: Hva skal du kjøpe til meg til jul? Gunfreak: Siden livet ditt er blitt såpass mye bedre; angrer du på at du ikke tok fatt i livet tidligere? Jellybean78: Hvilket land vil du da vurdere å flytte til etter utdannelsen? Antar det må være varmt
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2013 #14742 Skrevet 18. april 2013 Jack: Selvfølgelig kommer barna dine til å være bortskjemte og du kommer til å være blakk på julaften. Vi skal jo ha 5 barn, og du skal sikkert ha et par tre stykker med hjärterdam. Og så har du noen fra før av. Sier seg selv at du blir blakk da. Spørsmålet blir jo selvsagt: Hva skal du kjøpe til meg til jul? HAHAHA, oh lord! Dere skal få samme julegave! Bilder fra meg i fremmedlegionen! Jeg og han der galne komponisten, tar ham med meg og rømmer! ^^ Gunfreak: hva er bra med Seinfeld?
Gjest padawan Skrevet 18. april 2013 #14743 Skrevet 18. april 2013 Padawan: hvis du fikk starte på nytt igjen - hvilken sport/hobby som du nå føler er litt for seint å begynne med skulle du isåfall tatt opp?/kunne du tenkt deg å prøve? Hobby: hadde nok begynt å spille chello. Fått øynene skikkelig opp for det instrumentet etter å ha sett en del videoer med Padawan: Hvilke bilder pleier du å ta? bygninger og ting fra naturen i kanskje litt sære vinkler. Her kan du se en del av bildene mine. mennesker er vel en ting jeg ikke føler meg flink nok til å ta bilder av. Alkasil: Vil du ha en pastill? Anoia: Hva forbinner du med Läckerol? Arabella: How you doin'? Badabing: Hvorfor minner nicket ditt meg om Chandler Bing? BusteMartePinn: Hvorfor grer du ikke håret? Calavi: Spiser du ofte Kavli kaviar? Charmander: Hva er ditt mest sjarmerende trekk? Cindi: Hvor heit er du fra 1 til 10? Daybreak: Tar du ofte pauser i løpet av skoledagen/arbeidsdagen? Dreamdrops: Hva er favorittdropset ditt? Drue: Liker du best druer med eller uten sten? Grønne eller røde? Evilposelos: Hvor slem er du på en skala fra 1 til 10? Farnesina: Hva synes du om Fernet? Gorgonzola: hva er favorittosten din? Gunfreak: Når brukte du sist en pistol/et gevær? HedvigR: Kvisleis gjeng det egentlig med dykk? Jellybean78: Hva er din favorittgelé? Josefin88: Når danset du sist? Harlequin: hvilkent land/vindistrikt liker du best rødvinen din fra? Hjärterdam: spiller du ofte kortspill? Kenzi: hva er din favorittdrikk? Kisskissbangbang: favorittfilm? KristineS: Hvor lenge har du vært sammen med typen din? .-L-.: hva lengter du etter? Lillesiren: Hvor lav er du? NerdMedSverd: Gleder du deg til de nye Star Wars-filmene? Niennas: NozMonster: Har du noen allergier siden du er så streng med dietten din? Sakone: Hvori Asia var du? Singha: Hva er ditt favoritt klesmerke? Solsenga: ligger du mye ute i solen? Stjerner og planeter: hvor lenge datet du han du ditchet her om dagen? Strange Doll: Har du mange dukker hjemme? Yme: Hvor lenge siden er det du kjøpte bananer?
Gjest Tirkes Skrevet 18. april 2013 #14744 Skrevet 18. april 2013 Tirkes: den mest upassende gaven du noensinne har gitt? Jeg tror ikke jeg har bomma så fælt - unntatt med vilje. Jeg og en gutt i klassen på ungdomskolen hadde en liten greie for hverandre, men vi kom aldri over kranglestadiet. Jeg gav ham en Backstreet Boys-single til jul. (Vi var 15 år). Tirkes: Skumleste skrekkfilm sett? Jeg er så pyse at jeg til og med skvetter himmelhøyt av Shaun of the Dead. Det hindrer meg ikke i å se skumle filmer. Jeg hater The Ring - for det skjer så latterlig lite og hver gang forventer jeg at noe MER skal skje i annenhver scene, så jeg sitter og skjelver bak en sofapute. Men tror jeg må gi prisen til 1 missed call (den japanske). Nå må jeg resirkulere spørsmål som jeg har stilt andre før. Sakone: Hvilke fiktive/animerte karakterer har du falt litt for? /crush Jellybean78: Skostørrelsen din er...? Drue: Fargen på favorittslipset ditt? Calavi: Fargen på trusa di akkurat nå? NozMonster: Hva gjør du om du er hjemme alene og det er drittvær? Swarovski: Du må velge et yrke blant disse: a) Korrekturleser i VG b) Kundeservice til Canal Digital c) Billettluka på Åråsen d) Renholder på Kongsvik VGS. Padawan: Du må slette alle sangene på iPad/mp3-spiller/mobiltelefon, med unntak av TRE stk. Disse er de eneste sangene du får beholde. Hvilke beholder du? 2
Gjest padawan Skrevet 18. april 2013 #14745 Skrevet 18. april 2013 Padawan: Du må slette alle sangene på iPad/mp3-spiller/mobiltelefon, med unntak av TRE stk. Disse er de eneste sangene du får beholde. Hvilke beholder du? Dottor Tag - Lo Spaglio. Dette er vel de tre sangene jeg hører mest på.. og slik har det vært ganske lenge Tirkes: når hadde du din første skikkelige kjæreste?
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2013 #14746 Skrevet 18. april 2013 Oh spørsmål til meg!! Eh ja har faktisk det, en av de få som har fått et markant bedre liv av å være på KG. Nozzy: Skal du ta deg fri i sommer? fri? ..fra hva? Noz: Hva har du i vesken din akkurat nå? hvilke an dem...? det ligger en del ting i dem alle, men i den jeg brukte idag, så ligger mnd-kort, bakkort, en skolebok, lebepomadde og lepestift, ricola, en hårstrikk og en rosa marker (?). NozMonster: når du var yngre - hva missunnte du mest at venninnen dine evt hadde? evt at du trodde de hadde? Jeg misunte venninnene mine som hadde sånn gigantisk trampoline. NozMonster: Har du noen allergier siden du er så streng med dietten din? nei..og det er jo egentlig urettferdig. Gunfreak: hvordan kan du hevde så bastant at du er blant de få som har fått en bedre liv etter du registerte deg her? Tirkes: Hva gjør deg til et ekstra godt konemateriale?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #14747 Skrevet 18. april 2013 Stjerner: Har du vurdert å ta fly lappen, så du kan fly til Oslo uten å rote med norwegian eller sas? Eg ahr vurdert å få meg ein mann som er pilot... Stjerner: Trives du best i sosiale lag, eller på egen hånd? sosial, Sosial, SOSIAL. Eg elskar å vera sosial. Sidan alle venane mine er gifte og eg dermed einaste som er singel bekrensar det sosiale livet seg. Stjerner og planeter: beskriv din første virkelige store crush :trist:Har ingen..... Stjerner og planeter: hvor lenge datet du han du ditchet her om dagen? Me starta i januar. Han har ikkje visst kva han ville. Eg kom til eit punkt der eg sa at no er det nok. Eg treng meir enn det han kunne gje meg. Jellybean: Ditt største augenblink? Gunny: Cowboyfest eller Poshfest?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #14748 Skrevet 18. april 2013 Gunfreak: hva gjorde/sa du som sist fikk en person til å gråte? Multisitat funker ikke, så får gjøre dette en og en. Aner ikke, det er så mange mange år siden at jeg rett og slett ikke har peil. Jack: Hvilket bil merke bruker Fred Flintstone?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #14749 Skrevet 18. april 2013 Gunfreak: Siden livet ditt er blitt såpass mye bedre; angrer du på at du ikke tok fatt i livet tidligere? Ja gjør vel det, gjorde ganske lite i mange år. Nozzy: med fri mener jeg fra studier og slikt, skal du slappe av til skolen begynner eller skal du studere på egenhånd frem til skolen begynner igjen?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #14750 Skrevet 18. april 2013 Gunfreak: hva er bra med Seinfeld? Ikke mye Swarovski: Beste billigmaten du vet om?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #14751 Skrevet 18. april 2013 Gunfreak: Når brukte du sist en pistol/et gevær? Hm sånn ca. 4 år siden tror jeg. Guybrush: Øl eller vin?
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #14752 Skrevet 18. april 2013 Hjärterdam: er du teknisk av deg? Ja, noen fordeler er det med å ha en elektrikerfar som er veldig opptatt av ymse teknologi Vet ikke om det er akkurat sånn du mener, men jeg kunne å koble skjøteledninger som 7-åring ^^ Hjärterdam: har du noen gang vært helt blakk når kvelden den 24. desember endelig kom? follow up spørsmål: hvor bortskjemte barn har vi potensielt egentlig i juletidene? Det har jeg ikke, og det tror jeg ikke jeg kommer til å bli noen gang heller. Nå kommer jeg kanskje til å skuffe deg, men jeg hater tanken på å kjøpe bort jula.Jula er så mye mer enn gaver, dette skal jeg få vist deg om 8 mnd. Når det er sagt mangler ikke mini noen ting hverken av ting eller kjærlighet, og det tviler jeg på at noen av de fremtidige barna i familien kommer til å gjøre og. Jack: Selvfølgelig kommer barna dine til å være bortskjemte og du kommer til å være blakk på julaften. Vi skal jo ha 5 barn, og du skal sikkert ha et par tre stykker med hjärterdam. Og så har du noen fra før av. Sier seg selv at du blir blakk da. Spørsmålet blir jo selvsagt: Hva skal du kjøpe til meg til jul? Åtte, Jack bare vet det ikke enda. Hjärterdam: spiller du ofte kortspill? Ikke så mye nå lenger, gjorde det mye som barn og mens jeg bodde hjemme, men etter at jeg flyttet sørover ble det gradvis mindre og mindre. Er veldig glad i Amerikaner og Liverpool (Lokal variant av Rummy), og har spilt mye 500, Mattis og ikke minst UNO Nicket kommer forøvrig mer fra musikkens verden, Winnerbäck, Thåström og Eagles har alle sunget om hjärterdam, eller da Queen of hearts i Eagles' tilfelle. Strange Doll: Har du møtt noen fra KG?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #14753 Skrevet 18. april 2013 Gunfreak: hvordan kan du hevde så bastant at du er blant de få som har fått en bedre liv etter du registerte deg her? Var vel ikke bastant, men de fleste sier jo at de ikke har noe serlig forhold til kg, det er bare et tidsfordriv som ikke påvirker livet deres på noe måte. Stjerner: Hvor mye penger måtte noen gi deg for at du skulle flytte til USA?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. april 2013 #14754 Skrevet 18. april 2013 Gunny: Cowboyfest eller Poshfest? Ja takk begge deler, noen ganger er det greit å drikke billig whisky og slåss på gata, andre ganger er det digg å gå i dress og drikke dyr drikke og le av alle som ikke tjener 5 millioner i uka. Padawan: Ser du reiser mye, hvilket land har du ikke vært i som du vil besøke?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #14755 Skrevet 18. april 2013 Var vel ikke bastant, men de fleste sier jo at de ikke har noe serlig forhold til kg, det er bare et tidsfordriv som ikke påvirker livet deres på noe måte. Stjerner: Hvor mye penger måtte noen gi deg for at du skulle flytte til USA? så mykje pengar finst det ikkje! Padawan: Eg spurte deg eit spørsmål på spansk. Har du ikkje sett det eller vil du ikkje svara?
Singha Skrevet 18. april 2013 #14756 Skrevet 18. april 2013 (endret) Singha: Siste plaggetdu kjøpte? En kortbukse jeg kan trene i eller svømme i. Singha:Beste pålegg på brødskiva? Laks. Singha: Hva er ditt favoritt klesmerke? Har ingen. Litt for lite å velge mellom i min størrelse til at jeg er der. Så ting som passer og bruksnytte > merket på plagget. Eller, teller sko? Da sier jeg Ecco. Jeg har litt store og merkelige føtter men Ecco passer stort sett alltid glimrende. Singha: følte du deg veldig inkludert eller utenfor i oppveksten? Det forandret seg underveis fra å være veldig inkludert til å bli mer en loner mot slutten. Men det kommer veldig an på hvor lang oppveksten er og på hva slags arena du mener. Svaret mitt gjelder for sosialt utenom familie mellom 0 og til jeg flyttet ut/dro i førstegangstjenesten. Singha: Har du løyet på cv-en eller på jobbintervju? (i tilfelle om hva) Jeg pleier ikke akkurat å gå inn for å si at jeg ikke er verdens mest sosiale fyr når de spør om jeg er flink til å samarbeide og om jeg tror jeg passer inn i arbeidsmiljø og slikt. Then again, jeg kjører lastebil så de spørsmålene blir ikke veldig mye vektlagt. (Men jeg er flink til å samarbeide. Jeg kaster bare ikke rundt meg med sosialt fjasepjatt mens jeg gjør det. Få jobben gjort osv). Singha: Favoritt middagsrett? Har egentlig ingen, men la oss gå for viltstek med tilbehør. Swarovski: Har du hatt pause fra forumet? S&P: Hvorfor vil du ikke flytte til USA? Gunfreak: Du får et reisegavekort på NOK 100,000 du må bruke i løpet av mai måned. Hva gjør du? Guybrush: Har du hatt konkurranse med Swarovski om hvem som klarte å stille flest personer spørsmål i samme post? Endret 18. april 2013 av Singha
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2013 #14757 Skrevet 18. april 2013 Ja gjør vel det, gjorde ganske lite i mange år. Nozzy: med fri mener jeg fra studier og slikt, skal du slappe av til skolen begynner eller skal du studere på egenhånd frem til skolen begynner igjen? aaah, sånn ja jeg kommer til å låne med en del bøker som har med høstens pensum å gjøre uten at bøkene tilhører pensumlista. Skal bli ekspert på atferdsanalyse Cindi: Du inviterer noen på ost og vin- hva slags oster og kjekser serverer du? Gunfreak: Hvor mange pølser kan du spise på en god dag (om du går inn for det)?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. april 2013 #14758 Skrevet 18. april 2013 S&P: Hvorfor vil du ikke flytte til USA? Eg er imot USA sin tanke på at dei har herredøme over heile verda. Eg veit jo at du er ueinig i det Guybrush: Utan tannpuss ei veke eller same undikk i ein mnd?
Singha Skrevet 18. april 2013 #14759 Skrevet 18. april 2013 Eg er imot USA sin tanke på at dei har herredøme over heile verda. Eg veit jo at du er ueinig i det Merker ikke så mye til det der når man bor der borte. Mindre enn her.
Gjest Swarovski Skrevet 18. april 2013 #14760 Skrevet 18. april 2013 Swarovski: Du må velge et yrke blant disse: a) Korrekturleser i VG b) Kundeservice til Canal Digital c) Billettluka på Åråsen d) Renholder på Kongsvik VGS. Forferdelige yrker for meg det der. Så velger A. Da slipper jeg å prate med galninger, og jeg trenger ikke kunne jobben min siden det er VG Swarovski: Beste billigmaten du vet om? Åh, jeg elsker billigmat. Taco, pizza, lasagne...alt italiensk... nammenamm Jack: Selvfølgelig kommer barna dine til å være bortskjemte og du kommer til å være blakk på julaften. Vi skal jo ha 5 barn, og du skal sikkert ha et par tre stykker med hjärterdam. Og så har du noen fra før av. Sier seg selv at du blir blakk da. Spørsmålet blir jo selvsagt: Hva skal du kjøpe til meg til jul? Oh my, 8 stk!!. For din del håper jeg det er masse tvillinger og trillinger i slekta. Om ikke har du ikke tid til annet enn å gå gravid. Hvis du ikke gjør som meg og jack da, og skaffer deg surrogatmor, og adopterer litt her og der. Swarovski: Har du hatt pause fra forumet? Ja, jeg har vel egentlig det. Har hatt litt annet å bruke fritiden min på. Pluss at jeg ble litt lei av at det hele tiden var intriger her inne. Singha: Har du savnet meg? Tirkes: Du MÅ se på en tv-"serie". Hvilken velger du: a: Paradise Hotel b: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu c: Honey boo boo d: Hotel ceasar Hjärterdam: Siden du skal gå konstant gravid de neste 8-10 årene; hvor mange dager tror du at du kommer til å kaste opp? Og er det verdt det? Jack: Nå som du kommer til å få minst 13 barn... hvor i all verden skal du få pengene til alle disse fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå