Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jack: Hvilket bil merke bruker Fred Flintstone?

Han kjører obviously en Honda, dette ser man på det gjennomrustede gulvet hvor beina går tvers gjennom dørken.

Singha: er du en faceraper? når kompisene dine forlater pc'ene sine innlogget på fb, ser du da ditt snitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jack: Nå som du kommer til å få minst 13 barn... hvor i all verden skal du få pengene til alle disse fra?

Null problem, jeg skal som sagt joine fremmedlegionen sammen med gia. Barnebidrag og andre økonomiske krav når ikke meg når jeg ligger og skyter på nopliser i afrika.

Niennas: hva bedriver egentlig kvinner på badet når de går to og to sammen inn der, og blir borte et kvarter? er dette suspekte saker? bør jeg montere webcam der inne?

Skrevet
Spotify er definitivt den som alkasil: Hvor høy er du?

165 cm

Alkasil: fikk du lommepenger da du var liten

Ja, etter hva jeg gjorde hjemme, stort sett.

Alkasil: Vil du ha en pastill?

Klart det, hvem vil ikke?

Hjärterdam: jeg skjønte for noen dager siden hvem du er, hva synes du om det nye Strømmen storsenter?

Skrevet (endret)

.-L-.: Er du allergisk mot noe?

Det er en del faktisk. Jeg skal ikke tulle vekk denne og svare seriøst :P Jeg er allergisk mot pælsdyr, men ikke katt merkelig nok. Ellers er jeg allergisk mot timotei, bjørk, pusekatt-trær(selje?) og hybelkaniner.

.-L-.: hva spiller nicket på?

Vet ikke om jeg forstår spørsmålet rett nå, men for meg "spiller" det på symbolikk, da jeg er veldig glad i dette.

.-L-.: hva lengter du etter?

Flaut å si det, men jeg lengter etter å ha sex da "klinedamo mi" som Stjerner og Planeter kaller hun, ikke er klar for sex enda. Jeg har gått rundt å levd i sølibat i over en måned no og jeg har ikke sjekket opp noen andre jenter. Vært veldig snill og grei med andre ord :P Siden kg damene truer meg med juling om jeg ikke holder meg unna fantestreker..

KateW: Hvorfor er du ikke mer aktiv på kg? Savner de krasse og gøye svarene dine.

Guybrush: Hvilken dans liker du best av de du danser? og hvorfor?

Lillesiren: Synes du det er skummelt at det er flere på kg som vanker i dansemiljøet i Bergen?

Arabella: Hvorfor bruker du så lang tid på å svare?

Jackpreacher: Hva hadde du gjort om en dame kom bort til deg og sa, vil du ha drinken jeg har kjøpt?

Endret av .-L-.
Skrevet

Jackpreacher: Hva hadde du gjort om en dame kom bort til deg og sa, vil du ha drinken jeg har kjøpt?

takket for tilbudet, men takket nei siden jeg ikke drikker alkohol. forøvrig poengtert at det er smigrende og alt det der, men at fru jack neppe deler.

alkasil: korteste levetid på noen av dine mobiltelefoner?

Skrevet (endret)

Cordelia: Hva har du i veska di?

Nå minte du meg på at jeg trenger en liten opprydding der. Men per idag har jeg;

- En halvshabby paraply.

- Lommebok.

- Handlenett.

- Notatblokk og penn.

- Kalender(dog har ikke fått kjøpt for 2013 enda).(edit; 3013 var vel litt langt fram :fnise: ).

- Astmaspray.

- Vanter

- Et ødelagt par ørepropper.

- Headset til mobilen.

- Sminkepung hvor jeg legger småtterier som sminke, hårstrikker, dameprodukter etc.

- En pyntedusk som satt på ei annen veske(nevnte jeg behovet for rydding).

- Nøkler.

- Lebepomade.

Ting som jeg ofte og slenger oppi.

- Tab'en

- Ipod.

- En bok eller to.

Puh......

Anoia: Hvis du kunne ha en drømmedate uavhengig av virkelighetens begrensninger. Hvordan ville den ha utartet seg?

Padawan: Favorittsted i Norge?

Endret av Cordelia
Skrevet

Hjärterdam: Siden du skal gå konstant gravid de neste 8-10 årene; hvor mange dager tror du at du kommer til å kaste opp? Og er det verdt det? ;)

Jack: Nå som du kommer til å få minst 13 barn... hvor i all verden skal du få pengene til alle disse fra?

Ikke glem de to som allerede finnes, 15 stk blir det ^^ Dette gleder jeg meg til å se ;)

Men, til det du spurte om, skal vi se... Med mini var jeg kvalm i ca tre uker, hvis jeg tar utgangspunkt i det samme og null tvillinger blir det 168 dager, kan kanskje runde opp til 200? ... Siden det bør ta litt tid mellom og jeg beregner ca 13 år på disse barna tenker jeg at 200 av 4700 dager må gå ;)

Og ja, når han jeg har er verdt kvalme, blodtrykksfall, bekkenløsning, ekstrem jernmangel og ymse annet så skal jeg klare mange hvis det bare er snakk om kvalme :fnise:

Hjärterdam: jeg skjønte for noen dager siden hvem du er, hva synes du om det nye Strømmen storsenter?

Jeg får fortsatt litt vondt inni meg av å gå inn i den nye delen, den er alt for stor og hvit og ja... Men det kommer seg, nå tør jeg til og med å parkere i det nye parkeringshuset! ;) Men, jeg bruker fortsatt for det meste butikkene i den gamle delen, så den nye delen ligger der liksom bare og skuler på meg :fnise:

Cordelia:Hvilken låt får deg øyeblikkelig tilbake til tenårene (13-15 år) ?

Skrevet

Strange Doll: Har du møtt noen fra KG?

Ja. Jeg har møtt Jack og Rofl :)

Kenzi: har du brutt loven?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: når var sist du viste fingeren til noen?

Tilfeldig at du spurte om det, for jeg viste faktisk fingeren i går :fnise: Det er noe jeg sjelden gjør, verken som tull eller på "ordentlig". Men, jeg gjorde det i hvertfall på tull til lillebroren min.

Calavi: Spiser du ofte Kavli kaviar?

Nei, gjør ikke det. Har aldri likt det.

Calavi: Fargen på trusa di akkurat nå?

Noe så spennende som sort :)

Cordelia: Favorittblomst?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Du får et reisegavekort på NOK 100,000 du må bruke i løpet av mai måned. Hva gjør du?

Booze, hookers and black jack, infact forget the black jack. :fnise:

Nei jeg vet ikke, 100 000 er mye penger å bruke på en måned, en tur til usa kanskje, hoppe med fly fra by til by, New York og new england, så chicago, så california osv.

Gunfreak: Hvor mange pølser kan du spise på en god dag (om du går inn for det)?

Jeg har aldri vært den store pølse spiseren, kommer også ann på hva slags pølser, viss jeg bare skal ha vinnerpølser med lompe får jeg max i meg 6 stykker. men spiser jeg ostepølse, med lomper brød og potetstappe holder det lenge med 2-3 stykker.

Nozzy: Har livet ditt blitt bedre siden du joina KG da?

Cordelia: Favoritt karakter i Buffy/Angel?

Skrevet

Deg, selvfølgelig. Jeg tror du har saftige lepper.

Skal gi deg saftige lepper, jeg. Neida.

Harlequin: Hva er den beste kjærlighetshistorien?

Hm, tror jeg er litt feil person å spørre om det. Har ingen umiddelbar favoritt, men leser for øyeblikket boka "Uskyldighetens Museum", og selv om jeg ikke er ferdig med den er den foreløpig en av de bedre, selv om alt egentlig er bare håpløst og elendig. Ellers er "Moonrise Kingdom" utrolig søt!

Harlequin: hva savner du med å bo hjemme?

Å alltid ha tilgang på bil og et kjøleskap som inneholder noe mer enn melk og, to typer pålegg og egg. Og hesten min, enn hvor teit det høres ut!

Harlequin: hvilkent land/vindistrikt liker du best rødvinen din fra?

Det har jeg foreløpig ingen formening om, da jeg ikke er noen erfaren rødvinsdrikker. TIden vil vise!

Swarowski: hvor nysgjerrig er du på en skala fra en til ti?

Padawn: jakter du, kunne du eventuelt tenke deg å gjøre det?

Guybrush: har du noen spesiell stil hjemme hos deg?

Cordelia: har du noe favorittmerke, typ klær, sko, vesker?

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Tirkes: når hadde du din første skikkelige kjæreste?

Tre måneder fra 18-årsdagen. Men det varte ikke mer enn.. 4-5 måneder. Men det var skikkelig. Han var over 20. Og hadde bil. Med rust på. Ah, the romance.

Tirkes: Hva gjør deg til et ekstra godt konemateriale?

Jeg er veldig flink til å lage mat jeg stryker boksershortsene hans og jeg står opp ekstra tidlig hver morgen for å legge klar toalettsakene hans og sjekke at han ikke mangler noen knapper jeg må sy i.

PffffttthehehEHEEhe! Jeg kan ikke sy, jeg kan ikke lage mat. Jeg er notorisk B-menneske når jeg har fri, jeg er litt for glad i jobben min. Jeg blir vanvittig premenstruell og er rimelig krigersk i et par dager hver måned. Jeg nekter å legge på dynetrekk. Dynetrekk hater meg og dyna snur seg alltid på midten. Så jeg har entret en livslang streik.

....så jeg antar konklusjonen er at jeg gir en helvetes bra blow job?

Sånn mer seriøst, så storkoser vi oss sammen. Det er litt 17åringer som har hjemmealene-helg.. hver helg. Gjerne med vannkrig, paintball, dataspill, sene netter, klementinoverdoser i desember, ser filmer om igjen, har internhumor som ingen andre forstår. Jeg er nok et bra koneemne fordi jeg omfavner hans intresser som han omfavner mine. Og legger ferier til spillmesser i USA og flirer hver gang han kjøper en ny gagdet. Jeg er rimelig fantastisk som gamerkone. I fjor kjøpte vi oss trampoline i hagen. Vi har ikke barn. :fnise:

Tirkes: Du MÅ se på en tv-"serie". Hvilken velger du:

a: Paradise Hotel

b: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu

c: Honey boo boo

d: Hotel ceasar

Au. Paradise hotel blir det ikke, jeg har aldri sett det og jeg har etterhvert blitt sykt stolt av å si at jeg aldri har sett det. Hotel Cæsar går hver bidige dag - da får jeg ikke gjort noe. Honey Boo Boo HAR jeg sett noen episoder av, og det er som regel med hodet på skakke, og litt sikkel i min måpende munnvik. Det er en trafikkulykke i slow mo. Om jeg holder ut mer enn de to episodene jeg har sett? Jeg vet ikke.

Det må da bli "Der ingen kunne tru". Med overdreven nynorsk på forteljarstemma, og koselige gamle mennesker i ymse steinrøyser. De bort stort sett på kysten, og det er i det minste vakker utsikt. :) Også tror jeg ikke de taper mer enn 5-10 episoder i året? I can live with that.

Men 10 bonuspoeng til deg for en fantastisk hevn!

Swarovski: Dagdrømmer du? Har du et favoritt dagdrømmescenario?

Noz: Nevn 10 ting ved deg selv, fysisk eller personlighet, som du er strålende fornøyd med!

Harlequin: Dersom klesskapet ditt tok fyr og brant opp, hvilket plagg ville du sørget mest over å ha tapt?

Gunfreak: Beste fastfooden du kan få servert er...?

Singha: Hva ville du helst hatt som kjæledyr, en dinosaur eller en drage?

Sakone: Hvilke 4 gjenstander (utenom PC/datamus) ligger nærmest din dominante hånd akkurat nå?

Endret av Tirkes
  • Liker 2
Skrevet

Singha: Har du savnet meg? :tongue:

Jeg la merke til at du ikke var her, i alle fall. Det er vel ganske bra til ikke egentlig å ha pratet sammen?

Singha: Hva ville du helst hatt som kjæledyr, en dinosaur eller en drage?

Drage? Dinosaur? Fuck that. Etter det svaret du gav Noz vil jeg ha deg som kjæledyr. (Neida. Drage selvsagt. En jeg kan fly på og som kan brenne opp alle fiendene mine.)

Singha: er du en faceraper? når kompisene dine forlater pc'ene sine innlogget på fb, ser du da ditt snitt?

Hadde sikkert syntes det var morsomt om FB hadde vært det store når jeg var sånn 13-14. Jeg setter pris på at andre ikke snoker på mine dingser (mobiler, PC-er osv), så jeg snoker ikke i andre sine.

Jack: Sverige eller Danmark?

Tirkes: Hvor mange prosent av vennene dine har du møtt via nettet og hvor mange ikke? Definer venn selv.

Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Hvor mange prosent av vennene dine har du møtt via nettet og hvor mange ikke? Definer venn selv.

Prosentregning av venner. Jeg er ikke sikkert på tallet engang. Sec.. *lager ettertenksomt Ole Brum-fjes*

Dersom jeg definerer venn til folk som jeg kan fortelle om tannlegeskrekken min til, at kollegaen min er teit, at mamma er masete og at jeg dreit på draget og pådro meg en inkasso fordi jeg ikke gadd å åpne en konvolutt til - altså folk jeg ikke er redd for å drite meg ut og være svak rundt... Så er det per dags dato... Roughly 70% som jeg har blitt kjent med via nett. De 30% som jeg har blitt kjent med IRL er folk jeg har kjent lenge, minst 8-10 år.

Padawan: Nye Star Wars filmer. Yay! eller Booooh! ...?

Singha: Har du noensinne piercet eller tatovert deg?

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Beste fastfooden du kan få servert er...?

Hm kommer ann på hva man legger i fastfood, viss man inkluderer pizza er det enkelt svaret, men siden jeg syns pizza er mer stuerent enn fastfood inkluderer jeg det ikke, så da blir det pølse, en god gammel vinerpølse med pomfritt og sånn gatekjøkken pomfritt krydder er bedre enn man tror, eller en ostepølse med potetsappe i lompe og brød er et helt måltid.

Trikes: har du vurdert flerkoneri(manneri) I så fall er det plass til meg i familien din? :blomst:

Singha: Vinner eller grill pølse?

Skrevet

Singha: Vinner eller grill pølse?

Ingen. Men jeg foretrekker pølsene mine grillet.

Singha: Har du noensinne piercet eller tatovert deg?

Bare med vaskbare tattiser som kom i tyggiser man fikk kjøpt i barndommen.

Gunfreak: Hva er det minst nerdete trekket du har?

Tirkes: Star Wars eller Star Trek? (Har jeg spurt om dette før?)

Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Star Wars eller Star Trek? (Har jeg spurt om dette før?)

Legg til det minst intelligente tonefallet du kan tenke deg når du hører for deg dette svaret: ÆÆæææh....Uhm... Eh. Atte...

Ærlig talt, jeg har aldri blitt stilt foran det valget før. Star Wars er absolutt helt fantastisk, forut for sin tid når filmene kom, en "evigvarende" episk fortelling, et detaljrikt og flott miljø og rom for internsjargong til tusen. (You scruffy looking nerf herder!)... Men Star Trek, spesielt Voyager og TNG, har trigget fantasien min mye mye mer, og jeg har ledd mer av disse seriene. Skal vi sammenligne ST filmene mot SW så vinner SW lett. Men seriene vs SW-filmene..?

Jeg liker begge deler. Og begge deler har sine svake punkt. Som Episode 2.

Men dersom vi legger til spill... Og teller med Knight of the Old Republic... gud som jeg elsket det spillet. Det var da jeg oppdaget at originalkontrollerene til X-Box var for store til hendene mine. Da vinner Star Wars!

Singha: Samme spørsmål!

Gunfreak: Hva er ditt topp ønskereisemål i øyeblikket, og hvorfor?

• Liker 2
Gjest Tirkes
Skrevet

(Spørsmål i forrige post. Multisitat sviktet meg).

Trikes: har du vurdert flerkoneri(manneri) I så fall er det plass til meg i familien din?

Hum. Jeg tror faktisk jeg hadde protestert før herr Tirkes. Ikke fordi det er deg, men fordi jeg er en enmannsjente. Ish. Jeg sliter litt når jeg har mange venner på besøk feks, fordi jeg vil gi alle min fulle oppmerksomhet, jeg vil oppdatere meg på hva som skjer med dem, og jeg har er sykt behov til å skjemme gjester bort. (Monica Geller gå å legg deg. I AM THE HOSTESS). Kremt. Uansett, to ektemenn hadde resultert i skrekkelig lite egentid for meg.

Og jeg trenger egentid for å ta over hele Storbritania. (Go-go Rome Total War).

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

I

Gunfreak: Hva er det minst nerdete trekket du har?

Snakk om å spørre vansklig da, det er få deler av meg som ikke er nerdete, våpen skal liksom være macho og slikt, men jeg liker de nerdete og historiske delene av våpen, deres historie, div kjedelige tall om kalibere og effektiv rekkevidde osv, noe som gjør en macho ting til en nerde ting.

Sånn fysisk ser jeg kanskje ikke ut som en klassisk nerd, da jeg verken er feit eller tynn, men har litt muskler og ser litt mer rocka ut enn nerd, men i personlighet vet jeg ikke helt, eneste jeg kommer på er at jeg aldri gadd å dra på the gathering.

Gunfreak: Hva er ditt topp ønskereisemål i øyeblikket, og hvorfor?

Skottland fordi det er bare litt over en time med fly unna, og liker Britisk kultur og folk, samt mye mye whisky der, vil på whisky desliterier og på spesial whisky butikk.

Trikes: Picard eller Kirk?

Cordelia: er du en bonde jente eller urban jente?

Gjest Tirkes
Skrevet

Trikes: Picard eller Kirk?

Picard. Han var regelrett en veldig likandes kar, og jeg finner Kirk litt for full av seg selv - selv i de nye filmene, så det er karakteren, ikke Shatner. Jeg sier filmene i flertall fordi jeg teller ned til den neste IKKE LENGE IGJEN OMG. Kremt.

...Og nå fikk jeg lyst på Tullamore Dew. Irsk går an. Noen av dem. Skotsk er for... Et eller annet. Røkt?

Calavi: Hvilken läkerol har best smak?

NozMonster: Har du noensinne kjøpt lakrissnöre, og brukt det som sugerør i saft eller brus?

KristineS: Første CD du kjøpte...?

Gunfreak: Hva er din reaksjon på denne lenken?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...