Cindi Skrevet 24. april 2013 #14861 Skrevet 24. april 2013 Cindi: Hvilken sessongmatvare/kjeks/kake/godterier-greier savner du mest/oftest når tiden for den ikke er inne?il (som for.eks pepperkaker i juli, påskemaripan i oktober, juleribbe i april, osv....) Julebrus! Det er den eneste brusen jeg virkelig liker. Så jeg blir kjempeglad når den endelig kommer i butikken. (liker også den svenske julmusten, den er rar og digg samtidig.) hjärterdam: Hvordan klarer du å gjøre noe eksamensarbeid om dagen? Minya: Hva gjør at du finner frem puta å gjemme deg bak når du ser på tv?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. april 2013 #14862 Skrevet 24. april 2013 Jack: I neste syndikatepisode: Kan jeg stjele masse safirer da, og ikke bare diamanter? Jeg elsker safirer i mitt kalde blå hjerte jeg tror du vil elske neste episode, den er snart ferdig. den inneholder mye elementer du egentlig allerede vet - men også mye drama, mye kjærlighet, mye konspirasjoner, mye intriger og noen spennende vendinger! dette blir en lang fortelling fra de indre sirkler av kongeriket norges sikkerhetsnett og dramatøseri! SE HVA SOM SKJER! jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd med det du skal stjele ^^ Hjärterdam: hvilken farge hadde napoelons rosa pysjamas? Yme: sover du naken eller i pysj? eller har du andre preferanser?
Minya Skrevet 24. april 2013 #14863 Skrevet 24. april 2013 Julebrus! Det er den eneste brusen jeg virkelig liker. Så jeg blir kjempeglad når den endelig kommer i butikken. (liker også den svenske julmusten, den er rar og digg samtidig.) hjärterdam: Hvordan klarer du å gjøre noe eksamensarbeid om dagen? Minya: Hva gjør at du finner frem puta å gjemme deg bak når du ser på tv? Pompel og Pilt i barndommen og Borat i voksen alder. Ellers ingenting, jeg er relativt "tøff i trynet" når det gjelder skrekkfilmer og slikt. padawan: Du får huset/leiligheten helt for deg selv etter at kjæresten/venner/familie har okkupert det i en uke i strekk. Hva er det første du gjør når alle har gått?
Gjest padawan Skrevet 24. april 2013 #14864 Skrevet 24. april 2013 padawan: Du får huset/leiligheten helt for deg selv etter at kjæresten/venner/familie har okkupert det i en uke i strekk. Hva er det første du gjør når alle har gått? drar på PJ, watter opp anlegget og nytt alenetiden. Jack: noe spesielt du gleder deg til fremover?
Purple Basil Skrevet 24. april 2013 #14865 Skrevet 24. april 2013 Padawan: Hva hadde du til middag i dag?
hjärterdam Skrevet 25. april 2013 #14866 Skrevet 25. april 2013 jeg har egentlig ikke helt sansen for norsk musikk, spesielt ikke når det synges på norsk. Madcon og Dum Dum boys synes jeg har laget noe bra og Jan Teigen har mye legendarisk. hjärterdäm: samme til deg. Det må bli Dum Dum Boys og Jokke, også har Folk & Røvere en delbra Hjärterdam: Hva er du flinkest til på kjøkkenet? (sex på kjøkkenbordet teller. ) Jeg er en jævel på Oreokake Dessuten kan jeg ikke ha sex på kjøkkenbordet mitt nå fordi det er fullt av pensumbøker hjärterdam: Hvordan klarer du å gjøre noe eksamensarbeid om dagen? Jamen altså, jeg gjør jo ikke det... Nå skal jeg være på jobb til 19 i dag, så innom dere og så hjem og pakke, kom plutselig på at jeg reiser direkte fra jobb til Bergen i morgen.. Jeg trooor jeg skal få gjort litt på toget, Men herregud, jeg har da mange DAGER igjen Hjärterdam: hvilken farge hadde napoelons rosa pysjamas? Grønn, selvfølgelig? Cindi: Jobbet i TV? Fortell mer! josefin88: Hva ønsker du deg til neste bursdag?
Gjest Drue Skrevet 25. april 2013 #14867 Skrevet 25. april 2013 (endret) Drue: Har du lyst til å lage middag for meg i en uke? Hvis jeg får et budsjett på 500 kr dagen, så ja, da skal vi kose oss NerdMedSverd: Eier du et sverd? It's called needle Calavi: liker du å prate lenge i telefonen? Josefin: når var sist du løp? Endret 25. april 2013 av Drue
Cuddlegirl Skrevet 25. april 2013 #14868 Skrevet 25. april 2013 Cuddlegirl: beste overraskelsen du har fått? Ett supert surpriseparty av veninnene mine en gang jeg hadde bursdag! Så overraska har jeg aldri blitt før tror jeg. Cuddlegørl: store konsertplaner for sommeren? hva skal du se, eventuelt hva har du lyst til å se? Har ingen spesielle planer til nå. Har ikke fått med meg så mye om hva som skjer enda, så er ikke så veldig orientert. Er mest fokusert på eksamen og alt styret rundt det, så får jeg heller bare ta det som det kommer. Har hørt at Amy Macdonald skal ha konsert i Bergen i juni(?), så det hadde kanskje vært gøy å fått med seg. Cuddlegirl: Hva skal til for at du flytter til sørpolen for ett år? (1 million, spennende mann, utfordring...?) Det måtte nok blitt en mann! Jack: Ville du ha endret fortiden, eller sett fremtiden? Swarovski: Spise samme middag hver dag i 2 uker, eller betale en bot på 3000? nikki09: Tatovere alt fra nakken og ned, eller alt fra nakken og opp?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 25. april 2013 #14869 Skrevet 25. april 2013 NerdMedSverd: Eier du et sverd? Nei :-( NMS: bruker du stavmikseren din mye om dagen? Ikke mye, kun til den spaghetti og kjøttdeig retten min. Er forferdelig dårlig på å lage mat, ender alltid med at jeg lager en av de fire rettene jeg kan fra før. NerdMedSverd: Gleder du deg til de nye Star Wars-filmene? Ja NerdMedSverd: lekte du mest inne eller ute da du var liten? Begge deler. Likte å leke med pinner i skogen, men bygge lego inne trumfet det meste. NerdMedSverd: Har du lagt vekk vinterklærne? Nja, halvveis. Er litt frysepinne så har ikke lagt bort alt. Dratt frem skinnjakka hvertfall. NMS: Banner du mye? Ja, kanskje litt for mye. Heldigvis vet jeg når jeg ikke skal gjøre det. Evilposelos: Har du tatt frem motorsykkelen for sesongen og hvor mange ganger har du fått klager for spinning i grusen av naboen? Calavi: Din verste uvane? Harle: Frekkeste påfunnet du har gjort?
Purple Basil Skrevet 25. april 2013 #14870 Skrevet 25. april 2013 josefin88: Hva ønsker du deg til neste bursdag? Aller mest ønsker jeg meg en jobb, og at jeg blir lykkelig og fornøyd i året som kommer (men DET skjer nok ikke ). Av realistiske ting ønsker jeg meg te i forskjellige smaker, kanskje noen nye spennende kryddere eller andre matvarer jeg ikke er så godt kjent med. Blir alltid glad for store og små ting til kjøkkenet :D Josefin: når var sist du løp? Jeg aner ikke. Jeg løper veldig, veldig sjeldent om det ikke er noe viktig jeg skal rekke Men jeg liker å gå, går hele tiden, overalt Drue: Er du flink med hoppetau? hjärterdäm: Er du glad for tiden? Calavi: Hva er din beste tørstedrikk?
Gjest padawan Skrevet 25. april 2013 #14871 Skrevet 25. april 2013 (endret) Padawan: Hva hadde du til middag i dag? i går hadde jeg en egenkomponert wok. josefin88: Hvordan gikk det på jobbinterjuet du var på? Endret 25. april 2013 av padawan
Harlequin Skrevet 25. april 2013 #14872 Skrevet 25. april 2013 Harle: hvor langt har du kommet i studiene? Den 16. mai er jeg ferdig med første året på bacheloren, og tar, om ikke velfortjent, sommerferie. Harle: Frekkeste påfunnet du har gjort? Jeg er av typen som det fort flyr en faen gjennom og i øyeblikket kan være troende nok til å finne på det meste, men etter fem sekunder betenkningstid skjønner jeg at alt ikke nødvendigvis er like taktisk å sette ut i live. Er stort sett ganske snill, og tør stort sett aldri sette practical jokes ut i live. Men, har en tendens til å være noe utagerende under bilkjøring, og mang en langefinger har blitt rettet og mange banneord ytret, stort sett litt for tydelig... Senest i dag tok jeg meg den frihet å spasere rett ut i gangfeltet, for bilen som kom i mot hadde sett meg og det var hennes jævla plikt å stoppe. Hun fikk en bråstopp med påfølgende banning mot meg, jeg bare skula stygt over skuldra mi og håper hun hadde lært til neste gang. Puh! NMS: du får fjerne en artist fra radioen for evig tid. Hvem velger du bort? Drue: kleineste one liner? Josefin: en type interiørstil du ikke liker?
Gjest Drue Skrevet 25. april 2013 #14873 Skrevet 25. april 2013 Drue: Er du flink med hoppetau? Ja, jeg er ikke så verst. Hadde til og med sånn proffhoppetau engang i tida Drue: kleineste one liner? Herregud, det må bli alt av one-liners. Er det noen som tror at sånt funker? Harlequin: Er det noen av studiekameratene dine du holder et godt øye med? -lykke-: hvordan skal du feire endt eksamen i drittfaget?
Gjest Swarovski Skrevet 25. april 2013 #14874 Skrevet 25. april 2013 (endret) Swarovski: Har du noen gang vært på slanker'n? Nei. Det hadde jeg aldri klart. Jeg er ikke typen til å lese på kalorier, og tenke over hvor mye jeg har spist i løpet av en dag. Jeg hater også å trene-trene, så slanking er uaktuellt for meg. (Og så elsker jeg sjokolade altfor mye til å gi den opp ) Derimot har jeg gått ned i vekt. Gjerne fordi vekta har gått opp på skolebenken, og så går den ned når jeg begynner å sykle til jobb og jobbe heltid. swarowski: : Når lekte du skikkelig sist, og hva lekte du med da? Jeg er ikke noe flink til å leke for tiden. Så det vet jeg ikke. Hvis ikke kortspill telles som leking da. For da lekte jeg i mange timer med familien i jula Hvis jeg får et budsjett på 500 kr dagen, så ja, da skal vi kose oss Hadde jeg ikke vært så matlei, i tillegg til giddalaus, så skulle jeg glatt betalt det. Regner med det hadde blitt noen flotte middager. Hvis du i tillegg vasker hele leiligheter, og rydder i alt rotet mitt og kaster alt det jeg ikke får meg til å kaste, så skal jeg vurdere det på nytt. Swarovski: Spise samme middag hver dag i 2 uker, eller betale en bot på 3000? Jeg har ingen problemer med å spise samme middag i 2 uker. Vel, så lenge det er godt da Calavi: Har du et supert husmortips som ingen andre vet om? Cordelia: Har du en veskeorganisator (ala denne), eller ligger alt hulter til bulter i bunn av vesken din? Endret 25. april 2013 av Swarovski
TheHairyToothfairy Skrevet 25. april 2013 #14875 Skrevet 25. april 2013 Jack: noe spesielt du gleder deg til fremover? ganske mye, egentlig. akkurat nå er det å reise hjem til bergen en snartur for å se datter og om to uker er det nordover en tur for å hente nybilen <3 gleder meg litt til å komme nordover igjen pittelitt, selv om det er for å pakke sakene mine og forlate byen. på lang sikt ser jeg veldig frem til å finne hus sammen med hun der kvinnen jeg skal leve med ^^ Cindi; burner du ofte med bilen din? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 25. april 2013 #14876 Skrevet 25. april 2013 Jack: Ville du ha endret fortiden, eller sett fremtiden? det finnes elementer i min fortid jeg gjerne skulle sett ugjort. men de har allikevel formet meg til den jeg er idag. og jeg er faen meg ikke så verst. så jeg velger å la ting bli uforandret. fremtiden vil jeg vite minst mulig om. antar jeg lever veldig i nuet? Josefin: den beste kjærlighetssangen?
Cindi Skrevet 26. april 2013 #14877 Skrevet 26. april 2013 Cindi; burner du ofte med bilen din? Kanskje litt. Men bare når jeg er utålmodig på å komme meg ut på veien fortfort for å kjenne vind i håret, og andre sjåfører er treeeeeige. Jack: Tror du at du klarer å overbevise HerrCindi om å velge en annen bil enn passat? Calavi: Hva er det beste med 17.mai?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. april 2013 #14878 Skrevet 26. april 2013 Jack: Tror du at du klarer å overbevise HerrCindi om å velge en annen bil enn passat? Burde være enkelt. En tur med min lilla er alt som trengs. ^^ Drue: verdens mest sexy musikkvideo?
Gjest Nikki09 Skrevet 27. april 2013 #14879 Skrevet 27. april 2013 Nikki09: Bruker du mest bankkort eller er du flink til å ha kontanter? Bruker mest bankkort. Jeg hater å ha kontanter, føler meg så fattig av en eller annen grunn nikki09: dyreste smykket du eier? Enten min oldemors forlovelsesring, er med 6 små diamanter og noe andre greier. Har aldri fått den takstert så vet ikke hvor mye den er verdt. Eller så er det et par øredobber jeg fikk av min kjære i fødselsgave når vi fikk jentungen Nikki: favoritt-roligdanssang? I guess thats why they call it the blues - Elton John. Eller don't cry av Nirvana! Jeg har faktisk aldri danset roligdans nikki09: Hvilken kvinnelig kjendis synes du er den aller peneste/kunne tenke deg å sett ut som? Jeg skulle gjort mye for å se ut som Monica Bellucci! Hun er så latterlig pen! nikki09: Tatovere alt fra nakken og ned, eller alt fra nakken og opp? Hvis jeg måå velge så velger jeg selvsagt fra nakken og ned jeg elsker tatoveringer og har to ganske store selv, men alt fra nakken og ned er litt overkill Jack: dame med bart eller dame med monobryn? Cindi: hva er din favorittsang? Drue: hvis du skulle flyttet ut av Norge og til et sted du aldr har vært, hvor ville du flyttet?
Cindi Skrevet 27. april 2013 #14880 Skrevet 27. april 2013 Cindi: hva er din favorittsang? Songbird, Eva Cassidy. josefin88: Hva er den mest irriterende facebookstatusen som har vært på feeden din denne uken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå