Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tonje!: Hva er det verste du har opplevd så langt i livet?

Da Humlesnurr døde i Harry Potter-bøkene!

(Neida.)

Tonje!: Hvilken karakter i en bok eller film har du ønsket at du kunne være?

Alt for mange! Jeg lever til tider mer i fantasiverdenen enn i virkeligheten, også blir jeg fryktelig lett påvirket av bøker/film/TV-serier. Har alltid vært fascinert av sterke kvinnefigurer, og kan være fæl til å få totalt dilla på visse karakterer i perioder, hvor jeg bevisst og ubevisst begynner å imitere disse karakterene.

Kunne kommet med en lang liste, men det blir nesten litt for pinlig.

Tonje: konfronterer du folk som sniker foran deg i køen på butikken?

Jeg har gjort det ved noen få anledninger. Som regel bryr jeg meg ikke, eventuelt sender jeg veldig stygge blikk og dreper dem i tankene om jeg er i rette humøret.

Minya: Hvilke tre programmer bruker du mest på PCen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Du er 17 år og på fest. På festen er en gutt du synes er dødskjekk - hva gjorde 17årige deg for å fange oppmerksomheten hans?

På den tiden så trengte jeg ikke å gjøre så mye for å være ærlig. Jeg hadde ganske god selvtillitt og det tror jeg gjorde mye, for om jeg ville ha en fyr så kunne jeg stort sett bare gå å "ta" han.

Tonje: hva er dine 17.maiplaner?

Skrevet

Minya: Hvilken mat kan du ikke leve uten på nasjonaldagen?

Nå er jeg en av de som holder seg hjemme på 17.mai, og aller helst ikke gjør noe spesielt utav det, men jeg tar meg som regel en pinneis om jeg har en i frysa. :fnise:

Minya: Hvilke tre programmer bruker du mest på PCen?

Skype, Firefox og VLC

(alt annet etter det er i hovedsak Windowns explorer, og spill av alle slag)

Stjerner og Planeter; Hvis du hadde hatt muligheten, hvilke dyr ville du fylt huset ditt med?

Skrevet

Tonje: hva er dine 17.maiplaner?

På dagtid skal jeg være hjemme hos mamma der jeg vokste opp :) Skal gå rundt med noen venner for å se på barnetoget og høre korpset spille. Minstesøster spiller i korpset, så det er jo ekstra stas. Så kommer vi til å tusle rundt på skolearrangementet for å være med familie og spise is, kake og pølse.

På kvelden skal jeg grille sammen med vennegjengen, også blir det nok litt kake og snop da òg tenker jeg. Gleder meg! Jeg elsker 17. mai :)

Rskre: Hvilket klesplagg bruker du mest i hverdagen?

Skrevet

Calavi: Hva er den mest klumsete skaden du har pådratt deg?

Det var for ca 10 år siden da skulle stå på hendene på soverommet mitt. Gikk helt fint på vei opp, men på vei ned så slo jeg foten i sengekanten. Gjorde så jeg brakk foten på flere steder.

Calavi: Hvor ofte ler du høyt for deg selv?

Det skjer ganske ofte egentlig. Jeg kan fint sitte på t-banen å få latterkrampe, eller på jobb. Blir ikke mer moro enn man lager sjæl!

Drue: Når var sist du hadde skikkelig dårlig samvittighet? Og av hva?

Guybrush: Hva er det fineste noen har sagt til deg?

Cordelia: Hvilke filmer kan få deg til å grine skikkelig?

Skrevet

kråkefjas: Er det virkelig så innmari vanskelig å klare å huske på den ene lille regelen om at man må stille et spørsmål videre? :lete:

Nei, men lurer sjelden på noe.

Noz: Blowjobskills 1-10?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og Planeter; Hvis du hadde hatt muligheten, hvilke dyr ville du fylt huset ditt med?

veit ikkje heil kva du meinar... eit hus fullt av dyr? om ein tenkjer etter så er det jo dyr i huset. edderkopper, midd, floge, mygg og knott. eg er glad i dyr men ikkje i mitt hus, om du yenkjer på husdyr...eg hatar våt- hund -lukt!

Gunny : har du hatt hantikka(flått)?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Er det noen aktivitet eller idrett du skulle ønske du hadde drevet med/vært flink til som du aldri har fått prøvd?

Skøytedanser:) Var veldig glad i å stå på skøyter som liten, men kom fra en liten plass så hadde ingen mulighet til å lære noe videre utav det jeg putlet på med på isen selv:P

Josefin88: Av de Kg-erne du har møtt er du noen du endret inntrykk av etter å ha h*n irl?

Stjerner og planeter: Har du noengang fantasert om en av brukerne her inne?

NozMonster: Når fikk du ditt første kyss og hvordan var det?

Tonje!: Hva er den mest irriterende vanen en person kan ha?

Vampen: Hvilke 5 brukere her inne har du mest sansen for?

Swarovski: Dersom du kunne fått et ønske oppfylt idag, hva ville det vært?

Pene sko: Hender det folk gir deg komplementer på gaten angående klesstilen din?

Cordelia: Hva har du alltid med deg i vesken?

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Blowjobskills 1-10?

8,3! Det er alltid rom for forbedring..

NozMonster: Når fikk du ditt første kyss og hvordan var det?

Det var i 4. klasse, eller sommerferien til 6. klasse det... (hoppet over 5.klasse)

Vi var 4 kjærestepar i klassen på den tiden og hang sammen hver eneste dag alle mann.

En dag hang vi i en barnehagen og bestemte oss for at alle skule kyssa kjæresten sin samtidig :ler:

1-2.............3! Kyss!!!

Det første kysset var rimlig tørt og med sammenkrumma lepper, men vi rakk faktisk noen flere kyss før det ble slutt og de var ikke riktig så stive!

Det var først kjæresten som jeg hadde siste året på barneskolen som det ble litt mer action-kysseklinings med :laugh:

gunny: hvilkne posegodt-godteriposeting er best?

Lillesiren: hva er det kjipeste eller det verste med å være (snart) ferdigstudent?

Cindi: hva foretrekker du å spise som nattmat? kebab, bensintasjon-pølse, pizza, brødskive med ....? eller noe annet?

hjerterdam: fortell om sist gang du var nokså/ganske/veldig full :nigo:

Skrevet

Stjerner og planeter: Har du noengang fantasert om en av brukerne her inne?

:plystre:

Noz: Beste ebay kjøp?

Skrevet

Harlequin: Hva var beste fagene dine på barneskolen, ungdomskolen og VGS?

Norsk på en soleklar førsteplass i alle de tretten årene, tett etterfulgt av typ samfunnsfag/historie og religion. Var helt ok i feks biologi, men er nok ikke helt mitt interessefelt.

Det må bli Village Tandoori på Frogner. Tar deg med dit en dag. Ellers må jeg nevne Døgnvill utafor Mathallen. Hva med din da?

Høres bra ut. Som den fattige studenten jeg er... Har spist lite ute i Oslo, men synes i alle fall selv jeg har spist god tapas i en av basar-restaurantene på Youngstorget.

Harlequin: Har du store planer for 17. mai?

Harlequin: Hva skal du gå i på 17. mai, hvis du skal ut og feire?

Champagnefrokost med venner (selvsagt iført bunad) står øverst på lista, og siden jeg i år skal være i Oslo vil jeg gjerne en tur til sentrum og se på feiringa der. Utover det har jeg ikke så mange planer, men forhåpentligvis blir dagen til litt etterhvert.

Tirkes: bunad på menn - hot or not?

Tonje: noe praktisk du er rågod på?

Minya: når du må slå i hjel mye tid på feks en flyplass, hva gjør du?

Skrevet

Minya: når du må slå i hjel mye tid på feks en flyplass, hva gjør du?

Leser bøker, løser kryssord, finner meg noe mat, sover eller rusler rundt om det er en flyplass jeg ikke har vært på før. Noe som begynner å bli sjelden kost. XD

Jeg har flydd siden det var vanlig å ta med seg bagasjen ned på flystripa og legge den på en bagasjevogn før du gikk inn på rullebanen, og flyvertinnene tok imot billetten din i flydøra. Sikkerhetskontroll var en ting man ikke hadde hørt om, og barn ble tatt med inn i cockpiten for å se hvordan pilotene hadde det. Etter seks ganger var det igrunnen ikke spesielt interessant lenger. XD

Jeg har flere flytimer enn mange piloter i SAS og har brukt rundt 600 timer på flyplasser opp igjennom årene.

Så å slå ihjel tid på flyplasser er en av mine beste egenskaper. :fnise:

Harlequin;

Hvis du måtte velge en eneste matrett du kunne spise gjennom et helt år, hva ville du valgt?

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Til hvem som helst: Gidder jeg legge på et lag til med neglelakk?

(Her er det bare et svar som er gyldig.)

Skrevet

Harlequin: Ditt verste kyss?

Minya: Ditt beste kyss?

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Beste ebay kjøp?

denne paletten koster mindre enn/ like mye som en øyenskygge her i norge. den pigmenterer bra også!

http://www.ebay.com/itm/120-Pro-Full-Colors-Eye-Shadow-Eyeshadow-Palette-Makeup-Box-Cosmetics-Set-New-1-/130880808124?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item1e791aa4bc

de skoene her elsker jeg!!! (bare synd de er litt små i størrelsen...til og med på meg som bruker 35/36 :glare: )

http://www.ebay.com/itm/Romantic-Flower-Womens-Platform-Pumps-Stiletto-High-Heels-Bridal-Wedding-Shoes-/321084495590?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item4ac22096e6

denne skjorta elsker jeg også!! har fått mye oppmerksomhet for den, men nå har jeg mistet den derre svarte sløyfe-slipset i halsen, og det gjorde omtrent hele skjorta :grine:

http://www.ebay.com/itm/new-elegant-wear-to-work-office-lady-long-sleeve-WHITE-blouse-shirt-top-L-/271010193423?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&hash=item3f1977600f

og denne her, den som er helt til venstre :jepp:

http://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens-Faux-Leather-Look-High-Waist-Leggings-Pants-Tights-Size-SML-/390519593528?pt=UK_Women_s_Leggins&var=&hash=item5aecc81a38

her i tråden stilles ikke spørsmål til "alle" eller "hvem som gidder å svare" men til EN konkret bruker :Nikke:

Les hovedinnlegget for reglene, for det er veldig viktig å overholde dem her!

fleecjakke; hva driver du med i kveld?

cindi: har du utelukkende fått bare positiv bra respons på at du er gravid?

Skrevet

Minya: Ditt beste kyss?

Det første kysset fra HrMinya når han er nybarbert :rodmer:

Stjerner og planeter;

Hva foretrekker du å gjøre en lørdagskveld?

Skrevet

Det første kysset fra HrMinya når han er nybarbert :rodmer:

Stjerner og planeter;

Hva foretrekker du å gjøre en lørdagskveld?

det som eg gjer no; drikk med ei fantastisk veninne!

Skrevet

Ja, det gjør du!

Fleecejakka: Hvilken farge på neglelakken ble det?

Skrevet

Cindi: hva foretrekker du å spise som nattmat? kebab, bensintasjon-pølse, pizza, brødskive med ....? eller noe annet?

Som oftest det første jeg finner. :fnise: Men det diggeste må være pizza med tynn bunn eller hvitløksbrød (hvis jeg er hjemme og har det i fryseren).

cindi: har du utelukkende fått bare positiv bra respons på at du er gravid?

Utelukkende enormt positiv respons, med ett unntak. Og det var ganske forventet.

Noz: Er du ferdig med eksamen din snart?

Calavi: Har du kjøpt ny kjole til 17 mai?

Skrevet

Harlequin;

Hvis du måtte velge en eneste matrett du kunne spise gjennom et helt år, hva ville du valgt?

Salat, såfremt jeg kunne velge hvilke grønnsaker, type kjøtt og feks ost jeg kunne bruke i den.

Harlequin: Ditt verste kyss?

Hehe... Tja. Har vært borti en som bare... Gapte. Føltes litt som om han prøvde å spise meg, ikke særlig kult.

Lygekryss: kleineste date?

Fleecejakke: leser du aviser?

Cuddlegirl: favorittfilm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...