Gjest padawan Skrevet 27. mai 2013 #15001 Skrevet 27. mai 2013 Padawan: Kan du trene meg opp til å bli en jedi? Skeptisk. S & P: hvilken nettleser foretrekker du og hvorfor?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. mai 2013 #15002 Skrevet 27. mai 2013 Skeptisk. S & P: hvilken nettleser foretrekker du og hvorfor? no brukar eg Chrome fordi den huskar kva eg har skrive inn på td mailadressa og slikt. Før brukte eg explorer, men den er så elendig. Brukar Firefox om eg skal sjå netflix Padawan: Nemn tre ting som gjer at du tenkjer deg om to gonger før du går inn i eit forhald.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 27. mai 2013 #15003 Skrevet 27. mai 2013 Calavi: flaueste du har gjort i jobb/skolesammenheng? Tror ikke jeg har gjort så mye flaut verken i skole-eller jobbsammenheng. Har virkelig prøvd å tenke her, men jeg kommer ikke på en eneste ordentlig flau hendelse. Kanskje det er så ille at jeg har fortrengt det? Nei, jeg vet faktisk ikke, men jeg lover å komme tilbake til det om jeg skulle komme på noe. Calavi: Hvem var siste Kg-er du møtte irl? Jeg møtte flere faktisk, bl.a. Drue og Josefin88 Lillesiren: Hvordan tenker du å innrede den nye leiligheten? Har du klare tanker på hvordan du vil det skal bli, eller er du litt usikker? Guybrush: Du skal feriere to uker i Norge, hvor drar du, hva gjør du, og hvordan kommer du deg dit? Noz: Kunne du tenkt deg til å flytte til en annen by i Norge? Hvis ja, hvilken?
SemperFi Skrevet 27. mai 2013 #15004 Skrevet 27. mai 2013 SemperFi: Din signaturrett? Grillet biff som har marinert seg i øl, med J&D BBQ saus. På siden sprøstekte potetbåter med grønnsaker til. Enkel og supergod rett. Så kan jeg også lage noe persisk middagsretter, bare for å være litt orientalsk. Calavi: Menn med slips eller sløyfe?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. mai 2013 #15005 Skrevet 27. mai 2013 SemperFi: Er du ein nice guy?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 27. mai 2013 #15006 Skrevet 27. mai 2013 Calavi: Menn med slips eller sløyfe? Ja takk, begge deler? Nei, men jeg synes sløyfe er kjempekult, det er litt mer spennende enn et slips. Men, jeg synes at stilen må være ganske gjennomført, ellers kan det fort se litt hipster-aktig ut, og det er ikke jeg så glad i. Semper: Har du noen artige planer for sommeren? Stjerner: Drar du ofte en hvit løgn?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. mai 2013 #15007 Skrevet 27. mai 2013 Stjerner: Drar du ofte en hvit løgn? nei, eg heldt meg til sanninga Singha: fjelltur eller badetur?
SemperFi Skrevet 27. mai 2013 #15008 Skrevet 27. mai 2013 (endret) SemperFi: Er du ein nice guy? Kommer litt an på hva som faller inn i nice guy kategorien din. Men om det er musikkvideoen jeg har i signaturen du sikter på, så er jeg ingen av delene. Jeg tar initiativ når det trengs, behandler folk rettferdig og hører på hva de har å si før jeg sier mitt. Når det kommer til jenter, så pleier jeg å ta initiativ til å finne på noe om jeg liker de eller bare vil bli kjent. Jeg har ikke inntrykket av at jeg er gjerrig, eller kjip som person som ikke har noe å snakke om. Men jeg er heller ikke fyren som blir betatt etter 1-2 date og sier "jeg elsker deg" etter tidlig. Kanskje er jeg litt mer realistisk? Og de kriteriene jeg stiller til henne er ikke kriterier som er helt på gjordet, jeg stiller samme kriterier til meg selv. Semper: Har du noen artige planer for sommeren? Jeg ble headhuntet til Hovefestivalen i år, og skal jobbe med ansvaret for alle teamledere og alle frivillige. Mitt arbeid er å dirigere arbeid, opprigg av campene og sørge for at ting går smurt under festivalen i campene. Så blir det også kanskje litt jobbing med artistene også. Jeg ble ganske fornøyd når jeg fikk denne jobben, også er det slettes ikke dårlig betalt heller. Ellers så er det å ta seg tur på stendene, og bare slappe av. jeg må også finne en bedrift jeg kan skrive bacheloroppgaven min for. padawan: Er det noen faste ting som du gjør hver sommer som et rutuale. F.eks må til dyreparken, etc. Noz: Har du grønne fingre? Endret 27. mai 2013 av SemperFi
Auroressa Skrevet 28. mai 2013 #15009 Skrevet 28. mai 2013 Auroressa: jobber eller studerer du, i så fall hva/med hva? Jeg er langtidsykemeldt og har vært det i en to års periode nå, men håper på og få tatt opp studiene i løpet av de neste årene. Harlequin : Kunne du tenkt deg et liv uten en utdannelse? Altså gå igjennom livet uten noe skole i ryggen?
Gjest .-L-. Skrevet 28. mai 2013 #15010 Skrevet 28. mai 2013 Nei, kan ikkje sei det. Men dei er ganske regjerande her eg bur. "Dans på Grasdal" beskriv ganske mange laurdagskvelder då eg var ungdom. Grasdal, no kjem eg igjen, skjorto e rævet, kor e ølet mitt henne.. -L-: Venaste nynorsk ord? Finaste. Stjerner og planeter: Den finaste du veit? Gunny: Sviskegrøt er?
Nattjenta Skrevet 28. mai 2013 #15011 Skrevet 28. mai 2013 Nattjenta: Dine interesser? Sove. Nattjenta: Kan du fortelje tre gode ting med deg? Snill... positiv, rar. L: Hvilke av utestedene i Bergen er favoritten?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. mai 2013 #15012 Skrevet 28. mai 2013 Gunfreak: Favorittøl? Samuel Fullers Imperial stout Gunny : har du hatt hantikka(flått)? Ja, men jeg drepte den, vi var i kristiansand og på bade land, og jeg tror jeg drukna dusten i klor vann, den hang i hode mitt i mange uker, trodde det var en floke i håret, til vi tok og sjekka og der hang den dau. hadde ikke sugd så mye blod heller. gunny: hvilkne posegodt-godteriposeting er best? Godt og blandet, den med gelefisker, salt lakris(liker ikke den søte lakrisen så den kaster jeg ut) Gunny: God og mett? Ja nå er jeg det. Gunny: Beste middag? Ribbe på julaften. til hverdags er det mye vanskligere å velge og har mange kandidater. Nozzy: trenger du noen å trene BJ skillsene dine på Stjerner: har du tyttebær syltetøy til kjøttkaker i brun saus? Calavi: dyre eller billige klær? pene sko: hvordan kle seg med stil i varmen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mai 2013 #15013 Skrevet 29. mai 2013 Grasdal, no kjem eg igjen, skjorto e rævet, kor e ølet mitt henne.. Finaste. Stjerner og planeter: Den finaste du veit? Sonen min! Stjerner: har du tyttebær syltetøy til kjøttkaker i brun saus? nei, søte ting har ingenting med middag å gjera! Pene sko: Kor mange pirqueskjorter har du?
Gjest Inggolf Skrevet 29. mai 2013 #15014 Skrevet 29. mai 2013 Noz: Kva finn du på når du kjedar deg som mest? Vettkeeem? Jeg kjeder meg aldri.. Jeg er veldig lett å underholde, så når jeg er hjemme så kjeder jeg meg ikke når jeg bare lar fjernsynet stå på mens jeg surfer mellom facebukken, KG og diverse Noz: Kunne du tenkt deg til å flytte til en annen by i Norge? Hvis ja, hvilken? Nja, på en måte men også nei.. Det er her jeg har familien min og studiene mine, men jeg kunne kanskje ha prøvd for en periode å bo i stavanger eller kr.sand. Noz: Har du grønne fingre? Heheee, nei, langt ifra...Blomster er fine og jeg er veldig glad i dem men jeg har ingen interesse av å ha dem selv. Nozzy: trenger du noen å trene BJ skillsene dine på Nja, jeg har erfart at sex absolutt ikke er som å lære å sykle (altså, det glemmes ) men det er ikke sånn at jeg bare finner tilfeldige fyrer for å ikke glemme hvordan man gjør det. S&P: Hva er forskjellene mellom norsk og spansk tapas? Auroressa: Spiser du usunn mat og godterier oftere enn det du innrømmer for andre? nattjenta: av småting i hverdagen, hva irriterer deg mest? Anoia: nevn ting som du synes er skikkelig oppskrytt.. (enten om det er serier, filmer, matretter, reisemål....ting....) Singha: hvor er du? arabella: har du noen planer du gleder deg til i sommer? isåfall hva da?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mai 2013 #15015 Skrevet 29. mai 2013 S&P: Hva er forskjellene mellom norsk og spansk tapas? Singha: hvor er du? visste ikkje at det var forskjell før eg var i Spania sist veke. Me skulle kose oss med Tapas på 17. mai....Det vart ei skuffande oppleving. Norsk tapas har me vel fornorska? I Spania var det mykje rare smårettar. Me vart heller ikkje mett. Singha har heimeeksamen, hysj. Arabella: Kva utdanning har du?
Singha Skrevet 29. mai 2013 #15016 Skrevet 29. mai 2013 Singha: hvor er du? Uh, her? Singha: fjelltur eller badetur? Ska vel gå an å kombinera dei to. NozMonster: Savner du meg?
Gjest padawan Skrevet 29. mai 2013 #15017 Skrevet 29. mai 2013 padawan: Er det noen faste ting som du gjør hver sommer som et rutuale. F.eks må til dyreparken, etc. nja, pleier å ha ferie siste uken i juli. da drar jeg en langhelg et eller annet sted med lillesøs og familien hennes. ellers er jeg ganske mye på hytten. det er få helger fra begynnelsen av mai og ut september jeg ikke er på hytten. de siste 4-5 årene har jeg hatt forsinket sommerferie i november/desember og det har vært deilig. Padawan: Nemn tre ting som gjer at du tenkjer deg om to gonger før du går inn i eit forhald. hun har "for mange" barn fra før av. Hvor mange som er "for mange" kan man sikkert diskutere men hvis hun har tre barn fra før av begynner det å bli litt no-go for min del. en eller to går greit. hun vil ikke ha flere barn er også no-go for min del. Mulig det er en mannegreie men jeg vil en eller annen gang ha "mine egne" genetiske barn. Skal jeg nevne en tredje ting må det bli avstand. jeg har prøvd meg på en del avstandsforhold og setter nå som krav at hun helst skal bo i Oslo eller ikke så langt unna slik at en ikke bruker en evighet på å treffe hverandre. visste ikkje at det var forskjell før eg var i Spania sist veke. Me skulle kose oss med Tapas på 17. mai....Det vart ei skuffande oppleving. Norsk tapas har me vel fornorska? I Spania var det mykje rare smårettar. Me vart heller ikkje mett. Spansk tapas er jo masse småretter som består av mase forskjellige råvarer. hva rettene består av er litt avhengig av hvor i Spania for det er ganske mye variasjon mellom de forskjellige delene av landet. Det sies at tapas-talerknene er små slik at en kan sette de oppå ølglassene for å holde fluer og sånn unna ølen. S & P: Hvor i Spania var du?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mai 2013 #15018 Skrevet 29. mai 2013 Skal jeg nevne en tredje ting må det bli avstand. jeg har prøvd meg på en del avstandsforhold og setter nå som krav at hun helst skal bo i Oslo eller ikke så langt unna slik at en ikke bruker en evighet på å treffe hverandre. Spansk tapas er jo masse småretter som består av mase forskjellige råvarer. hva rettene består av er litt avhengig av hvor i Spania for det er ganske mye variasjon mellom de forskjellige delene av landet. Det sies at tapas-talerknene er små slik at en kan sette de oppå ølglassene for å holde fluer og sånn unna ølen. S & P: Hvor i Spania var du? Ja, eg veit det med tanke på tapas Eg var i Barcelona Noz: Ser du på Paradise Hotel?
Gjest Lillesiren Skrevet 30. mai 2013 #15019 Skrevet 30. mai 2013 Lillesiren: Hvordan tenker du å innrede den nye leiligheten? Har du klare tanker på hvordan du vil det skal bli, eller er du litt usikker? Ganske klare tanker ja Du vet, det er eksamenstid(eller, masteroppgaveskrivetid), høysesong for å finne på alt mulig annet enn å skrive, så pc'en er spekket med inspo-mapper Fargemessig tror jeg det kommer til å gå i gråtoner/jordfarger. Dette inspobildet fra Living liker jeg godt: Blir vel neppe noen murvegg på meg, men åh, syns det stuen er så fiin!! Kjøkkenet har jeg blir sannsynligvis i samme fargeskala med hvitt kjøkkenbord, grå skifer mellom benkeplate og overskap og noen knæsj røde små taklamper hengende over bordet=) Noz: Hvilken farge bruker du oftest på klærne dine?
Pene sko... Skrevet 30. mai 2013 #15020 Skrevet 30. mai 2013 (endret) pene sko: hvordan kle seg med stil i varmen? Casual kan du gå med enten skjorte eller pique, kombinert med chinos eller shorts + seilersko eller loafers, espadrilles el. Blir det kaldt eller begynner å regne, kan du anvende en såkalt harrington-jakke. Når det kommer til ren casual kan du leke så mye du vil egentlig med både det ene og det andre. Mer pent kan du dra frem en v-hals og en sløyfe eller et slips til å ha over skjorten. Resten kan du gjøre som du vil med. Enten langbukse eller kortbukse. Oxfords funker også til kortbukser, men dette blir smak og behag. Prøvde selv å gå med dette uten sokker da jeg gikk med shorts. Noen ler av det og andre digger det. For sommerfest kan du simpelthen slenge over en tynn sommerlig lysegrå eller lyseblå blazer. Få på deg en langbukse av typen chinos eller flanell. For å fullføre kan du bruke en panamahatt eller en vårlig lysegrå eller hvit sixpence. Mansjettknuter passer perfekt til sommeren. Og ikke glem PS. Du kan være sommerlig og bruke loafers uten sokker til antrekket. Oxfords er pene og kule, men når man ellers går med slike året rundt, er det gøy å prøve noe annet. Jeg digger å gå med stråhatter om sommeren. Noen digger det, andre ikke. Pene sko: Kor mange pirqueskjorter har du? Sikkert 50, selv om flere av disse burde byttes ut. Gunny: Hva skal du i sommer? Endret 30. mai 2013 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå