Strange Doll Skrevet 31. mai 2013 #15061 Skrevet 31. mai 2013 Strange Doll: Tar du det som et kompliment, eller blir du fornærmet? Jeg tar det som et kompliment. Fordi jeg vet det ikke er sant. Nyyx: Hvilken parfyme er best?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. mai 2013 #15062 Skrevet 31. mai 2013 Calavi: Hva slags musikk hører du på? Jeg hører på mye forskjellig egentlig. Men favoritten er Otis Redding, en soulartist fra 60-tallet. Generelt liker jeg mye musikk fra det tiåret.... Ellers går det både i nyere og eldre artister, Etta James, Solomon Burke, Van Morrison, Queen, Michael Jackson, Adele, Eva Cassidy, Morten Abel... Osv.. Som du ser er det ganske mye variert, så vanskelig å si noe konkret. Men favorittmusikken blir altså 60 talls soul Calavi: Avatar med paraply; er du glad i regnet? Nei, jeg hater regn. Derfor er det greit å beskytte seg med paraply Nyyx: Drømmeyrket?
Jellybean78 Skrevet 31. mai 2013 #15063 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Jelly: Hva har du gjort i dag? Lest til eksamen (gjort ett tappert forsøk iallefall) vært til frisøren,trent og slanget meg i solveggen.... Jellybean: Dine ferieplanar? Heller stusselige greier Stjerner, skal jobbe så og si hele ferien.....sånn er det når en er student, ferie blir ett luksusgode dessverre.... Jelly: Lest fifty shades? Nope, syns hele greia var alt for opphypa til at jeg gidda.....for ikke å snakke om at serien nok er ett stykke utenfor mitt interessefelt innen litteratur. Calavi: Hva var det du studerte/jobbet med igjen? Dolly: Jobbe for Røde Kors igjen i sommer? når isåfall? KristineS: Har du sett revyen Donna Baccalao noengang? Endret 31. mai 2013 av Jellybean78
Strange Doll Skrevet 31. mai 2013 #15064 Skrevet 31. mai 2013 Dolly: Jobbe for Røde Kors igjen i sommer? når isåfall? Ja. i juni. Jellybelly: hva skal du i sommer?
Aphrodite Skrevet 31. mai 2013 #15065 Skrevet 31. mai 2013 Nyyx: Hvilken parfyme er best? Victoria Secret sin Incredible. Den lukter himmelen på meg, og jeg får hele tiden komplimenter! Nyyx: Drømmeyrket? Politi Calavi: Har du noen gang sko som kostet mer enn 3 000? Strange Doll: Har du noen malerier i stua de/soverommet? Jellybean: Liker du typisk norsk mat best, eller amerikansk? Singha: Har du noen sitater hjemme hos deg som "carpe diem", "youre home is where youre heart is".. osv osv.?
KristineS Skrevet 31. mai 2013 #15066 Skrevet 31. mai 2013 Nei, si det.. Jeg var keen på å bytte avatar, så bildet og tenkte ikke stort over det. Ble bare sånn Strange doll: Hva stod det på den siste sms'en du mottok? Jelly: Hva har du gjort i dag? Kristine: Hvilken is er din favoritt? Big Deal eller Lion. Bare pga. den gode kjernen med flytende karamell. Mmm KristineS: Gøyeste du har gjort? Jeg tror faktisk noen av rideturene jeg har vært på topper lista. Finvær, god selskap og stoooor fart på hesteryggen = skikkelig adrenalinkick og latterkrampe av skrekkblanda fryd KristineS: Har du sett revyen Donna Baccalao noengang? Nei. Faktisk ikke. Selv om jeg kunne tenkt meg å få sett den en gang. Og det er forresten en opera Har hørt noe av musikken og likte den godt, og har hatt venner som har vært med i koret bl.a. Jelly: Har du sett den? Calavi: Hadde du noen spesielle sitater på russekortet?
Singha Skrevet 31. mai 2013 #15067 Skrevet 31. mai 2013 Singha: Har du noen sitater hjemme hos deg som "carpe diem", "youre home is where youre heart is".. osv osv.? Det nærmeste jeg kommer er nok et postkort på korktavlen min ved PC-en. Spock er avbildet mens han hilser på tradisjonelt Vulcan-vis. Under er teksten "Live long and prosper". Så egentlig, nei. Men jeg har malerier/trykk på veggene i stua. Nyyx: Drømmebilen? Strange Doll: DB eller VG?
Strange Doll Skrevet 31. mai 2013 #15068 Skrevet 31. mai 2013 Det nærmeste jeg kommer er nok et postkort på korktavlen min ved PC-en. Spock er avbildet mens han hilser på tradisjonelt Vulcan-vis. Under er teksten "Live long and prosper". Så egentlig, nei. Men jeg har malerier/trykk på veggene i stua. Nyyx: Drømmebilen? Strange Doll: DB eller VG? DB. Helt klart. Strange Doll: Har du noen malerier i stua de/soverommet? Ja. Som familiemedlemmer har malt til oss. Og bilder fra Ikea men det er jo ikke akkurat malerier da.. Nyyx: Ditt beste skjønnhetstips?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. mai 2013 #15069 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Calavi: Hva var det du studerte/jobbet med igjen? Jeg jobber som selger, samtidig som jeg forbedret vitnemålet fra vgs Calavi: Har du noen gang sko som kostet mer enn 3 000? Jeg er litt usikker. Har et par som jeg enten kostet 2800 kr eller 3100 kr. Jeg pleier ikke kjøpe så dyre sko da... Calavi: Hadde du noen spesielle sitater på russekortet? Nei, jeg hadde en vits uten noe poeng Verken barn eller foreldre skjønte bæret, så da de spurte meg om poenget så forklarte jeg bare vitsen en gang til. Var mange som klødde seg i hodet. Men, man får ikke mer moro enn man lager sjæl. Og jeg er heldigvis ganske lettunderholdt! Strange doll: Om du kan velge mellom et nytt par sko/plagg eller en bytur, hva velger du? Endret 31. mai 2013 av Calavi
Strange Doll Skrevet 31. mai 2013 #15070 Skrevet 31. mai 2013 Strange doll: Om du kan velge mellom et nytt par sko/plagg eller en bytur, hva velger du? Akkurat nå velger jeg et nytt plagg, fordi jeg trenger en ny bukse og vet akkurat hvilken jeg vil ha:P Tonje!: Hvor mye ville du betalt for drømmeferien?
Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2013 #15071 Skrevet 1. juni 2013 Noz: Korleis går det med studia dine? Jo, jeg tror det gikk bra...må bare vente til 11.juni for å se hvordan det gikk med den siste eksamen. gleder meg allerede til å begynne igjen 12.august NozMonster: Hvilken farge har du på håret nå? kjedelig møkkafarge kjedelig vanlig brun som egentlig trengs en real oppfriskning.. pandamann: hva er den beste måten å lage egg på? (eggerøre, hardkokt, bløtkokt, posjert osv) kaffemor: pleier du å ha ønskelister til jul og bursdager, eller er du av typen som aldri ønsker deg noenting?
Daybreak Skrevet 1. juni 2013 #15072 Skrevet 1. juni 2013 Daybreak: Spiser du mye godteri? Varierer veldig, men for tida gjer eg ikkje det Jelly: Når har du eksamen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. juni 2013 #15073 Skrevet 1. juni 2013 Stjerner og planeter: Handler du masse via nettet? Eg handler undertøy via nettet. Også oppdaga eg ebay for ein mnd sidan. kjøpte litt øyrepynt derifrå. Eg er så irritert over 200 kr grensa. Det er så mykje fint der ute! Nyyx: Det mest sexye på det kjønnet du tenner på? Strangedoll: Kva er det mest sårande nokon kan sei til deg?
Jellybean78 Skrevet 1. juni 2013 #15074 Skrevet 1. juni 2013 Jellybelly: hva skal du i sommer? Mest sannsynligvis arbeide hele sommerferien, statens lånekasse gir jo siste utbetaling i mai, etter det så må en jo greie seg selv.... Jellybean: Liker du typisk norsk mat best, eller amerikansk? Ingen av delene, liker orientalsk aller best, kinesisk og indisk går rett hjem med meg... Men om jeg må velge mellom dine 2 valg, så tror jeg kanskje det blir litt sånn 50/50 er veldig glad i både kjøttkaker og fiskekaker, for ikke å snakke om elgsteik. Jelly: Har du sett den? Nei, dessverre har ikke det, opera har jeg ikke så voldsomt sansen for, om det hadde vært ett teaterstykke eller revy så hadde det vært morro, men opera blir litt langdrygt syns jeg.... Jelly: Når har du eksamen? Den aller siste er på tirsdag neste uke, innen matte og fysikk, da er vi stort sett ferdige med dette skoleåret, (og godt er det, litt skolelei akkurat no) Nyyx: Hva studerer/jobber du med? Strange Doll: Har du bestemt deg for hva du skal til høsten? videre skole, eller? Stjerner: Hvordan gikk det med tatoveringen din? Daybreak: Er du forberedt på å muligens flytte til andre deler av landet for å finne jobb?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. juni 2013 #15075 Skrevet 1. juni 2013 Stjerner: Hvordan gikk det med tatoveringen din? har time i sommer. gledar meg! Jelly: Når er de ferdig utdanna? Singha: Har du fleire eksamenar?
Aphrodite Skrevet 1. juni 2013 #15076 Skrevet 1. juni 2013 Nyyx: Drømmebilen? Bugatti Veyron. Bare fordi jeg elsker fart Nyyx: Ditt beste skjønnhetstips? Drikk masse vann. Huden min blir ordentlig bra når jeg er flink til å bytte ut vannet med brus Nyyx: Det mest sexye på det kjønnet du tenner på? Det er enten skuldre eller ryggen. Det er helt vilt! Blir gæren av det. Nyyx: Hva studerer/jobber du med? Jeg jobber i et strømselskap med kundeservice og andre ting der. Fikse opp i alt rotet, hahaha! Jelly: Henger du på noen andre forumer? Stjerner og planeter: Hva har du til middag i dag? Noen anbefalinger? Strange Doll: Hvilket trekk stikker mest frem hos deg personlighetsmessig? Daybreak: Er du avhengig av noe/noen? Singha: Kan du lage mat til meg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. juni 2013 #15077 Skrevet 1. juni 2013 Stjerner og planeter: Hva har du til middag i dag? Noen anbefalinger? eg fann ein heimalaga pizza i frysen. Varma den og me vart god å mette begge to Daybreak: Er du forelska no?
Strange Doll Skrevet 1. juni 2013 #15078 Skrevet 1. juni 2013 Strange Doll: Hvilket trekk stikker mest frem hos deg personlighetsmessig? Omsorgsfølelsen jeg har for folk. Og humoren Strange Doll: Har du bestemt deg for hva du skal til høsten? videre skole, eller? Uvisst enda. Strangedoll: Kva er det mest sårande nokon kan sei til deg? Klisje nok at jeg er stygg. Det sårer skikkelig. Kommentarer om kroppen min. Jellybean: Når blir det flere tattoveringer?
Singha Skrevet 1. juni 2013 #15079 Skrevet 1. juni 2013 Singha: Har du fleire eksamenar? Ikkje i vår i alle fall. Singha: Kan du lage mat til meg? Ja. Strange Doll: Gå naken i byen i en time, eller alltid bo i bolig med innsyn? Nyyx: Kan du lage barn til meg?
Strange Doll Skrevet 1. juni 2013 #15080 Skrevet 1. juni 2013 Strange Doll: Gå naken i byen i en time, eller alltid bo i bolig med innsyn? Nå har sikkert 99% av alle naboene mine sett meg naken, men jeg tenker at å gå naken i byen en time er bedre enn at de skal måtte se på meg i all evighet.. Singha: Brunetter eller blondiner? Nyyx: Loreal eller maybelline?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå