Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyyx: Kan du lage barn til meg?

Litt vanskelig, men skal prøve.

Nyyx: Loreal eller maybelline?

Maybelline. Favorittmascaraen min og leppestiftene!

Strange Doll: Ser du på noen serier nå?

Stjerner og planeter: Liker du sjokolade eller potetgull best?

Gunfreak: Skal du stemme i år?

Singha: Jeg er fortsatt sulten. Når skal du lage maten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Singha: Jeg er fortsatt sulten. Når skal du lage maten?

Skal lage laks i morgen, det er nok til deg og.

Singha: Brunetter eller blondiner?

Jeg pleier å si brunetter, men statistikken tyder visst på at jeg ender opp med å bli betatt av jenter som har blondt hår. Jeg velger å tolke det slik at det egentlig ikke betyr så mye for meg.

Nyyx: Trenger du hjelp?

Skrevet

Nyyx: Trenger du hjelp?

Ja. Men ikke fra deg.

Noz: Har du vært i dyreparken nylig?

Cordelia: Hvilket underforum er din favoritt?

Singha: Vil du være med til tusenfryd?

Skrevet

Ja. Men ikke fra deg.

Singha: Vil du være med til tusenfryd?

Fuck deg.

Ja.

Singha: Hva er en dealbreaker i et forhold for deg?

Uhm... Løgn og utroskap og sånt noe tull?

Stjerner og Planeter: Hva skulle du bli når du ble stor?

Skrevet

Daybreak: Er du forberedt på å muligens flytte til andre deler av landet for å

finne jobb?

Tanken har slått meg,men det er absolutt ikkje noko eg ønskjer.

Daybreak: Er du avhengig av noe/noen?

Ja,det er vel vi alle? Er avhengig av min nærmaste familie og mine nærmaste vener, av mobilen min, briller, nøkler og lommeboka :P

Daybreak: Er du forelska no?

Nei.

Strange Doll: Favorittsong?

Stjerner og planeter: Bruker du å følge med på Melodi Grand Prix? Gjorde du det i år?

Singha: Verste og beste eigenskap eit kvinnfolk kan ha?

Skrevet

Strange Doll: Ser du på noen serier nå?

Big Bang Theory og True blood.

Strange Doll: Favorittsong?

Akkurat nå er det Let her go - passenger. Men det endrer seg fort. Jeg er sånn som hører på sangene på repeat helt til jeg er dødslei av de så finner jeg en ny en :P

Singha: Hva er hverdagsgleder for deg?

Noz: Liker du fotball?

Daybreak: Om du kommer opp i en krisesituasjon, er du den som er rolig og får folk til å roe seg, eller den som har panikk?

Skrevet (endret)

Jelly: Når er de ferdig utdanna?

Sommeren 2014 om alt går som planlagt....

Jelly: Henger du på noen andre forumer?

Nope, oppholder meg bare her inne på KG

Jellybean: Når blir det flere tattoveringer?

Tiden vil vise....når anledningen byr seg en dag kanskje, ingen artister her i Norge som jeg

ønsker noe av, må bli i utlandet en plass, jeg har ett annet forhold til dette en de aller fleste

nordmenn....aldri skjønnt meg på folk som gjør det nede i syden fordi det var så "billig" der nede

liksom, om du skal ha det billigst mulig så blir kvaliteten deretter også.

Strange Doll: er du en veldig impulsiv person? eller ikke?

Guybrush: Hvor mange år har du rundet?

Calavi: 3 ting som opptar deg mye?

Endret av Jellybean78
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Liker du sjokolade eller potetgull best?

SJOKOLADE!!

Stjerner og Planeter: Hva skulle du bli når du ble stor?

Eg skulle bli politiadvokat. Eg var topptrent ei tid....Men så vart eg for glad i øl.

Stjerner og planeter: Bruker du å følge med på Melodi Grand Prix? Gjorde du det i år?

Nei, det pleiar eg aldri å gjera. I år var eg i Barcelona då det skjedde. Eg fekk vite dagen etterpå at det faktisk hadde skjedd. Har aldri sett Hotel Cesar. Ser ikkje på Farmen, Paradise hotel, Mad man, ja, også vidare....

Singha: Kva skal du bli når du vert stor?

Skrevet

Daybreak: Om du kommer opp i en krisesituasjon, er du den som er rolig og får folk til å roe seg, eller den som har panikk?

Det kjem an på kva krisesituasjon det er, av og til er eg roleg,av og til ikkje.

Jelly: Kva er draumejobben no når du har enda utdanninga di?

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Noz: Har du vært i dyreparken nylig?

Nei, ikke på et år...

Noz: Liker du fotball?

Ja! :jepp:

Nyyx: hvorfor lurte du på det? (fordi jeg ble tagget på facebukken?)

Anoia: hva har helgens høydepunkt vært?

daybreak; hva er sommerferieplanene? reise noen steder?

Endret av NozMonster
Gjest padawan
Skrevet

pandamann: hva er den beste måten å lage egg på? (eggerøre, hardkokt, bløtkokt, posjert osv)

Jeg spiste jo ikke stekt egg på over 20 år men nå er det det beste måten å lage egg på. sammen med sprøstekt bacon er det nammenamm.

Strange Doll: Hva er ditt særeste trekk.

Skrevet (endret)

hjerterdam: fortell om sist gang du var nokså/ganske/veldig full :nigo:

Oi, nå måtte jeg tenke faktisk... Det må være julebordet med jobben i desember. Jepp, så ofte er hjärterdam på vift. Det var veldig morsomt, dansa, ble bedre kjent med kolleger (hadde akkurat starta da), og hadde en generelt fin kveld :)

hjerterdam: lurte foreldrene dine deg med noe da du var liten? isåfall med hva da?

Juppda, på gården pappa er fra er det en haug/ås/noe sånt, med en mast på toppen, ved/under den masta er det et lite hus (jeg aner fortsatt ikke hva masta gjør, men antar det er noe elektroniske greier i det lille huset som er ca2x2 meter i flate). Iallefall, jeg, søstre og søskenbarn vokste opp med å tro at nissen, jada, selveste julenissen, bodde der inne med verksted og alt. Trodde på dette til jeg ble litt for gammel til at jeg har tenkt å avsløre alderen min på daværende tidspunkt... :fnise:

hjerterdam: Hvis kjøleskapet ditt var magisk og alltid hadde akkurat det man hadde lyst på hver gang du åpnet døren, hva ville du oftest gått i kjøleskapet for å finne?

Fetaost, vannmelon eller agurk. :)

hjärterdam: Hva liker du best med kjæresten din? :)

Jeg liker at vi kan snakke i tre timer på telefonen uten å gå tom for ting å snakke om. At han tar meg som jeg er, med alle mine særegenheter og merkelige påfunn. Jeg liker at han ser på barnet mitt som han gjør, og ikke forskjellsbehandler han og sin egen datter.

Jeg liker at han deler av seg selv og den han er, slik at jeg kan forstå han.

Jeg liker at han gjør meg trygg.

Jeg kunne skrevet mer, men dette er det jeg setter mest pris på med mr. Jack.

Noz: Hvilken kjole fra Midnatt står øverst på ønskelista her og nå?

Singha: Hva spiste du til middag i dag?

Daybreak: Hvilken sosial utfordring er din hjertesak?

Jack: Hvilken konsert i sommer (som vi har mulighet til å komme oss på) har du lyst til å dra på?

Yvonne: Hva er viktig for deg din første dag i en ny jobb? Altså, hva kan dine nye kolleger gjøre som får deg til å føle at du har tatt riktig valg?

Endret av hjärterdam
Skrevet

Daybreak: Hvilken sosial utfordring er din hjertesak?

Unge menneske med nedsett funksjonsevne, det skreiv eg og bachelor om no.

padawan: Kva er det positive og det negative med den politikken som styrer Noreg no, i dine augo?

Skrevet

Jack: Hvilken konsert i sommer (som vi har mulighet til å komme oss på) har du lyst til å dra på?

Jeg har jo visse planer om å se Joe Bonamassa og Beth Hart i Bergen sammen med Rofl, mulig vi tillater at våre kvinner blir med. Akkurat nå spøker det dog litt for denne konserten pga tingenes tilstand.

Ut over det så skal jeg jobbe Rihanna og David Guetta i Bergen, så de får jo jeg med meg da ;) ( i den grad man får med seg noe som helst mens man løper og herjer der)

Men! Vi skal definitivt se Muse, jeg er usikker på når de spiller dog. Hadde vært kult å få med seg Kim Larsen også. Og, nå når jeg er blitt østlending, så kan du bite deg i nesen på at vi skal innom operaen, Giacomo trengs luftes litt. Ryktene sier noe om at du skal se Kingsley Anowi og Stig van Eijk også.

Hjärterdam: spørsmålet går rett tilbake til Dem.

Harlequin: om du måtte ha sunget en sang foran publikum, hvilken ville det ha blitt?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

KG er fucka på min mob!

Doubleoh: mine favoritt øl er kilkenny, grolsh, Gato, urquell, mack artic og sjølvsagt Hansa!

Doubleoh: kvifor namneendring?

Gjest padawan
Skrevet

padawan: Kva er det positive og det negative med den politikken som styrer Noreg no, i dine augo?

Negativ: jeg synes det burde vært satser mer på å bygge ut stamveinettet mellom Stavanger - Kristiansand - Oslo - Lillehammer - Trondheim, Oslo - Bergen og Oslo - svenskegrensen/Gøteborg/Stockholm. Jeg tror Norge ville spart ganske mye på å effektivisere transporten mellom de største byene. togstrekket på de samme rutene kunne rustes opp slik at man feks kunne tatt unna mer godstransport på en mer miljøvennlig møte. Barcelona - Madrid tilsvarer omtrent Oslo - Bergen og det kan tas unna på cirka 2.5 timer med tog. Dette ville kostet å bygge ut men ville samtidig gitt store samfunnsøkonomiske gevinster.

Positivt: Selv om jeg aldri har stemt på AP liker jeg mye av "liketstanken" deres som bygget opp Norge etter krigen. Går livet ditt på tryne vet du at Norge AS tar vare på deg og vi er egentlig ganske heldige som vi har det som vi har det i Norge. (jeg synes dog samfunnet er litt for soft med å få folk ut i arbeid etter de har vært sykemeldte/trygdede en stund).

Daybreak: Bestemt deg for hva du skal stemme i september?

Skrevet (endret)

Yvonne: Hva er viktig for deg din første dag i en ny jobb? Altså, hva kan dine nye kolleger gjøre som får deg til å føle at du har tatt riktig valg?

Å ønske meg velkommen, at de viser at de er glade for å se meg, at de viser interesse for å bli kjent med meg, at de møter meg med et åpent sinn og ikke dømmer bare fordi jeg kanskje ser sånn eller slik ut. Jeg er litt sjenert og stille i starten, og da er det alltid en lettelse hvis de andre viser at det er hyggelig med en ny kollega, at de slår av en prat, viser at de "bryr seg". Et godt arbeidsmiljø er nesten det viktigste for meg når jeg tenker jobb. :)

Hjärterdam: Hva er det beste tipset du kan jeg gi meg når jeg nå går ut i ny jobb?

JackPreacher: Hva liker du best med forloveden din? :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Guybrush: Hvor mange år har du rundet?

Som jeg har sagt før når folk har spurt åpenlyst, denslags svarer jeg ikke på :) Alt for lett å identifisere. Den slags forbeholder jeg folk jeg "kjenner" endel mer.

Guybrush: Hvordan tilbringer du helst og oftest en fridag i sommervarmen? (hengende på stranda, hjemme i skyggen, ute i sentrum osv....)

Bli mast ned på Løkka av venner på slutten av formiddagen, sitte i sola på uteserveringen med en bøtte fyllt med is og pils. Bestille en flaska cava utover dagen, kaskje bestille en av de knallgode hjemmelagde burgerne om man skal skeie ut litt. Knuse de andre i besserwisser :P

Guybrush: Du skal feriere to uker i Norge, hvor drar du, hva gjør du, og hvordan kommer du deg dit?

Hmm, Kanskje tatt en runde Bergen, Stavanger, Kristiansand, Oslo før jeg hopper på flyet opp til Trondheim igjen? Det gjorde jeg en gang tidligere bare at jeg hadde svært liten tid. Så fly til Bergen og buss til Stavanger og tog videre derifra.

Da skal jeg ringe og mase på alle vennene jeg har og bare tusle rundt, henge på cafeer, prate skit hele natta, se film, dra ut på byen kanskje, være sosial og ikke tenke på noe annet.

Guybrush: Har du en sparebøsse som du er flink til å bruke?

Jeg hadde en globusformet en men da var jeg såpass liten at jeg brukte å dra inn og tømme den på bankens dag :P Så nei, jeg kan ikke si det.

Guybrush: gi meg topp tre dåser på dåsebildet i den dåseartikkelen.

Hmm.

F2, B4 og F1

Calavi: beskriv drømmeboligen din

Drue: din tur

Padawan: det er baldurs gate ikke sant ? :D

Harlequin: gleder du deg til å jobbe i sommer?

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: det er baldurs gate ikke sant ? :D

Avataren min? Nope, det er Darth Bane.

Yvonne: lenge siden du skiftet jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...