TheHairyToothfairy Skrevet 28. april 2013 #14881 Skrevet 28. april 2013 Jack: dame med bart eller dame med monobryn? Tror jeg går for bart. Det kiler litt når man kysser. HAR JEG HØRT. Calavi: soverommet ditt, pertentelig ryddig eller kaos? eller mellomting? fortell!
Harlequin Skrevet 28. april 2013 #14882 Skrevet 28. april 2013 Harlequin: Er det noen av studiekameratene dine du holder et godt øye med? Nei, er nok ikke det. Ikke for det, er ikke så mye å velge i heller, da psykologien er relativt jentedominert... Drue: paraply eller regnjakke? JackP: hva var den forrige forrige filmen du så, og hva tycks? Cindi: har du en spesiell app eller gadget du har blitt avhengig av i hverdagen?
Gjest Drue Skrevet 28. april 2013 #14883 Skrevet 28. april 2013 Drue: paraply eller regnjakke? Paraply, med mindre det er en tur-tur. Harlequin: hvorfor er du så treig til å svare? Kenzi: hvilken kampsport kunne du tenke deg å begynne med?
Gjest Skrevet 28. april 2013 #14884 Skrevet 28. april 2013 (endret) Calavi: liker du å prate lenge i telefonen? Det varierer litt egentlig. Før var jeg veldig glad i å snakke i telefonen, og min lengste telefonsamtale er på over åtte timer. Men, de siste årene har det blitt mindre og mindre av de. Noe jeg egentlig synes er helt okei. Men jeg snakker fortsatt lenge i telefonen med venninner jeg ikke har sett på lenge, selv om jeg synes det er veldig mye bedre å møte de Calavi: Din verste uvane? Det må kanskje bli det at jeg generelt ikke spiser som jeg burde og trener minimalt. Jeg tenker overhodet ikke på hva jeg spiser- og spiser stort sett hva jeg vil når jeg vil. Alt dette er jo ikke så fryktelig sunt da, og det er jo ikke bra Men, de gangene jeg prøver å skjerpe meg så får jeg jo lyst på ting jeg aldri ellers vil ha. Sånn som f.eks sjokolade. Også har jeg vært avhengig av leppepomade i over 13 år, det er jo også noe jeg gjerne skulle sett jeg klarte å slutte med. Calavi: Hva er din beste tørstedrikk? Vann er den aller beste tørstedrikken. Drikker generelt mye vann. Ellers så kommer iste som en god nummer to Calavi: Har du et supert husmortips som ingen andre vet om? Nei, har ikke det altså Har tenkt og tenkt, men kommer ikke på noe. Calavi: Hva er det beste med 17.mai? Ja, si det. Jeg elsker nemlig 17 mai, og for hvert år som går synes jeg bare det blir koseligere og koseligere. Jeg blir garantert en av disse mødrene som står å sutrer når jeg ser på barnetoget. Men det beste? Tror bare det må bli selve stemningen, jeg. Det er noe helt spesielt på denne dagen, og jeg blir så sykt stolt av landet jeg bor i. Tenk at vi feirer nasjonaldagen ved å vise frem alle disse flotte barna vi har her Og det at de fleste gjør en innsats denne dagen. Vi legger igjen problemene våre hjemme, tar på oss finstasen og feirer landet vårt med jubel og rop.. Også irriterer jeg meg alltid litt over de som går i olabukse, converse og hettegenser. Går an å gjøre litt stas på denne dagen, synes jeg. Calavi: soverommet ditt, pertentelig ryddig eller kaos? eller mellomting? fortell! Akkurat nå er det en mellomting da jeg fikk småpanikk i går da jeg skulle på vinkveld hos en venninne og ikke ante hva jeg skulle ha på meg. Så nå ligger det en del klær slengt over skapdørene og på puffen. Litt sminke her og der, og med noen sko. Jeg er veldig ryddig av meg, men jeg tror faktisk soverommet er det rommet jeg bryr meg "minst" om når det kommer til rot. Så her er jeg ikke like manisk som jeg f.eks kan være når det kommer til stuen. Der slapper jeg ikke av før det er helt ryddig, mens på soverommet kan det være smårotete uten at jeg bryr meg særlig. Men rent må det alltid være! Nikki09: Hva er planene dine for 17 mai? Hjärterdam: Hva er det første du skal gjøre når bacheloroppgaven er levert? Josefin88: Hva har du gjort i helgen? Harle: Hva slags kjøtt foretrekker du? Okse, lam, kylling, laks osv. Endret 28. april 2013 av Calavi
Cindi Skrevet 28. april 2013 #14885 Skrevet 28. april 2013 Cindi: har du en spesiell app eller gadget du har blitt avhengig av i hverdagen? Jeg er generelt avhengig av mobilen min. Bruker facebook-appen, vær-app og en gravid-app mest. Er nok ikke veldig avhengig men. Harlequin: Har du noen apper du kan anbefale? hjärterdam: Hvordan er du å spille brettspill med? God eller dårlig taper/vinner?
Guybrush Skrevet 28. april 2013 #14886 Skrevet 28. april 2013 Cindi: spiller du brettspill? isåfall hva ?
Cindi Skrevet 28. april 2013 #14887 Skrevet 28. april 2013 Cindi: spiller du brettspill? isåfall hva ? Jaaaa! Jeg elsker brettspill! Alias, tabu, den forsvunne diamant, monopol, cranium, twister, ludo, stigespill, risk, backgammon, fantasi, gjett hvem, trivial pursuit + + + + Jeg skifter dessverre personlighet når jeg får et brettspill foran meg da. Særdeles lite sjarmerende eller medmenneskelig. Men det er morsomt når jeg spiller med andre som er like ille som meg. Spesielt hvis man skal mime, tegne, gjette eller forklare. Guybrush: Klarer du å oppføre deg som et voksent menneske når du spiller brettspill? Calavi: Når er det ideelt for deg å bli mor tenker du? Har du en "plan" du har hatt fra du var liten jente?
Gjest Skrevet 28. april 2013 #14888 Skrevet 28. april 2013 Calavi: Når er det ideelt for deg å bli mor tenker du? Har du en "plan" du har hatt fra du var liten jente? Jeg hadde en "plan" i mange, mange år, men den har gått rett vest nå. Jeg ville bli gravid når jeg var 27 og føde når jeg var 28. Da skulle jeg ha vært gift i minst to år. Altså, måtte jeg gifte meg da jeg var rundt 25. Da skulle jeg har vært forlovet rundt 1-2 år, så jeg må da bli spurt ca nå Noe som ikke funker ettersom jeg gjerne vil bo med karen i 1-2 år før dette igjen, og så ville jeg ha vært sammen med han et år før vi flyttet sammen også. Såå, som dere kanskje skjønner (om dere skjønte noe overhodet) så er det ikke sjans i havet. Dette er en noe litt blåøyd "plan", det ser jo jeg også. Men, i en perfekt verden så var det sånn det skulle skje Jeg innså jo etterhvert at det ikke kom til å bli sånn da, selv da jeg var med eksen. Guybrush: Har du noen gode tips til en vordende salsadanser?
hjärterdam Skrevet 29. april 2013 #14889 Skrevet 29. april 2013 hjärterdäm: Er du glad for tiden? Det er jeg, jeg synes at livet generelt behandler meg veldig fint om dagen, og selv om jeg også er en del stresset pga levering av oppgave om 9 dager, så har jeg så veldig mye fint å se frem til etter de dagene, og så mye fint som skjer akkurat nå også Hjärterdam: Hva er det første du skal gjøre når bacheloroppgaven er levert? Haha, jeg skal på jobb Dvs, jeg må stikke fra jobb for å levere den fysisk på skolen, og så skal jeg tilbake igjen etterpå. MEN, da - når jeg kommer hjem så skal jeg rydde bort ALLE fagbøker som har tatt plass i stua de siste ukene, og finne frem enten The Hunger Games, eller A Song Of Ice And Fire, som jeg har sagt jeg skal lese etter leveringen Så skal jeg knørve meg ned i sofaen og lese skjønnlitteratur - jeg gleder meg! hjärterdam: Hvordan er du å spille brettspill med? God eller dårlig taper/vinner? Håhå, du beskrev meg egentlig da du beskrev deg selv Jeg har et konkurranseinstinkt ut av en annen verden, og er en fryktelig dårlig vinner (og sikker også taper ), men jeg elsker å spille spill, utenom Monopol, for det vinner jeg aldri, så da blir jeg bare sur. Eksen min nekta i flere år å spille Monopol med meg.... KristineS: Hva er det morsomte som har skjedd i helgen? Drue: Spiller du brettspill? Hvilket et evt favoritten?
Gjest Drue Skrevet 29. april 2013 #14890 Skrevet 29. april 2013 Drue: Spiller du brettspill? Hvilket et evt favoritten? Monopol. Og jeg vinner alltid! Guy: har du noen i kikkerten? Hvis ja, hvem?
Guybrush Skrevet 29. april 2013 #14891 Skrevet 29. april 2013 Guy: har du noen i kikkerten? Hvis ja, hvem? Nope. De som har vist interesse i det siste har stort sett vært litt vel unge Guybrush: Har du noen gode tips til en vordende salsadanser? Å tørre! Å hive seg med på salsakvelder på byen selv om man må dra mutters alene og får flashbacks tilabake til usikre kvelder på ungdomsklubben Å tørre å by opp. Å tørre å drite seg ut. Og trene samt ha det gøy mens du gjør det. Man kan danse med støvsugeren osgå Guybrush: Klarer du å oppføre deg som et voksent menneske når du spiller brettspill? Hva er voksent menneske ? :D Du kan si det slik at jeg tar veeeeldig godt vare på mitt indre barn. Og jeg eeeeeeeeeeelsker å slå andre i spill. Spesielt trivia Drue: burde jeg ha noen i kikkerten? Calavi: har du tenkt å begynne å danse ? Dreamdrops: sløser du mer penger på "tull" nå når du tjener egne penger ? Harlequin: hvordan slår eksamensnervene ut for deg?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. april 2013 #14892 Skrevet 29. april 2013 JackP: hva var den forrige forrige filmen du så, og hva tycks? Siste filmen jeg så var på kino. Karsten og Petra, sammen med datter'n. Var jo en ganske trivelig film for de små med en grei fortelling som er lett gjenkjennbar fra bøkene. Vi koste oss. Hjärterdam: Boney M eller ABBA?
Gjest Skrevet 29. april 2013 #14893 Skrevet 29. april 2013 Calavi: har du tenkt å begynne å danse ? Ja, det skal jeg Har vurdert, og hatt lyst til å starte i mange år, men har liksom aldri blitt noe av. Men, tidligere i år var jeg på helgetur samtidig som et av disse kursstedene hadde stevne eller noe, så da ble det salsadansing hele kvelden. Det gjorde ikke så jeg ble mindre gira da, for å si det sånn! I tillegg fikk jeg tilbakemelding på at jeg ikke var et håpløst tilfelle av en av disse lærerne, så da er det bare å hoppe i det. Jeg har danset tidligere, men aldri noe i nærheten av salsa og heller ikke pardans. Jeg tror jeg kommer til å slite en del i starten. Tenker jeg for mye på trinn og teknikk faller jeg helt ut og får ikke til noe. I tillegg er jeg elendig til å la meg føre av en kar, så det kan bli spennende å se hvordan det går Gøy blir det nok uansett. Kan ikke forstå annet Guybrush: Du har sikkert skrevet det flere ganger før, men hva slags stil danser du da? Jack: Hvor forelska er du på en skala fra 1-10 daa? Drue: Hvilken frukt liker du best?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. april 2013 #14894 Skrevet 29. april 2013 Jack: Hvor forelska er du på en skala fra 1-10 daa? 200 det var et sant helvete å forlate fru jack på toget i går. utrolig rart å sovne uten henne. enda mer snodig å våkne uten henne der/her. ser veldig frem til pinsen. cindi: lekker hun fremdeles?
KristineS Skrevet 29. april 2013 #14895 Skrevet 29. april 2013 KristineS: Hva er det morsomte som har skjedd i helgen? Bursdagen til ei god venninne av meg. Herlig kveld med masse (skit)prat og god mat. + en del alkohyler og wii-spilling utpå kvelden. Mario kart etter litt over ei halv flaske bacardi var en morsom affære JackPreacher: Hva er det mest (fysisk) slitsomme du noen gang har gjort/vært med på?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. april 2013 #14896 Skrevet 29. april 2013 JackPreacher: Hva er det mest (fysisk) slitsomme du noen gang har gjort/vært med på? Gikk gjennom isen en gang i Bardufoss, i januar. Jeg var ikke lenge i vannet, men det å komme seg opp var helt innst forjævlig tungt. Smertene etterpå pga kulden tok vanvittig med krefter, og etterpå er alt man vil å sove. Kampen mot å ikke sove før det "er trygt" er ganske heftig. Noe som ikke varte i mer enn rundt 30 minutter føltes som en hel dag. josefin88: hva er det beste og hva er det verste med å ha katt?
Guybrush Skrevet 29. april 2013 #14897 Skrevet 29. april 2013 Guybrush: Du har sikkert skrevet det flere ganger før, men hva slags stil danser du da? Cubana ! :D Iallefall foreløbig. Klubben jeg er tilknyttet underviser også i en mix av NY og LA under fellesbenevnelsen x-body. Skulle begynt der allerede men ble utsatt pga sykdom blant instruktører. Kubansk virker mer social og flytende mens de andre er mer elegante. Stort sett handler det jo om enten å gå i sirkler eller at jenta går på linje hele tiden. Bare å slutte å tenke og ikke bestemme null problem for jenter det eller hva ? Calavi: hva har du danset tidligere? Kristines: hvordan går eksamensperioden ? :D
KristineS Skrevet 29. april 2013 #14898 Skrevet 29. april 2013 Kristines: hvordan går eksamensperioden ? :D Tja.. Jeg begynner å komme ordentlig i eksamenslesemodus sånn litt etterhvert. Heldigvis nærmere tre uker til første eksamen. Kom meg greit igjennom en obligatorisk prøve i ene emnet som var nødvendig for å få gå opp til eksamen, så satser på det går greit på selve dagen og. Så nå blir det masser av grammatikkrepetisjon og litt religionslesing innimellom. Calavi: Hva er favorittdrikken om du er ute på byen?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2013 #14899 Skrevet 29. april 2013 (endret) Evilposelos: Har du tatt frem motorsykkelen for sesongen og hvor mange ganger har du fått klager for spinning i grusen av naboen? Jeg mistet lappen for 10 år. Dommeren var så sint at han dømte meg til 10 års fengsel også Ansiktet hans ble rødt før han sa "Og de ti årene du ikke har lappen, skal du sitte i fengsel" og hamret hardt 3 ganger med den trehammeren sin. Jeg ville hamre tilbake og si opp dommen min, men jeg fikk ikke tildelt en hammer. Nikki09: Du har veldig fin farge på håret, hva heter fargen og hvilket merke? Endret 29. april 2013 av Evilposelos
Gjest Skrevet 30. april 2013 #14900 Skrevet 30. april 2013 (endret) Cubana ! :D Iallefall foreløbig. Klubben jeg er tilknyttet underviser også i en mix av NY og LA under fellesbenevnelsen x-body. Skulle begynt der allerede men ble utsatt pga sykdom blant instruktører. Kubansk virker mer social og flytende mens de andre er mer elegante. Stort sett handler det jo om enten å gå i sirkler eller at jenta går på linje hele tiden. Bare å slutte å tenke og ikke bestemme null problem for jenter det eller hva ? Calavi: hva har du danset tidligere? Kult! Jaja, ikke sant? Vi jenter er jo kjempeflinke til det... Jeg danset freestyle discojazz Det var på den tiden jeg var litt spenstigere og en del mykere.. Calavi: Hva er favorittdrikken om du er ute på byen? Jeg drikker som regel hvitvin eller noe sprudlende, men jeg synes strawberry daquiri er helt sinnsykt godt om det blir brukt ordentlige bær. Og raspberry daquriri, det tror jeg til og med er hakket bedre. Ellers er jeg også ganske glad i mojito Evilposelos: Om du skal synge karaoke, hvilken sang synger du da? Endret 30. april 2013 av Calavi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå