TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2013 #14721 Skrevet 18. april 2013 Yme: på en skala fra 1- 10, hvor sannsynlig er det at du hadde kjøpt disse actionfigurene?
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #14722 Skrevet 18. april 2013 Hjerterdam: Hvilke apper har du på telefonen, og hvilke er best brukt? Spotify er definitivt den som brukes mest. Etter den kommer Kalenderen, Facebook, Instagram, GoogleMaps, Dropbox, Evernote, RunKeeper, NetCom-appen, Bank-appene, SoundCloud, Nedtellingsappen jeg ikke husker hva heter og ymse spill i mer eller mindre tilfeldig rekkefølge Hjertedamen: Hvordan er singel livet? Det har jeg ikke grunnlag for å svare på. alkasil: Hvor høy er du? Jack: Hva er favorittparfymen din, både for menn og damer? Yme: Interesserer du deg for klær/mote? Noz: Hva har du i vesken din akkurat nå? KateW: Hvilke klær er et must for deg på sommeren? Claudette: Hva er det mest positive med jobben din?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2013 #14723 Skrevet 18. april 2013 Jack: Hva er favorittparfymen din, både for menn og damer? Jeg veksler mellom cK Obsession og Aramis. På kvinner er jeg litt veldig sucker for cK Euphoria. KateW: hvor stor er dataskjermen du bruker just nu?
Jellybean78 Skrevet 18. april 2013 #14724 Skrevet 18. april 2013 (endret) Jellybean: Android, iOS, Windows eller BlackBerry? Eh.....sier windows jeg, gammelt vanemenneske som jeg er! Jelly: har du en nær venn/familie som har skuffet deg veldig noen gang? Jepp, min beste venn faktisk.....da han ble sammen med hun som han idag er gift med, så hørte jeg nesten ikke ett kvekk ifra han på over ett års tid, til tross for at jeg prøvde å holde kontakten ved like mellom oss i begynnelsen. Greit nok, jeg forstår godt at en ønsker å pleie forholdet i begynnelsen, særlig i den fasen hvor en svever på en rosa sky og alt er rosenrødt, men du kutter ikke bare kontakten med bestekompisen din for det.... Stakk dypt det der, og preger enno mitt forhold til han, den dag i dag faktisk. Jelly: Er du mest opptatt av å spise sunt eller trene ofte? Var veldig opptatt av begge deler tidligere, men no som skolen tar opp MYE av tiden min så blir det litt vanskelig, prøver så godt jeg kan å finne tid til begge deler da. De er jo veldig viktige aspekter av livet begge 2. Jellybean78: Har du vurdert å flytte til utlandet etter ferdig utdannelse? Jepp, det har jeg absolutt, om jeg ikke finner en god grunn (kvinne) til å bli værende her. Iallefall bare prøve det en stund og se hvordan det går, en lever jo bare 1 gang såvidt det er meg bekjent, er det noe du har lyst å prøve, gjør det før det er for sent, mener jeg. Det høye lønnsnivået i Norge er kanskje det beste argumentet for å bli værende, men på den annen side er jeg ikke begeistret for vinteren, å bo i ett land med evig sommer hadde vært en sann befrielse tror jeg, særlig siden vi som kommer ifra her oppe i nord virkelig vet å sette pris på noe folka der borte nesten tar for "gitt" Yme: Hvor mange husdyr har du? Guybrush: 3 mest givende filmer du har sett? (sittet igjen med best inntrykk av) Dolly: Eksamensnerver? Cindi: Er barnerommet ferdig innredet? Stjerner: Trives du best i sosiale lag, eller på egen hånd? Endret 18. april 2013 av Jellybean78
Gjest Steve Cook Skrevet 18. april 2013 #14725 Skrevet 18. april 2013 StivCook: Hender det at du lager helikopter med kuken din? Det går ikke an å lage helikopter med en stiv kukk! Steve Cook: Hva er den beste tiden på dagen din? Jeg er et nattemenneske. Det er da jeg er mest inspirert. SteveCook: Kunne du data ei dame med bart? Jeg liker alle damer, også de med bart! Jellybean78: Suge faren din eller sleike moren din? (du må velge en av delene)
Jellybean78 Skrevet 18. april 2013 #14726 Skrevet 18. april 2013 Jellybean78: Suge faren din eller sleike moren din? (du må velge en av delene) Hmm....målet ditt er hva? Å trekke meg opp eller no? Få meg sint? Epic fail, og sånn mellom meg og deg, så har jeg mine mistanker om hvilken patetisk bruker her inne som skjuler seg bak nicket ditt Steve: Liker du å spille spill med andre? 2
Gjest Steve Cook Skrevet 18. april 2013 #14727 Skrevet 18. april 2013 Hmm....målet ditt er hva? Å trekke meg opp eller no? Få meg sint? Epic fail, og sånn mellom meg og deg, så har jeg mine mistanker om hvilken patetisk bruker her inne som skjuler seg bak nicket ditt Steve: Liker du å spille spill med andre? Nå må du roe deg ned her. Ble du fornærmet? Det spørsmålet er jo et klassisk dilemma. For å svare på spørsmålet, så ja, jeg kan like det
Cindi Skrevet 18. april 2013 #14728 Skrevet 18. april 2013 Cindi: Er barnerommet ferdig innredet? Najj.. Har ikke noe barnerom. Jack: Hva er ditt forhold til barn?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2013 #14729 Skrevet 18. april 2013 Jack: Hva er ditt forhold til barn? Som storebror til seks søsken så er jeg vel vant med barn fra veldig tidlig av. Jeg elsker datteren min over alt jeg selv er og har vært, hun er den beste biten av meg. Det finnes et barn til i forholdet mitt, han er ikke mitt barn fra fødsel av - men jeg kommer aldri til å gjøre noen forskjell på ham og mine egne. Det ligger i kortene at en dag dukker det opp flere, og jeg gleder meg faktisk. Steve Cook: ditt flaueste øyeblikk rent seksuelt, lyst å dele? Cindi: den lengste sammenhengende seksuelle aktiviteten du har hatt? Swarovski: det særeste stedet du har vært seksuelt involvert? Yme: er du stille eller bråkete under sexxeh time? 2
Strange Doll Skrevet 18. april 2013 #14730 Skrevet 18. april 2013 Strange Doll: Hva er det morsomste man kan gjøre i Bergen? Mye koselig. Men morsomt, tenker akvariet eller en tur på byn. VilVitesenteret.. Strange Doll: Hvor mange tenner har du? Like mange som alle andre. Jeg vet ikke hvor mange tenner et menneske har Cutedoll: du må spise et menneske, hvem spiser du da? Meg? Om jeg må spise et menneske, da blir jeg heller vegetarianer. Dolly: Eksamensnerver? Njajo.. har begynt å få ja! Vil jo gjøre det bra. Jelly: Er du ærlig med folk om de feks spør om kjolen ser bra ut på de? Eller tar du en hvit løgn og sier de ser bra ut uansett om de ikke gjør det? Padawan: Har du mye på veggene?
Cindi Skrevet 18. april 2013 #14731 Skrevet 18. april 2013 Cindi: den lengste sammenhengende seksuelle aktiviteten du har hatt? 11, eller 17 timer. Spørs om man teller det som sammenhengende mer når man har hatt en spisepause. Niennas: Hva er den beste festen du noensinne har vært på?
Gjest padawan Skrevet 18. april 2013 #14732 Skrevet 18. april 2013 Padawan: Har du mye på veggene? Jeg kjører en litt minimalistisk stil men alle bildene jeg har på veggene er bilder jeg har tatt selv. Strange Doll: planer for helgen?
Guybrush Skrevet 18. april 2013 #14733 Skrevet 18. april 2013 Guybrush: 3 mest givende filmer du har sett? (sittet igjen med best inntrykk av) Requiem for a dream. Ufattelig vond film igrunn, fæl å se på men utrolig "bra". Shawshank Redemption. Et filmatisk mesterverk i mine øyne. Budskapet om håp, ikke å gi opp. My sisters keeper. Usikker på 3.plassen da det er så mange som kunne fylt plassen. Men familiesamhold, sorg, glede, vanskelige valg. Utrolig bra film. Guybrush: Har du vurdert å danse i konkurranser? Nå vet jeg ikke engang om det er noe konkurransemiljø å snakke om her i byen iallefall. Tror jeg tar ett skritt om gangen (pun intended ) men jeg stiller meg ikke negativ om jeg blir stadig bedre Uansett må man jo da finne noen man virkelig danser bra sammen med også. Stjeler deler av lista til you know who :D Alkasil: fikk du lommepenger da du var liten? Anoia: hva var den første jobben du fikk penger for? Arabella: hvor gammel var du da du fikk din første sykkel? og hvordan så den ut? Badabing: har du noe favorittsnop/snack som ingen av vennene dine liker? BusteMartePinn: stolteste øyeblikk? Calavi: har du hatt kjæledyr? Isåfall, hva var ditt første? Charmander: hund eller katt? hvis ingen - hvorfor? Cindi: beskriv interiørstilen din med 2 ord Daybreak: var det noe du gledet det til ved å bli "voksen" da du var liten og som ikke helt levde opp til drømmene? Dreamdrops: har du gjort noe som virkelig har fått foreldrene dine sinte? Isåfall hva? Drue: hva tror du er dine foreldres stolteste øyeblikk ved deg i mer voksen alder? Evilposelos: du får en låt konstant på hodet resten av livet - hvilken? Farnesina: slemmeste du har sagt til noen? Gorgonzola: fineste du har sagt til noen? Gunfreak: hva gjorde/sa du som sist fikk en person til å gråte? HedvigR: i forhold til inntrykket du tror vi har av deg her inne på KG, hvor korrekt er dette i forhold til hvordan du er i real life? Jellybean78: noe du virkelig virkelig ønsket deg som liten men aldri fikk? Josefin88: hva var det første du gjorde da du flyttet hjemmefra? Harlequin: hva savner du med å bo hjemme? Hjärterdam: er du teknisk av deg? Kenzi: har du noen tvangstanker? Type alltid ta to ganger i et dørhåndtak osv Kisskissbangbang: beskriv latteren din KristineS: hvis kjæresten din skulle beskrive deg med 3 ord - hva tror du de ville vært? (type dønn ærlig og noe som virkelig ER deg) .-L-.: hva spiller nicket på? Lillesiren: ditt stolteste øyeblikk? NerdMedSverd: lekte du mest inne eller ute da du var liten? Niennas: Hvilke fag var du flinkest i på grunnskolen? NozMonster: når du var yngre - hva missunnte du mest at venninnen dine evt hadde? evt at du trodde de hadde? Padawan: hvis du fikk starte på nytt igjen - hvilken sport/hobby som du nå føler er litt for seint å begynne med skulle du isåfall tatt opp?/kunne du tenkt deg å prøve? Sakone: hvilke vaner/interesser har du lagt til deg etter oppholdet i asia? om noen. Singha: følte du deg veldig inkludert eller utenfor i oppveksten? Solsenga: om du fikk alt av penger du noensinne måtte behøve - ville du forstatt jobbet? Og isåfall med hva? Stjerner og planeter: beskriv din første virkelige store crush Strange Doll: the one that got away - har du noen? Yme: den mest fascinerende personen du har møtt - og hvorfor?
Strange Doll Skrevet 18. april 2013 #14734 Skrevet 18. april 2013 Jeg kjører en litt minimalistisk stil men alle bildene jeg har på veggene er bilder jeg har tatt selv. Strange Doll: planer for helgen? Jobbe,jobbe Strange Doll: the one that got away - har du noen? jeg skjønte ikke spørsmålet Padawan: Hvilke bilder pleier du å ta?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 18. april 2013 #14735 Skrevet 18. april 2013 Calavi: Hva er favorittantrekket ditt på deg selv, og på ”mannen din”? Jeg har ikke noe ordentlig favorittantrekk heller. Jeg ligger godt å gå i kjoler, så det må bli en av de tror jeg.. Da helst en sommerlig en, med brune ben, ballerinasko og en søt veske Når det kommer til denne mannen da, som jeg ikke har, så må det vel bli dress. Dress slår aldri feil på en mann, og er noe av det hotteste han kan ha på seg! Calavi: har du hatt kjæledyr? Isåfall, hva var ditt første? Har som regel alltid hatt dyr, og første kjæledyret var en Bullmastiff. Fantastisk snill hund, fantes ingenting vondt i han og selv om han var rundt fem da jeg døde så har jeg fortsatt mange gode minner. Guybrush: Reiser du mye? Hva er ditt neste reisemål? Strange Doll: Har du en spesiell stilling du alltid sovner i, eller er det forskjellig fra natt til natt?
Strange Doll Skrevet 18. april 2013 #14736 Skrevet 18. april 2013 Strange Doll: Har du en spesiell stilling du alltid sovner i, eller er det forskjellig fra natt til natt? Sovner alltid på høyre side Guybrush: dress eller bunad på 17 mai?
Jellybean78 Skrevet 18. april 2013 #14737 Skrevet 18. april 2013 Jellybean: Første skrekkfilm, og hvor gammel var du? Poltergeist, så den da den ble sendt på NRK, måtte ha vært nede på 80-tallet, var sikkert ikke mer enn 5-6 år dengang da....jeg skulle være en skikkelig tøffing og se en slik skummel film, etterpå torde jeg ikke å pusse tennene mine alene engang! Tirkes: Skumleste skrekkfilm sett? Swarowski: Hvor mange par sko har du? Steve Cook: Om foreldrene dine hadde vært søsken, hvordan hadde du forholdt deg til dette? Greit/Ikke?
Gjest Steve Cook Skrevet 18. april 2013 #14738 Skrevet 18. april 2013 (endret) Steve Cook: Om foreldrene dine hadde vært søsken, hvordan hadde du forholdt deg til dette? Greit/Ikke? Hmm.. Du mener om jeg fant det ut? Jeg ville nok syntes at det var litt rart. Men ja, jeg hadde jo ikke sluttet å elske dem av den grunn. Steve Cook: ditt flaueste øyeblikk rent seksuelt, lyst å dele? Det var en premature ejaculation etter at jeg hadde mast meg til sex med exen. Ikke et av mine stolteste øyeblikk. Calavi: når var sist du viste fingeren til noen? Endret 18. april 2013 av Steve Cook
Gjest Swarovski Skrevet 18. april 2013 #14739 Skrevet 18. april 2013 Swarowski: Vondeste du noensinne har opplevd at fysisk smerte? Jeg har faktisk ikke hatt så mye fysisk smerte. Det verste var vel en skikkelig tannpine for noen år siden. Jeg vet ikke hvor mye smertestillende jeg knasket før jeg måtte innse at ingenting funket Swarovski: Hvilken tidsalder ville du helst levd i, og hvorfor? Jeg er ganske glad i dagens alder med alle bekvemmelighetene vi har. Ellers hadde det nå vært morsomt å leve i den engelske overklassen på 1820 tallet med ball, tjenere og store kjoler. Nevnte jeg at jeg liker å ha det bekvemmelig? Swaroski: Er menn oppskrytt? JAAA. Mannfolk er enda mer oppskrytte enn kvinnfolk. Eneste som ikke er oppskrytte nok er katter. Fiiine kosete kattene Swarovski: hva var det siste landet du var i og hva gjorde du der? Hehe. Danmark. Tur med danskebåten swarowski: Kan du med hånden på hjertet si at du oppfører deg som deg selv i alle situasjoner? Tja. Hva vil det si å oppføre seg som seg selv? Er det ikke en del av seg selv hvis man gjør noe, selv om det ikke er den mest vanlige reaksjonen din? Og er man ikke stadig i forandring/utvikling? Så jeg vil si at jeg alltid oppfører meg som meg selv, men jeg forandrer reaksjonsmønster til tider. Forhåpentligvis til det bedre Da jeg møtte deg, kjære <3 Tnåååw, darlin' <3. Jeg føler det på akkurat samme måten Swarovski: det særeste stedet du har vært seksuelt involvert? Og du klager på at jeg stiller spørsmål jeg allerede vet svaret på?? Du vet meget godt at det der kommer jeg aldri til å svare på på KG. Swarowski: Hvor mange par sko har du? Bare for deg så gikk jeg i "skoskapet" og telte over. Jeg fant 34 par sko. Hvilket betyr at jeg må snart på vårsko-shopping Maya76: Er du her fremdeles? Og hvordan går det med deg og familien? Guybrush: Hvordan kan du stjele lista mi, og ikke inkludere et spørsmål til meg? JackPreacher: Det er vanskelig å finne spm til deg som er noenlunde interessante, passer til KG og som jeg ikke vet svaret på fra før... Hmmm... Hvor mange blomster finnes det i rommet du sitter i nå? Og hvor mange blomster har du fått i innflyttingsgave i løpet av livet? (Nei, jeg fant ikke på noe mer spennende )
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2013 #14740 Skrevet 18. april 2013 JackPreacher: Det er vanskelig å finne spm til deg som er noenlunde interessante, passer til KG og som jeg ikke vet svaret på fra før... Hmmm... Hvor mange blomster finnes det i rommet du sitter i nå? Og hvor mange blomster har du fått i innflyttingsgave i løpet av livet? (Nei, jeg fant ikke på noe mer spennende ) Nå var du heldig. Jeg sitter i stuen hos min mor, og det er vel det rommet i norge med flest blomster. Vel, sånn føles det noen ganger. 39 ser det ut til. Jeg har fått så mye blomster at jeg - som har null interesse for planter som ikke bor i skogen - ikke har den minste peiling. Tross alt flyttet en god del. Swarovski: denne kan du vel svare på den mest upassende gaven du noensinne har fått? Tirkes: den mest upassende gaven du noensinne har gitt? Cindi: den dyreste gaven du har fått? Strange Doll: gaven du aldri fikk, men fremdeles ønsker deg? Hjärterdam: har du noen gang vært helt blakk når kvelden den 24. desember endelig kom? follow up spørsmål: hvor bortskjemte barn har vi potensielt egentlig i juletidene? Yme: hvis du skulle gi meg et bilde som du mente passet til meg, hvilket ville det blitt? helst et som kan henges opp uten sensurering i stuen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå